Ik (en mijn onfeilbare ego) ben je zeer dankbaar.quote:
Interpunctie, hoofdletters, nuchterheid.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:49 schreef sp3c het volgende:
juist wel
als we iets zien wat niet kan dan modden we het weg maar posts die wel kunnen laten we gewoon staan!
je hebt gelijk. ik had nog zelfs even gekeken of er geen ander topic was, my bad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef moussie het volgende:
dubbel
wilders wil boodschap benadrukken.
Geert Wilders bezoekt Turkije
Nope, jij was eerst.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik had nog zelfs even gekeken of er geen ander topic was, my bad.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:32 schreef paddy het volgende:
Kom net online en ga er ook weer vandoor. Laatst geopende topic gesloten.
Je doet het zelf ook ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Canadeze jongen dag lang met 3 beren op ijsschots. Nieuwsdump, zonder aanzet tot discussie etc etc
Hint: Tong-smiley in de OP.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook ...
In Utrecht is autochtoon de veelpleger
Not all animals are equal, blijkbaar
Spuit elf!quote:Op zondag 15 november 2009 18:51 schreef Disana het volgende:
Nederlandse extreministen steken moskee in brand
Brandstichting moskee Zoetermeer
Tweede was eerder.
Wie anders zijn daar toe in staat ?quote:Op zondag 15 november 2009 18:56 schreef qonmann het volgende:
Nederlandse extreministen steken moskee in brand
Tendentieuze topictitel , er is voor zover ik weet niet bekend wie de daders zijn.
Misschien waren het wel Marokkanen, geen idee, vandaar mijn opmerking.quote:Op zondag 15 november 2009 18:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie anders zijn daar toe in staat ?
Hebben de smurfen het gedaan.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Misschien waren het wel Marokkanen, geen idee, vandaar mijn opmerking.
Dit was een correcte titel geweest: Brandstichting moskee Zoetermeer.
Stond ook in jouw bron,.
En het andere, veel eerdere, topic wat hierover geopend is, heet ook zo.quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Misschien waren het wel Marokkanen, geen idee, vandaar mijn opmerking.
Dit was een correcte titel geweest: Brandstichting moskee Zoetermeer.
Stond ook in jouw bron,.
Dan gaat ie sowieso dicht, dat probleem ook weer opgelostquote:Op zondag 15 november 2009 19:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En het andere, veel eerdere, topic wat hierover geopend is, heet ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |