Ja inderdaad, daarom schrok ik zelf ook omdat ze er normaal niets aandoen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef electronique het volgende:
nu durf ik niet meer te bestellen omdat ik bang ben dat ze me dan ook een brief gaan sturen en shit
verander je geboortedatum gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef electronique het volgende:
nu durf ik niet meer te bestellen omdat ik bang ben dat ze me dan ook een brief gaan sturen en shit
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:28 schreef poolie het volgende:
Ik vind het leuk en aardig wat je nu allemaal op zoekt, maar toch vindt ik het; of het nu op mijn moeders naam staat of op de mijne, er veranderd helemaal niets aan.
Dus fijn dat je alles opzoekt, en met dat in de sloot spring onzin; die mensen zitten al jaren op H&M en zij hebben er niks van gehoord, dus vandaar vroeg ik mij af waarom ze er nu zomaar plotseling mee komen.
Je vat het nu helemaal verkeerd op.
Bedankt voor de moeite he,
Jesus, doe maar rustig joh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zoek het niet op voor jou, dus geen dank voor de moeite. ik illustreerde slechts mijn argument dat het logisch is dat H&M OP PAPIER (wellicht doorgaans slecht gecontroleerde) leeftijdseisen hanteert. en ja, ik vind het ook gek dat ze nu bij jou ineens erop stuiten en dat je vrienden blijkbaar allemaal maar gewoon mogen bestellen. een account op je moeders naam impliceert haar goedkeuring, en dus kan dan een eventuele aankoop van jou niet meer worden aangevochten als "zonder toestemming". De vrouw in de H&M had waarschijnlijk niet aan je kunnen zien dat je jonger bent dan zestien...(of ze is gewoon een beetje dom, dat heb je wel vaker met h&m verkoopsters, en wist er gewoon niet vanaf)
en er verandert dus wel degelijk wat aan: stel dat jij een of ander onverantwoordelijk monster was dat zich diep in de schulden steekt (nogmaals, ik zeg niet dat je dat bent), dan zijn je ouders tot je 18e daar verantwoordelijk voor. niet zo gek toch, dat koopovereenkomsten daarom ook herroepbaar zijn als ze als minderjarige zonder toestemming zijn aangegaan?
ik bedoel het helemaal niet persoonlijk, maar ik denk dat je verbolgenheid over dit feit onterecht is. en dat mag ik best beargumenteren. en die stomme vergelijking met die sloot: dat is ter illustratie van het feit dat jóuw argument, dat genoeg mensen het wel kunnen/mogen, geen geldige redenering is.
![]()
nu zijn het maar kleren, maar je zou het toch ook niet normaal vinden als je op je 16e een hypotheek mag aangaan?
Ben het hiermee eens. Ken nl. wel een tiener die voor duizenden euro's aan zooi gekocht had voordat zijn ouders erachter kwamen. Niet iedere moeder is thuis om pakketten voor zijn kroost aan te nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zoek het niet op voor jou, dus geen dank voor de moeite. ik illustreerde slechts mijn argument dat het logisch is dat H&M OP PAPIER (wellicht doorgaans slecht gecontroleerde) leeftijdseisen hanteert. en ja, ik vind het ook gek dat ze nu bij jou ineens erop stuiten en dat je vrienden blijkbaar allemaal maar gewoon mogen bestellen. een account op je moeders naam impliceert haar goedkeuring, en dus kan dan een eventuele aankoop van jou niet meer worden aangevochten als "zonder toestemming". De vrouw in de H&M had waarschijnlijk niet aan je kunnen zien dat je jonger bent dan zestien...(of ze is gewoon een beetje dom, dat heb je wel vaker met h&m verkoopsters, en wist er gewoon niet vanaf)
en er verandert dus wel degelijk wat aan: stel dat jij een of ander onverantwoordelijk monster was dat zich diep in de schulden steekt (nogmaals, ik zeg niet dat je dat bent), dan zijn je ouders tot je 18e daar verantwoordelijk voor. niet zo gek toch, dat koopovereenkomsten daarom ook herroepbaar zijn als ze als minderjarige zonder toestemming zijn aangegaan?
ik bedoel het helemaal niet persoonlijk, maar ik denk dat je verbolgenheid over dit feit onterecht is. en dat mag ik best beargumenteren. en die stomme vergelijking met die sloot: dat is ter illustratie van het feit dat jóuw argument, dat genoeg mensen het wel kunnen/mogen, geen geldige redenering is.
![]()
nu zijn het maar kleren, maar je zou het toch ook niet normaal vinden als je op je 16e een hypotheek mag aangaan?
ja zo simpel is het toch?quote:
dan ben je precíes zo volwassen als ik dachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:54 schreef poolie het volgende:
[..]
Jesus, doe maar rustig joh.
Ik ga gewoon op alors' advies af, hup geboorte datum veranderd en done.
En met alle respect; ik heb echt geen zin om al die verhaaltjes te gaan lezen![]()
Je hoefde je niet zo aangevallen te voelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan ben je precíes zo volwassen als ik dacht![]()
het ging mij echt niet erom of jij wel of niet online koopt. ik dacht een volwassen discussie te kunnen hebben over het feit dat zulke leeftijdseisen misshcien wel een bepaald nut hebben... (en ja, lastig te controleren zijn ze sowieso)
ik zal wel stoppen met semi-ontopic offtopic gaan nu...
Mijn excusesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Zullen we het weer over de H&M gaan hebben mensen, en het topic een beetje gezellig houden?![]()
Dus er is najaar en voorjaar maar geen winterspul? Of valt dat onder najaar. Ik vind najaar nl. herfstig aandoen. En voorjaar vind ik lenterig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:34 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat ze die party zooi er snel opzetten. En ik wacht ongeduldig op de voorjaarscatalogus
sorry, ik hou van discussies om de discussiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Zullen we het weer over de H&M gaan hebben mensen, en het topic een beetje gezellig houden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic: ik mag niks meer bestellen van mezelf...
Kwak
Nice!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik heb net lekker gewinkeld in Rotterdam.
Mijn buit:
[img]http://shop.hm.com/media/products/780/DXL780_72057_07000_68_2101.jpg[img]
Het is een heel strak jurkje maar de stof rekt heel erg mee. Maar het is idd het H&M dik....heel dun dus. Maar ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Hoe zit dat jurkje hierboven? Wat voor stofje is het? Weer H&M kwaliteit (op het plaatje lijkt het dik, maar in het echt is het dun)? Ben wel benieuwd, want het leek me wel een leuk jurkje
Hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Het is een heel strak jurkje maar de stof rekt heel erg mee. Maar het is idd het H&M dik....heel dun dus. Maar ik kon het niet laten.
Die laatste heb ik ook uit de sale, te fout eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Mijn buit:
[ afbeelding ]
Maar 9.95: Hij is paars maar dat zie je niet zo goed op de foto.
[ afbeelding ]
In de Sale maar 5 euro...ik was zwak:
[ afbeelding ]
Die bovenste heb ik nu ook aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:39 schreef Mardy_Bum het volgende:
Mijn buit:
[ afbeelding ]
Maar 9.95: Hij is paars maar dat zie je niet zo goed op de foto.
[ afbeelding ]
In de Sale maar 5 euro...ik was zwak:
[ afbeelding ]
Die is ook heel leuk. Maar goed dat ik die niet in mijn maat kon vinden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik nu ook aan.![]()
Foto van mijn blauwe jurkje van gisteren maar van mijn telefoon gehaald.
[ afbeelding ]
eerste plaatje doet het niet, je moet img doen ipv url hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dit heb ik besteld trouwens:
[ [url=http://shop.hm.com/media/products/755/DXL755_72137_86016_32_1552.jpg[img]
[img]http://shop.hm.com/media/products/780/DXL768_70705_48011_71_9577.jpg]afbeelding[/url] ]
en voor mijn vriend:
[ afbeelding ]
haha dat weet ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
eerste plaatje doet het niet, je moet img doen ipv url haha
sorry ik zeg het alleen maar hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haha dat weet ikik was gewoon een / vergeten...
7849 deed 10 euro korting. Laatste keer dat ik hem probeerde deed ie het niet, maar misschien heb jij meer geluk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef richbitch het volgende:
Deze heb ik gekregen: 8554 = 25% korting
1304 doet het voor 5E korting
Is er ook nog eentje van 10E korting? Iemand die dat weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |