abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73752746
ik vind dat lichtgroene vestje met die kraaltjes enzo wel leuk, maar duur en voor de kwaliteit die het waarschijnlijk heeft
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:17:26 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73752810
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Goed, er werd aangebeld, weer die ongeduldige kerel met een zak van de H&M. Ik dacht nog: huh? Dat kan geen nalevering zijn, alles is gister binnen gekomen. Wat heb ik in vredesnaam allemaal besteld??? Was het voor nummer 67 (ik woon op 77), die kerel heeft amper op de adressticker gekeken en is gewoon direct naar mijn huis gegaan denk ik
Ik mag voorlopig niks bestellen. Ik moest net een zak en een enorme doos terugbrengen naar het postkantoor, ik schaamde me rot. En dan zit er nog zo'n chagrijnig mens achter de balie, ongelofelijk. Soms vraag ik me af of ze bij dat filiaal vrouwen selecteren op chagrijnige kop en nicotinegebit. Er kon ook weer geen lachje vanaf.
LOL En idd, so true... Af en toe..
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:24:06 #103
123170 alors
zlata1234
pi_73753035
Bij mij op het tntpunt waar ik het meestal breng zijn gelukkig 2 aardige vrouwen
know'm sayin?
word? word.
pi_73753160
H&M vertrouwt mij niet... Ik krijg maar 100 euro krediet, de rest moet ik meteen pinnen op het Kialapunt. Lekker dan, en als ik nou voor meer dan 100 euro terugstuur? Storten ze het teveel betaalde bedrag dan weer terug?
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_73753242
Krijg net een smsje dat ik mijn bestelling kan afhalen op het kialapunt.
Maar moet ik dan nog iets meenemen als bewijs oid? Of staat zo'n pakketje gewoon op naam of zo?
pi_73755084
Dan moet je even een identiteitsbewijs meenemen, je moet wel kunnen laten zien dat het pakketje echt voor jou is.

Ik heb pas voor het eerst mijn bestelling af moeten halen op een Kialapunt. Moet ik mijn retourzending nu ook per se daar afgeven, of kan dat ook gewoon op het postkantoor?
pi_73755294
Ik vind de Jimmy Choo collectie niet eens leuk Zou de kwaliteit gewoon "H&M" zijn?

Oh, plaatje van het bestelde:

Hoop dat ik het volgende week heb
pi_73755303
Die broek is leuk
Tap tap tap
pi_73756227
Ik vind 'm al zo lang leuk, een aantal ladies hier hebben 'm ook, zag 'm regelmatig langskomen.. Hoop dat ie net zo comfy is als hij eruit ziet!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:40:01 #110
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73759225
OK ik word schijtziek van de site van H&M. Ik heb een bon met kortingscode. Ergens stond dat je die op pagina 2 kon invoeren, nou...nee....
Ik bestel voor 200 euro, ik wil die korting toch wel hebben eigenlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:46:00 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73759484
Lamaar!! heb het al!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73769084
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
Zusje heeft pyjamabroek + nagellakje besteld voor me

Ik heb een spijkergilletje gescoord in de H&M Dusseldorf, Duitsland.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_73771142
Zoooozo, gaat snel met die H&M fora!
Ik heb onlangs deze gekocht:

MAAR dan in het grijs, veeeel mooier, en zit lekker fijn
En deze staat nu in mijn bestelling:

Kan niet wachten tot mijn bestelling binnen is
Nothing fails like success.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:28:43 #114
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_73773225
Die H&M in Breda is een stuk groter dan die bij mij in de buurt (we zijn even een weekendje er tussenuit, en dan moet je als vrouw natuurlijk even shoppen. Tot ergernis van mijn vriend. Hahaha). Leuke sjaal gezien, maar ik twijfel of ik 'm moet kopen. Heb er al een stuk of 6 Maar hij 's zo leuk!
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:29:37 #115
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_73773241
Wauw, Poolie, die schoenen!
(Un)masking for the greater good.
pi_73776264
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:12 schreef alors het volgende:
Net even naar de h&m geweest, volgende week hoef je er ook niet te komen met al die gezinnen en scholiertjes...

[ afbeelding ]
meteen maar gekocht

[ afbeelding ]
gepast in lichtgroen, maar heeft te korte mouwen en is in zijn geheel wat een de korte kant. Model is of 1.60 of heeft een L aan die van achter ingenaaid is Hij kwam bij mij tot waar bij haar de derde knoopje van onder zit....

Oh die grijze trui !
En ook dat witte vestje Jammer dat hij zo kort is!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73777887
quote:
[ afbeelding ]
gepast in lichtgroen, maar heeft te korte mouwen en is in zijn geheel wat een de korte kant. Model is of 1.60 of heeft een L aan die van achter ingenaaid is Hij kwam bij mij tot waar bij haar de derde knoopje van onder zit....
Lol! Dat ga ik ook maar niet doen dan, jammer want het vest is echt lievig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:40:30 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73781363
Trouwens, was deze kortingscode al gemeldt? 8564 geeft 25% korting op 1 artikel. Geldig tot 8/11/2009.
pi_73781956

Leuk, maar niet als je armen net zoals die van dat Michelinpoppetje eruit gaan zien.
Iemand die hem al in bezit heeft?
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_73783120
Ik heb even een vraagje.
Mijn bestelling van de H&M is binnengekomen, maar ik wil 2 dingen terugsturen.
Er staat bij dat het heel simpel is, maar ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik het terug kan sturen?
b.v.d.!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:00:39 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73783420
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Redster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Mijn bestelling van de H&M is binnengekomen, maar ik wil 2 dingen terugsturen.
Er staat bij dat het heel simpel is, maar ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik het terug kan sturen?
b.v.d.!
Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.
Afgeven bij het postkantoor, bewaar het bonnetje even totdat het verwerkt is op de H&M site zodat jij bewijs hebt dat je 'm opgestuurd hebt
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb!
pi_73783647
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:00 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.
Afgeven bij het postkantoor, bewaar het bonnetje even totdat het verwerkt is op de H&M site zodat jij bewijs hebt dat je 'm opgestuurd hebt
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb!
Super, bedankt!
pi_73785229
Gekregen: 8554 = 25% korting
1304 doet het voor 5E korting

Is er nog een andere?? voor 10E bijv.?
x
pi_73799225
Deze besteld, ook in het zwart.. Ik kon niet kiezen, dat doe ik wel als ze binnen zijn

zondag 18 oktober 2009 @ 10:58:57 #125
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73799556
Alles uit mijn pakketje was stom . Flodderstofjes, rare breedte lengteverhoudingen, dus alles teruggestuurd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')