Me tooquote:Op maandag 21 september 2009 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
''Helaas te laat, nieuwe levering begin oktober''
Hahaha, mijn pakje is al aangekomen op het hoofdkantoor van Kialaquote:Op maandag 21 september 2009 14:23 schreef Dipkip het volgende:
Een maand en een dag nadat ik besteld heb is mn bestelling nu eindelijk manco
Jaaa dat idee kreeg ik ook van die slofjesquote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn pyjama is manco.
Ik heb zin om in pyjama met warme slofjes voor de kachel een boek te lezen in de winter.![]()
Ze zijn wel superschattig ja.quote:Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa dat idee kreeg ik ook van die slofjesIk heb ze weerstaan, though.
Nederlandse vertalingquote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef DJMomo het volgende:
[..]
doet me denken aan de mollenvellenjas van Hagrid...
Die is van Harry Potterquote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Google zegt:
[ afbeelding ]
Ik ken hem ook niet overigens....
quote:Op maandag 21 september 2009 17:41 schreef alors het volgende:
Ja het stikt idd van de bontjassen, ook felroze
Ja in het echt is de slangenprint wat minder heftig, wel leuk hoor, maar ik wacht wel tot ie in de sale komtquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zag net de 'jeans' met slangenprint...ook erg gaaf. Iemand die in het echt gezien en/of besteld?
Bedrag onder de 19,- euro?quote:Op maandag 21 september 2009 19:19 schreef Je2oeN het volgende:
Ik wilde vandaag ook wat bestellen bij H&M. Alleen stuit ik op het volgende probleem..
Nadat ik mijn bestelling plaats, en verder klik om naar de kassa te gaan, kom ik op een scherm uit waar je je bestelling nog eens kan bekijken en eventueel nog kan aanpassen. Alleen kan ik nergens meer op klikken om verder te gaan met de bestelling. Enkel op 'verder winkelen' en/of 'annuleren'. Ik heb echt enkele keren geprobeerd, maar ik kom er maar niet uit! Of ben ik nou gewoon zo scheel?.
Weet iemand misschien of dit een bekend probleem is ofzo?
Ja precies. Ik zie het probleem inderdaad al. Wat een onzin eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |