Ik heb een mailtje gehad met bedankt voor je bestelling.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Daph_ het volgende:
Leuk Maria! De laarsjes
PF op je account inloggen en kijken bij "nog niet geleverde artikelen", als daar niks staat klik je op "geleverde artikelen" en zie je als het goed is een track en trace code (die het soms niet doet)
Heb je geen mailtje gehad met een bestelbevestiging dan?
Wil je niet teleurstellen maar die jas heeft alleen maar bovenaan knopen. Daarna gewoon niks en in de winter waait er dus lekker wind naar binnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hierrrr is het topic!
Ik heb een bestelling gedaan, na lang wikken en wegen zoals gebruikelijk![]()
Schaamteloze crosspost![]()
Jas:
[ afbeelding ]
Laarsjes:
[ afbeelding ]
Sjaal:
[ afbeelding ]
Trui:
[ afbeelding ]
Broek:
[ afbeelding ]
En ik wou eigenlijk nog meer
Shit, echt?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Wil je niet teleurstellen maar die jas heeft alleen maar bovenaan knopen. Daarna gewoon niks en in de winter waait er dus lekker wind naar binnen.
ijdele hoop, en toch blijven we hopen he?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:25 schreef Linnie20v het volgende:
Morgen zullen er nieuwe artikelen online staan.......
.
.
.
.
.
hoop ik
me2quote:Op woensdag 16 september 2009 20:25 schreef Linnie20v het volgende:
Morgen zullen er nieuwe artikelen online staan.......
.
.
.
.
.
hoop ik
Nee het is voor de kids, voor mezelf ga ik van de week effe de catalogus uitpluizen en zelf bestellenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:04 schreef Linnie20v het volgende:
@ M_D: Hij heeft je toch toestemming gegeven, ik had hetzelfde gedaan![]()
!!
Wat heb je gekocht voor de kids? Of is het stiekem allemaal voor jou![]()
Ja, dat gebeurt wel vaker. Dan zijn ze meestal zelf te laat met het verwerken van je bestelling. In eerste instantie zal er gestaan hebben dat je je pakket half september zou ontvangen, klopt dat?quote:
Als je de jas verder heel gaaf vindt, kun je er eventueel zelf nog een knoop aannaaien (of laten doen) aan de binnenkant. Niemand die het ziet, toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shit, echt?(nouja, schijnbaar wel ja
)
Wat jammer! Ik moet er ook op de fiets iets aan hebben natuurlijk... Had eigenlijk verwacht dat er een soort 'verstopte' knoop aan de binnenkant zou zitten oids... Hm.
Bedankt voor de waarschuwing iig!
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:39 schreef Linnie20v het volgende:
@ PF, gaat nog allemaal goed ja.. he bestelling is alleen verschoven.
Nu de vraag waarom je maat L in een legging hebt?Das toch te veel stof en dan gaat het zo afzakken...
Ik heb het jurkje gisteren in de winkel aangehad, maar ik vond dat het lelijk flubberde bij mijn buik (het was een maatje 38). Normaal gesproken zitten dat soort modellen goed bij mij, maargoed ik ben benieuwd hoe het jou zal staan!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart jurkje, precies zoals ik het al langere tijd zoek! Leuk met mooie maillot en laarzen! Als ie helemaal perfect is, koop ik hem ook in het grijs.
Dat jurkje heb ik dus vandaag in het groen gekochtquote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
gewaagd kleurtje, hopelijk staat het leuk![]()
[ afbeelding ]
Was voor 4,95, altijd leuk onder een (grijs) vestje
[ afbeelding ]
Draag ik normaal nooit, dergelijke jurkjes, maar ik wil het eens proberen (is een sale)
[ afbeelding ]
Zwart jurkje, precies zoals ik het al langere tijd zoek! Leuk met mooie maillot en laarzen! Als ie helemaal perfect is, koop ik hem ook in het grijs.
Totale prijs: ergens eind 50 euro. Levering eind september. Dat valt niet tegen voor H&M
Ah okee, ik heb maar kleine boobiez (quote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat jurkje heb ik dus vandaag in het groen gekochtDie band zit wel precies onder je borsten en bij mij komt ie echt nipt over mn kont heen... Ik heb ook maat 36 genomen, terwijl ik gewoon M heb normaal
Oh hmmm... jurkjes moeten wel mooi aansluiten! Ik zal eens rapporteren hier, eind septemberquote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb het jurkje gisteren in de winkel aangehad, maar ik vond dat het lelijk flubberde bij mijn buik (het was een maatje 38). Normaal gesproken zitten dat soort modellen goed bij mij, maargoed ik ben benieuwd hoe het jou zal staan!
Maat L is eigenlijk ook al te kortquote:Op woensdag 16 september 2009 21:39 schreef Linnie20v het volgende:
@ PF, gaat nog allemaal goed ja.. je bestelling is alleen verschoven.
Nu de vraag waarom je maat L in een legging hebt?Das toch te veel stof en dan gaat het zo afzakken...
Ja kloptquote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel vaker. Dan zijn ze meestal zelf te laat met het verwerken van je bestelling. In eerste instantie zal er gestaan hebben dat je je pakket half september zou ontvangen, klopt dat?
Die ik vandaag van de Divided heb gekocht komt met gemak tot mijn enkels en ik ben 1.80 mtrquote:
dat is vaak zo als je achterloopt met betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:09 schreef Jolx het volgende:
okeee,
even een vraagje aan de experts
ik wil net kleren bestellen bij de h&m (ja foei enzo)
maarrr ik kan mijn betalingswijze niet veranderen van maandfactuur naar acceptgiro?
iemand een idee waarom dit is?
Naja normaal heb ik 38-40. Het was druk, dus het 36 eigenlijk niet geprobeerdquote:Op woensdag 16 september 2009 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh hmmm... jurkjes moeten wel mooi aansluiten! Ik zal eens rapporteren hier, eind september![]()
Een kleinere maat was geen optie trouwens?
hmm, ik heb net even gekeken en ze stellen inderdaad dat ik nog 24,70 zou moeten betalen, maar volgens mijn bankafschriften heb ik dit gewoon betaald, hmm, morgen maar even achteraanquote:Op woensdag 16 september 2009 22:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
dat is vaak zo als je achterloopt met betalen.
Sprak de ervaringsdeskundige
Kan ik me niet voorstellen. Wel gek dat je dan wel kon betalen, ik dacht dat internetbankieren dan automatisch 'blokkeert'.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:21 schreef Jolx het volgende:
[..]
hmm, ik heb net even gekeken en ze stellen inderdaad dat ik nog 24,70 zou moeten betalen, maar volgens mijn bankafschriften heb ik dit gewoon betaald, hmm, morgen maar even achteraan
edit: ik zie nu waarom, verkeerde code bij acceptgiro, kak kak kak.
Ik zal nou toch niet dubbel hoeven te betalen?
Oh leuk!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
beenwarmer, is leuk met dat bovenste jurkje, grijze mailot en dan die beenwarmers om je enkels
Jawhorr. Superleuke schoenen, en ze lopen heerlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Linnie20v het volgende:
dan krijg ik ook mijn nieuwe schoenen binnenmaar even afwachten of die wat zijn in het echt
Feli!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
nog steeds manco.. maar ik ben jarig
De dag is nog niet voorbij, het kan nog!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
De schoenendie ik besteld heb komen niet van de H&M vandaan..maar dat pakketje arriveert ook die dagquote:Op donderdag 17 september 2009 05:41 schreef nienkefw het volgende:
[..]
Jawhorr. Superleuke schoenen, en ze lopen heerlijk
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 september 2009 08:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Whoohoo, een naamgenootquote:Op donderdag 17 september 2009 05:41 schreef nienkefw het volgende:
[..]
Jawhorr. Superleuke schoenen, en ze lopen heerlijk
Ik ben er ook een beetje bang voor, maar ben benieuwdquote:Op donderdag 17 september 2009 18:44 schreef Dipkip het volgende:
Die tas vind ik leuk, maar ik denk dat het van dat hele shiny nepleer is, als je hem hebt wil je dan laten weten hoe hij in het echt is?
Is ' ie alsnog vandaag aangekomen,quote:Op donderdag 17 september 2009 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Gefeliciteerd pumpkin!
Mijn pakketje was, eindelijk, aangekomen vandaag,
Alles zit goed.
Alleen 14 september heb ik ook nog iets besteld, staat ook al sindsdien bij ' bestelling is onderweg' maar ik heb nog geen track&trace-code. Volgens mij hoort dat niet zo,maja.
Die lijken me ook heel mooi, sehr Schade dat de H&M mijn maat niet maaktquote:Op donderdag 17 september 2009 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is ' ie alsnog vandaag aangekomen,
Twas het zwarte bustier + halve string.Zit perfect.
Dankjequote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Hallooooo! Pumpkin, gefeliciteerd.
Terug van vakantie en nu de site maar weer eens nakijken op vers spul.
Dankjequote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeliciteerd, pumpkinsoup!Hoop dat je een leuke dag aan het hebben bent!
Debsterr: at own risk! Ik vind er veelsteveel leuks bij zitten en da's niet goed voor den portemonaie![]()
Mbt jas: ik ga kijken hoe ie zit, en hoe geweldig ie isSowieso morgen even met vriendje de stad in om winterjassen op te speuren, dan ik me oriënteren
Ofzo.
Jup, dat heb je als je een gewoon werkend persoon bent he, dan kun je zo laat op vakantiequote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dankje
Nu pas terug van vakantie?ik zit inmiddels alweer 4 weken op school haha
Ik ga vandaag eerst de stad in, daarna zal ik m'n verlanglijstje maar aardig bijvullen denk ikquote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Debsterr: at own risk! Ik vind er veelsteveel leuks bij zitten en da's niet goed voor den portemonaie![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef monsterd. het volgende:
volgens mij zwichten er zoveel mensen voor die halve strings van h&m. Ik heb er eergister ook 1 besteld
Jupquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Linnie20v het volgende:
Shop zeGa je E'hoven onveilig maken?
Hehe, weirdquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef Linnie20v het volgende:
Ik maakte gisteren toch iets raar mee....loop ik naar de dichstbijzijnde supermarkt...zie ik bij een leegstaandpand daar in de buurt een H&M auto staan.... say what?
Staat daar een vent de openingstijden van de H&M op het raam te strijken....que?
Het is niet eens in de stad...dus ik ben een beetje confused...het pand heeft ook nooit een winkelbestemming mogen hebben nadat het vorige tapijt-bedrijf daar is weggegaan
quote:Beste Linda, Bedankt voor jouw email. Om de kortingen op een correcte wijze in te voeren adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Dankjequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Kleintje19 het volgende:
pumpkin, alsnog gefelibeetje laat sorry
![]()
ik ben in behandeling
HAHAHAHquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
Ben toch weer gezwicht...![]()
En natuurlijk gaat het deze keer weer eens niet goed!![]()
Maar weer een mailtje gestuurd naar de klantenservice, krijg ik dit terug:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
[..]
Haha dat is wel echt domquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
[..]
Omggggggggggg......quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
[..]
Vind je die truien echt leuk? Mijn gedachte was: waarom draagt zo'n leuke meid met een mooi lijf zulke zakgevallen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Trui blijft, legging gaat terug
[ afbeelding ]
Trui blijft
[ afbeelding ]
Blouse gaat terug
[ afbeelding ]
Shirtje blijft, broekje gaat terug
[ afbeelding ]
Shirtje blijft, broek gaat terug
ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
mja ik houd van oversized truien
ja inderdaad, ze zijn nu nog zo 'opgevouwen' zeg maar.. en echt? staan die er net op ofzo? ga even kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook
Ik denk dat ze ook nog even wat uit de kreuk moeten, dan vallen ze mooier. Ze zijn er overigens ook met rits. Ook 29,95.
Nee, niet op de site, maar in de winkel heb ik ze gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja inderdaad, ze zijn nu nog zo 'opgevouwen' zeg maar.. en echt? staan die er net op ofzo? ga even kijken
Oh ok ik dacht al, kan het niet vinden. Ik zie die trui van mij trouwens ook niet meer op de online site?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, niet op de site, maar in de winkel heb ik ze gezien.
Zolang jij het maar leuk vindt. Dat is het belangrijkst!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
mja ik houd van oversized truien
Volgens mij zijn ze uitverkocht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh ok ik dacht al, kan het niet vinden. Ik zie die trui van mij trouwens ook niet meer op de online site?
De wens is de vader van de gedachtequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef Linnie20v het volgende:
Whehe, helaasch! Geen H&M winkel...
Het lettertype was ongeveer de stijl van H&M...maar er staat met grote letters boven dat het een meubel outlet is![]()
Dan was het toevallig dat de H&M wagen daar stond...
Ja, ik dus, dat was het vriendje nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef MarkM het volgende:
JEEEEJ ik zit in al in het sorteerproces.![]()
![]()
Prachtig!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die onderste broek ziet er wel megacomfy uit, trouwens!![]()
Ooooh ze hadden deze weer in het zwart!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem meteen erbij gemikt, als optie voor als die ander idd niet goed zit!
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb 1 keer wat besteld en krijg nu steeds de boekjes thuisgestuurd. Boekjes kijken vind ik toch wel leuker dan alles op de pc kijkenIk heb al wat leuke dingen gezien,wat truitjes en enkellaarsjes en een paar leuke spijkerbroeken. Die hierboven vind ik ook wel leuk, maar die is meer voor de wat jongere onder ons ben ik bang.
Jawel, maar ik denk dat ze op mijn werk wel een beetje vreemd opkijken als ik met zo'n broek aan kom zetten.quote:
Fetishkleding is een ambacht wat H&M niet beheerst.quote:
ja ik ben een beetje voorovergebogen, maar het is ook een beetje zo als ik normaal sta zegmaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Electronique: ik vind hem niet zo! Dat stukje bij je middel zit zo flobberig. Zo zonde van je toffe figuur! De vorm doet je, iig op deze foto, niet veel goeds. Maar dat kan dus aan de pose/foto liggen
Zegt zij die meestal in flobberige broeken loopt die te groot zijn. Mwehe. Maar da's voor de comfy factor, en mij lijkt dat je met een dergelijk jurkje niet voor de comfy factor gaat![]()
Gala in een mini-jurkje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef electronique het volgende:
[..]
ja ik ben een beetje voorovergebogen, maar het is ook een beetje zo als ik normaal sta zegmaar
ik twijfel, vind m misschien wel leuk voor gala van school
Ohhhh die armband!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die is tofquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Gisteren besteld![]()
[ afbeelding ]
Vandaag al in behandeling
En verder wacht ik nog steeeeeeeeds op mijn bestelling van 20 augustus. Hij is inmiddels al een paar dagen onderweg.
zo;n gala waar ze allemaal lelijke zwarte jurkjes dragen enzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gala in een mini-jurkje?
Gala is met een jurk tot de enkels en ellebooglange handschoenen
Zag hem vandaag in Amsterdam! Die in de Kalverstraat, ter hoogte van het Spui.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jeans vind ik vet! Weet iemand of die in de winkel hangt?
Ja hequote:
Echt? Hmm. Maar ik mag niet meer bestelleeeeenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja heen maar 14,95
. Nu maar hopen dat hij goed zit!
Ik heb hem ook zien liggen in Amsterdam in de Kalvertorenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jeans vind ik vet! Weet iemand of die in de winkel hangt?
Sinds we hier een nieuwe bezorger hebben komen pakjes standaard na 18.00. 1 keer zelfs pas om half negen..dus misschien heb je nog geluk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:43 schreef PeRi het volgende:
Mijn postbode "is nog steeds onderweg" ... Op dit tijdstip? Ik geloof er niks van en denk dat ie al onderhand thuis zit en straks mooi mn pakje scant op '1e afleverpoging niet gelukt'....
Half 9 ja? Woah! Dat wil ik ook! Hier is de bezorger meestal nooit later dan 16.00, en op zaterdag eigenlijk altijd voor 12.00 zelfs. Maar misschien is het een nieuwe idd *hoopt*.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sinds we hier een nieuwe bezorger hebben komen pakjes standaard na 18.00. 1 keer zelfs pas om half negen..dus misschien heb je nog geluk.
Die zijn leuk! Maar ik mag niets meer bestellen van mezelfquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hem ook zien liggen in Amsterdam in de Kalvertoren
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog een grijs gehaakt vestje, soort bolero, maar die kan ik niet vinden op de site.
Welkomquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef BettyR het volgende:
Ik heb vorige week maandag wat dingetjes besteld, dinsdag gelukkig al in behandeling en sinds vandaag staat 'ie manco. Hopelijk is het er snel...want eigenlijk wil ik sowieso 1 topje donderdag wel aan. Maar dan zul je zien, komt 't vrijdag ofzo, als ik niet thuis ben.
En ik stel mij bij deze ook maar even voor, ik lurk al jaren en post heel af en toe ergens op Fok, en ja, H&M in Utrecht doet goede zaken met mij als frequente bezoekster. En de webshop overigens ook.
Ik wil ook een zwartleren jasje. En het liefst met studs. <3 Maar ik heb al een stuk of tien jassen/blazers en ponchos voor de herfst.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:51 schreef BettyR het volgende:
En verder wil ik graag zo'n zwart nepleren jasje, maar eigenlijk mag ik dat niet van mezelf. Ik en mijn 10 verschillende jasje/blazers/aanverwante dingen die eigenlijk te koud zijn in de herfst-op-de-fiets.
wtfquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:25 schreef Linnie20v het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2009
Voorgemeld en gescand op rit 19-09-2009
Chauffeur is onderweg 19-09-2009
Zending is uitgereikt 19-09-2009
Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 19-09-2009
Zending zit in afleverroute 19-09-2009Tumtedum, weer een pakketje uitgereikt....oh nee, toch niet
LOLquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:25 schreef Linnie20v het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2009
Voorgemeld en gescand op rit 19-09-2009
Chauffeur is onderweg 19-09-2009
Zending is uitgereikt 19-09-2009
Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 19-09-2009
Zending zit in afleverroute 19-09-2009Tumtedum, weer een pakketje uitgereikt....oh nee, toch niet
Oh die dingen zitten zo heeeeerlijk. Ik heb hem nu in 4 kleuren ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de site staat donkerpaars, maar ik vind het meer blauw. Kan iemand mij vertellen welke kleur deze top in het echt heeft?
Ik heb hem er gewoon bijgegooid, van dat soort shirtjes heb je nooit genoeg.quote:Op zondag 20 september 2009 01:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh die dingen zitten zo heeeeerlijk. Ik heb hem nu in 4 kleuren ofzo
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL
Ja, zo kennen we de H&MTNT
Laat ff weten hoe dat blauwe jurkje zit, valt, voelt, ruikt, smaakt, etc.-t.quote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ook eens wat dingetjes besteld. Ben benieuwd hoe het gaat, na al die horrorverhalen hier...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nabezorgd:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die van de Trend lijn. Die zit niet overal, en als er al een miniscule herenafdeling is ergens, moet je nog geluk hebben dat de jas er is, en dat jouw maat er is.quote:Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef Rechterbal het volgende:
Iemand enig idee waar je de imitatiebontjas krijgt, afgezien van de site?
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef Rechterbal het volgende:
Een jas op het internet bestellen...
Word 4-5 keer terug sturen.
doet me denken aan de mollenvellenjas van Hagrid...quote:Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef Rechterbal het volgende:
Iemand enig idee waar je de imitatiebontjas krijgt, afgezien van de site?
[ afbeelding ]
Ik heb hem van de week gepast, en bij mij stond hij niet zo leuk.quote:Op zondag 20 september 2009 17:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe dat blauwe jurkje zit, valt, voelt, ruikt, smaakt, etc.-t.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb hem van de week gepast, en bij mij stond hij niet zo leuk.Maar ik denk dat dat meer door mij komt, niet door het jurkje, want hij is wel erg snoezig! Maar ook érg kort, hij kwam net over mijn kont. En hij is dus echt flink wijd, daarom stond hij mij ook niet, er moet wel een béétje vorm in zitten bij mij.
Bij mij niet echt.quote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hmmm ook niet leuk te krijgen met een riem?
Jahoor..quote:Belangrijke informatie!
Vanwege technisch onderhoud zijn bepaalde functies, waaronder Inloggen, Mijn pagina, de Kassa op dit moment niet toegankelijk.
Je kunt wel gewoon blijven rondkijken in onze shop en artikelen in je shoppingbag plaatsen.
We bedanken je voor je begrip.
Wij zijn rond uur weer open.
Die heb ik nu aan en hij isquote:Op zondag 20 september 2009 23:48 schreef Eevv het volgende:
Ik spiek ook altijd even hier en post nu zelf ook maar even m'n bestelling.
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op maandag 21 september 2009 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
''Helaas te laat, nieuwe levering begin oktober''
Hahaha, mijn pakje is al aangekomen op het hoofdkantoor van Kialaquote:Op maandag 21 september 2009 14:23 schreef Dipkip het volgende:
Een maand en een dag nadat ik besteld heb is mn bestelling nu eindelijk manco
Jaaa dat idee kreeg ik ook van die slofjesquote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn pyjama is manco.
Ik heb zin om in pyjama met warme slofjes voor de kachel een boek te lezen in de winter.![]()
Ze zijn wel superschattig ja.quote:Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa dat idee kreeg ik ook van die slofjesIk heb ze weerstaan, though.
Nederlandse vertalingquote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef DJMomo het volgende:
[..]
doet me denken aan de mollenvellenjas van Hagrid...
Die is van Harry Potterquote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Google zegt:
[ afbeelding ]
Ik ken hem ook niet overigens....
quote:Op maandag 21 september 2009 17:41 schreef alors het volgende:
Ja het stikt idd van de bontjassen, ook felroze
Ja in het echt is de slangenprint wat minder heftig, wel leuk hoor, maar ik wacht wel tot ie in de sale komtquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zag net de 'jeans' met slangenprint...ook erg gaaf. Iemand die in het echt gezien en/of besteld?
Bedrag onder de 19,- euro?quote:Op maandag 21 september 2009 19:19 schreef Je2oeN het volgende:
Ik wilde vandaag ook wat bestellen bij H&M. Alleen stuit ik op het volgende probleem..
Nadat ik mijn bestelling plaats, en verder klik om naar de kassa te gaan, kom ik op een scherm uit waar je je bestelling nog eens kan bekijken en eventueel nog kan aanpassen. Alleen kan ik nergens meer op klikken om verder te gaan met de bestelling. Enkel op 'verder winkelen' en/of 'annuleren'. Ik heb echt enkele keren geprobeerd, maar ik kom er maar niet uit! Of ben ik nou gewoon zo scheel?.
Weet iemand misschien of dit een bekend probleem is ofzo?
Ja precies. Ik zie het probleem inderdaad al. Wat een onzin eigenlijk.quote:
Whoehoequote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 19-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
ik heb deze broek in 33, mn normale maat van h&m maar ik verzuip erin... vet jammer dat ik hem toch niet geruild heb, echt ruilen dus als het nog kan, hij word alleen maar wijder..quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Linnie20v het volgende:
Pakket was afgeleverd bij de leuke burenyay!
Ik heb net wat gepast maar tis een beetje donker, dus kan het niet helemaal keuren
[ afbeelding ]
Deze spijkerbroek past wel, alleen issie wat ruim van boven...Weet niet helemaal wat ik er mee moet...mja
Heb ook nog dat suede rokje met jarretels gepastvoelt wel lekker zacht aan btw!
staat bij mij mancoquote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, dat blauwe jurkje is wel in trek.
Mijn bestelling is in behandeling... *wacht af*
tjah, dan zakt ie niet af nee, maar lijkt het wel nog steeds of je in je broek gepoept hebtquote:Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef Linnie20v het volgende:
Fok, ik had hier 13 euro korting op namelijk
Ik kan hem ook houden om te werken...dan maar met een riem erop...
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tjah, dan zakt ie niet af nee, maar lijkt het wel nog steeds of je in je broek gepoept hebt![]()
ik draag er nu dus alleen hele lange dingen overheen
quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA![]()
Ik zie het helemaal voor me idd, weet ook precies wat je bedoeld![]()
![]()
Ja, dat hebben ze bij mij ook 3x gedaan. Na 3x helaas te laat hebben gelezen, heb ik alles geannuleerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:43 schreef P.F het volgende:
Mijn bestelling is van half september, naar eind september, naar begin oktober gegaan!
Nou ja als ze er 3 maanden over doen om de spullen te leveren...quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:
sneak preview "Als trouwe klant krijg je nu de mogelijkheid om onze voorjaarscatalogus als eerste te bestellen"wtf? ik loop nog in zomerkleding hoor
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:
sneak preview "Als trouwe klant krijg je nu de mogelijkheid om onze voorjaarscatalogus als eerste te bestellen"wtf? ik loop nog in zomerkleding hoor
![]()
Wij hebben hem ook niet gekregen, onderaan die mail van vandaag staat een linkje waar je op moet klikken om hem te bestellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef alors het volgende:ik heb hem niet gekregen, en ik ben de trouwste klant
Het linkje werkt zeker niet voor iemand anders als je die doorstuurt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:24 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik dacht dat we ze wel allemaal zouden krijgen want dat najaarspreview ding kreeg ik niet en deze wel.
Je krijgt 10% korting en een 5,- kortingscoupon bij je bestelling voor een volgende order.
Neequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh dat ging ik ook proberen Alors, maar toen kwam ik uit bij het bestelformulier op de site
Ik gok deze:quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga gewoon weer een "lief" mailtje sturen naar de klantenservice. Ben benieuwd wel excuus ze dit keer hebben voor het niet ontvangen van catalogi en e-mails.
quote:Beste alors,
Bedankt voor je e-mail.
Wegens marketings redenen wordt er elk jaar een willekeurig groep selecteerd, die de preview catalogus mogen bestellen.Helaas is het niet mogelijk om deze preview te bestellen, omdat er maar een beperkte oplage van gemaakt wordt.
Meestal wordt er voor de andere klanten een andere aanbieding aangeboden. We adviseren je om een vriend/kennis te benaderen die de preview heeft ontvangen. Zodoende kun je een bestelling maken.
Om je enigzins tegemoet te willen komen, mag je een bestelling plaatsen met 10% korting. Deze kun je telefonisch plaatsen, geef dan de volgende kortingscode door 8176. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Of ze gaan nog een keer proberen een catalogus te verzendenquote:
Zo hoort een commercieel bedrijf te zijn!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
Marketingsredenen mn dikke achterste. Financiele redenen bedoelen ze - zulke previews worden gebruikt om te checken welke artikelen goed verkopen en welke minder goed, zodat ze weten hoeveel ze ongeveer moeten produceren. Het kost ze teveel geld om iedereen zo'n korting te geven dus nemen ze een steekproef uit mensen die sowieso een bestelling plaatsen. Ze maximaliseren gewoon de winst op die manier, heeft niks met marketing te maken.
Yeah.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Dipkip het volgende:
Vind die tas er uitzien alsof je hem voor twee tientjes op de markt haalt
Dan is de winter al half omquote:Op woensdag 23 september 2009 10:00 schreef Dail het volgende:
Ik heb net laarzen besteld... levering: eind december
20-4800quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Sabinee het volgende:
Lieve mede-H&M'mers, weet een van jullie toevallig de artikelcode van dit blauwe jurkje? Ik kan hem nergens meer terugvinden op de site..
Sorry voor het kleine plaatje maar dit was de enige die ik op mijn PC terug kon vinden
[ afbeelding ]
Fantastisch, dankjewel!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
20-4800
Hij staat nu weer op de site.
quote:Zending opgehaald en in sorteerproces 23-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Uit winkel krijg je geld terugquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef wesley_k het volgende:
Even een snel vraagje, ik heb m'n broertje vanmiddag gevraagd een broek voor me mee te nemen uit de winkell maar de broek is toch niet precies wat ik zoek. Kan ik deze gewoon terugbrengen en m'n geld terugkrijgen of is enkel ruilen mogelijk/tegoedbon? Zoiets hoorde ik namelijk!
quote:Geachte H&M klantenservice,
Onlangs is er een mailing verstuurd waarin je de preview catalogus van de spring collectie kunt bestellen. Ook al is mij in een e-mail van 30 augustus verzekerd dat ik voortaan nieuwsbrieven etc. zou ontvangen, heb ik sindsdien nog geen enkele e-mail zien verschijnen. Tevens is er op 28 augustus gezegd dat er nogmaals een herfstcatalogus verstuurd is. Deze is wederom niet ontvangen.
Kan dit nu eens goed opgelost worden? Ik vind het erg jammer, als vaste klant zijnde, dat het erop lijkt dat H&M geen enkele vorm van communicatie op een correcte manier kan laten plaats vinden.
Met vriendelijk groet,
Debsterr
Waar staat dat bandje/riem met de studs? ;oquote:Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
blijft, supermooie stof, zit heel mooi, love it!schouders zijn wel wat volumineuzer dan op het plaatje.
[ afbeelding ]
Beetje doorzichtig, maar een fijn shirtje voor die prijs![]()
[ afbeelding ]
twijfel ik nog over, denk wel dattie blijft.
Dan hou ik denk ik nog een legging en misschien een maillot. Die wijde trui (die pumpkinsoup ook heeft) is ook een twijfelgeval, want ik vind het model met rits ook vet, maar ik wil ze dan niet allebei hebben... Dus ik denk er nog even over.
[ afbeelding ]
Dit vest is niet mooi vind ik, kort en heel veel flapjes voor
[ afbeelding ]
Is wel leuk, maar ik heb al zulk iets en dan is het een beetje zonde.... Het donkerblauw is trouwens wel heel donker.
Die losvallende vesten moeten wel lang zijn ja, anders ben je zo heel vierkant. Dat zwarte vestje met pofmouwen ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
blijft, supermooie stof, zit heel mooi, love it!schouders zijn wel wat volumineuzer dan op het plaatje.
[ afbeelding ]
Beetje doorzichtig, maar een fijn shirtje voor die prijs![]()
[ afbeelding ]
twijfel ik nog over, denk wel dattie blijft.
Dan hou ik denk ik nog een legging en misschien een maillot. Die wijde trui (die pumpkinsoup ook heeft) is ook een twijfelgeval, want ik vind het model met rits ook vet, maar ik wil ze dan niet allebei hebben... Dus ik denk er nog even over.
[ afbeelding ]
Dit vest is niet mooi vind ik, kort en heel veel flapjes voor
[ afbeelding ]
Is wel leuk, maar ik heb al zulk iets en dan is het een beetje zonde.... Het donkerblauw is trouwens wel heel donker.
Kinderafdeling maar hijs is heel vaak uitverkocht.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Waar staat dat bandje/riem met de studs? ;o
Toen ik een x niet kon lopen en staan bewoog ik mij voort op een bureaustoel,quote:Op donderdag 24 september 2009 09:45 schreef Dipkip het volgende:
OMFG.
Ik heb gisteravond mn enkelband verrekt en ik kan niet staan / lopen. En zometeen komt eindelijk mn pakket wat ik 20 augustus heb besteld. En dan kan ik het niet aannemen, want ik kan niet bij de deur komen. Dat ik in een emmer naast de bank moet plassen is tot daaraan toe maar IK WIL MIJN PAKET AAAAARGH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel zo'n stoel hier naast me maar ik kan er niet inkomen. Als ik mn been alleen even optil om m anders op het kussen te leggen (ligt omhoog) lig ik al te janken joh. Niet normaal dit. En mn vriend kan pas vanmiddag pijnstillers voor me halen want die moest naar een of andere vergadering waar de IT infrastructuur van de hogeschool vanaf hangt ofzo. Alsof dat belangrijk isquote:Op donderdag 24 september 2009 09:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen ik een x niet kon lopen en staan bewoog ik mij voort op een bureaustoel,.
Met onder mijn voet/been een grote knuffel/kussen en met mijn andere voet bewoog ik mij een beetje voort.
Dat lukt ook niet?
Sterkte sowieso!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |