Daar ben ik ook altijd een beetje bang voor, gewoon omdat je niet ff kan voelen. Ik heb nu een winterjas voor mijn vriend besteld (een schippersjas) en die moet dus wel een beetje dik en warm zijn enzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Alles uit mijn pakketje was stom. Flodderstofjes, rare breedte lengteverhoudingen, dus alles teruggestuurd!
Laat je als ze binnen zijn even weten of deze ook geschikt zijn voor Lits Jumeaux* (of misschien weet je dat al?)... Ik ben bang dat als ik die bestel voor een 2-persoonsbed, dat hij te klein is voor een Lits Jumeaux...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:40 schreef Mylene het volgende:
Ik had 3 dekbedovertrekken besteld. Die worden dus bezorgd in een hele grote doos. Volgens mij een meter bij een meter. Is ook niet normaal, 75% lucht ofzo.
Okee!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja, mijn dekbed is net als de meeste anderen 2 meter lang, dus dan hou je een dood stukje overtrek van 20 cm over. Nou ja, ik stuur ze retour, vind de kleuren tegenvallen.
Hmmm je bedoelt aan het einde aan de onderkant? Dat is toch niet zo erg. Dat heb ik met mijn huidige overtreksets ook. Dat steek ik lekker onder het matras aan de achterkant. Als ze in de breedte maar niet langer zijn dan je dekbeed. Dat is wel irritant! Maarja als de kleur toch tegenvalt. Ik vind die hele home collectie niks afgezien van die ene grijze badmat die ik er ooit besteld heb.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja, mijn dekbed is net als de meeste anderen 2 meter lang, dus dan hou je een dood stukje overtrek van 20 cm over. Nou ja, ik stuur ze retour, vind de kleuren tegenvallen.
Heb je deze al binnen? En zo ja, hoe staat hij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef alors het volgende:
I haz failed
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop alleen dat ie me staat
Ga dan een uurtje niet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Shit, chauffeur is onderweg en als ik zo naar school ga, dan is er niemand meer thuis. Hij heeft nog een halfuurtje de tijd om aan te bellen
.
Het is een tentamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ga dan een uurtje niet!
Zou er dan niet iets in beeld staan ergens?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef alors het volgende:
Misschien hebben ze je geblokkeerd ofzo, mail gewoon even met hoe en wat
Nee nog niet binnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je deze al binnen? En zo ja, hoe staat hij?
Nee dat staat nergens en je krijgt er ook geen bericht van, je moet het zelf maar raden, hilarisch he, die H&M.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zou er dan niet iets in beeld staan ergens?
Nouja, ik mail wel gewoon
Ik had vandaag een kort briefje gekregen, moet rembours betalen (dus veel meer) of creditcard (die ik niet heb). Jammer van de twee mooie dingen die heel goedkoop waren maar ik ga maar in de winkels kijken danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:08 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nog niet binnen
[..]
Nee dat staat nergens en je krijgt er ook geen bericht van, je moet het zelf maar raden, hilarisch he, die H&M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |