Whoehoequote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 19-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
ik heb deze broek in 33, mn normale maat van h&m maar ik verzuip erin... vet jammer dat ik hem toch niet geruild heb, echt ruilen dus als het nog kan, hij word alleen maar wijder..quote:Op maandag 21 september 2009 22:18 schreef Linnie20v het volgende:
Pakket was afgeleverd bij de leuke burenyay!
Ik heb net wat gepast maar tis een beetje donker, dus kan het niet helemaal keuren
[ afbeelding ]
Deze spijkerbroek past wel, alleen issie wat ruim van boven...Weet niet helemaal wat ik er mee moet...mja
Heb ook nog dat suede rokje met jarretels gepastvoelt wel lekker zacht aan btw!
staat bij mij mancoquote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, dat blauwe jurkje is wel in trek.
Mijn bestelling is in behandeling... *wacht af*
tjah, dan zakt ie niet af nee, maar lijkt het wel nog steeds of je in je broek gepoept hebtquote:Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef Linnie20v het volgende:
Fok, ik had hier 13 euro korting op namelijk
Ik kan hem ook houden om te werken...dan maar met een riem erop...
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tjah, dan zakt ie niet af nee, maar lijkt het wel nog steeds of je in je broek gepoept hebt![]()
ik draag er nu dus alleen hele lange dingen overheen
quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA![]()
Ik zie het helemaal voor me idd, weet ook precies wat je bedoeld![]()
![]()
Ja, dat hebben ze bij mij ook 3x gedaan. Na 3x helaas te laat hebben gelezen, heb ik alles geannuleerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:43 schreef P.F het volgende:
Mijn bestelling is van half september, naar eind september, naar begin oktober gegaan!
Nou ja als ze er 3 maanden over doen om de spullen te leveren...quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:
sneak preview "Als trouwe klant krijg je nu de mogelijkheid om onze voorjaarscatalogus als eerste te bestellen"wtf? ik loop nog in zomerkleding hoor
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef pinquit het volgende:
sneak preview "Als trouwe klant krijg je nu de mogelijkheid om onze voorjaarscatalogus als eerste te bestellen"wtf? ik loop nog in zomerkleding hoor
![]()
Wij hebben hem ook niet gekregen, onderaan die mail van vandaag staat een linkje waar je op moet klikken om hem te bestellen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef alors het volgende:ik heb hem niet gekregen, en ik ben de trouwste klant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |