De mars? Dat is een fabriek, ik geloof in Veghel, als 't ie nog bestaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is smaad wat je nu zegt.
Ik heb gezegd alle moordenende zionisten mogen naar de mars.
ja grappig!quote:
Boks ouwe.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja grappig!
maar dat account hou ik in de gaten
Ik vind het jammer dat topics als dit elke keer in een Centraal # worden gegooid, kan er niet een keer wat zorgvuldiger mee omgegaan worden? Ik snap dat centraal er voor een reden is, maar je hoeft toch niet iedere berichtgeving in een hokje te gooien waar de discussie vaak al gaande is toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:02 schreef Disana het volgende:
israel onderschept 60 ton wapens
Hebben we daar niet al een centraal topic voor, waar TS het overigens al eerder had gepost?
Israël en/of Palestina #61 - Ter land ter zee en in de lucht
wat ben je toch ook een zalvend kereltje.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef sp3c het volgende:
nou op zich is er voor dit soort situaties wel plek voor een apart topic, zou niet de eerste keer zijn en niet de laatste keer ook
maar dit is gewoon ordinair dubbelposten, als hij het zelf in het centrale topic plaatst dan is dat blijkbaar goed genoeg voor hem en dan is het ook goed genoeg voor mij
Het dekt de lading niet echt. Nu denkt iederen dat het weer een typische schietpartij is, terwijl er duidelijk meer aan de hand is.quote:
Ja ondertussen wel een beetje:quote:Op donderdag 5 november 2009 22:56 schreef sp3c het volgende:
voorlopig is er nog nix bekend behalve dat er een schietpartij is geweest
Over het slachtoffer van een brute verkrachting. Kan dit zomaar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef specialmember het volgende:
Nou we kunnen de conclusie al trekken en een korte quiz starten, wie de beide juist heeft mag TS 1.5 uur lang skullfucken.
Dat wijf is...?
a:) Dom
b:) Lelijk
c:) Een golddigger
Wat gaat er dan verloren...?
a:) Niets
b:) Antwoord b bestaat niet.
Persoonlijk vind ik dit erger:quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Over het slachtoffer van een brute verkrachting. Kan dit zomaar?
quote:wie de beide juist heeft mag TS 1.5 uur lang skullfucken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Over het slachtoffer van een brute verkrachting. Kan dit zomaar?
Is weg. Had het al genote maar vergeten weg te halen doordat ik thuis werd weggeroepenquote:
Gelukkig nog voordat iemand het juiste antwoord had gegeven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Is weg. Had het al genote maar vergeten weg te halen doordat ik thuis werd weggeroepen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:23 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Gelukkig nog voordat iemand het juiste antwoord had gegeven.
Een beetje wel ja. De eerste die mij probeert te "skullfucken" snij ik natuurlijk van onder tot boven open.quote:
lol. slapjanus. kom maar eens langs. ik heb al een diep graf voor je gegraven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. De eerste die mij probeert te "skullfucken" snij ik natuurlijk van onder tot boven open.
Vreemd. In één post zeggen dat je je én sexueel tot me aangetrokken voelt, én dood wil...quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. slapjanus. kom maar eens langs. ik heb al een diep graf voor je gegraven.
lol. slapjanus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vreemd. In één post zeggen dat je je én sexueel tot me aangetrokken voelt, én dood wil...
Ben je weer eens dronken ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.
specialmember:quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dat seksueel zegt wel iets meer over jou dan over mijn tekst. je geilt op mij he?
Sjaakz:quote:Nou we kunnen de conclusie al trekken en een korte quiz starten, wie de beide juist heeft mag TS [TS=Sjaakz] 1.5 uur lang skullfucken.
zoalshetis:quote:"Een beetje wel ja. De eerste die mij probeert te "skullfucken" snij ik natuurlijk van onder tot boven open.
quote:lol. slapjanus. kom maar eens langs. ik heb al een diep graf voor je gegraven.
klopt het niet gastje? maffe kutmoslim.quote:
vanwege een soort van aanstaande ban omdat ik moslims niet relaxed vind?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:52 schreef Sjaakz het volgende:
Misschien moet iemand zoalshetis even tegen zichzelf in bescherming nemen
Nee, omdat je weer eens één van je aanvallen hebt waarbij je je hopeloos laat gaan. Serieus als je niet tegen drank kan laat die fles dan eens staan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vanwege een soort van aanstaande ban omdat ik moslims niet relaxed vind?
dat mag ik niet meer zeggen op moslim!fok?
ga lekker rukken gastarbeider.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
fuck moslims. doe gewoon je ding en laat hun korte lontje lekker gaan. dan weten we pas echt, ook de meest linkse droplul, hoe gevaarlijk en vooral agressief moslims zijn. alsof we dat niet al weten. het moet blijkbaar echt ver gaan willen we wat aan deze groep imbecielen doen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk je dat paddy zo denkt? ik denk het niet. misschien ben jij in je kuifje getast met een niet wenselijke opmerking.
je klinkt alsof je geschoren schaamheuvel pijn doet door de haartjes die weer omhoog komen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
scheer je pussy dan eens een keer goed, met lauwwarm water.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een fucking waste of time. niet alleen voor mij of anderen, maar vooral voor jezelf. je bent eenkennig en smerig. eigenlijk nog viezer dan stront. heet je toevalig maaike?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een hautain gelul. omdat je niet gestudeerd hebt voor rechter moet je het altijd eens zijn met de linkse lafbekken die de rechterlijke macht inhoudt? BULLSHIT!
VIEZE KRAAKKUT.
je lokt het uit. en dan gaan klagen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Stali het volgende:
Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje
Internetdating: Moeder verkracht voor ogen zoontje
Is hier eigenlijk wel moderatie? Of is dit allemaal maar normaal?
Dat weet ik nl. even wat hier de norm is.
ik drink niet. hypocriete zak islamitisch stront.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, omdat je weer eens één van je aanvallen hebt waarbij je je hopeloos laat gaan. Serieus als je niet tegen drank kan laat die fles dan eens staan.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat lok ik waar precies uit?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je lokt het uit. en dan gaan klagen?
niets. ik spreek zoals marokkanen hier op fok! kunnen spreken en niet gebanned worden. jij denkt dat mijn woorden iets uitmaken? fok! is overgenomen door laffe kutlinksen en moslims. nou dank je de koekoek dat ik daarmee blij ben.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:04 schreef Sjaakz het volgende:
OK, je drinkt niet... Wat is er dan wel mis met je?
Nee, maar dat betekent toch niet dat je dan maar als een debiel tekeer moet gaan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij denkt dat mijn woorden iets uitmaken?
hey en misschien worden je woorden wel gehoord door dhimmiemods en wordt jouw banaanvraag geaccepteerd. vroeger kreeg je nog een ban door banaanvragen te doen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niets. ik spreek zoals marokkanen hier op fok! kunnen spreken en niet gebanned worden. jij denkt dat mijn woorden iets uitmaken? fok! is overgenomen door laffe kutlinksen en moslims. nou dank je de koekoek dat ik daarmee blij ben.
af en toe wel, dat vind ik plezierig. gore banaanvrager.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent toch niet dat je dan maar als een debiel tekeer moet gaan?
Ik laat jullie anders wel even alleen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey en misschien worden je woorden wel gehoord door dhimmiemods en wordt jouw banaanvraag geaccepteerd. vroeger kreeg je nog een ban door banaanvragen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |