abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73704094
Wilde om 8 uur gaan kijken hoe de status van mijn bestelling is. Staat er een melding dat ze met de site bezig zijn en dat je niet kunt inloggen. Om 8.30 kan het weer, zeiden ze. Kom ik net terug: is de tijd veranderd in 10.00

Koningin: ik heb geen idee
(Un)masking for the greater good.
pi_73704127
Ja potver, ik moet over een uur weg, beter zijn ze klaar tegen die tijd.
know'm sayin?
word? word.
pi_73704404
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:24 schreef Koningin het volgende:
Welke standaard kortingcodes worden bedoeld in de OP?
7848 -> 10 euro korting
1304 -> 5 euro korting

Echter deze codes zijn niet voor iedereen en als ze erachter komen dan wordt je bestelling dus verwijderd en krijg je een waarschuwing e.d.
know'm sayin?
word? word.
pi_73704653
Weinig spannends tot nu toe...
pi_73704873
Teveel suffe LOGG ja...
know'm sayin?
word? word.
pi_73705276
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:02 schreef alors het volgende:

[..]

7848 -> 10 euro korting
1304 -> 5 euro korting

Echter deze codes zijn niet voor iedereen en als ze erachter komen dan wordt je bestelling dus verwijderd en krijg je een waarschuwing e.d.
Die van 10 euro werkt niet meer. Of tenminste, bij mij werkte hij niet meer tijdens mjin laatste bestelling (en mn eindbedrag zou dan alsnog wel boven de 16 euro zitten). Er is er nog eentje van 5 euro, die begint met een 8 (maar ben de rest van de code vergeten, hij staat iig in de OP van het topic met "tnt" in de titel).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73705352
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:35 schreef alors het volgende:
Teveel suffe LOGG ja...
Allemaal saaie kleren!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73705484
Heb deze in beide kleuren

en deze

besteld.
know'm sayin?
word? word.
pi_73705534
Deze was op dat andere plaatje helemaal niet zo bol

know'm sayin?
word? word.
pi_73706111
Ah, de boel is onderweg
Nog niet te vinden bij Track & Trace, maar dat komt over een paar dagen wel.

Dat dat plaatje hierboven ziet ie er idd erg bol uit, Alors
pi_73706252
Heb net ook effe wat gekeken, maar er zit niet echt iets bij waarvan ik zeg dat ik het wil.
Beetje jammer, had net zin om wat te gaan shoppen.
pi_73706406
Vind de kleding bij H&M op zich prima. Zowel in de winkels zelf als in de online shop vind ik altijd wel iets wat ik kan gebruiken. Hahaha Het enige is dat de levertijd bij bestellen vanuit de shop zolang duurt. Weet dat je 't soms in een week kan hebben, maar meestal duurt 't langer.
Bij Esprit heb ik 't meestal binnen twee dagen op de mat. Nadeel daarvan is dat Esprit vaak wel wat duurder is.
pi_73706731
Statusinformatie Datum Locatie

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 15-10-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Zou 'ie er morgen zijn als ik thuiskom van training ? Leuk thuiskomcadeautje na een week weg zijn .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73708164
mijn chauffeur is onderweg maar ik ben niet thuis
know'm sayin?
word? word.
pi_73708264
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:03 schreef alors het volgende:
en deze

besteld.
Oh, die is leuk!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 11:44:40 #66
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73708309
Ah dus vanaf 14-11 Jimmy Choo bij H&M...denk dat ik dan maar ff uit de buurt van de winkels blijf

Ohw het komt niet eens in Eindhoven, lol. Alleen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_73708485
Oooooh al die nieuwe kleding van knitwear! Lekker waaarm. <3

En mijn bestelling is bij de chauffeur.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73708592
ik haat h&m met z'n goedkope schijt. heb in maart een redelijke mooie jas gekocht, maar van begin af aan gaat dat stuk stof achter de rits telkens vastzitten in de ritssluiting als ik em open of dicht probeer te doen.
pi_73708810
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 11:53 schreef LambertoBava het volgende:
ik haat h&m met z'n goedkope schijt. heb in maart een redelijke mooie jas gekocht, maar van begin af aan gaat dat stuk stof achter de rits telkens vastzitten in de ritssluiting als ik em open of dicht probeer te doen.
Welke jas dan? Nog foto's van? Ik ben over het algemeen wel tevreden over de kwaliteit van h&m, maar bestel er eigenlijk alleen maar leggings want die vind ik heerlijk.
Maar heb er nu ook een winterjas besteld, kijk wel of ik hem retour, dat vind ik echt megahandig.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73708860
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef alors het volgende:
Deze was op dat andere plaatje helemaal niet zo bol

[ afbeelding ]
Wat is het? Een vaas?
pi_73710233
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Welke jas dan? Nog foto's van? Ik ben over het algemeen wel tevreden over de kwaliteit van h&m, maar bestel er eigenlijk alleen maar leggings want die vind ik heerlijk.
Maar heb er nu ook een winterjas besteld, kijk wel of ik hem retour, dat vind ik echt megahandig.
kmaak wel effe een foto

donderdag 15 oktober 2009 @ 13:31:43 #72
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_73711852
Hmm, wel beetje eens dat de kwaliteit van H&M niet heel goed is..

Heb van de week mijn kast uitgemest en bijv. longsleeves en basic t-shirts (sommige maar 1x aan gehad) kon ik wegdoen. Gewoon van het in de kast liggen wordt de kleding al lelijk en vaal na een tijd.. Betaal nu dus liever 15 EUR voor een WE longsleeve, iets dikkere stof.. dan 10 EUR voor die van de H&M.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_73712248
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:31 schreef Qarinx het volgende:

Heb van de week mijn kast uitgemest en bijv. longsleeves en basic t-shirts (sommige maar 1x aan gehad) kon ik wegdoen. Gewoon van het in de kast liggen wordt de kleding al lelijk en vaal na een tijd.. Betaal nu dus liever 15 EUR voor een WE longsleeve, iets dikkere stof.. dan 10 EUR voor die van de H&M.
Ja, hoewel, ik heb een paar hempjes die wel echt al heel lang mooi zijn gebleven (die zijn ook van wat dikkere stof), maar die longsleeves!! echt, na 1 keer wassen al helemaal gedraaid en uit vorm enzo... 2x gekocht, nooit meer
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:31:52 #74
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_73713977
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:42 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Ja, hoewel, ik heb een paar hempjes die wel echt al heel lang mooi zijn gebleven (die zijn ook van wat dikkere stof), maar die longsleeves!! echt, na 1 keer wassen al helemaal gedraaid en uit vorm enzo... 2x gekocht, nooit meer
Die hemdjes, ligt er wel weer aan welke.. die van de divided met smalle bandjes, daar worden die bandjes echt lelijk van na een paar keer wassen. En die met dikkere banden, ligt het er maar net aan in welk seizoen je het hebt gekocht. Soms is het een stuggere stof, soms meer elastisch..

Stof van de longsleeves is gewoon te dun om mooi te blijven..
pi_73716215
Af en toe he.. Ik kijk net bij saldo om te kijken of mijn betalingen al verwerkt zijn. Dat zijn ze, maar nu staat er 1 euro open aan factureringskosten die ze op dezelfde dag erbij gezet hebben? Want ik keek op de dag dat ik betaalde en toen stond het er nog niet. Nu dus wel, stelletje faalhazen Op de dag vóórdat ik betaalde
pi_73717535
kutverdomme weer iets verkeerd geleverd, een jurkje ipv een rokje....
know'm sayin?
word? word.
pi_73719608
En er stond weer een ongeduldige kerel voor de deur, net toen ik op de wc zat, dus met de broek op de heupen naar beneden gerend en meneer stond alweer een briefje te schrijven. Hallo, alsof ik de hele dag achter de deur zit te wachten (nou ja, soms wel, maar toch).

De coltrui blijft Van mij mag het nu wel gaan sneeuwen enzo

En deze stond heel leuk
Tap tap tap
pi_73723338
Deze is echt crap en gaat retour:

Kost 20 euro maar zou er maar 5 euro voor geven. H&M noemt het een broek. Ik noem het een zomer-legging.

Mijn homewearbroeken wel allemaal gehouden. Zit nu in mijn blommekesbroek op de bank!

Een tegoed is toch wat JIJ nog tegoed krijgt v/d H&M?

[ Bericht 5% gewijzigd door Imperfect-Angel op 15-10-2009 19:19:19 ]
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_73724583
quote:

Heb onlangs een paar omslagshirtjes gekocht bij WE en die waren idd verbazend warm. Goede kwaliteit
pi_73724991
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:07 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Deze is echt crap en gaat retour:

[ afbeelding ]

Kost 20 euro maar zou er maar 5 euro voor geven. H&M noemt het een broek. Ik noem het een zomer-legging.

Mijn homewearbroeken wel allemaal gehouden. Zit nu in mijn blommekesbroek op de bank!

[ afbeelding ]

Een tegoed is toch wat JIJ nog tegoed krijgt v/d H&M?
Die pyjamabroek lijkt me zó fijn! Maar dat is eigenlijk het enige (plus een nagellakje) wat ik wil hebben en ik vind het niet de moeite waard om daarvoor 4.90 te betalen
pi_73725603
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:53 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die pyjamabroek lijkt me zó fijn! Maar dat is eigenlijk het enige (plus een nagellakje) wat ik wil hebben en ik vind het niet de moeite waard om daarvoor 4.90 te betalen
Hij is fijn maar hij heeft wel knoopjes! Van die kleine mini-knoojes. 4 stuks op een rij. Dat vind ik wel minder maar voor de rest issie echt cute. En er zitten ook knoopjes bij de pijpen zodat je er een 3kwartsmodel van kunt maken.

Alleen die broek bestellen en nagellak vind ik ook zonde v/d verzendkosten hoor!

Deze zit ook lekker:

Wil die ook nog in e.a. kleur! Heb hem nu in het heidepaars. Die grijze is uitverkocht in mijn maat.
pi_73725728
quote:

Kijk hier heb ik wat aan! Want ik twijfel dus altijd of duurder nou echt altijd beter is. Dat is nl. niet altijd het geval. Ik ga eens bij de WE binnenpeepen!
pi_73725917
Ik vind de WE altijd zo suf. Soort van LOGG, maar dan met minder ruitjes
know'm sayin?
word? word.
pi_73727306
Ik kon deze ook niet weigeren, wat een liefheid

Ik kwam er trouwens achter dat ik echt superveel tussenbeide spul heb. En maar bar weinig echt warme truien en vesten.
know'm sayin?
word? word.
pi_73727646
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Deze zit ook lekker:
[ afbeelding ]

Wil die ook nog in e.a. kleur! Heb hem nu in het heidepaars. Die grijze is uitverkocht in mijn maat.
Ik heb hem ook, in het zwart / donkergrijs, heeeeeerlijk broekje, wil m ook in andere kleuren idd.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:16:12 #86
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_73728664
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef alors het volgende:
Ik kon deze ook niet weigeren, wat een liefheid

[ afbeelding ]

Ik kwam er trouwens achter dat ik echt superveel tussenbeide spul heb. En maar bar weinig echt warme truien en vesten.
Cute!

Vind dat stofje alleen moeilijk wassen, of is het niet een beetje 'harig'?
pi_73728803
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:16 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Cute!

Vind dat stofje alleen moeilijk wassen, of is het niet een beetje 'harig'?
Ja wel harig idd, maar ik zie wel, ik was zulk spul meestal toch met de hand
know'm sayin?
word? word.
pi_73729607
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:19 schreef alors het volgende:

[..]

Ja wel harig idd, maar ik zie wel, ik was zulk spul meestal toch met de hand
Ben je niet bang voor die pareltjes die eraf kunnen vliegen? Heb een nachtjaponneke van de H&M waar zwarte steentjes op zaten, zaten ja want ik vond die overal terug in bed enzo.
pi_73732545
ik heb even een vraagje. ik heb een bestelling gedaan online.

alle 3 artikelen zijn geleverd, maar ik hou er maar 1. De andere 2 wil ik terugsturen en omruilen voor een andere maat. Ze zitten weer in plastic, en verpakt in de tas (zoals ik hem kreeg via de post). Briefje is ingevuld voor het ruilen van die artikelen. (heb besteld met een maandfactuur)

kan ik dit pakket ook inleveren bij H&M zelf? dat zij hem opsturen en het geregeld gaat worden?
pi_73732655
nee dat kan niet, het is of inleveren bij h&m en een tegoedbon die drie maanden geldig is (in de gewone h&m winkel) krijgen OF je doet het via de post.
know'm sayin?
word? word.
pi_73732767
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:47 schreef alors het volgende:
nee dat kan niet, het is of inleveren bij h&m en een tegoedbon die drie maanden geldig is (in de gewone h&m winkel) krijgen OF je doet het via de post.
en als ze het product toevallig wel in de juiste maat in de winkel hebben. vragen om die tegoed bon en dan het product uit de winkel meenemen dus..

in ieder geval bedankt voor de snelle reactie
pi_73733416
Ik zou sowieso niet het terugsturen en dan op het papiertje zetten stuur me een andere maat, dat heb ik al zo vaak gedaan en er is nooit ook maar 1 artikel opnieuw opgestuurd.

Dus als je het via terugsturen doet gewoon terugsturen en niet betalen, en dan opnieuw bestellen in de juiste maat.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:25:57 #93
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_73734053
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou sowieso niet het terugsturen en dan op het papiertje zetten stuur me een andere maat, dat heb ik al zo vaak gedaan en er is nooit ook maar 1 artikel opnieuw opgestuurd.

Dus als je het via terugsturen doet gewoon terugsturen en niet betalen, en dan opnieuw bestellen in de juiste maat.
Bij mij is het de afgelopen paar keer toch wel goed gegaan en ik hoefde geen nieuwe verzendkosten te betalen. Scheelt toch 4,90 EUR dan.
pi_73734264
Dan was het your lucky day gok ik

@ Alors, welke jurkje had je gekregen ipv het rokje?
pi_73735981
Deze

know'm sayin?
word? word.
pi_73740950
ja lach maar

know'm sayin?
word? word.
pi_73751066
Zusje heeft pyjamabroek + nagellakje besteld voor me
pi_73751580
Goed, er werd aangebeld, weer die ongeduldige kerel met een zak van de H&M. Ik dacht nog: huh? Dat kan geen nalevering zijn, alles is gister binnen gekomen. Wat heb ik in vredesnaam allemaal besteld??? Was het voor nummer 67 (ik woon op 77), die kerel heeft amper op de adressticker gekeken en is gewoon direct naar mijn huis gegaan denk ik
Ik mag voorlopig niks bestellen. Ik moest net een zak en een enorme doos terugbrengen naar het postkantoor, ik schaamde me rot. En dan zit er nog zo'n chagrijnig mens achter de balie, ongelofelijk. Soms vraag ik me af of ze bij dat filiaal vrouwen selecteren op chagrijnige kop en nicotinegebit. Er kon ook weer geen lachje vanaf.
Tap tap tap
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:12:12 #100
123170 alors
zlata1234
pi_73752620
Net even naar de h&m geweest, volgende week hoef je er ook niet te komen met al die gezinnen en scholiertjes...

meteen maar gekocht

gepast in lichtgroen, maar heeft te korte mouwen en is in zijn geheel wat een de korte kant. Model is of 1.60 of heeft een L aan die van achter ingenaaid is Hij kwam bij mij tot waar bij haar de derde knoopje van onder zit....
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')