Dankjequote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Hallooooo! Pumpkin, gefeliciteerd.
Terug van vakantie en nu de site maar weer eens nakijken op vers spul.
Dankjequote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeliciteerd, pumpkinsoup!Hoop dat je een leuke dag aan het hebben bent!
Debsterr: at own risk! Ik vind er veelsteveel leuks bij zitten en da's niet goed voor den portemonaie![]()
Mbt jas: ik ga kijken hoe ie zit, en hoe geweldig ie isSowieso morgen even met vriendje de stad in om winterjassen op te speuren, dan ik me ori๋nteren
Ofzo.
Jup, dat heb je als je een gewoon werkend persoon bent he, dan kun je zo laat op vakantiequote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dankje
Nu pas terug van vakantie?ik zit inmiddels alweer 4 weken op school haha
Ik ga vandaag eerst de stad in, daarna zal ik m'n verlanglijstje maar aardig bijvullen denk ikquote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Debsterr: at own risk! Ik vind er veelsteveel leuks bij zitten en da's niet goed voor den portemonaie![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef monsterd. het volgende:
volgens mij zwichten er zoveel mensen voor die halve strings van h&m. Ik heb er eergister ook 1 besteld
Jupquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Linnie20v het volgende:
Shop zeGa je E'hoven onveilig maken?
Hehe, weirdquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef Linnie20v het volgende:
Ik maakte gisteren toch iets raar mee....loop ik naar de dichstbijzijnde supermarkt...zie ik bij een leegstaandpand daar in de buurt een H&M auto staan.... say what?
Staat daar een vent de openingstijden van de H&M op het raam te strijken....que?
Het is niet eens in de stad...dus ik ben een beetje confused...het pand heeft ook nooit een winkelbestemming mogen hebben nadat het vorige tapijt-bedrijf daar is weggegaan
quote:Beste Linda, Bedankt voor jouw email. Om de kortingen op een correcte wijze in te voeren adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Dankjequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:09 schreef Kleintje19 het volgende:
pumpkin, alsnog gefelibeetje laat sorry
![]()
ik ben in behandeling
HAHAHAHquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
Ben toch weer gezwicht...![]()
En natuurlijk gaat het deze keer weer eens niet goed!![]()
Maar weer een mailtje gestuurd naar de klantenservice, krijg ik dit terug:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
[..]
Haha dat is wel echt domquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
[..]
Omggggggggggg......quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:07 schreef L.in het volgende:
[..]
Vind je die truien echt leuk? Mijn gedachte was: waarom draagt zo'n leuke meid met een mooi lijf zulke zakgevallen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Trui blijft, legging gaat terug
[ afbeelding ]
Trui blijft
[ afbeelding ]
Blouse gaat terug
[ afbeelding ]
Shirtje blijft, broekje gaat terug
[ afbeelding ]
Shirtje blijft, broek gaat terug
ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
mja ik houd van oversized truien
ja inderdaad, ze zijn nu nog zo 'opgevouwen' zeg maar.. en echt? staan die er net op ofzo? ga even kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook
Ik denk dat ze ook nog even wat uit de kreuk moeten, dan vallen ze mooier. Ze zijn er overigens ook met rits. Ook 29,95.
Nee, niet op de site, maar in de winkel heb ik ze gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja inderdaad, ze zijn nu nog zo 'opgevouwen' zeg maar.. en echt? staan die er net op ofzo? ga even kijken
Oh ok ik dacht al, kan het niet vinden. Ik zie die trui van mij trouwens ook niet meer op de online site?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, niet op de site, maar in de winkel heb ik ze gezien.
Zolang jij het maar leuk vindt. Dat is het belangrijkst!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
mja ik houd van oversized truien
Volgens mij zijn ze uitverkocht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh ok ik dacht al, kan het niet vinden. Ik zie die trui van mij trouwens ook niet meer op de online site?
De wens is de vader van de gedachtequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef Linnie20v het volgende:
Whehe, helaasch! Geen H&M winkel...
Het lettertype was ongeveer de stijl van H&M...maar er staat met grote letters boven dat het een meubel outlet is![]()
Dan was het toevallig dat de H&M wagen daar stond...
Ja, ik dus, dat was het vriendje nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef MarkM het volgende:
JEEEEJ ik zit in al in het sorteerproces.![]()
![]()
Prachtig!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die onderste broek ziet er wel megacomfy uit, trouwens!![]()
Ooooh ze hadden deze weer in het zwart!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem meteen erbij gemikt, als optie voor als die ander idd niet goed zit!
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb 1 keer wat besteld en krijg nu steeds de boekjes thuisgestuurd. Boekjes kijken vind ik toch wel leuker dan alles op de pc kijkenIk heb al wat leuke dingen gezien,wat truitjes en enkellaarsjes en een paar leuke spijkerbroeken. Die hierboven vind ik ook wel leuk, maar die is meer voor de wat jongere onder ons ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |