quote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... alsof Israel geen wapens heeft(!)
Daarnaast kan dit ook weer gewoon een 'false flag' gebeuren zijn. Israel heeft heel lang geleden al alle krediet en geloofwaardigheid verloren.
Koenders . moet ie weer miljoenen storten op de rekening van Hezbollahquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast kan dit ook weer gewoon een 'false flag' gebeuren zijn. Israel heeft heel lang geleden al alle krediet en geloofwaardigheid verloren.
Koeien(of andere diersoort) vs. Stroomstoten zijn uberlame en pussywhipped. Je bent vegetarisch?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef Salvad0R het volgende:
Jammer dat de wapens er niet doorgekomen zijn. Stenen vs. Fosfor artillerie granaten is na 50 jaar nog steeds überlame & pussywhipped van Israel .
Maar het kan ook gewoon waar zijn. Maar dat past niet in je straatje dus daar hebben we het niet over.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
Tuurlijk kan het waar zijn. Zou me er ook totaal niet druk om maken als het waar is. Ieder land heeft wapens. Israel heeft zelfs kernwapens. Snap ook niet waarom Israel de producten van een buurland gaat 'onderscheppen'.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Maar het kan ook gewoon waar zijn. Maar dat past niet in je straatje dus daar hebben we het niet over.
Goeie vergelijking man. Die gaat echt op.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Koeien(of andere diersoort) vs. Stroomstoten zijn uberlame en pussywhipped. Je bent vegetarisch?
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het waar zijn. Zou me er ook totaal niet druk om maken als het waar is. Ieder land heeft wapens. Israel heeft zelfs kernwapens. Snap ook niet waarom Israel de producten van een buurland gaat 'onderscheppen'.
Ik geef alleen aan dat ik Israel niet zomaar op haar woord geloof...
Waarom niet? Palestijnen zijn toch net zo zielig als een stel koeien in een slachthuis? Ze hebben het toch zo moeilijk terwijl grote boze Israelieten genieten van het lijden?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Goeie vergelijking man. Die gaat echt op.
Ik ben niet zo van het verdelen. En al helemaal niet met het vergelijken van mensen met slachtkoeien.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Waarom niet? Palestijnen zijn toch net zo zielig als een stel koeien in een slachthuis? Ze hebben het toch zo moeilijk terwijl grote boze Israelieten genieten van het lijden?
om de eenigen reden dat deze wapens voor terror gebruikt worden tegen israel.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Israel heeft zelfs kernwapens. Snap ook niet waarom Israel de producten van een buurland gaat 'onderscheppen'.
Ik geef alleen aan dat ik Israel niet zomaar op haar woord geloof...
Goed dat ze wapens smokkelenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:02 schreef kawotski het volgende:
Meki kom er maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |