Zou kunnen, zou ook nog een week kunnen duren...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier sinds gister manco dus, zou t dan morgen al kunnen komen?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook nog een week kunnen duren...
Wauw, die is mooi! Ben benieuwd of hij in het echt ook zo leuk is als op het plaatjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Debsterr het volgende:
Onderweg, nog geen T&T nummer.. het begint ergens op te lijken!
[ afbeelding ]
Ik ben ZO benieuwd naar deze.
Jimmy Choo doet H&M staat alles in. Geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil toch nog even hier vragen wanneer we nou die schoenen en lingerie van ontwerpers krijgen?
Rechtermuisknop, eigenschappen, en dan kopieren wat er achter URL staat. [img] tags eromheen en klaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef morgane het volgende:
Hoe krijgen jullie hier trouwens afbeeldingen op van de pagina met het product zelf? Print screen ofzo? Als ik rechtsklik op de afbeelding staat er geen afbeeldingslocatie bij omdat het een flash-plaatje is denk ik.
Ik weet dat het daar normaal hoort te staan, maar in Google Chrome en Firefox werkt het niet. Nu maar oldscool Internet Explorer en dat werkt welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Rechtermuisknop, eigenschappen, en dan kopieren wat er achter URL staat. [img] tags eromheen en klaar.
Mijn bestelling is nog niet in behandeling (staat bij niet geleverde dingen), maar ik heb al wel een TNT code.
Ohja, ik vergeet soms dat niet iedereen met IE werktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik weet dat het daar normaal hoort te staan, maar in Google Chrome en Firefox werkt het niet. Nu maar oldscool Internet Explorer en dat werkt welff editten dan.
Hoezo doet het niet in Firefox? ;o Ik werk toch echt met FF en daarin lukt het mij wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik weet dat het daar normaal hoort te staan, maar in Google Chrome en Firefox werkt het niet. Nu maar oldscool Internet Explorer en dat werkt welff editten dan.
Ik had in FF niet verder gekeken dan mn neus lang is omdat ik toch altijd Google Chrome gebruik, kon zo snel de knop eigenschappen niet vinden...maar daar staat juist weer wel afbeeldingsurl kopieeren, dus ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoezo doet het niet in Firefox? ;o Ik werk toch echt met FF en daarin lukt het mij wel.
Duurt altijd 1 of 2 dagen, daarna gaat ' ie op manco en daarna komt ' ie echt eens jouw kant op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Morrigan het volgende:
Bestelling sinds gisteren onderweg. Alleen doet het collonummer het niet.
Bedankt voor de info. Ik heb er zelf weinig ervaring mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Duurt altijd 1 of 2 dagen, daarna gaat ' ie op manco en daarna komt ' ie echt eens jouw kant op.
Kutplaatjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg ik eind oktober!
Is de in de winkel gekocht. En ik mag hopen van wel zeg, dingen horen niet zo snel kapot te gaan, zeker truien van 20 euro niet. En mochten ze problemen maken: dat kan ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Tamashii het volgende:
Mag je hem na drie dagen dagen nog terug sturen?
Sure thing, dan gaat deze taek won do misssstress alle medewerkers round-house-kicken, HOA-AAA! Right in the kisser. Fo'sho'!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is de in de winkel gekocht. En ik mag hopen van wel zeg, dingen horen niet zo snel kapot te gaan, zeker truien van 20 euro niet. En mochten ze problemen maken: dat kan ik ook. En public bij voorkeur.
Lekker stom dan! :/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Pakket ligt bij de buren die niet thuis zijn. Hun pakketjes leg ik altijd in onze gedeelde schuur zodat ze erbij kunnen als ik niet thuis ben, helaas komen ze nooit op het idee om hetzelfde te doen....
Ja.quote:
7848 -> 10 euro kortingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:24 schreef Koningin het volgende:
Welke standaard kortingcodes worden bedoeld in de OP?
Die van 10 euro werkt niet meer. Of tenminste, bij mij werkte hij niet meer tijdens mjin laatste bestelling (en mn eindbedrag zou dan alsnog wel boven de 16 euro zitten). Er is er nog eentje van 5 euro, die begint met een 8 (maar ben de rest van de code vergeten, hij staat iig in de OP van het topic met "tnt" in de titel).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:02 schreef alors het volgende:
[..]
7848 -> 10 euro korting
1304 -> 5 euro korting
Echter deze codes zijn niet voor iedereen en als ze erachter komen dan wordt je bestelling dus verwijderd en krijg je een waarschuwing e.d.
Welke jas dan? Nog foto's van? Ik ben over het algemeen wel tevreden over de kwaliteit van h&m, maar bestel er eigenlijk alleen maar leggings want die vind ik heerlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:53 schreef LambertoBava het volgende:
ik haat h&m met z'n goedkope schijt. heb in maart een redelijke mooie jas gekocht, maar van begin af aan gaat dat stuk stof achter de rits telkens vastzitten in de ritssluiting als ik em open of dicht probeer te doen.
Wat is het? Een vaas?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef alors het volgende:
Deze was op dat andere plaatje helemaal niet zo bol![]()
[ afbeelding ]
kmaak wel effe een fotoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke jas dan? Nog foto's van? Ik ben over het algemeen wel tevreden over de kwaliteit van h&m, maar bestel er eigenlijk alleen maar leggings want die vind ik heerlijk.![]()
Maar heb er nu ook een winterjas besteld, kijk wel of ik hem retour, dat vind ik echt megahandig.
Ja, hoewel, ik heb een paar hempjes die wel echt al heel lang mooi zijn gebleven (die zijn ook van wat dikkere stof), maar die longsleeves!! echt, na 1 keer wassen al helemaal gedraaid en uit vorm enzo... 2x gekocht, nooit meerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:31 schreef Qarinx het volgende:
Hmm, wel beetje eens dat de kwaliteit van H&M niet heel goed is..
Heb van de week mijn kast uitgemest en bijv. longsleeves en basic t-shirts (sommige maar 1x aan gehad) kon ik wegdoen. Gewoon van het in de kast liggen wordt de kleding al lelijk en vaal na een tijd.. Betaal nu dus liever 15 EUR voor een WE longsleeve, iets dikkere stof.. dan 10 EUR voor die van de H&M.
Die hemdjes, ligt er wel weer aan welke.. die van de divided met smalle bandjes, daar worden die bandjes echt lelijk van na een paar keer wassen. En die met dikkere banden, ligt het er maar net aan in welk seizoen je het hebt gekocht. Soms is het een stuggere stof, soms meer elastisch..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:42 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ja, hoewel, ik heb een paar hempjes die wel echt al heel lang mooi zijn gebleven (die zijn ook van wat dikkere stof), maar die longsleeves!! echt, na 1 keer wassen al helemaal gedraaid en uit vorm enzo... 2x gekocht, nooit meer
Heb onlangs een paar omslagshirtjes gekocht bij WE en die waren idd verbazend warm. Goede kwaliteitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:31 schreef Qarinx het volgende:
Heb van de week mijn kast uitgemest en bijv. longsleeves en basic t-shirts (sommige maar 1x aan gehad) kon ik wegdoen. Gewoon van het in de kast liggen wordt de kleding al lelijk en vaal na een tijd.. Betaal nu dus liever 15 EUR voor een WE longsleeve, iets dikkere stof.. dan 10 EUR voor die van de H&M.
Die pyjamabroek lijkt me zó fijn! Maar dat is eigenlijk het enige (plus een nagellakje) wat ik wil hebben en ik vind het niet de moeite waard om daarvoor 4.90 te betalenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Deze is echt crap en gaat retour:
[ afbeelding ]
Kost 20 euro maar zou er maar 5 euro voor geven. H&M noemt het een broek. Ik noem het een zomer-legging.
Mijn homewearbroeken wel allemaal gehouden. Zit nu in mijn blommekesbroek op de bank!
[ afbeelding ]
Een tegoed is toch wat JIJ nog tegoed krijgt v/d H&M?
Hij is fijn maar hij heeft wel knoopjes! Van die kleine mini-knoojes. 4 stuks op een rij. Dat vind ik wel minder maar voor de rest issie echt cute.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die pyjamabroek lijkt me zó fijn! Maar dat is eigenlijk het enige (plus een nagellakje) wat ik wil hebben en ik vind het niet de moeite waard om daarvoor 4.90 te betalen
Kijk hier heb ik wat aan! Want ik twijfel dus altijd of duurder nou echt altijd beter is. Dat is nl. niet altijd het geval. Ik ga eens bij de WE binnenpeepen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:31 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb hem ook, in het zwart / donkergrijs, heeeeeerlijk broekje, wil m ook in andere kleuren idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Deze zit ook lekker:
[ afbeelding ]
Wil die ook nog in e.a. kleur! Heb hem nu in het heidepaars. Die grijze is uitverkocht in mijn maat.
Cute!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef alors het volgende:
Ik kon deze ook niet weigeren, wat een liefheid
[ afbeelding ]
Ik kwam er trouwens achter dat ik echt superveel tussenbeide spul heb. En maar bar weinig echt warme truien en vesten.
Ja wel harig idd, maar ik zie wel, ik was zulk spul meestal toch met de handquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Cute!
Vind dat stofje alleen moeilijk wassen, of is het niet een beetje 'harig'?
Ben je niet bang voor die pareltjes die eraf kunnen vliegen? Heb een nachtjaponneke van de H&M waar zwarte steentjes op zaten, zaten ja want ik vond die overal terug in bed enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wel harig idd, maar ik zie wel, ik was zulk spul meestal toch met de hand
en als ze het product toevallig wel in de juiste maat in de winkel hebben. vragen om die tegoed bon en dan het product uit de winkel meenemen dus..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef alors het volgende:
nee dat kan niet, het is of inleveren bij h&m en een tegoedbon die drie maanden geldig is (in de gewone h&m winkel) krijgen OF je doet het via de post.
Bij mij is het de afgelopen paar keer toch wel goed gegaan en ik hoefde geen nieuwe verzendkosten te betalen. Scheelt toch 4,90 EUR dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou sowieso niet het terugsturen en dan op het papiertje zetten stuur me een andere maat, dat heb ik al zo vaak gedaan en er is nooit ook maar 1 artikel opnieuw opgestuurd.
Dus als je het via terugsturen doet gewoon terugsturen en niet betalen, en dan opnieuw bestellen in de juiste maat.
LOLquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Goed, er werd aangebeld, weer die ongeduldige kerel met een zak van de H&M. Ik dacht nog: huh? Dat kan geen nalevering zijn, alles is gister binnen gekomen. Wat heb ik in vredesnaam allemaal besteld??? Was het voor nummer 67 (ik woon op 77), die kerel heeft amper op de adressticker gekeken en is gewoon direct naar mijn huis gegaan denk ik
Ik mag voorlopig niks bestellen. Ik moest net een zak en een enorme doos terugbrengen naar het postkantoor, ik schaamde me rot. En dan zit er nog zo'n chagrijnig mens achter de balie, ongelofelijk. Soms vraag ik me af of ze bij dat filiaal vrouwen selecteren op chagrijnige kop en nicotinegebit. Er kon ook weer geen lachje vanaf.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
Zusje heeft pyjamabroek + nagellakje besteld voor me
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:12 schreef alors het volgende:
Net even naar de h&m geweest, volgende week hoef je er ook niet te komen met al die gezinnen en scholiertjes...
[ afbeelding ]
meteen maar gekocht
[ afbeelding ]
gepast in lichtgroen, maar heeft te korte mouwen en is in zijn geheel wat een de korte kant. Model is of 1.60 of heeft een L aan die van achter ingenaaid isHij kwam bij mij tot waar bij haar de derde knoopje van onder zit....
Lol! Dat ga ik ook maar niet doen dan, jammer want het vest is echt lievig.quote:[ afbeelding ]
gepast in lichtgroen, maar heeft te korte mouwen en is in zijn geheel wat een de korte kant. Model is of 1.60 of heeft een L aan die van achter ingenaaid isHij kwam bij mij tot waar bij haar de derde knoopje van onder zit....
Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Redster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Mijn bestelling van de H&M is binnengekomen, maar ik wil 2 dingen terugsturen.
Er staat bij dat het heel simpel is, maar ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik het terug kan sturen?
b.v.d.!
Super, bedankt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.
Afgeven bij het postkantoor, bewaar het bonnetje even totdat het verwerkt is op de H&M site zodat jij bewijs hebt dat je 'm opgestuurd hebt
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb!
Daar ben ik ook altijd een beetje bang voor, gewoon omdat je niet ff kan voelen. Ik heb nu een winterjas voor mijn vriend besteld (een schippersjas) en die moet dus wel een beetje dik en warm zijn enzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Alles uit mijn pakketje was stom. Flodderstofjes, rare breedte lengteverhoudingen, dus alles teruggestuurd!
Laat je als ze binnen zijn even weten of deze ook geschikt zijn voor Lits Jumeaux* (of misschien weet je dat al?)... Ik ben bang dat als ik die bestel voor een 2-persoonsbed, dat hij te klein is voor een Lits Jumeaux...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:40 schreef Mylene het volgende:
Ik had 3 dekbedovertrekken besteld. Die worden dus bezorgd in een hele grote doos. Volgens mij een meter bij een meter. Is ook niet normaal, 75% lucht ofzo.
Okee!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja, mijn dekbed is net als de meeste anderen 2 meter lang, dus dan hou je een dood stukje overtrek van 20 cm over. Nou ja, ik stuur ze retour, vind de kleuren tegenvallen.
Hmmm je bedoelt aan het einde aan de onderkant? Dat is toch niet zo erg. Dat heb ik met mijn huidige overtreksets ook. Dat steek ik lekker onder het matras aan de achterkant. Als ze in de breedte maar niet langer zijn dan je dekbeed. Dat is wel irritant! Maarja als de kleur toch tegenvalt. Ik vind die hele home collectie niks afgezien van die ene grijze badmat die ik er ooit besteld heb.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja, mijn dekbed is net als de meeste anderen 2 meter lang, dus dan hou je een dood stukje overtrek van 20 cm over. Nou ja, ik stuur ze retour, vind de kleuren tegenvallen.
Heb je deze al binnen? En zo ja, hoe staat hij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef alors het volgende:
I haz failed
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop alleen dat ie me staat
Ga dan een uurtje niet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Shit, chauffeur is onderweg en als ik zo naar school ga, dan is er niemand meer thuis. Hij heeft nog een halfuurtje de tijd om aan te bellen
.
Het is een tentamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ga dan een uurtje niet!
Zou er dan niet iets in beeld staan ergens?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef alors het volgende:
Misschien hebben ze je geblokkeerd ofzo, mail gewoon even met hoe en wat
Nee nog niet binnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je deze al binnen? En zo ja, hoe staat hij?
Nee dat staat nergens en je krijgt er ook geen bericht van, je moet het zelf maar raden, hilarisch he, die H&M.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zou er dan niet iets in beeld staan ergens?
Nouja, ik mail wel gewoon
Ik had vandaag een kort briefje gekregen, moet rembours betalen (dus veel meer) of creditcard (die ik niet heb). Jammer van de twee mooie dingen die heel goedkoop waren maar ik ga maar in de winkels kijken danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:08 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nog niet binnen
[..]
Nee dat staat nergens en je krijgt er ook geen bericht van, je moet het zelf maar raden, hilarisch he, die H&M.
Dat grijze jurkje is leuk zeg!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
dit komt er bij mij aan binnenkort:
[ afbeelding ]
had ik al in de andere kleur en zit enorm lekker
[ afbeelding ]
en ik geloof nog iets... ik denk deze:
[ afbeelding ]
en iets van een legging ofzo...
wij krijgen er altijd 3quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Daph_ het volgende:
Mijn zusje heeft laatst per post een code gekregen en die heb ik niet gehad. De catalogus ontvangt ook niet iedereen, dat doen ze willekeurig
hmm ik ben gewoon opgegeven voor de catalogus door een vriendin. krijg m nu altijd....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Daph_ het volgende:
Mijn zusje heeft laatst per post een code gekregen en die heb ik niet gehad. De catalogus ontvangt ook niet iedereen, dat doen ze willekeurig
nou ja, ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo raar dat je als je jonger dan zestien bent niet online mag winkelen. volgens mij is dat gewoon de post-order wetgeving...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef poolie het volgende:
Kreeg laatst een brief binnen dat ik H&M moest bellen voordat ze mijn bestelling konden opsturen.
Dus ik, zo vriendelijk als ik ben, terug bellen.
Vragen ze me naar mijn geboortedatum![]()
Ja helaas maar je bent 16, dus minderjarig. Je mag wel via je moeder
een account hebben, bedankt voor het bellen!
De ballen met ze... kan ik NOG langer op mijn bestelling gaan wachten, toppie
Ja oké, maar ken GENOEG mensen die het wel gewoon doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo raar dat je als je jonger dan zestien bent niet online mag winkelen. volgens mij is dat gewoon de post-order wetgeving...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef poolie het volgende:
[..]
Ja oké, maar ken GENOEG mensen die het wel gewoon doen.
Daarnaast is mijn moeder toch de eerste die mijn pakketjes ziet, dan ben ik nog op school.
Maargoed, heb nu op mijn moeders naam een account.
Niet dat er nu veel verandering is, dat ik nu opeens 'verantwoord' ga shoppen.
Hij staat alleen op mijn moeders naam, dus alleen de naam is nou veranderd.. schiet je veel mee op
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=25472&qid=332977quote:Kan een rechtshandeling van een minderjarige ongedaan gemaakt worden?
Kinderen onder de 18 hebben voor het aangaan van een (koop) overeenkomst uw toestemming nodig. Meestal wordt er stilzwijgend van uitgegaan dat hij of zij dat heeft. Het zou erg lastig zijn als jongeren alleen onder begeleiding van hun ouders dingen konden kopen.
Koopt uw kind echter iets met grote financiële gevolgen (bijvoorbeeld een scooter) en u bent het er niet mee eens, dan kan de overeenkomst vernietigd worden. Dit kan op twee manieren, namelijk door een buitengerechtelijke verklaring of door de zaak voor te leggen aan de kantonrechter.
Voor een buitengerechtelijke verklaring moeten beide partijen (u en de winkel) het eerst eens worden. In de verklaring schrijft u dat de overeenkomst vernietigd wordt en dat u onderling geld en spullen aan elkaar teruggeeft. De verklaring moet zowel door u (de wettelijke vertegenwoordiger) als door de tegenpartij (degene met wie uw kind de overeenkomst gesloten heeft) ondertekend worden. Een buitengerechtelijke verklaring kunt u dus onderhands regelen, er komen geen officiële instanties aan te pas.
Wil de tegenpartij echter geen onderhandse regeling treffen dan zult u naar de kantonrechter moeten om de koop ongedaan te maken. Of dit lukt hangt af van de omstandigheden. De rechter kijkt onder meer naar de leeftijd en ontwikkeling van het kind, de grootte ven de aankoop, of het kind eigen inkomsten heeft en of het op eigen benen staat. Wijst de kantonrechter het verzoek tot vernietiging van de overeenkomst af, dan is het kind zelf verantwoordelijk voor het nakomen van zijn verplichtingen uit de overeenkomst. Met andere woorden, u bent niet aansprakelijk.
Daarnaast kan de kantonrechter, als hij toestemming geeft tot vernietiging van de overeenkomst, bepalen dat de partij die voordeel heeft van de vernietiging een bedrag aan de andere partij moet betalen.
Ja inderdaad, daarom schrok ik zelf ook omdat ze er normaal niets aandoen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef electronique het volgende:
nu durf ik niet meer te bestellen omdat ik bang ben dat ze me dan ook een brief gaan sturen en shit
verander je geboortedatum gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef electronique het volgende:
nu durf ik niet meer te bestellen omdat ik bang ben dat ze me dan ook een brief gaan sturen en shit
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:28 schreef poolie het volgende:
Ik vind het leuk en aardig wat je nu allemaal op zoekt, maar toch vindt ik het; of het nu op mijn moeders naam staat of op de mijne, er veranderd helemaal niets aan.
Dus fijn dat je alles opzoekt, en met dat in de sloot spring onzin; die mensen zitten al jaren op H&M en zij hebben er niks van gehoord, dus vandaar vroeg ik mij af waarom ze er nu zomaar plotseling mee komen.
Je vat het nu helemaal verkeerd op.
Bedankt voor de moeite he,
Jesus, doe maar rustig joh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zoek het niet op voor jou, dus geen dank voor de moeite. ik illustreerde slechts mijn argument dat het logisch is dat H&M OP PAPIER (wellicht doorgaans slecht gecontroleerde) leeftijdseisen hanteert. en ja, ik vind het ook gek dat ze nu bij jou ineens erop stuiten en dat je vrienden blijkbaar allemaal maar gewoon mogen bestellen. een account op je moeders naam impliceert haar goedkeuring, en dus kan dan een eventuele aankoop van jou niet meer worden aangevochten als "zonder toestemming". De vrouw in de H&M had waarschijnlijk niet aan je kunnen zien dat je jonger bent dan zestien...(of ze is gewoon een beetje dom, dat heb je wel vaker met h&m verkoopsters, en wist er gewoon niet vanaf)
en er verandert dus wel degelijk wat aan: stel dat jij een of ander onverantwoordelijk monster was dat zich diep in de schulden steekt (nogmaals, ik zeg niet dat je dat bent), dan zijn je ouders tot je 18e daar verantwoordelijk voor. niet zo gek toch, dat koopovereenkomsten daarom ook herroepbaar zijn als ze als minderjarige zonder toestemming zijn aangegaan?
ik bedoel het helemaal niet persoonlijk, maar ik denk dat je verbolgenheid over dit feit onterecht is. en dat mag ik best beargumenteren. en die stomme vergelijking met die sloot: dat is ter illustratie van het feit dat jóuw argument, dat genoeg mensen het wel kunnen/mogen, geen geldige redenering is.
![]()
nu zijn het maar kleren, maar je zou het toch ook niet normaal vinden als je op je 16e een hypotheek mag aangaan?
Ben het hiermee eens. Ken nl. wel een tiener die voor duizenden euro's aan zooi gekocht had voordat zijn ouders erachter kwamen. Niet iedere moeder is thuis om pakketten voor zijn kroost aan te nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zoek het niet op voor jou, dus geen dank voor de moeite. ik illustreerde slechts mijn argument dat het logisch is dat H&M OP PAPIER (wellicht doorgaans slecht gecontroleerde) leeftijdseisen hanteert. en ja, ik vind het ook gek dat ze nu bij jou ineens erop stuiten en dat je vrienden blijkbaar allemaal maar gewoon mogen bestellen. een account op je moeders naam impliceert haar goedkeuring, en dus kan dan een eventuele aankoop van jou niet meer worden aangevochten als "zonder toestemming". De vrouw in de H&M had waarschijnlijk niet aan je kunnen zien dat je jonger bent dan zestien...(of ze is gewoon een beetje dom, dat heb je wel vaker met h&m verkoopsters, en wist er gewoon niet vanaf)
en er verandert dus wel degelijk wat aan: stel dat jij een of ander onverantwoordelijk monster was dat zich diep in de schulden steekt (nogmaals, ik zeg niet dat je dat bent), dan zijn je ouders tot je 18e daar verantwoordelijk voor. niet zo gek toch, dat koopovereenkomsten daarom ook herroepbaar zijn als ze als minderjarige zonder toestemming zijn aangegaan?
ik bedoel het helemaal niet persoonlijk, maar ik denk dat je verbolgenheid over dit feit onterecht is. en dat mag ik best beargumenteren. en die stomme vergelijking met die sloot: dat is ter illustratie van het feit dat jóuw argument, dat genoeg mensen het wel kunnen/mogen, geen geldige redenering is.
![]()
nu zijn het maar kleren, maar je zou het toch ook niet normaal vinden als je op je 16e een hypotheek mag aangaan?
ja zo simpel is het toch?quote:
dan ben je precíes zo volwassen als ik dachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:54 schreef poolie het volgende:
[..]
Jesus, doe maar rustig joh.
Ik ga gewoon op alors' advies af, hup geboorte datum veranderd en done.
En met alle respect; ik heb echt geen zin om al die verhaaltjes te gaan lezen![]()
Je hoefde je niet zo aangevallen te voelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan ben je precíes zo volwassen als ik dacht![]()
het ging mij echt niet erom of jij wel of niet online koopt. ik dacht een volwassen discussie te kunnen hebben over het feit dat zulke leeftijdseisen misshcien wel een bepaald nut hebben... (en ja, lastig te controleren zijn ze sowieso)
ik zal wel stoppen met semi-ontopic offtopic gaan nu...
Mijn excusesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Zullen we het weer over de H&M gaan hebben mensen, en het topic een beetje gezellig houden?![]()
Dus er is najaar en voorjaar maar geen winterspul? Of valt dat onder najaar. Ik vind najaar nl. herfstig aandoen. En voorjaar vind ik lenterig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:34 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat ze die party zooi er snel opzetten. En ik wacht ongeduldig op de voorjaarscatalogus
sorry, ik hou van discussies om de discussiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Zullen we het weer over de H&M gaan hebben mensen, en het topic een beetje gezellig houden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic: ik mag niks meer bestellen van mezelf...
Kwak
Nice!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik heb net lekker gewinkeld in Rotterdam.
Mijn buit:
[img]http://shop.hm.com/media/products/780/DXL780_72057_07000_68_2101.jpg[img]
Het is een heel strak jurkje maar de stof rekt heel erg mee. Maar het is idd het H&M dik....heel dun dus. Maar ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Hoe zit dat jurkje hierboven? Wat voor stofje is het? Weer H&M kwaliteit (op het plaatje lijkt het dik, maar in het echt is het dun)? Ben wel benieuwd, want het leek me wel een leuk jurkje
Hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Het is een heel strak jurkje maar de stof rekt heel erg mee. Maar het is idd het H&M dik....heel dun dus. Maar ik kon het niet laten.
Die laatste heb ik ook uit de sale, te fout eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Mijn buit:
[ afbeelding ]
Maar 9.95: Hij is paars maar dat zie je niet zo goed op de foto.
[ afbeelding ]
In de Sale maar 5 euro...ik was zwak:
[ afbeelding ]
Die bovenste heb ik nu ook aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Mijn buit:
[ afbeelding ]
Maar 9.95: Hij is paars maar dat zie je niet zo goed op de foto.
[ afbeelding ]
In de Sale maar 5 euro...ik was zwak:
[ afbeelding ]
Die is ook heel leuk. Maar goed dat ik die niet in mijn maat kon vinden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik nu ook aan.![]()
Foto van mijn blauwe jurkje van gisteren maar van mijn telefoon gehaald.
[ afbeelding ]
eerste plaatje doet het niet, je moet img doen ipv url hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dit heb ik besteld trouwens:
[ [url=http://shop.hm.com/media/products/755/DXL755_72137_86016_32_1552.jpg[img]
[img]http://shop.hm.com/media/products/780/DXL768_70705_48011_71_9577.jpg]afbeelding[/url] ]
en voor mijn vriend:
[ afbeelding ]
haha dat weet ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
eerste plaatje doet het niet, je moet img doen ipv url haha
sorry ik zeg het alleen maar hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haha dat weet ikik was gewoon een / vergeten...
7849 deed 10 euro korting. Laatste keer dat ik hem probeerde deed ie het niet, maar misschien heb jij meer geluk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef richbitch het volgende:
Deze heb ik gekregen: 8554 = 25% korting
1304 doet het voor 5E korting
Is er ook nog eentje van 10E korting? Iemand die dat weet?
Die blouse heb ik en die is heul kei fijn!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dit heb ik besteld trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor mijn vriend:
[ afbeelding ]
dat leek mij nou ook, leuk met een strakke broek en een brede riem ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:20 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die blouse heb ik en die is heul kei fijn!!
Wanneer hebben jullie je bestelling geplaatst dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz staat mancoYay!
Ik heb geen idee wat de status van "mijn" bestelling is, mijn zusje zei "Ik kan je vertellen wanneer je bestelling ongeveer komt" dus ik denk dat die ook manco staat
Sexy!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik nu ook aan.![]()
Foto van mijn blauwe jurkje van gisteren maar van mijn telefoon gehaald.
[ afbeelding ]
whutttttttttttttttttttt ikwil ook!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
DE SPRING COLLECTIE 2010 CATALOGUS IS BINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOOOEEEEquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik snap er niks van, want ik heb nooit een mail gehad met de vraag of ik 'm wilde bestellen? Maar ach maakt niet uit ik hem um en het is allemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb jij nou WEERR een catalogus???
*jaloers is*
Maar wel gaaf!![]()
![]()
Haha geweldigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van, want ik heb nooit een mail gehad met de vraag of ik 'm wilde bestellen? Maar ach maakt niet uit ik hem um en het is allemaal![]()
![]()
Tegen beter weten in ga ik ook even in de brievenbus kijken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil hem ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
* heeft snel doorgebladerd *
Ik vrees dat dit een zware aanslag op mijn portemonnee wordtTuniekjes
Vestjes
Nieuwe kleuren blousejes
Nachthemden
Pastelkleurtjes
Lavendelkleurige leggings
![]()
Ja ik voel me inderdaad wel een beetje uitverkoren, zeker omdat blijkbaar niemand anders 'm nog heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha geweldig![]()
Leuk toch! Geniet er maar van dat je zo uitverkoren bent
![]()
Ga je nog wat inscannen voor ons als dat lukt?![]()
En? En? En?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Tegen beter weten in ga ik ook even in de brievenbus kijken..
Neequote:
Oh, echt zo snel al joh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik voel me inderdaad wel een beetje uitverkoren, zeker omdat blijkbaar niemand anders 'm nog heeft?
Misschien kan ik idd wel weer inscannen, alleen moet dat dan wel volgende week want anders krijgen jullie geen 10% korting(tot 5 november 2009, en ik ga ervan uit dat niet iedereen op de dag van posten kijkt) maar ik zal wel even kijken!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera je krijgt je bestelling pas in januari, dus je kunt sparen![/badinfluence]
Super!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal zo fotootjes maken, nu eerst even eten!
Hehe, mijn vinger zit vastgeplakt op de F5 toetsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef alors het volgende:
Ik wacht (en ik denk dat ik niet de enige ben) in spanning!
Ohw, dat roosjes dekbedovertrek vind ik nu al leuk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
Anders loopt je laptop even vast![]()
Poging twee voor het uploaden!
Hoop dat ik jullie niet teleurstel met deze post![]()
Goedmakertje: dit is de cover alvast
[ afbeelding ]
Superbedankt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef Daph_ het volgende:
Tuurlijk Enfermera! De foto's heb ik nu wel snel genomen heur!
Tasjes:
Ruim model van imitatieleer met studs, schouderriem 105 cm, afmeting 33 x 40 cm
20-2358 Zwart
20-2366 Bruin
20-2374 Lichtbeige
Blousejes:
Maat 34 - 46
37-1369 Zwart
47-6069 Grijs/gestreept
47-6077 Roze/gestreept
37-3177 Wit
37-1385 Donkergrijs
37-1401 Taupe
37-1393 Licht koraalrood
Hoop dat ik alle codes goed heb overgenomen, alstie het niet doet, geef dan even een gil!
die bruine schoenen van de derde foto zijn al bij ons (ja en ik woon in zo'n klein kutdorp waar bijna niets te krijgen isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef Daph_ het volgende:
En dan de rest, deel 1 :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIe is leuk ja, maar ik kon de code niet ontcijferenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://shop.hm.com/media/(...)49_18014_45_8016.jpg
deze shawl vind ik leuk, kon de code nog net lezen en wou hem even wat beter zien
Mijn ogen zijn nog beter dan ik dachtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
DIe is leuk ja, maar ik kon de code niet ontcijferen
Nieuwe catalogusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef tliciouz het volgende:
Hebben jullie nu al dingen van de site afgehaald van 2010? Want ik zie het niet staan.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nieuwe cataloguskijk vorige pagina
43-8580quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Qarinx het volgende:
Wat is de code van het kimono jurkje zwart?
Nou het valt nog mee hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Enfermera het volgende:
Omg wat een bestelling DaphWel superleuk!
dat overhemd heb ik ook
46-3745, maat XS - XLquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef alors het volgende:
Het rokje op pag 68, lavendel, wat is de code?
20-3943, maat XS/S en M/Lquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi Daph,
Ik wil deze graag:
[ afbeelding ]
Heb je daar een code van? of een direct link?
Rechtsboven in je scherm staat een linkje, "bestelformulier" (naast het H&M logo waar aan de rechterkant "naar de kassa" staat)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even een blonde vraag, waar kun je op artikelnummer zoeken
Thanx, dat zag ik idd, maar dan gaat het ook meteen naar je shoppingbag? Nou ja, maakt ook niet uit want daar kun je het ook weer uitgooien natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rechtsboven in je scherm staat een linkje, "bestelformulier" (naast het H&M logo waar aan de rechterkant "naar de kassa" staat)
Hebben ze al 200x200 of 220 dekbedmaten? Laat anders maar zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:
Haha het is niet eens alles
Zijn er nog belangstellenden voor de home-collectie? Eenmaal, andermaal?
Gaat meteen naar je shoppingbag ja, en als je dan op wijzigen klikt zie je nog een duidelijkere fotoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Thanx, dat zag ik idd, maar dan gaat het ook meteen naar je shoppingbag? Nou ja, maakt ook niet uit want daar kun je het ook weer uitgooien natuurlijk.
Je vult het artikelnummer in, dan druk je onderaan op "bestellen"/"naar de kassa" (geen idee wat er precies staat) en dan zie je onder "naar de kassa" staan hoeveel artikelen je in je shoppingmandje hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Thanx, dat zag ik idd, maar dan gaat het ook meteen naar je shoppingbag? Nou ja, maakt ook niet uit want daar kun je het ook weer uitgooien natuurlijk.
140 x 220 of 240 x 220quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hebben ze al 200x200 of 220 dekbedmaten? Laat anders maar zitten
Jep, geluktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je vult het artikelnummer in, dan druk je onderaan op "bestellen"/"naar de kassa" (geen idee wat er precies staat) en dan zie je onder "naar de kassa" staan hoeveel artikelen je in je shoppingmandje hebtDe rest gaat net als normaal bestellen, dus naar de kassa en bevestigen.
Ze hebben meerdere kleuren, maar iedere kleur heeft een aparte artikelcode.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jep, gelukt
Maar dan is het niet meer mogelijk om de kleur te wijzigen (of hebben ze dat vestje maar in één kleur?)
quote:
ok, jammerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
"Diveded coming soon" (net als de mannenmode overigens)
Hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het valt nog mee hoorWant dat bovenste vest wil ik eigenlijk ook in groen en in taupe (taupe
) en eigenlijk heb ik ook wat meer overhempjes/blousejes nodig en die legging in lavendel is ook wel erg leuk in 'beige'
Ik zag t ook ja, ik vind haar altijd zo ongelukkig kijken... maar misschien is dat bewust gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
hee caroline blomst staat bij ' favourite picks' op de site. caroline is tof
Haha I knowquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaJe hoeft je niet te verdedigen hoor! Als ik geld had, had ik ook zo'n bestelling geplaatst. Maar zit echt krap in mn geld, ik vind een bestelling van 50 euro (wat ik nu eigenlijk gedaan heb met die 2 blousjes + 1 tas) eigenlijk al te veel.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |