http://www.telegraaf.nl/b(...)bij_Boerakker__.htmlquote:Lijk op A7 bij Boerakker
Verschillende automobilisten zijn zondagavond tegen half acht op de A7 bij Boerakker over een man gereden.
Hij overleed ter plaatse. Hoe de man, van wie de identiteit nog niet bekend is, op de snelweg terecht is gekomen, is nog onduidelijk.
Zeker vijftien auto's hebben de man geraakt, zo verklaarde een woordvoerder van de politie. De getuigen werden opgevangen in het politiebureau van het nabijgelegen Leek.
Eind augustus kwam zo'n tien kilometer vanaf de plek van het ongeluk, bij Marum, een vrouw om het leven die dezelfde snelweg was opgelopen.
De A7 richting Groningen is voorlopig gesloten ter hoogte van de afslag Boerakker.
Liggen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat deed de man daar?
quote:Op zondag 8 november 2009 @ 21:33 schreef superworm het volgende:
[Zeker vijftien auto's hebben de man geraakt]
Sjezus. Soort Karst T. maar dan omgekeerd.
Dat geloof ik best.quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef AAA2009 het volgende:
Ik durf te stellen dat in Groningen minstens 1 op de 3 (zwaar) onder invloed rijdt.
Flippin' lefgozer ben jij.quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef AAA2009 het volgende:
Ik durf te stellen dat in Groningen minstens 1 op de 3 (zwaar) onder invloed rijdt.
Wij ookquote:Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Ik zou mezelf ook de tering zuipen elke dag als ik in Groningen zou wonen.
dat is echt geen leuk aangezicht.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
15 keer overreden? Dat is dus minstens 30 keer een band er over heen, ik heb medelijden met die reddingswerkers die die gast van de weg mogen schrapen. Meteen een busje pakken met wat medische studenten, hoe zit een mens er van binnen uit, verspreid over een metertje of 30.
Er is 8km afgezet.quote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
15 keer overreden? Dat is dus minstens 30 keer een band er over heen, ik heb medelijden met die reddingswerkers die die gast van de weg mogen schrapen. Meteen een busje pakken met wat medische studenten, hoe zit een mens er van binnen uit, verspreid over een metertje of 30.
Acht kilometer!?!quote:
ene oprit naar de andere oprit is in het noorden des lands al gauw 8kmquote:Op zondag 8 november 2009 23:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Acht kilometer!?!
![]()
Ach bekijk het positief, voor een mens om zo ver "verspreid" te worden moet je wel in heel erg kleine stukjes gereden zijn, het meeste wordt wel van de weg geplukt door wilde dieren. Hebben de artsen er ook niet zo'n last van. Wel minder prettig voor de ochtendspits trouwens, zo'n enorm bloedspoor van hier naar Tokio over de hele weg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |