Hear hear.. je kan ook elke discussie doodmaken met "de nuance".quote:Op dinsdag 10 november 2009 03:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wie wie als schreeuwlelijk ziet....
Dat topic is na Frutsel's reactie doodgebloed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:36 schreef Disana het volgende:
Het woedende volk (Wir haben es nicht gewusst)
Hier baal ik echt een beetje van. Is er voor de verandering eens een keer een non-bash actuele discussie in een topic over een beladen onderwerp, wordt het verplaatst naar een plek waarnaar de meesten niet zullen volgen.
En Frutsel heeft zijn post zojuist veranderd, er stond dat TS' voorkeur al duidelijk was uit zijn andere posts.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:40 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Dat topic is na Frutsel's reactie doodgebloed.
Het is een opinie, geen NWS. en de meeste volgers hebben gepost en zullen dus blijven volgen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:36 schreef Disana het volgende:
Het woedende volk (Wir haben es nicht gewusst)
Hier baal ik echt een beetje van. Is er voor de verandering eens een keer een non-bash actuele discussie in een topic over een beladen onderwerp, wordt het verplaatst naar een plek waarnaar de meesten niet zullen volgen.
Klopt, de voorliefde werd me al snel duidelijk, maar leek me toch niet bevordelijk voor het topic om het te posten. Erg fijn dat jij dat nu nog ff verteld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En Frutsel heeft zijn post zojuist veranderd, er stond dat TS' voorkeur al duidelijk was uit zijn andere posts.
Heel jammer dit. Was er een keer een normale discussie tussen heel verschillende kanten, wordt hij gekeeld. Terug naar de bral- en bashtopics dan maar weer.
De reacties geven het een politieke wending en het is gewoon een politieke column.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Meh7 het volgende:
Wat heeft dat stuk met politiek te maken behalve dat de PVV een politieke beweging is? Het hoort in Nieuws en Achtergronden, aangezien het gaat over een tendens in de samenleving en niet zozeer de politieke kant van de PVV.
WT speelt zelf voortdurend op de persoon, dan kan je ook eens iets terug verwachten. Ik houd me daar helemaal buiten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is een opinie, geen NWS. en de meeste volgers hebben gepost en zullen dus blijven volgen ?
Waarom meld je trouwens niet dat WT een haatzaaiende nerd wordt genoemd? Dat is nog in het begin, maar daar zegt niemand wat over. Non-bash was het toch?
[..]
Klopt, de voorliefde werd me al snel duidelijk, maar leek me toch niet bevordelijk voor het topic om het te posten. Erg fijn dat jij dat nu nog ff verteld.![]()
[..]
De reacties geven het een politieke wending en het is gewoon een politieke column.
Uiteraard vind jij dat een prachtig topic!
Slotje mag ook hoor? of C&H / F&L
Klopt W_T had het aan zichzelf te danken met zijn trieste opmerkingen over treinen richting Polen. En in een ander topic had ie het over untermenschen. Dat soort trieste users mogen best eens aangepakt worden ipv in bescherming te worden genomen door de mods.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
WT speelt zelf voortdurend op de persoon, dan kan je ook eens iets terug verwachten. Ik houd me daar helemaal buiten.
Er zit dus ook geen slot opquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was vooral de moeite waard omdat het eens zonder gebrul en gebash liep.
Waarom dan niet in dat topic? als we voor alle achtergrondliggende opinies een topic openen..quote:In het kader van de actualiteit is het juist geen politieke column. Het is de achtergrond bij bijvoorbeeld het nieuws dat Herman van Veen zich heeft uitgesproken. Het is veel meer een maatschappelijke discussie.
Dat snap ik ook wel, maar dit was best actueel omdat het een ontwikkeling weergeeft die hier duidelijk ook wordt gevoeld: er komen tegengeluiden en daarop weer reacties. En aangezien er hier geen centraal Wilders topic is, kunnen die geluiden dus eigenlijk nergens terecht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zit dus ook geen slot op
[..]
Waarom dan niet in dat topic? als we voor alle achtergrondliggende opinies een topic openen..![]()
En de topics PVV vs NSB, Wilders, en Herman van Veen liepen ook gewoon in NWS, daar hebben we al die dingen ook al gezien en gehoord. Maar nee, zodra d'r maar IETS gebeurd met een anti wilders/pvv topic (daar gaat het immers om?) zijn enkelen er al de kippen bij. Rechtse pvv mod
Laat staan als we aan enkele marokkanentopics komen! Oeh! Wat denken we wel niet, linkse kutmods!
Natuurlijk zei ik dat, nadat ik al helemaal verrot werd gescholden zonder aanleiding.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:27 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Klopt W_T had het aan zichzelf te danken met zijn trieste opmerkingen over treinen richting Polen. En in een ander topic had ie het over untermenschen. Dat soort trieste users mogen best eens aangepakt worden ipv in bescherming te worden genomen door de mods.
Tong80 zit je wel dwars he, elke dag weer.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Amerikaanse sluipschutter geëxecuteerd. Nieuwsdump, zonder aanzet tot discussie etc etc
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:59 schreef tong80 het volgende:
Amerikaanse sluipschutter geëxecuteerd
Zo beter ?
Sluipschutter VS geëxecuteerdquote:Op woensdag 11 november 2009 09:19 schreef paddy het volgende:
[..]
teletekst is niet welkom omdat morgen er een andere pagina voor staat, maar zal blijven uitkijken naar een link vanuit de NOS (komt vaak later wel).
Lief, maar het moet altijd de originele Bron van de C/P zijn. Of tong vind het goed dat ik de C/P van de FP neem?quote:
Je gaat je gang maar.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Lief, maar het moet altijd de originele Bron van de C/P zijn. Of tong vind het goed dat ik de C/P van de FP neem?
Tong is zo iemand die op een feestje komt.quote:
Neemt de frietpan mee van zichzelf?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tong is zo iemand die op een feestje komt.
Komt binnen... neemt de frietpan mee (en vertrekt in 15 min). En het feestje is (alweer) een domper.
Maar iedereen kent em.
Jwartier? Is die frietpan dan wel aangeweest?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tong is zo iemand die op een feestje komt.
Komt binnen... neemt de frietpan mee (en vertrekt in 15 min). En het feestje is (alweer) een domper.
Maar iedereen kent em.
Thx!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:25 schreef Disana het volgende:
'Groen' leven is religie, beslist rechter
Brits hof ziet groen gedachtengoed als religie
en twee spatiesquote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
10 letters, 1 cijfer en 3 leestekens.
http://elfletterig.nl/index.php/pjroggeband/quote:
Sp3krandjesquote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef Frutsel het volgende:
sp3c is ook een geobsedeerde.... klunstenaar(das ook 11-letterig! )
via de PB ( personal message ) PMquote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef sp3c het volgende:
via de wat?
ah!!quote:
ok ga ik doen maar kan deze gestoorde user loopt overal mij te beledigen en mij persoonlijk aan te vallen. Hier op de FB en in de topics.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah!!
zeg dat dan gewoon
moet je een FA voor aanspreken denk ik
Maar gaat het nou om belediging of om bedreiging?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
ok ga ik doen maar kan deze gestoorde user loopt overal mij te beledigen en mij persoonlijk aan te vallen. Hier op de FB en in de topics.
Ik ben benieuwd wat hij met tabloid bedoelt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef sp3c het volgende:
die vind ik nog niet zo boeiend
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij met tabloid bedoelt.
Kan alleen maar positief zijnquote:Het woord 'tabloid' ontstond in 1884, toen een Londense firma het liet registreren als merknaam van een medicinaal tabletje
een roddelkrantjequote:Op woensdag 11 november 2009 22:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij met tabloid bedoelt.
Bij Pietverdriet niet, die is altijd negatief naar mij toe. vandaarquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
[..]
Kan alleen maar positief zijn
ik wil hier toch nog even op terugkomen. mijn excuses voor mijn onhoffelijkheid.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:18 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
Wees jij maar heel trots op het feit dat jij alles kunt zeggen, mensen goedkoop en plat kunt uitschelden en beledigen en toch die eeuwige bescherming geniet. Sta er vooral ook echt nooit bij stil waarom dit zo is..
ja met zulken reakties vraag je er ook om hoor ..echt leuk vond ik het en het was geen m pesten maar echt grappig was het .quote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef Disana het volgende:
Ik word er ook een beetje flauw van, in verschillende topics is het Meki'tje pesten.
Hoofddoek sluit Spaanse advocate uit van proces
Dat kan best maar het is een beetje lam om met z'n allen op een poster te duiken, elke keer weer. Negeer hem gewoon als je vindt dat hij onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:53 schreef telavivnick het volgende:
[..]
ja met zulken reakties vraag je er ook om hoor ..echt leuk vond ik het en het was geen m pesten maar echt grappig was het .ik kan er nog om in een deuk liggen
quote:Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Is een merge aangevraagdquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Disana het volgende:
RDW doet PVV in de ban
PVV: Kamervragen over verbod PVV in kentekens
Zie ik dubbel en is er grote overlap?
Tong opent alleen maar topics met nieuwsdumps. Er wordt er nooit een gesloten, dus je uitleg rammelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Is een merge aangevraagd
@ L_V Soms passen we een bericht aan. Het is idd leuker met een OP met een mening die een aanzet tot een discussie kan zijn , maar per bericht bekijken we dus of we het laten staan
Een mod heeft nu besloten het gewoon te laten staan, en de OP aan te passen.
Bedankt voor het melden allebei
hij werd bedreigd via de Personal Bash?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Personal Bash zou goed passen.
Deze week één gesloten. De mod die deze heeft laten staan heeft ook wel eens een topic van tong gesloten. Dus je bewering dat er nooit één gesloten werd rammelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tong opent alleen maar topics met nieuwsdumps. Er wordt er nooit een gesloten, dus je uitleg rammelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |