klopt, het is vernederend om je leven te wachten tot je dood gaat, dan dat je meteen wordt dood gemaakt.. misschien heeft de sluipschutter daar wel vrede mee..quote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef Metalfrost het volgende:
Tegen de doodstraf, omdat elk mens recht heeft op leven, ongeacht wat voor daad ze hebben begaan. Dat ze niet in de maatschappij mogen terugkeren OMDAT ze zulke daden begaan hebben, moge duidelijk zijn.
Goed gesproken.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Onnoman het volgende:
daarnaast is je verdriet troosten met wraak nu eenmaal iets waaraan de wereld kapot gaat!
quote:
Advocaten zijn gek!quote:Advocaten van Muhammad vinden dat een
man is geëxecuteerd die geestelijk ziek
is.Hij zou aan een posttraumatisch
stress-syndroom lijden dat hij opliep
in de Golfoorlog.
Goede hulp? Ondanks z'n sniper-training had-ie inderdaad geen 100% "one shot, one kill"... Maar om moordenaars daar nou bij te gaan helpenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben voor de doodstraf, al is deze man geen voorbeeld van het geval waarin ik ervoor ben
deze man had eerst eens goede hulp moeten krijgen
Ja als je al die paniekerige idioten moet geloven welquote:Op woensdag 11 november 2009 09:04 schreef Onnoman het volgende:
in 2012 krijgen wij allemaal de doodstraf!
ongeëvolueerde kut pauper die je er rond looptquote:Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben voor de doodstraf, al is deze man geen voorbeeld van het geval waarin ik ervoor ben
deze man had eerst eens goede hulp moeten krijgen
Rechters staan los van de overheid.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef Lyrebird het volgende:
Tegen de doodstraf, omdat ik de overheid niet vertrouw. Maar zoals Speknek al aangeeft: opgeruimd staat netjes.
Lasers op zn pistool enzoquote:Op woensdag 11 november 2009 09:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Goede hulp? Ondanks z'n sniper-training had-ie inderdaad geen 100% "one shot, one kill"... Maar om moordenaars daar nou bij te gaan helpen
Thanxquote:Op woensdag 11 november 2009 09:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ongeëvolueerde kut pauper die je er rond loopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |