LOLquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Goed, er werd aangebeld, weer die ongeduldige kerel met een zak van de H&M. Ik dacht nog: huh? Dat kan geen nalevering zijn, alles is gister binnen gekomen. Wat heb ik in vredesnaam allemaal besteld??? Was het voor nummer 67 (ik woon op 77), die kerel heeft amper op de adressticker gekeken en is gewoon direct naar mijn huis gegaan denk ik
Ik mag voorlopig niks bestellen. Ik moest net een zak en een enorme doos terugbrengen naar het postkantoor, ik schaamde me rot. En dan zit er nog zo'n chagrijnig mens achter de balie, ongelofelijk. Soms vraag ik me af of ze bij dat filiaal vrouwen selecteren op chagrijnige kop en nicotinegebit. Er kon ook weer geen lachje vanaf.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Daph_ het volgende:
Zusje heeft pyjamabroek + nagellakje besteld voor me
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:12 schreef alors het volgende:
Net even naar de h&m geweest, volgende week hoef je er ook niet te komen met al die gezinnen en scholiertjes...
[ afbeelding ]
meteen maar gekocht
[ afbeelding ]
gepast in lichtgroen, maar heeft te korte mouwen en is in zijn geheel wat een de korte kant. Model is of 1.60 of heeft een L aan die van achter ingenaaid isHij kwam bij mij tot waar bij haar de derde knoopje van onder zit....
Lol! Dat ga ik ook maar niet doen dan, jammer want het vest is echt lievig.quote:[ afbeelding ]
gepast in lichtgroen, maar heeft te korte mouwen en is in zijn geheel wat een de korte kant. Model is of 1.60 of heeft een L aan die van achter ingenaaid isHij kwam bij mij tot waar bij haar de derde knoopje van onder zit....
Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef Redster het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Mijn bestelling van de H&M is binnengekomen, maar ik wil 2 dingen terugsturen.
Er staat bij dat het heel simpel is, maar ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik het terug kan sturen?
b.v.d.!
Super, bedankt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Op de brief die je erbij hebt gekregen staat een overzichtje van wat je hebt gekregen. Dit staat aan 2 kanten; op de ene kant kan je invullen waarom je het wil terugsturen en hoeveel stuks het betreft (paar stippellijntjes). Daar vul je die 2 dingen in, je scheurt het van de onder- en bovenkant af (dus dat je alleen het middenstuk overhoudt). Je stopt de 2 dingen in een plastic zak (hoeft niet de H&M zak te zijn), doet de brief erbij waarop je hebt ingevuld welke stukken je terugstuurt en plakt 'm goed dicht. Je pakt dan de bovenkant van de brief erbij; daar zit een sticker op met het adres van H&M. Plak die op de zak.
Afgeven bij het postkantoor, bewaar het bonnetje even totdat het verwerkt is op de H&M site zodat jij bewijs hebt dat je 'm opgestuurd hebt
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |