Ik quote dit nog even.quote:Op zondag 15 november 2009 18:50 schreef Meki het volgende:
Na Parijs nu Marseille in oproer.
Deze opmerking reikt naar goedkeuring massamoorden in Algerije.
Dank je. Ga het topic even langslopen.quote:
Ik zit te zoeken maar ik zie het niet?quote:Op maandag 16 november 2009 17:11 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kunnen de rechtpraters van massamoord en oorlogsmisdaden op alles wat Arabisch lult weer even tot de orde worden geroepen?
Dan kan ik ook weer normaal posten.
De verwijzing naar DeGaulle.quote:Op maandag 16 november 2009 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken maar ik zie het niet?
Topic? Echt hoor, ik zoek en zoekquote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
De verwijzing naar DeGaulle.
Ah, voetbalhooligans die tot vuige buitenlanders worden gepromoveerd. Onze jongens doen dit nóóit.quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Na Parijs nu Marseille in oproer.
Nee, want het is in Frankrijk, kruitje roer me niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, voetbalhooligans die tot vuige buitenlanders worden gepromoveerd. Onze jongens doen dit nóóit.
Als een mod/admin/bejaarde mijn commentaar, daar en toen gemaakt, als beledigend ervaart of er andersoortig aanstoot aan nam/neemt mag deze post wat mij betreft per direct verwijderd worden. Alsmede mij dan aub te verschonen van de mij onaangekondigd toebedeelde "note" hier ondubbelzinnig betrekking op hebbende.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bejaarden moeten terug jong worden...terug waar ze vandaan komen...hun moeder in.![]()
Ik krijg de laatste tijd ook uit zijn verband getrokken notes van 1 zeker persoon. Terwijl ik er in de afgelopen jaren nauwelijks wat heb gekregen. Tip: wees voorzichtig in NWS met wat je zegt een ban is je zo aangesmeerd.quote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als een mod/admin/bejaarde mijn commentaar, daar en toen gemaakt, als beledigend ervaart of er andersoortig aanstoot aan nam/neemt mag deze post wat mij betreft per direct verwijderd worden. Alsmede mij dan aub te verschonen van de mij onaangekondigd toebedeelde "note" hier ondubbelzinnig betrekking op hebbende.
Hartelijk dank voor uw medewerking.
dat valt toch wel mee? ik ben het levende bewijs in een topic dat je speciaal voor mij maakte.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook uit zijn verband getrokken notes van 1 zeker persoon. Terwijl ik er in de afgelopen jaren nauwelijks wat heb gekregen. Tip: wees voorzichtig in NWS met wat je zegt een ban is je zo aangesmeerd..
Als ik de reacties in dit subforum lees dan neem ik toch aan dat de helft grappen aan het maken is. Beledigend of minder beledigend. Mijn opmerking had niets van doen met het kwetsen van bejaarden.quote:Op maandag 16 november 2009 22:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook uit zijn verband getrokken notes van 1 zeker persoon. Terwijl ik er in de afgelopen jaren nauwelijks wat heb gekregen.
Toevallig heb ik die opmerking van jou bij lezen meegekregen en die was duidelijk gewoon grappig bedoeld. Ik ga me er ook niet mee bemoeien verder maar kijk maar een klein beetje uit in NWS.quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ik de reacties in dit subforum lees dan neem ik toch aan dat de helft grappen aan het maken is. Beledigend of minder beledigend. Mijn opmerking had niets te maken met het kwetsen van bejaarden.
Hoe dan ook, ik heb het aangekaart. Ik ga me hier niet verdedigen heb wel wat beters te doen.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die opmerking van jou bij lezen meegekregen en die was duidelijk gewoon grappig bedoeld. Ik ga me er ook niet mee bemoeien verder maar kijk maar een klein beetje uit in NWS..
Ach vaak is het een samenvoeging van het woord mier (gelieve meervoud) en neuken hier in NWS.quote:Op maandag 16 november 2009 22:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als ik de reacties in dit subforum lees dan neem ik toch aan dat de helft grappen aan het maken is. Beledigend of minder beledigend. Mijn opmerking had niets van doen met het kwetsen van bejaarden.
Hoe dan ook, ik heb het aangekaart. Ik ga me hier niet verdedigen heb wel wat beters te doen.
Nee dat is dat dinsdagmorgen is neergestoken!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Sachertorte het volgende:
Schokkend! Na Timmer ook Wüst niet meer op gouden missie!
Graag weer open en terug naar NWS. NWS kent een volkomen ander publiek dan SHO, en in NWS valt een serieuze discussie te verwachten. Tevens is dit gewoon nieuws, een van onze grootste kanshebbers op een Olympische medaille is lesbisch. Toch wel het nieuws van de dag!
Gaat dit over een woord Azijnzeikers?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
@Paddy
Ik vind het jammer dat je zwichtte voor de azijnzeikerts onder ons, als mensen zich daar al over kunnen opwinden moeten ze eens nodig naar zichzelf kijken in plaats van naar degenen die die gedichten plaatsten. Mag bestuurskritiek in de vorm van humor hier ook al niet meer?
Jammer.
Nee, het gaat over gedichten, moet je nagaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Gaat dit over een woord Azijnzeikers?
Wartaal?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat is dat dinsdagmorgen is neergestoken!
Ik begrijp dat ie niet meer open gaat! Schande, dat dat kan in dit land! Mijn topic is sowieso veel beter, deugdelijke OP, mooie foto.quote:Jammer maar helaasch
[..]
Whiskey whiskey Whiskey, ben je alweer in Feedback?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, het gaat over gedichten, moet je nagaan.
Dinsdagmiddag in been gestoken!quote:
Ga maar, probeer het bij Ome Static, misschien wil hij jouw mooie OP overnemen in het SHO topic?quote:[..]
Ik begrijp dat ie niet meer open gaat! Schande, dat dat kan in dit land! Mijn topic is sowieso veel beter, deugdelijke OP, mooie foto.
Ik ga in hoger beroep, als er geen herziening van het oordeel volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |