ik zou dat als een hele eer opvatten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef sp3c het volgende:
je kunt het niet zien maar ik lach je een beetje uit
Niet te geloven!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:33 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Is relatief denken nou echt zo moeilijk voor je?
O...wacht...dat is waar ook...je doet iets met defensie
ja, het is dús een hele opgave om jou te laten lachen om andermans grappen. ok een stupid poging:quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:45 schreef sp3c het volgende:
nee hoor, ik lach om mijn eigen grappen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het is dús een hele opgave om jou te laten lachen om andermans grappen. ok een stupid poging:
- mijn beste vriend is overleden aan kanker.
- oh ja joh!
- ja, hij werd neergestoken door een kankerturk.
Hij lacht bij de zoveelste Nederlandse dode in Afghanistan waar hij weer z'n landverraderschap kan vieren met een biertje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Niet te geloven!
Lach jij wel eens? En dan bedoel ik niet zo'n zure
want mijn grappen zijn zoveel beter dan die van de rest van de wereld?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het is dús een hele opgave om jou te laten lachen om andermans grappen.
eerste keer dat ik hem hoorde moest ik lachen meen ik me te herinneren maar dat is een hele tijd geledenquote:ok een stupid poging:
- mijn beste vriend is overleden aan kanker.
- oh ja joh!
- ja, hij werd neergestoken door een kankerturk.
Aaaaah, vertel er eens een, pleeeeease?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
want mijn grappen zijn zoveel beter dan die van de rest van de wereld?
dank u![]()
ik lach om Nederlandse doden in Afghanistan????quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hij lacht bij de zoveelste Nederlandse dode in Afghanistan waar hij weer z'n landverraderschap kan vieren met een biertje.
neequote:Op vrijdag 13 november 2009 21:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Aaaaah, vertel er eens een, pleeeeease?
Alweer aan de drank schat, ik quoteerde Paddy die het had over Vijfhonderd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lach om Nederlandse doden in Afghanistan????
mafkees ...
Hij bedoelde jou niet denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lach om Nederlandse doden in Afghanistan????
mafkees ...
quote:
Waarom moet nu weer iemand aan de drank zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alweer aan de drank schat, ik quoteerde Paddy die het had over Vijfhonderd.
Sp3c drinkt vaak rond deze tijdstippen in het weekend..quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom moet nu weer iemand aan de drank zijn?
Zie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt wel logischer ja
en ja we zijn alweer aan de drank ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |