Duurt altijd 1 of 2 dagen, daarna gaat ' ie op manco en daarna komt ' ie echt eens jouw kant op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:36 schreef Morrigan het volgende:
Bestelling sinds gisteren onderweg. Alleen doet het collonummer het niet.
Bedankt voor de info. Ik heb er zelf weinig ervaring mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Duurt altijd 1 of 2 dagen, daarna gaat ' ie op manco en daarna komt ' ie echt eens jouw kant op.
Kutplaatjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg ik eind oktober!
Is de in de winkel gekocht. En ik mag hopen van wel zeg, dingen horen niet zo snel kapot te gaan, zeker truien van 20 euro niet. En mochten ze problemen maken: dat kan ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Tamashii het volgende:
Mag je hem na drie dagen dagen nog terug sturen?
Sure thing, dan gaat deze taek won do misssstress alle medewerkers round-house-kicken, HOA-AAA! Right in the kisser. Fo'sho'!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is de in de winkel gekocht. En ik mag hopen van wel zeg, dingen horen niet zo snel kapot te gaan, zeker truien van 20 euro niet. En mochten ze problemen maken: dat kan ik ook. En public bij voorkeur.
Lekker stom dan! :/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Pakket ligt bij de buren die niet thuis zijn. Hun pakketjes leg ik altijd in onze gedeelde schuur zodat ze erbij kunnen als ik niet thuis ben, helaas komen ze nooit op het idee om hetzelfde te doen....
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |