abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73002945
Oh ik dacht dat we ze wel allemaal zouden krijgen want dat najaarspreview ding kreeg ik niet en deze wel.

Je krijgt 10% korting en een 5,- kortingscoupon bij je bestelling voor een volgende order.
pi_73002959
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:17 schreef pinquit het volgende:
of heb je het mailtje niet?
ja dat bedoel ik. Ik vind het echt naaierij hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_73003083
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:24 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik dacht dat we ze wel allemaal zouden krijgen want dat najaarspreview ding kreeg ik niet en deze wel.

Je krijgt 10% korting en een 5,- kortingscoupon bij je bestelling voor een volgende order.
Het linkje werkt zeker niet voor iemand anders als je die doorstuurt?
pi_73003100
ik heb t net geplaatst, of werkt die niet?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_73003137
Nee dus

Nou dan stel ik voor dat iemand de catalogus inscant alstie binnen is
pi_73003145
Zou het werken als we de mail forwarden? Ik denk het niet want ik werd automatisch herkend zeg maar...
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:29:16 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73003176
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:21 schreef pinquit het volgende:
stupid.

werkt dit?
Nee . Terwijl ik toch ECHT volgens de klantenservice voortaan e-mailtjes zou ontvangen!

Heb overigens naar zeggen van de H&M al TWEE keer een catalogus opgestuurd gekregen. Nooit ontvangen natuurlijk . Prutsers zijn het.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73003230
blergh. stom zeg. dan zal mailtje doorsturen ook wel niet werken. wanna give it a try?
pi_73003233
Debster ik krijg normaal gesproken alles (dwz, wat iedereen hier ontvangt, ontvang ik ook), maar deze heb ik niet gekregen
pi_73003272
hmm nee mailtje doorsturen werkt geloof ik ook niet. ik hoef alleen maar op een button te drukken en dan zegt ie al 'bedankt voor uw bestelling' puhh zeg. losers.
pi_73003440
Ik heb wel mijn najaarscataloguspreviewlink (die ik nog in mijn mail had) nog eens aangeklikt, het werkte, terwijl ik ook wel eens heb gehad dat ie zei (na de tijd) dat het niet meer geldig was... nja ik zie het wel
know'm sayin?
word? word.
pi_73003507
bij mij werkt die link wel!
pi_73003543
Het is inderdaad alleen een soort bevestigingsbutton waar je op klikt.

Misschien komen die van jullie nog, mailings worden wel vaker in sessies verstuurd.
pi_73003578
Oh dat ging ik ook proberen Alors, maar toen kwam ik uit bij het bestelformulier op de site
pi_73003736
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh dat ging ik ook proberen Alors, maar toen kwam ik uit bij het bestelformulier op de site
Wat raar!
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:45:47 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73004176
Ik ga gewoon weer een "lief" mailtje sturen naar de klantenservice. Ben benieuwd wel excuus ze dit keer hebben voor het niet ontvangen van catalogi en e-mails.
pi_73006668
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga gewoon weer een "lief" mailtje sturen naar de klantenservice. Ben benieuwd wel excuus ze dit keer hebben voor het niet ontvangen van catalogi en e-mails.
Ik gok deze:
quote:
Beste alors,

Bedankt voor je e-mail.

Wegens marketings redenen wordt er elk jaar een willekeurig groep selecteerd, die de preview catalogus mogen bestellen.Helaas is het niet mogelijk om deze preview te bestellen, omdat er maar een beperkte oplage van gemaakt wordt.

Meestal wordt er voor de andere klanten een andere aanbieding aangeboden. We adviseren je om een vriend/kennis te benaderen die de preview heeft ontvangen. Zodoende kun je een bestelling maken.

Om je enigzins tegemoet te willen komen, mag je een bestelling plaatsen met 10% korting. Deze kun je telefonisch plaatsen, geef dan de volgende kortingscode door 8176. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
know'm sayin?
word? word.
pi_73008120
Mijn pakketje is binnen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:00:24 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73008312
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef alors het volgende:

[..]

Ik gok deze:
[..]
Of ze gaan nog een keer proberen een catalogus te verzenden ..
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:20:39 #245
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73012438
Marketingsredenen mn dikke achterste. Financiele redenen bedoelen ze - zulke previews worden gebruikt om te checken welke artikelen goed verkopen en welke minder goed, zodat ze weten hoeveel ze ongeveer moeten produceren. Het kost ze teveel geld om iedereen zo'n korting te geven dus nemen ze een steekproef uit mensen die sowieso een bestelling plaatsen. Ze maximaliseren gewoon de winst op die manier, heeft niks met marketing te maken.
pi_73013196
Ik heb de mail ook gehad...yes, ik ben een trouwe klant

Zometeen maar even mijn pakket nakijken ... nu is het nog licht!
pi_73014996
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
Marketingsredenen mn dikke achterste. Financiele redenen bedoelen ze - zulke previews worden gebruikt om te checken welke artikelen goed verkopen en welke minder goed, zodat ze weten hoeveel ze ongeveer moeten produceren. Het kost ze teveel geld om iedereen zo'n korting te geven dus nemen ze een steekproef uit mensen die sowieso een bestelling plaatsen. Ze maximaliseren gewoon de winst op die manier, heeft niks met marketing te maken.
Zo hoort een commercieel bedrijf te zijn!
x
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:33:44 #249
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_73017483
Ik krijg echt altijd die preview catalogussen.

Wheee, kreeg ik net toen ik weg was van mijn werk een sms dat mijn pakje op het Kialapunt bij mijn werk ligt. En ik ben pas donderdag weer op mijn werk .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_73017796
Ik hou het suede rokje denk ik, je kunt de jarreteldingetjes eraf halen EN ze zitten aan de onderrok vast
De broek twijfel ik nog steeds over...maar een maat kleiner --> 26 klinkt zooo ieniemienie-ig Alsof het al vast staat dat ik die niet over mijn benen en kont ga krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')