Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Redster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Mijn bestelling van de H&M is binnengekomen, maar ik wil 2 dingen terugsturen.
Er staat bij dat het heel simpel is, maar ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik het terug kan sturen?
b.v.d.!
Super, bedankt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.
Afgeven bij het postkantoor, bewaar het bonnetje even totdat het verwerkt is op de H&M site zodat jij bewijs hebt dat je 'm opgestuurd hebt
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb!
Daar ben ik ook altijd een beetje bang voor, gewoon omdat je niet ff kan voelen. Ik heb nu een winterjas voor mijn vriend besteld (een schippersjas) en die moet dus wel een beetje dik en warm zijn enzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Alles uit mijn pakketje was stom. Flodderstofjes, rare breedte lengteverhoudingen, dus alles teruggestuurd!
Laat je als ze binnen zijn even weten of deze ook geschikt zijn voor Lits Jumeaux* (of misschien weet je dat al?)... Ik ben bang dat als ik die bestel voor een 2-persoonsbed, dat hij te klein is voor een Lits Jumeaux...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:40 schreef Mylene het volgende:
Ik had 3 dekbedovertrekken besteld. Die worden dus bezorgd in een hele grote doos. Volgens mij een meter bij een meter. Is ook niet normaal, 75% lucht ofzo.
Okee!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja, mijn dekbed is net als de meeste anderen 2 meter lang, dus dan hou je een dood stukje overtrek van 20 cm over. Nou ja, ik stuur ze retour, vind de kleuren tegenvallen.
Hmmm je bedoelt aan het einde aan de onderkant? Dat is toch niet zo erg. Dat heb ik met mijn huidige overtreksets ook. Dat steek ik lekker onder het matras aan de achterkant. Als ze in de breedte maar niet langer zijn dan je dekbeed. Dat is wel irritant! Maarja als de kleur toch tegenvalt. Ik vind die hele home collectie niks afgezien van die ene grijze badmat die ik er ooit besteld heb.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja, mijn dekbed is net als de meeste anderen 2 meter lang, dus dan hou je een dood stukje overtrek van 20 cm over. Nou ja, ik stuur ze retour, vind de kleuren tegenvallen.
Heb je deze al binnen? En zo ja, hoe staat hij?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef alors het volgende:
I haz failed
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop alleen dat ie me staat
Ga dan een uurtje niet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Shit, chauffeur is onderweg en als ik zo naar school ga, dan is er niemand meer thuis. Hij heeft nog een halfuurtje de tijd om aan te bellen
.
Het is een tentamenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ga dan een uurtje niet!
Zou er dan niet iets in beeld staan ergens?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef alors het volgende:
Misschien hebben ze je geblokkeerd ofzo, mail gewoon even met hoe en wat
Nee nog niet binnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je deze al binnen? En zo ja, hoe staat hij?
Nee dat staat nergens en je krijgt er ook geen bericht van, je moet het zelf maar raden, hilarisch he, die H&M.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zou er dan niet iets in beeld staan ergens?
Nouja, ik mail wel gewoon
Ik had vandaag een kort briefje gekregen, moet rembours betalen (dus veel meer) of creditcard (die ik niet heb). Jammer van de twee mooie dingen die heel goedkoop waren maar ik ga maar in de winkels kijken danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:08 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nog niet binnen
[..]
Nee dat staat nergens en je krijgt er ook geen bericht van, je moet het zelf maar raden, hilarisch he, die H&M.
Dat grijze jurkje is leuk zeg!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
dit komt er bij mij aan binnenkort:
[ afbeelding ]
had ik al in de andere kleur en zit enorm lekker
[ afbeelding ]
en ik geloof nog iets... ik denk deze:
[ afbeelding ]
en iets van een legging ofzo...
wij krijgen er altijd 3quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Daph_ het volgende:
Mijn zusje heeft laatst per post een code gekregen en die heb ik niet gehad. De catalogus ontvangt ook niet iedereen, dat doen ze willekeurig
hmm ik ben gewoon opgegeven voor de catalogus door een vriendin. krijg m nu altijd....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:15 schreef Daph_ het volgende:
Mijn zusje heeft laatst per post een code gekregen en die heb ik niet gehad. De catalogus ontvangt ook niet iedereen, dat doen ze willekeurig
nou ja, ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo raar dat je als je jonger dan zestien bent niet online mag winkelen. volgens mij is dat gewoon de post-order wetgeving...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef poolie het volgende:
Kreeg laatst een brief binnen dat ik H&M moest bellen voordat ze mijn bestelling konden opsturen.
Dus ik, zo vriendelijk als ik ben, terug bellen.
Vragen ze me naar mijn geboortedatum![]()
Ja helaas maar je bent 16, dus minderjarig. Je mag wel via je moeder
een account hebben, bedankt voor het bellen!
De ballen met ze... kan ik NOG langer op mijn bestelling gaan wachten, toppie
Ja oké, maar ken GENOEG mensen die het wel gewoon doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo raar dat je als je jonger dan zestien bent niet online mag winkelen. volgens mij is dat gewoon de post-order wetgeving...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:34 schreef poolie het volgende:
[..]
Ja oké, maar ken GENOEG mensen die het wel gewoon doen.
Daarnaast is mijn moeder toch de eerste die mijn pakketjes ziet, dan ben ik nog op school.
Maargoed, heb nu op mijn moeders naam een account.
Niet dat er nu veel verandering is, dat ik nu opeens 'verantwoord' ga shoppen.
Hij staat alleen op mijn moeders naam, dus alleen de naam is nou veranderd.. schiet je veel mee op
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=25472&qid=332977quote:Kan een rechtshandeling van een minderjarige ongedaan gemaakt worden?
Kinderen onder de 18 hebben voor het aangaan van een (koop) overeenkomst uw toestemming nodig. Meestal wordt er stilzwijgend van uitgegaan dat hij of zij dat heeft. Het zou erg lastig zijn als jongeren alleen onder begeleiding van hun ouders dingen konden kopen.
Koopt uw kind echter iets met grote financiële gevolgen (bijvoorbeeld een scooter) en u bent het er niet mee eens, dan kan de overeenkomst vernietigd worden. Dit kan op twee manieren, namelijk door een buitengerechtelijke verklaring of door de zaak voor te leggen aan de kantonrechter.
Voor een buitengerechtelijke verklaring moeten beide partijen (u en de winkel) het eerst eens worden. In de verklaring schrijft u dat de overeenkomst vernietigd wordt en dat u onderling geld en spullen aan elkaar teruggeeft. De verklaring moet zowel door u (de wettelijke vertegenwoordiger) als door de tegenpartij (degene met wie uw kind de overeenkomst gesloten heeft) ondertekend worden. Een buitengerechtelijke verklaring kunt u dus onderhands regelen, er komen geen officiële instanties aan te pas.
Wil de tegenpartij echter geen onderhandse regeling treffen dan zult u naar de kantonrechter moeten om de koop ongedaan te maken. Of dit lukt hangt af van de omstandigheden. De rechter kijkt onder meer naar de leeftijd en ontwikkeling van het kind, de grootte ven de aankoop, of het kind eigen inkomsten heeft en of het op eigen benen staat. Wijst de kantonrechter het verzoek tot vernietiging van de overeenkomst af, dan is het kind zelf verantwoordelijk voor het nakomen van zijn verplichtingen uit de overeenkomst. Met andere woorden, u bent niet aansprakelijk.
Daarnaast kan de kantonrechter, als hij toestemming geeft tot vernietiging van de overeenkomst, bepalen dat de partij die voordeel heeft van de vernietiging een bedrag aan de andere partij moet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |