ja is hij te vertrouwenquote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef Sjaakz het volgende:
Als Hussein het zegt zal het wel zo zijn.
Oh snap! Dat hadden we eerder moeten weten, Al Qaide heeft z'n eigen Fok! waar ze de boel bespreken.quote:Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef telavivnick het volgende:
Dagelijks bestudeert Hussein Arabische jihad-internetfora om zicht te houden over de ontwikkelingen van Al Qaida.
Geheel onpartijdig lijkt hij inderdaad niet nee.quote:Op maandag 9 november 2009 16:57 schreef Disana het volgende:
Een expert met een waardeoordeel over een 'oliedomme vijand'. Niet serieus te nemen.
Ik vind angst zaaien nogal een misselijkmakende manier van je mening opdringen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geheel onpartijdig lijkt hij inderdaad niet nee.
Keihard en in gelijke mate? Contradictio in terminis als het gaat om onze manier van oorlog voeren, hoezo gelijkwaardig? Gewoon platwalsen die mensen, hun schieten een kogel af en ze krijgen er 1000 voor terug, en zo hoort het.quote:Op maandag 9 november 2009 17:01 schreef kitao het volgende:
Keihard en in gelijke mate terugslaan.
Blazen terroristen uit Jemen een kerncentrale op dan zonder pardon een atoombom gooien op Sanaa.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind angst zaaien nogal een misselijkmakende manier van je mening opdringen.
Wat een achterlijke redenatie. Dus als een of andere splintergroepering in het M-O een aanslag pleegt moet direct de hele regio plat?quote:Op maandag 9 november 2009 17:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Keihard en in gelijke mate? Contradictio in terminis als het gaat om onze manier van oorlog voeren, hoezo gelijkwaardig? Gewoon platwalsen die mensen, hun schieten een kogel af en ze krijgen er 1000 voor terug, en zo hoort het.
Weg ermee.
Sommige mensen willen gewoon het liefste het hele midden oosten plat bombarderen, zonder reden. Maar dat weerhoudt ze er natuurlijk niet van om net te doen alsof ze daar wel een reden voor hebben door elke strohalm als excuus voor een bombardement aan te voeren.quote:Op maandag 9 november 2009 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een achterlijke redenatie. Dus als een of andere splintergroepering in het M-O een aanslag pleegt moet direct de hele regio plat?
Dat is hetzelfde als wanneer de ETA een aanslag pleegt in een ander land, dat heel Spanje dan moet worden weggevaagd.
Dit bericht spoort eerder aan tot angst voor de overheid dan voor al Qaida, lijkt me. Dus de impliciete boodschap in je post, namelijk dat dit bericht onderdeel van een (globale) angstcampagne van (samenspannende?) overheden zou zijn, klopt niet.quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Revolution-NL het volgende:
Brrrrrrrrrrrr ik ben bang... het was alweer een tijdje geleden dat we een dergelijk angst zaaiend bericht gezien hebben. Maargoed.. bij deze dan een nieuw angst bericht. Wees bang mensen, wees bang voor AL Qaida de overheid beschermt u wel.
Jij weet zeker dat het leugens zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef Meki het volgende:
Angst. de overheden die deze leugens de samenleving inspelen
Je kan wel gaan speculeren, maar Afghanistan is het perfecte voorbeeld.quote:Op maandag 9 november 2009 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een achterlijke redenatie. Dus als een of andere splintergroepering in het M-O een aanslag pleegt moet direct de hele regio plat?
Dat is hetzelfde als wanneer de ETA een aanslag pleegt in een ander land, dat heel Spanje dan moet worden weggevaagd.
Wie gaan we dan bombarderen, als ik vragen mag.quote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach ja. Als er al doden vallen, compenseren de bommenwerpers dat wel weer.
Degene die het hardste "Yay" roept in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 9 november 2009 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaan we dan bombarderen, als ik vragen mag.
Ik weet, en daarom vind ik de oorlog in Afghanistan ook dikke onzin. Maar goed, wie is hierna aan de beurt? Moeten we Iran een volgende aanslag kwalijk nemen?quote:Op maandag 9 november 2009 17:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je kan wel gaan speculeren, maar Afghanistan is het perfecte voorbeeld.
Mensen met baardenquote:Op maandag 9 november 2009 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaan we dan bombarderen, als ik vragen mag.
Ik ben echt dol op jou, Whiskey.quote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Degene die het hardste "Yay" roept in het Midden-Oosten.
Je bedoeld dus dat het midden oosten nooit problemen veroorzaakt? Dat die landen gewoon normale landen zijn waar mensen in vrede kunnen leven?quote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef Antaresje het volgende:
Sommige mensen willen gewoon het liefste het hele midden oosten plat bombarderen, zonder reden. Maar dat weerhoudt ze er natuurlijk niet van om net te doen alsof ze daar wel een reden voor hebben door elke strohalm als excuus voor een bombardement aan te voeren.
Afrika.quote:Op maandag 9 november 2009 17:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je bedoeld dus dat het midden oosten nooit problemen veroorzaakt? Dat die landen gewoon normale landen zijn waar mensen in vrede kunnen leven?
Wat doen al die asielzoekers hier dan?
nee ,die de meeste snoepjes uitdeelt ...voor het te vieren ..op de rontondequote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Degene die het hardste "Yay" roept in het Midden-Oosten.
Iran komt sowieso wel aan de beurt, en ze zijn niet zo gedesorganiseerd als de terroristische groeperingen, nah, als er een aanslag komt dan is het waarschijnlijk van een organisatie als Al-Qaeda of de Taliban. Hamas heeft het al te druk met z'n eigen oorlog, en Iran zit alleen maar met geld te gooien.quote:Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet, en daarom vind ik de oorlog in Afghanistan ook dikke onzin. Maar goed, wie is hierna aan de beurt? Moeten we Iran een volgende aanslag kwalijk nemen?
Wat is een rontonde?quote:Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nee ,die de meeste snoepjes uitdeelt ...voor het te vieren ..op de rontonde
Bedank Saviour maar, hij kwam op het goede idee.quote:Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op jou, Whiskey.
Dat zou dan de eerste keer zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Anyhow, het wordt waarschijnlijk dus weer een aanslag in de naam van Afghanistan of iets.
Asielzoekers komen voornamelijk uit Afrika.quote:
קיקר in mijn taalquote:
Hadden ze maar niet Bin Laden moeten herbergen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste keer zijn.
Leuke poging om iemand woorden in de mond te leggen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je bedoeld dus dat het midden oosten nooit problemen veroorzaakt? Dat die landen gewoon normale landen zijn waar mensen in vrede kunnen leven?
Wat doen al die asielzoekers hier dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |