Die blouse heb ik en die is heul kei fijn!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Dit heb ik besteld trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor mijn vriend:
[ afbeelding ]
dat leek mij nou ook, leuk met een strakke broek en een brede riem ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:20 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die blouse heb ik en die is heul kei fijn!!
Wanneer hebben jullie je bestelling geplaatst dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz staat mancoYay!
Ik heb geen idee wat de status van "mijn" bestelling is, mijn zusje zei "Ik kan je vertellen wanneer je bestelling ongeveer komt" dus ik denk dat die ook manco staat
Sexy!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik nu ook aan.![]()
Foto van mijn blauwe jurkje van gisteren maar van mijn telefoon gehaald.
[ afbeelding ]
whutttttttttttttttttttt ikwil ook!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
DE SPRING COLLECTIE 2010 CATALOGUS IS BINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOOOEEEEquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik snap er niks van, want ik heb nooit een mail gehad met de vraag of ik 'm wilde bestellen? Maar ach maakt niet uit ik hem um en het is allemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb jij nou WEERR een catalogus???
*jaloers is*
Maar wel gaaf!![]()
![]()
Haha geweldigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van, want ik heb nooit een mail gehad met de vraag of ik 'm wilde bestellen? Maar ach maakt niet uit ik hem um en het is allemaal![]()
![]()
Tegen beter weten in ga ik ook even in de brievenbus kijken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil hem ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef Daph_ het volgende:
* heeft snel doorgebladerd *
Ik vrees dat dit een zware aanslag op mijn portemonnee wordtTuniekjes
Vestjes
Nieuwe kleuren blousejes
Nachthemden
Pastelkleurtjes
Lavendelkleurige leggings
![]()
Ja ik voel me inderdaad wel een beetje uitverkoren, zeker omdat blijkbaar niemand anders 'm nog heeft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha geweldig![]()
Leuk toch! Geniet er maar van dat je zo uitverkoren bent
![]()
Ga je nog wat inscannen voor ons als dat lukt?![]()
En? En? En?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Tegen beter weten in ga ik ook even in de brievenbus kijken..
Neequote:
Oh, echt zo snel al joh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik voel me inderdaad wel een beetje uitverkoren, zeker omdat blijkbaar niemand anders 'm nog heeft?
Misschien kan ik idd wel weer inscannen, alleen moet dat dan wel volgende week want anders krijgen jullie geen 10% korting(tot 5 november 2009, en ik ga ervan uit dat niet iedereen op de dag van posten kijkt) maar ik zal wel even kijken!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera je krijgt je bestelling pas in januari, dus je kunt sparen![/badinfluence]
Super!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal zo fotootjes maken, nu eerst even eten!
Hehe, mijn vinger zit vastgeplakt op de F5 toetsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef alors het volgende:
Ik wacht (en ik denk dat ik niet de enige ben) in spanning!
Ohw, dat roosjes dekbedovertrek vind ik nu al leuk!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:14 schreef Daph_ het volgende:
Anders loopt je laptop even vast![]()
Poging twee voor het uploaden!
Hoop dat ik jullie niet teleurstel met deze post![]()
Goedmakertje: dit is de cover alvast
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |