Het linkje werkt zeker niet voor iemand anders als je die doorstuurt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:24 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik dacht dat we ze wel allemaal zouden krijgen want dat najaarspreview ding kreeg ik niet en deze wel.
Je krijgt 10% korting en een 5,- kortingscoupon bij je bestelling voor een volgende order.
Neequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh dat ging ik ook proberen Alors, maar toen kwam ik uit bij het bestelformulier op de site
Ik gok deze:quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga gewoon weer een "lief" mailtje sturen naar de klantenservice. Ben benieuwd wel excuus ze dit keer hebben voor het niet ontvangen van catalogi en e-mails.
quote:Beste alors,
Bedankt voor je e-mail.
Wegens marketings redenen wordt er elk jaar een willekeurig groep selecteerd, die de preview catalogus mogen bestellen.Helaas is het niet mogelijk om deze preview te bestellen, omdat er maar een beperkte oplage van gemaakt wordt.
Meestal wordt er voor de andere klanten een andere aanbieding aangeboden. We adviseren je om een vriend/kennis te benaderen die de preview heeft ontvangen. Zodoende kun je een bestelling maken.
Om je enigzins tegemoet te willen komen, mag je een bestelling plaatsen met 10% korting. Deze kun je telefonisch plaatsen, geef dan de volgende kortingscode door 8176. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Of ze gaan nog een keer proberen een catalogus te verzendenquote:
Zo hoort een commercieel bedrijf te zijn!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
Marketingsredenen mn dikke achterste. Financiele redenen bedoelen ze - zulke previews worden gebruikt om te checken welke artikelen goed verkopen en welke minder goed, zodat ze weten hoeveel ze ongeveer moeten produceren. Het kost ze teveel geld om iedereen zo'n korting te geven dus nemen ze een steekproef uit mensen die sowieso een bestelling plaatsen. Ze maximaliseren gewoon de winst op die manier, heeft niks met marketing te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |