Ja, je bewijst FOK! echt weer een dienst door discussies die je zelf eigenlijk niet wil voeren alvast de nek om te draaien met je standaard alle arabieren moeten dood riedeltje...quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Alsof die topics ooit op iets anders uitlopen dan de zoveelste "westerse propaganda" jankhuilies die er "serieus" willen praten over een utopische wereld.
Meh.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boeien, ik lach ook als ik Israëlische kinderen "groetjes uit Israël" zie schrijven op bommen voor hun buurland, recht in hun gezicht.
In your faaaaace.. in your faaaaace..
quote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Och het zijn maar kinderen die een lief berichtje schrijven, wat is daar nou dood en verderf aan. Mijn tekeningen van toen ik 6 was is ook niemand aan dood gegaan hoor. Ze wensen gewoon de Arabieren een vrolijke dag verder, vind ik best lief eigenlijk.
Enz. enz. enz.quote:Op maandag 9 november 2009 17:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[ afbeelding ]
Och kijk deze dan ook, een bom die in de Gaza strook een huiskamer zal gaan decoreren, met een lieftallige boodschap "From Israël, and daniele".
Waarom sluiten als je dit soort bash-topics pur sang wel openlaat?quote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef sp3c het volgende:
die shit gaat nergens over, ik zou het naar ONZ verplaatsen maar die wil ik er eigenlijk ook niet mee opzadelen
M'n beste, de helft van de topics gaat nergens over. Verwacht je hier alleen maar diepgaande gesprekken om de filosofie van het hoe en waarom te doorgronden?quote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn mening nog niet gegeven
die shit gaat nergens over, ik zou het naar ONZ verplaatsen maar die wil ik er eigenlijk ook niet mee opzadelen
In POL mag je niet discusseren over PVV/Wilders dus dat gaat niet ..quote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarom sluiten als je dit soort bash-topics pur sang wel openlaat?
"PVV is net als NSB" #2
Een kick naar POL zou in deze op z'n plaats zijn, zeker met zo'n TT
Juist wel, daar hebben ze een centrale topic voor de Wilders discussie.quote:Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
In POL mag je niet discusseren over PVV/Wilders dus dat gaat niet ..
Ja dat zeg ik, zeer effectief.quote:Op maandag 9 november 2009 19:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Juist wel, daar hebben ze een centrale topic voor de Wilders discussie.
Inderdaad, iedereen die serieus de discussie aan wil gaan, kan daar terecht. Zo'n topic zouden we ook in NWS moeten hebben.quote:
ik zie 0 posts van jou in in dat topic..quote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen die serieus de discussie aan wil gaan, kan daar terecht. Zo'n topic zouden we ook in NWS moeten hebben.
omdat die nog enigszins ontopic lijkt te gaan itt dat andere baggertopicquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarom sluiten als je dit soort bash-topics pur sang wel openlaat?
"PVV is net als NSB" #2
Een kick naar POL zou in deze op z'n plaats zijn, zeker met zo'n TT
Of dit topic, Wilders, een zuivere anti-democraat
Gaan we voortaan voor elke volkszanger of persoon die meent BN'er te zijn en
iets over GW kwijt wil wel een topic openen![]()
alles heeft zijn grensquote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
M'n beste, de helft van de topics gaat nergens over. Verwacht je hier alleen maar diepgaande gesprekken om de filosofie van het hoe en waarom te doorgronden?
Dat blijkt..quote:
Niet, we organiseerden een IDF gaza houseparty.quote:
Oh wat jammer nou toch.quote:
Herman van Veen met de dood bedreigd #3quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar daar hoeft geen deel 3 van te komen nee
Gezellige jongens die PVV' ers.quote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Herman van Veen met de dood bedreigd #3
It goes on and on and on and....................![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |