abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74473485
quote:
NWS-FAQ

Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.

Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niets. ik spreek zoals marokkanen hier op fok! kunnen spreken en niet gebanned worden. jij denkt dat mijn woorden iets uitmaken? fok! is overgenomen door laffe kutlinksen en moslims. nou dank je de koekoek dat ik daarmee blij ben.
Wees jij maar heel trots op het feit dat jij alles kunt zeggen, mensen goedkoop en plat kunt uitschelden en beledigen en toch die eeuwige bescherming geniet. Sta er vooral ook echt nooit bij stil waarom dit zo is. .

[ Bericht 37% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 02:01:36 ]
pi_74473529
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje

Is hier eigenlijk wel moderatie? Of is dit allemaal maar normaal?
Dat weet ik nl. even wat hier de norm is.
Nogmaals ook even dit.
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 01:38:20 #3
137949 Disana
pi_74474800
Waarom zou een topic dat eerder open is op slot moeten voor een topic dat later word geopent? Dat gaat tegen alle forumlogica in.
pi_74474816
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef McKillem het volgende:
Waarom zou een topic dat eerder open is op slot moeten voor een topic dat later word geopent? Dat gaat tegen alle forumlogica in.
Als dit het FB-topic is, geeft ze juist aan dat dat andere topic op slot kan. Ook gezien de reacties van haar in haar eigen topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2009 01:41:05 ]
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 01:41:58 #6
137949 Disana
pi_74474831
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:39 schreef McKillem het volgende:
Ik vraag om een slotje voor mijn eigen topic
pi_74474833
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als dit het FB-topic is, geeft ze juist aan dat dat andere topic op slot kan. Ook gezien de reacties van haar in haar eigen topic.
Owh ik interpreteerde het meer als, doe hier een slotje, want dit topic *link.
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 01:48:18 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74474917
ugh ...

hier begin ik niet aan hoor
dat is iets voor morgenochtend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 01:52:47 #10
137949 Disana
pi_74474976
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:48 schreef sp3c het volgende:
ugh ...

hier begin ik niet aan hoor
dat is iets voor morgenochtend
Gooi je die te late FB nog wel even dicht please please?
pi_74475151
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Nogmaals ook even dit.
Ik had die allang gewist en gemeld in het vorige feedback topic. Bedankt voor het verbaggeren in het topic zelf. terwijl je blijkbaar feedback NWS toch wel kan vinden
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_74475194
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik had die allang gewist en gemeld in het vorige feedback topic. Bedankt voor het verbaggeren in het topic zelf. terwijl je blijkbaar feedback NWS toch wel kan vinden
Nou blijkbaar niet he, want het staat in mijn quotes.
En in het vorige deel van FB heb ik dit gemeld en daar was je niet.

Ga je nu serieus mij beschuldigen van baggeren in dat topic?
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 02:08:00 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74475200
volgens mij is het mooi geweest
pi_74475212
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:08 schreef sp3c het volgende:
volgens mij is het mooi geweest
Voor wie?
pi_74475244
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou blijkbaar niet he, want het staat in mijn quotes.
En in het vorige deel van FB heb ik dit gemeld en daar was je niet.

Ga je nu serieus mij beschuldigen van baggeren in dat topic?
*kuch*
[NWS FB] Waar de rust snel wederkeert!
En ja
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 02:13:14 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74475248
voor mij
pi_74475288
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 01:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Gooi je die te late FB nog wel even dicht please please?
Done
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 02:17:50 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74475311
lol

vergeten een slotje te maken geloof ik

ja dronken ja, begin maar te zeuren Stali
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 02:18:01 #19
137949 Disana
pi_74475312
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Done

Alvast welterusten.
pi_74475327
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:12 schreef paddy het volgende:

[..]

*kuch*
[NWS FB] Waar de rust snel wederkeert!
En ja
Ach, ben je verkouden?

Nee, het was toen helemaal niet weg en de rest van die ordinaire scheldpartij liet je gewoon lekker doorlopen. Je was er inderdaad wel.
En nu verwijt je mij ook nog eens dat ik het topic heb laten verbaggeren?

Beterschap. .
pi_74475337
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:17 schreef sp3c het volgende:
lol

vergeten een slotje te maken geloof ik

ja dronken ja, begin maar te zeuren Stali
Och, ik wil even weten wat de norm is in NWS. Geen gekke vraag toch?
Als dat iedereen plat uitschelden is, prima, dan hou ik me daar voortaan aan.
pi_74475338
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Ach, ben je verkouden?

Nee, het was toen helemaal niet weg en de rest van die ordinaire scheldpartij liet je gewoon lekker doorlopen. Je was er inderdaad wel.

Beterschap. .
Je bedoelt de scheldpartij in feedback? Of in dat topic?
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 02:22:36 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74475350
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Ach, ben je verkouden?

Beterschap. .
dat van die quiz is om 23:19 gewijzigd
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 02:23:13 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74475358
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Stali het volgende:

[..]

dat is niet de norm
pi_74475363
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef Stali het volgende:

[..]

In topics plat uitschelden? Liever niet. Deed je toch echt wel

In feedback van NWS grijp ik alleen maar in wanneer users volledig doordraaien. Heel vaak (is echt waar) lossen ze het onderling uiteindelijk wel op naar wat heen en weer gekijf.

In topics heb ik dat liever niet.

Of zoals sp3c het in één zin zegt
pi_74475383
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat van die quiz is om 23:19 gewijzigd
quote:
Of hij had idd even gekeken
pi_74475403
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:21 schreef paddy het volgende:

[..]

Je bedoelt de scheldpartij in feedback? Of in dat topic?
Jij weet echt niet wat schelden is?

Als ik bijv. zou zeggen dat Paddy een vieze stinkende chlamydiakut is dan zou jij dat heel normaal vinden?
Dit zou ik nooit doen uiteraard maar gewoon even voor de norm he. Volgens jou heb ik nl. lopen baggeren maar ik verlaag me niet tot dit soort gescheld laat staan wat ik allemaal naar mijn hoofd kreeg van Zahi en dat vind jij kennelijk allemaal maar normaal.

Wil je dit misschien even uitleggen?
pi_74475412
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:23 schreef paddy het volgende:

[..]

In topics plat uitschelden? Liever niet. Deed je toch echt wel

In feedback van NWS grijp ik alleen maar in wanneer users volledig doordraaien. Heel vaak (is echt waar) lossen ze het onderling uiteindelijk wel op naar wat heen en weer gekijf.

In topics heb ik dat liever niet.

Of zoals sp3c het in één zin zegt
Waar heb ik gescholden?
pi_74475420
Post even een voorbeeld waarin ik loop te schelden. En ook even mijn reacties op dat vieze gebash van Zahi.
pi_74475473
Ach Spekje heeft alle posts weggehaald en nu ben ik ineens de gebeten hond.
Terwijl ik het gebash gemeld heb ten tijde dat Paddy aanwezig was en net deed alsof ze het niet zag.

Okay, het is me helemaal duidelijk wat hier de norm is. Iemand verrot schelden op afkomst mag en offtopic geouwehoer over kaalgeschoren kutjes dat is gewoon ook allemaal OT en ga er in vredesnaam niet tegenin laat staan er melding van maken want dan ben je aan het baggeren.

Oke, helder. .
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 02:46:53 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74475515
ik heb helemaal nix weggehaald
pi_74475536
Je bent gewoon een viswijf, sp3csaver.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2009 02:50:09 ]
pi_74475550
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb helemaal nix weggehaald
Sorry, mijn fout, jij hebt het topic enkel dichtgegooid. Paddy heeft het inderdaad allemaal verwijderd.
Jij kunt het echter wel allemaal inzien, wil je er alsjeblieft eens objectief naar kijken?

Ik scheld nl. uit principe niet. En wat Paddy hierboven schrijft is niet de waarheid.
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 02:56:24 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74475576
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:50 schreef zarGon het volgende:
Je bent gewoon een viswijf, sp3csaver.
je bent zelf een viswijf Zargon!

maar sp3csaver vind ik nog steeds wel leuk
pi_74475641
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:41 schreef Stali het volgende:
Ach Spekje heeft alle posts weggehaald en nu ben ik ineens de gebeten hond.
Terwijl ik het gebash gemeld heb ten tijde dat Paddy aanwezig was en net deed alsof ze het niet zag.

Okay, het is me helemaal duidelijk wat hier de norm is. Iemand verrot schelden op afkomst mag en offtopic geouwehoer over kaalgeschoren kutjes dat is gewoon ook allemaal OT en ga er in vredesnaam niet tegenin laat staan er melding van maken want dan ben je aan het baggeren.

Oke, helder. .

Ik was degene die deze gebagger weg heeft gehaald. Het hoorde niet in het topic thuis. Net als het gezever over of iemand een dronkaard is...of eens niet zoveel moet drinken en dat meerdere keren etc. En ja, daar ging ZHI op in, en ja net zo niet zo lief tegen jou. Maar is dus net zo goed weg.. Het topic ging toch echt over "Moeder verkracht voor ogen zoontje"

En je weet heel goed dat je hier moet zijn met klachten over moderatie, en dus niet eerst in het topic zelf En daar begon het hele offtopic gedoe mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 03:13:20 ]
pi_74475712
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik was degene die deze gebagger weg heeft gehaald. Het hoorde niet in het topic thuis. Net als het gezever over of iemand een dronkaard is...of eens niet zoveel moet drinken en dat meerdere keren etc. En ja, daar ging ZHI op in, en ja net zo niet zo lief tegen jou. Maar is dus net zo goed weg.. Het topic ging toch echt over "Moeder verkracht voor ogen zoontje"

En je weet heel goed dat je hier moet zijn met klachten over moderatie, en dus niet eerst in het topic zelf
Wat is de norm, vraag ik me nog steeds af.
Mag ik nu mensen at random gaan uitschelden en beledigen en dan ga jij vervolgens die mensen aanvallen omdat ze in alle beleefdheid op mijn gescheld gaan reageren?
pi_74475767
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat is de norm, vraag ik me nog steeds af.
Mag ik nu mensen at random gaan uitschelden en beledigen en dan ga jij vervolgens die mensen aanvallen omdat ze in alle beleefdheid op mijn gescheld gaan reageren?
Hebben wij je toch meerdere keren in dit topic gezegd

Dat halen we gewoon weg als we het zien. Meldt het gewoon. Uiteraard loop ik wel altijd eerst de posts na of de user in kwestie niet is uitgelokt door op het randje te zuigen.

Ik mod dan beide kanten. Het is dus gewoon per geval bekijken hoe en wat.
pi_74475783
Ik ga nu slapen. overmorgen kijk ik nog wel even
pi_74476371
Deventer Moordzaak # 22 Snoert Maurice mensen de mond?
quote:
[quote]Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:

je bent een fucking waste of time. niet alleen voor mij of anderen, maar vooral voor jezelf. je bent eenkennig en smerig. eigenlijk nog viezer dan stront. heet je toevalig maaike?

Is dit normaal?
pi_74477257
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 03:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Hebben wij je toch meerdere keren in dit topic gezegd

Dat halen we gewoon weg als we het zien. Meldt het gewoon. Uiteraard loop ik wel altijd eerst de posts na of de user in kwestie niet is uitgelokt door op het randje te zuigen.Ik mod dan beide kanten. Het is dus gewoon per geval bekijken hoe en wat.

Wil je er daarom alsnog naar kijken?
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 11:08:26 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74477788
quote:
nee
  zaterdag 7 november 2009 @ 12:59:22 #42
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74479543
Sorry hoor, maar om Stali aan te spreken over wat er gisteren is gebeurd vind ik behoorlijk ongepast. zoalshetis ging in meerdere topics tegen meerdere mensen zo tekeer, zoals hij wel vaker plotseling door kan draaien. Ik denk dat we hem hier allemaal wel goed genoeg kennen om te weten dat hij soms gewoon van die buien heeft.
pi_74479612
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:59 schreef Sjaakz het volgende:
Sorry hoor, maar om Stali aan te spreken over wat er gisteren is gebeurd vind ik behoorlijk ongepast. zoalshetis ging in meerdere topics tegen meerdere mensen zo tekeer, zoals hij wel vaker plotseling door kan draaien. Ik denk dat we hem hier allemaal wel goed genoeg kennen om te weten dat hij soms gewoon van die buien heeft.
x2
pi_74480936
Mwah, de opmerking waarover het ging, oorspronkelijk, kon in eerste instantie ook uitgelegd worden als bijtend sarcasme toz van de voorgaande comments, pas door de opmerkingen van dezelfde user verderop werd duidelijk dat die het wel degelijk serieus bedoelde .. paddy heeft alleen niet terug gescrolld naar de eerdere opmerking neem ik aan.

zoalshetis ging zich ermee bemoeien op een moment dat die betreffende reactie al weg was, en de manier waarop dat ging was idd alles behalve vriendelijk .. daar komt dan bij dat Stali blijkbaar niet door had dat die reactie inmiddels al weg was ..

neemt niet weg dat zoalshetis ronduit onbeschoft was, als je zoiets in de kroeg tegen komt noem het iemand met een kwade dronk
pleased to meet you
pi_74481305
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:59 schreef Sjaakz het volgende:
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:57 schreef moussie het volgende:
Mwah, de opmerking waarover het ging, oorspronkelijk, kon in eerste instantie ook uitgelegd worden als bijtend sarcasme toz van de voorgaande comments, pas door de opmerkingen van dezelfde user verderop werd duidelijk dat die het wel degelijk serieus bedoelde .. paddy heeft alleen niet terug gescrolld naar de eerdere opmerking neem ik aan.

zoalshetis ging zich ermee bemoeien op een moment dat die betreffende reactie al weg was, en de manier waarop dat ging was idd alles behalve vriendelijk .. daar komt dan bij dat Stali blijkbaar niet door had dat die reactie inmiddels al weg was ..

neemt niet weg dat zoalshetis ronduit onbeschoft was, als je zoiets in de kroeg tegen komt noem het iemand met een kwade dronk
Sorry? Terugscrollen? In dit topic postte ZHI als eerste (en volgens mij nergens gescheld) En heb het nu wel over dat topic deze
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het zaakje stink wel. laten we eerlijk zijn.
En dat was een reactie op de verwijderde post. Zie er geen gescheld in, of je moet een mening die hij anders is dan die van sommigen al zien als schelden. Heb het dus wel over dit topic. Wat voor discussie je verder in ndere topics met ZHI hebt is in deze moderatie totaal niet van toepassing. We hebben het over deze moderatie en het suggestieve posten over mijn modereren. In het topic, terwijl ze de weg donders goed weet

Waarop Stali reageerde met
quote:
Ik blijf er eerlijk bij dat iemand die zoiets post gewoon niet goed bij zijn hoofd is.
Maar Paddy heeft een post na deze gemod, dus blijkbaar vind zij dit volkomen normaal.
Wat voor mij dus in eerste instantie al een reden was om weg te halen.

Daarna reageerde ZHI met zoiets als, denk je echt dat Paddy zo is?
En heb de weggegooide post al opnieuw aangevraagd bij remlof.zodat ik de rest ook even kan lezen.

Vervolgens deed stali overkomen alsof hij dronken was in het topic etc, maar toen had ik al besloten om de boel weg te halen, want het was gewoon persoonlijk gebagger in dat topic. Ik haalde dus de posts van ZHI net zo goed weg, dus zou wat moeten zeggen. Maar nee hoor. Drama alom om baggerposts die verwijderd zijn. Baggerposts van beide kanten, die totaal helemaal nada met de OP te maken hebben, maar met elkaar en over mijn modereren.

Echt te idioot voor woorden om er dan een drama van te maken omdat het toevallig stali is

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 07-11-2009 14:17:06 ]
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:17:39 #46
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74481446
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:11 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Sorry? Terugscrollen? In dit topic postte ZHI als eerste (en volgens mij nergens gescheld) En heb het nu wel over dat topic deze
[..]

En dat was een reactie op de verwijderde post.

Waarop Stali reageerde met
[..]

Wat voor mij dus in eerste instantie al een reden was om weg te halen.

Daarna reageerde ZHI met zoiets als, denk je echt dat Paddy zo is?
En heb de weggegooide post al opnieuw aangevraagd bij remlof.zodat ik de rest ook even kan lezen.

Vervolgens deed stali overkomen alsof hij dronken was in het topic etc, maar toen had ik al besloten om de boel weg te halen, want het was gewoon persoonlijk gebagger in dat topic. Ik haalde dus de posts van ZHI net zo goed weg, dus zou wat moeten zeggen. Maar nee hoor. Drama alom om baggerposts die verwijderd zijn.
Echt te idioot voor woorden om er dan een drama van te maken omdat het toevallig stali is
Er gaan nu twee dingen door elkaar lopen...

Eén die reactie waar Stali het oorspronkelijk over had, die jij inderdaad weg had gehaald, maar waarvan zij dacht dat ie er nog stond, omdat je hem wel in haar quote had laten staan en de daarop volgende reacties.

Twee: het gedrag van zoalshetis gisteren, waarover werd geklaagd, wat onder andere in dat topic naar voren kwam, maar lang niet alleen daar dus:
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

denk je dat paddy zo denkt? ik denk het niet. misschien ben jij in je kuifje getast met een niet wenselijke opmerking.

je klinkt alsof je geschoren schaamheuvel pijn doet door de haartjes die weer omhoog komen.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

scheer je pussy dan eens een keer goed, met lauwwarm water.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent een fucking waste of time. niet alleen voor mij of anderen, maar vooral voor jezelf. je bent eenkennig en smerig. eigenlijk nog viezer dan stront. heet je toevalig maaike?
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een hautain gelul. omdat je niet gestudeerd hebt voor rechter moet je het altijd eens zijn met de linkse lafbekken die de rechterlijke macht inhoudt? BULLSHIT!

VIEZE KRAAKKUT.
En dit buiten het gescheld in het feedback topic zelf. Of zie je hier ook geen gescheld in en was iedereen overal gewoon zoalshetis aan het provoceren?
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:29:29 #47
104871 remlof
Europees federalist
pi_74481722
Ik heb het bekeken en er is zinloos over en weer gebitch geheel terecht verwijderd. Niks aan de hand dus verder.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:30:18 #48
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74481738
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:29 schreef remlof het volgende:
Ik heb het bekeken en er is zinloos over en weer gebitch geheel terecht verwijderd. Niks aan de hand dus verder.
Tussen wie en wie?
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:31:48 #49
104871 remlof
Europees federalist
pi_74481773
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:30 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Tussen wie en wie?
Zhi en Stali.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:32:45 #50
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74481791
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Zhi en Stali.
En alle andere mensen die verrot werden gescholden?
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:34:03 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_74481820
Ik heb het alleen over Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje - ik weet niet wat jij er nog allemaal bijhaalt.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:35:47 #52
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74481856
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef remlof het volgende:
Ik heb het alleen over Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje - ik weet niet wat jij er nog allemaal bijhaald.
Jouw post staat onder de mijne waar ik het over meer dan alleen dat topic heb. Ik zag het dus als o.a. een reactie daarop. Maar in dat geval blijft de vraag dus gewoon staan voor Paddy.
pi_74482172
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:32 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

En alle andere mensen die verrot werden gescholden?
WTF!

Ten eerste haal je hier iets aan wat totaal geen betrekking heeft op het weghalen van bagger van dat topic? Ten tweede haal je posts aan die verwijderd zijn. (op die laatste na, maar wel lekker selectief neergezet)

ten derde vergeet je (al dan niet bewust) het gebagger en geëmmer van stali hier neer te zetten.

Ten vierde, wanneer je dat gebagger van stali wel begrijpen, en vervolgens die laatste link plaatsen terwijl hij werd geprovoceerd door een andere user?

Foute en selectieve voorbeelden.

Ik begin een beetje misselijk te worden van de selectiviteit van de gedachtegang hier. Denken jullie nu echt dat ik daar in trap?

Had van jou deze selectiviteit als laatste verwacht. ZHI wordt gewoon gemod en genote wanneer ik dingen zie die niet kunnen. En ja, helaas voor jullie. Dit doe ik ook wanneer de user Stali of Danny heet.

Ik heb een topic gemod, en sta nog steeds faliekant achter die moderatie. Wanneer ik selectief had gemod? Had ik een bepaalde post laten staan van ZHI. Niet gedaan en ZHI krijgt er net zo hard edits voor.

Om dan hier posts van users aan te halen uit een topic waar ik niet geweest ben, en dan laten overkomen alsof ik die bewust heb laten staan? Ronduit vreemd
pi_74482242
Heel verhaal van Paddy, maar ondertussen staat deze reactie nog steeds:
quote:
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:54:21 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_74482314
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:51 schreef Meh7 het volgende:
Heel verhaal van Paddy, maar ondertussen staat deze reactie nog steeds:
[..]
Is weg.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:54:50 #56
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74482324
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:48 schreef paddy het volgende:

[..]

WTF!

Ten eerste haal je hier iets aan wat totaal geen betrekking heeft op het weghalen van bagger van dat topic? Te4n tweede haal je posts aan die verwijderd zijn.

ten derde vergeet je (al dan niet bewust) het gebagger en geëmmer van stali hier neer te zetten.

Ten vierde, wanneer je dat gebagger van stali wel begrijpen, en vervolgens die laatste link plaatsen terwijl hij werd geprovoceerd door een andere user?

Foute en selectieve voorbeelden.

Ik begin een beetje misselijk te worden van de selectiviteit van de gedachtegang hier. Denken jullie nu echt dat ik daar in trap?

Had van jou deze selectiviteit als laatste verwacht. ZHI wordt gewoon gemod en genote wanneer ik dingen zie die niet kunnen. En ja, helaas voor jullie. Dit doe ik ook wanneer de user Stali of Danny heet.

Ik heb een topic gemod, en sta nog steeds faliekant achter die moderatie. Wanneer ik selectief had gemod? Had ik een bepaalde post laten staan van ZHI. Niet gedaan en ZHI krijgt er net zo hard edits voor.

Om dan hier posts van users aan te halen uit een topic waar ik niet geweest ben, en dan laten overkomen alsof ik die bewust heb laten staan? Ronduit vreemd
Pardon? Een beetje rustiger mag wel hoor. En al die beschuldigingen aan mijn adres mag je gewoon lekker voor je houden. Ik maak je namelijk nergens verwijten.

Ik herhaal slechts mijn post van gisteren waar ik geen reactie op heb gehad. Ik ga echt niet elke vijf minuten kijken of je alles wel gemod hebt. Waar het mij om gaat is dat zoalshetis gisteren gewoon weer een nare bui had en zich heeft misdragen.

De reacties van Stali hierop en de hierop volgende discussie tussen zoalshetis en Stali zijn al uitgebreid aan de orde geweest lijkt me. Ik zou niet weten waarom ik daar elke keer als ik iets post weer aandacht aan aan zou moeten schenken.
pi_74482834
quote:
De reacties van Stali hierop en de hierop volgende discussie tussen zoalshetis en Stali zijn al uitgebreid aan de orde geweest lijkt me. Ik zou niet weten waarom ik daar elke keer als ik iets post weer aandacht aan aan zou moeten schenken.
De reacties van ZHI uit het bewuste topic is net zo uitgebreid aan de orde geweest als die van Stali (denk zelfs nog een graadje meer). En we hadden het qua moderatie over dit topic. Niet over elke reactie van ZHI of stali. Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje

Wanneer ZHI over de scheef gaat, kan je dat apart melden. Zoals je het nu postte liet je het overkomen alsof de posts in dat (het bewuste topic waar ik terecht modereerde) topic staan en ik ze bewust liet staan.

En ondertussen was ik alweer aan het modereren. De laatste melding trouwens aangepast naar een glijkwaardige post als die ZHI quote, maar al dan niet bewust vergeten is te melden.
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:32:19 #58
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74483193
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef paddy het volgende:
Wanneer ZHI over de scheef gaat, kan je dat apart melden. Zoals je het nu postte liet je het overkomen alsof de posts in dat (het bewuste topic waar ik terecht modereerde) topic staan en ik ze bewust liet staan.
Ik zei toch heel duidelijk (dacht ik):
quote:
Er gaan nu twee dingen door elkaar lopen...

Eén die reactie waar Stali het oorspronkelijk over had, die jij inderdaad weg had gehaald, maar waarvan zij dacht dat ie er nog stond, omdat je hem wel in haar quote had laten staan en de daarop volgende reacties.

Twee: het gedrag van zoalshetis gisteren, waarover werd geklaagd, wat onder andere in dat topic naar voren kwam, maar lang niet alleen daar dus:
Waarna ik (vooral) met voorbeelden uit andere topics kwam. Dus hoe ik dan "liet overkomen alsof" het om dat ene topic zou gaan snap ik niet, maar goed.
pi_74485263
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:32 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ik zei toch heel duidelijk (dacht ik):
[..]

Waarna ik (vooral) met voorbeelden uit andere topics kwam. Dus hoe ik dan "liet overkomen alsof" het om dat ene topic zou gaan snap ik niet, maar goed.
Je kan je naam beter veranderen in Nilfisk.
pi_74493243
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:11 schreef paddy het volgende:
Sorry? Terugscrollen?
yup, je had namelijk een net iets latere post van diezelfde user wel verwijdert .. om 15.00 uur
die eerdere post, de post waar Stali over viel en die ongeveer tegelijkertijd gemeld is in de vorige FB heeft er toch behoorlijk lang gestaan ..
en het idiote is dat die eerdere post dus idd bijtend sarcasme had kunnen zijn taz van bestaande vooroordelen, extreem overdrijven en zo .. alleen bleek dan uit een latere, wel verwijderde post dat dat niet het geval is, en tja, dan is het ergens wel 'slordig' als die eerdere post er wel blijft staan ..

Hoe dan ook staat dat helemaal los van de idiote reactie van ZHI over irrelevante jeukende groeiende kuthaartjes, die volgens hem dan blijkbaar een significante impact hebben op de verstandelijke vermogens van een vrouw, als ze niet goed worden geschoren

Voor de goede orde, ik ken Stali voor de rest amper, en in de paar topics waarin ik haar wel tegenkom ben ik het zelden met haar eens, ik tilde dus ook niet aan die later wel verwijderde post die je op meer dan een manier kan interpreteren .. wat mij betreft had die mogen blijven staan, het zijn van die klassieke vooroordelen en als je daar niet over door praat kom je er nooit van af.

Maar de posts van ZHI.. inmiddels al lang verwijdert .. tjeemig, over kwaaie dronk gesproken
pleased to meet you
pi_74494061
Oke, samengevat komt het op het volgende neer. Bepaalde users mogen een ander gewoon uitschelden en beledigen en iemand die daar op reageert is gewoon heel erg fout want die moet het gewoon over zijn kant laten gaan en voor NSBertjer spelen door het te melden. Niet dat daar verder nog actie op wordt ondernomen nee, want zo'n bezopen persoon wordt dan in bescherming genomen en bij gratie worden de posts wel een keertje verwijderd.

Hou je je hier niet aan dan wordt de boel doodleuk omgedaaid en ben jij de baggeraar.
pi_74494085
Overigens gaat het me hier niet eens alleen om mijn aanvaring met Zahi, ik ben niet de enige die het is opgevallen dat hij verschillende mensen en zelfs hele bevolkingsgroepen ongestoord kan beledigen en uitschelden.
Dat is heel normaal en daar moet je maar niks over zeggen.

Even een paar voorbeelden:
quote:
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.quote:

Op vrijdag 6 november 2009 23:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

denk je dat paddy zo denkt? ik denk het niet. misschien ben jij in je kuifje getast met een niet wenselijke opmerking.

je klinkt alsof je geschoren schaamheuvel pijn doet door de haartjes die weer omhoog komen. quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

scheer je pussy dan eens een keer goed, met lauwwarm water.quote:

Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent een fucking waste of time. niet alleen voor mij of anderen, maar vooral voor jezelf. je bent eenkennig en smerig. eigenlijk nog viezer dan stront. heet je toevalig maaike? quote:

Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een hautain gelul. omdat je niet gestudeerd hebt voor rechter moet je het altijd eens zijn met de linkse lafbekken die de rechterlijke macht inhoudt? BULLSHIT!

VIEZE KRAAKKUT.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:39:53 #63
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_74494485
Welkom op het internet.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 22:50:33 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74494761
maar zijn die quotes nu verwijderd of niet?
pi_74495043
Ow, stali? Je vergeet de bagger van jezelf te quoten.

Deze quotes zijn oud nieuws, en al lang weggehaald, dus je zal de reacties van ZHI wel opslaan?

Zaten waarachtig nog quotes van andere topics bij, maar met stalken kom je ver. Net als met selectief quoten, want in twee gevallen was het nl zo dat de de quotes die hij quote weer niet gemeld werden (waar precies hetzelfde in stond) Ja, men kan ook elitair schelden of trollen.

Heb je vast niet gelezen uiteraard
pi_74495130
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef paddy het volgende:
Ow, stali? Je vergeet de bagger van jezelf te quoten.

Deze quotes zijn oud nieuws, en al lang weggehaald, dus je zal de reacties van ZHI wel opslaan?

Zaten waarachtig nog quotes van andere topics bij, maar met stalken kom je ver. Net als met selectief quoten, want in twee gevallen was het nl zo dat de de quotes die hij quote weer niet gemeld werden (waar precies hetzelfde in stond) Ja, men kan ook elitair schelden of trollen.

Heb je vast niet gelezen uiteraard
Ah, nu draai je de boel alweer om en noemt me zelfs een stalker

Hier staan de quotes: [NWS FB] Waar de rust snel wederkeert!

Je gaat wel heel ernstig ver.
pi_74495702
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef sp3c het volgende:
Ja, het meeste was allang weg. Daar ging de discussie juist om. had ik niet mogen doen. Uiteraard wel reacties moeten laten staan als
quote:
Ik zie dat Paddy gemod heeft in dit topic en die scullfuckingquiz gewoon is blijven staan.
Dat vind ik heel erg gek.

En de rest van je post, joh echt, hang eens wat minder aan de fles.
quote:
Ga naar bed, ordinaire dronkenlap.
etc etc waren natuurlijk ontopic, omdat stali ze postte.

Dat ik haar daarop aansprak en dus de bagger verwijderde? Oeh, daarmee heb ik zo'n beetje een doodzonde gepleegd, want de weledele stali deelt de mening en ZHI is een botte boer die een hele andere mening heeft (en ja soms ook tever gaat en gewoon gemod wordt). Ik had dus alleen de posts van ZHI moeten modereren en had alleen ZHI moeten aanspreken op de bagger. Haar offtopic gebagger in dat topic was uiteraard elitair gebagger en moest blijven staan, want was alleen al ontopic omdat het tegen ZHI gericht was, en tegen de moderatie. Uiteraard allemaal volledig ontopic.

M.A.W. Zij mag wel denigreren, maar ze mag niet gedenigreerd worden. Laat ik nu gewoon het lef hebben gehad om beide kanten weg te halen omdat het persoonlijk geneuzel was en moderatie vragen niet in topics horen!!

Nee,

Ik ga feesten. Veel plezier allemaal

Morgen is er weer een dag.
pi_74495713
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef sp3c het volgende:
De quote die voor mij bedoeld was is meteen weggehaald. Bedankt nog.
pi_74495814
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, het meeste was allang weg. Daar ging de discussie juist om. had ik niet mogen doen. Uiteraard wel reacties moeten laten staan als
[..]

[..]

etc etc waren natuurlijk ontopic, omdat stali ze postte.

Dat ik haar daarop aansprak en dus de bagger verwijderde? Oeh, daarmee heb ik zo'n beetje een doodzonde gepleegd, want de weledele stali deelt de mening en ZHI is een botte boer die een hele andere mening heeft (en ja soms ook tever gaat en gewoon gemod wordt). Ik had dus alleen de posts van ZHI moeten modereren en had alleen ZHI moeten aanspreken op de bagger. Haar offtopic gebagger in dat topic was uiteraard elitair gebagger en moest blijven staan, want was alleen al ontopic omdat het tegen ZHI gericht was, en tegen de moderatie. Uiteraard allemaal volledig ontopic.

M.A.W. Zij mag wel denigreren, maar ze mag niet gedenigreerd worden. Laat ik nu gewoon het lef hebben gehad om beide kanten weg te halen omdat het persoonlijk geneuzel was en moderatie vragen niet in topics horen!!

Nee,

Ik ga feesten. Veel plezier allemaal

Morgen is er weer een dag.
Die quotes van mij die jij aanhaalt waren in reactie op Zahi nadat hij over vaginale kwesties was begonnen en mij aan het bashen was.
Ik hield er zelfs nog netjes rekening mee dat hij beneveld was en niet in zijn normale doen.
Na het schelden van zijn kant dus.
Je komt ook niet meer terug op je eerdere beschuldiging. Dat is allemaal maar normaal blijkbaar.
pi_74495881
Overigens valt me het persoonlijk venijn van Paddy aan mijn adres nu echt wel op. Begrijpen doe ik dat niet omdat ik Paddy niet ken en ook nooit in aanraking met haar ben geweest. Dus waar dat allemaal vandaan komt is me een raadsel.
Het gaat hier in deze hele kwestie ook helemaal niet over mij.
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 00:13:44 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74497180
nou je hield er niet netjes rekening mee dat hij bedwelmd was

alles behalve netjes
pi_74497317
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:31 schreef Stali het volgende:
Overigens valt me het persoonlijk venijn van Paddy aan mijn adres nu echt wel op. Begrijpen doe ik dat niet omdat ik Paddy niet ken en ook nooit in aanraking met haar ben geweest. Dus waar dat allemaal vandaan komt is me een raadsel.
Het gaat hier in deze hele kwestie ook helemaal niet over mij.
Kom op. Het gaat om de bagger die ik in het topic verwijderd heb en jij zegt dat je nergens schuldig aan bent, terwijl de feiten tegen spreken en zelfs een FA er naar gekeken heeft en het met me eens is. Vervolgens over laten komen alsof ik jou niet op je gebagger in dat topic...ja, nog maar een keer.....IN DAT BEWUSTE TOPIC...had mogen aanspreken, omdat sommige users vinden dat ik alleen ZHI had mogen aanspreken omdat hij wel net zo offtopic bezig was, maar jij met je net zo denigrerende opmerking blijkbaar niet volgens sommige users.

Wil je nu echt zeggen dat ik al dat offtopic geneuzel daar had moeten laten staan? Of alleen zijn posts weg had moeten halen? Schelden heb je in vele vormen hoor. Ik geloof toch echt geen seconde dat je
quote:
Ga naar bed, ordinaire dronkenlap.
postte omdat je zo bezorgd was.

en nee, ik heb persoonlijk totaal niets tegen je. Wanneer ZHI iets dergelijks zou flikken op een zelfde wijze? Zou hij dezelfde reacties krijgen.

En ja, het was allang opgelost wanneer we bij één topic waren gebleven en niet andere reacties gingen verweven in één lijn om iets voor andere users over te laten komen.

Het was überhaupt al opgelost wanneer je de edit had gelezen voordat je hier vroeg om de edit
quote:
De edit was om
quote:
[ Bericht 52% gewijzigd door paddy op 06-11-2009 23:19 ]
Dus snapte al niet waarom 20 minuten na edit pas melden en dan linken naar een quote. (want de post was al 20 minuten weg) wanneer je gewoon had gevraagd of de quote ook nog weg zou mogen omdat het origineel ook weg was gehaald? Dat ik die door een andere user gequote post vergeten was weg te halen terwijl ik het origineel wel allang weggehaald had. En ook al in feedback gemeld had dat ik hem al genote had, maar weggeroepen werd thuis (jawel was spoed) en dus even niet meteen kon handelen en het later vergat maar dus wel genote had. Zal je het bewijs nog even hier neer zetten dat het is gegaan zoals ik eerder meldde in het vorige feedbacktopic De bewuste note viond plaats om
quote:
06-11-2009 14:56
Helaas heb ik het niet meteen weggehaald, want had ik al die drama kunnen voorkomen, want je postte je vraagtekens over mijn selectieve moderatie namelijk om
quote:
vrijdag 6 november 2009 @ 21:45
Had ik zowel jouw als ZHI persoonlijke gebitch posts niet hoeven lezen. net als de sneer over moderatie in een topic zelf. Geef me die sneer maar in feedback de volgende keer. In topics haal ik het net zo goed weg de volgende keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 08-11-2009 00:36:36 ]
pi_74498086
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:19 schreef paddy het volgende:
bla
als je de post van 14.17 ook had aangepast, even naar boven scrollen, 3 posts eerder, tja ..

Let wel, ik heb geen commentaar op de moderatie op zich, de betreffende post kon je best uitleggen als extreem sarcastisch, oftewel dubieus, maar om nu zo tegen Stali tekeer te gaan, dat slaat werkelijk nergens op ..

zij krijgt de volle laag van ZHI, nog geen 10 minuten nadat die post werd aangepast .. en nu krijgt ze ook nog eens de volle laag van jou omdat zij het niet gemeld heeft in FB .. had dat dubbel gemoeten dan, het was immers net even eerder al gemeld .. [NWS FB] Waar de rust snel wederkeert! .. ?
pleased to meet you
pi_74510336
Gia is op dreef:
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, want dat is de enige weg van de moslim, hè? Moord!
  zondag 8 november 2009 @ 17:47:46 #75
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_74512922
Gia heeft gelijk, jankerd.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')