Vind je die truien echt leuk? Mijn gedachte was: waarom draagt zo'n leuke meid met een mooi lijf zulke zakgevallen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Trui blijft, legging gaat terug
[ afbeelding ]
Trui blijft
[ afbeelding ]
Blouse gaat terug
[ afbeelding ]
Shirtje blijft, broekje gaat terug
[ afbeelding ]
Shirtje blijft, broek gaat terug
ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
mja ik houd van oversized truien
ja inderdaad, ze zijn nu nog zo 'opgevouwen' zeg maar.. en echt? staan die er net op ofzo? ga even kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook
Ik denk dat ze ook nog even wat uit de kreuk moeten, dan vallen ze mooier. Ze zijn er overigens ook met rits. Ook 29,95.
Nee, niet op de site, maar in de winkel heb ik ze gezien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja inderdaad, ze zijn nu nog zo 'opgevouwen' zeg maar.. en echt? staan die er net op ofzo? ga even kijken
Oh ok ik dacht al, kan het niet vinden. Ik zie die trui van mij trouwens ook niet meer op de online site?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, niet op de site, maar in de winkel heb ik ze gezien.
Zolang jij het maar leuk vindt. Dat is het belangrijkst!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
mja ik houd van oversized truien
Volgens mij zijn ze uitverkocht.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh ok ik dacht al, kan het niet vinden. Ik zie die trui van mij trouwens ook niet meer op de online site?
De wens is de vader van de gedachtequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef Linnie20v het volgende:
Whehe, helaasch! Geen H&M winkel...
Het lettertype was ongeveer de stijl van H&M...maar er staat met grote letters boven dat het een meubel outlet is![]()
Dan was het toevallig dat de H&M wagen daar stond...
Ja, ik dus, dat was het vriendje nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef MarkM het volgende:
JEEEEJ ik zit in al in het sorteerproces.![]()
![]()
Prachtig!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die onderste broek ziet er wel megacomfy uit, trouwens!![]()
Ooooh ze hadden deze weer in het zwart!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem meteen erbij gemikt, als optie voor als die ander idd niet goed zit!
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb 1 keer wat besteld en krijg nu steeds de boekjes thuisgestuurd. Boekjes kijken vind ik toch wel leuker dan alles op de pc kijkenIk heb al wat leuke dingen gezien,wat truitjes en enkellaarsjes en een paar leuke spijkerbroeken. Die hierboven vind ik ook wel leuk, maar die is meer voor de wat jongere onder ons ben ik bang.
Jawel, maar ik denk dat ze op mijn werk wel een beetje vreemd opkijken als ik met zo'n broek aan kom zetten.quote:
Fetishkleding is een ambacht wat H&M niet beheerst.quote:
ja ik ben een beetje voorovergebogen, maar het is ook een beetje zo als ik normaal sta zegmaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Electronique: ik vind hem niet zo! Dat stukje bij je middel zit zo flobberig. Zo zonde van je toffe figuur! De vorm doet je, iig op deze foto, niet veel goeds. Maar dat kan dus aan de pose/foto liggen
Zegt zij die meestal in flobberige broeken loopt die te groot zijn. Mwehe. Maar da's voor de comfy factor, en mij lijkt dat je met een dergelijk jurkje niet voor de comfy factor gaat![]()
Gala in een mini-jurkje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef electronique het volgende:
[..]
ja ik ben een beetje voorovergebogen, maar het is ook een beetje zo als ik normaal sta zegmaar
ik twijfel, vind m misschien wel leuk voor gala van school
Ohhhh die armband!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:
Besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die is tofquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef MaLo het volgende:
Gisteren besteld![]()
[ afbeelding ]
Vandaag al in behandeling
En verder wacht ik nog steeeeeeeeds op mijn bestelling van 20 augustus. Hij is inmiddels al een paar dagen onderweg.
zo;n gala waar ze allemaal lelijke zwarte jurkjes dragen enzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gala in een mini-jurkje?
Gala is met een jurk tot de enkels en ellebooglange handschoenen
Zag hem vandaag in Amsterdam! Die in de Kalverstraat, ter hoogte van het Spui.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jeans vind ik vet! Weet iemand of die in de winkel hangt?
Ja hequote:
Echt? Hmm. Maar ik mag niet meer bestelleeeeenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja heen maar 14,95
. Nu maar hopen dat hij goed zit!
Ik heb hem ook zien liggen in Amsterdam in de Kalvertorenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef -Peach het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jeans vind ik vet! Weet iemand of die in de winkel hangt?
Sinds we hier een nieuwe bezorger hebben komen pakjes standaard na 18.00. 1 keer zelfs pas om half negen..dus misschien heb je nog geluk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:43 schreef PeRi het volgende:
Mijn postbode "is nog steeds onderweg" ... Op dit tijdstip? Ik geloof er niks van en denk dat ie al onderhand thuis zit en straks mooi mn pakje scant op '1e afleverpoging niet gelukt'....
Half 9 ja? Woah! Dat wil ik ook! Hier is de bezorger meestal nooit later dan 16.00, en op zaterdag eigenlijk altijd voor 12.00 zelfs. Maar misschien is het een nieuwe idd *hoopt*.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Sinds we hier een nieuwe bezorger hebben komen pakjes standaard na 18.00. 1 keer zelfs pas om half negen..dus misschien heb je nog geluk.
Die zijn leuk! Maar ik mag niets meer bestellen van mezelfquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb hem ook zien liggen in Amsterdam in de Kalvertoren
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog een grijs gehaakt vestje, soort bolero, maar die kan ik niet vinden op de site.
Welkomquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:23 schreef BettyR het volgende:
Ik heb vorige week maandag wat dingetjes besteld, dinsdag gelukkig al in behandeling en sinds vandaag staat 'ie manco. Hopelijk is het er snel...want eigenlijk wil ik sowieso 1 topje donderdag wel aan. Maar dan zul je zien, komt 't vrijdag ofzo, als ik niet thuis ben.
En ik stel mij bij deze ook maar even voor, ik lurk al jaren en post heel af en toe ergens op Fok, en ja, H&M in Utrecht doet goede zaken met mij als frequente bezoekster. En de webshop overigens ook.
Ik wil ook een zwartleren jasje. En het liefst met studs. <3 Maar ik heb al een stuk of tien jassen/blazers en ponchos voor de herfst.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:51 schreef BettyR het volgende:
En verder wil ik graag zo'n zwart nepleren jasje, maar eigenlijk mag ik dat niet van mezelf. Ik en mijn 10 verschillende jasje/blazers/aanverwante dingen die eigenlijk te koud zijn in de herfst-op-de-fiets.
wtfquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:25 schreef Linnie20v het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2009
Voorgemeld en gescand op rit 19-09-2009
Chauffeur is onderweg 19-09-2009
Zending is uitgereikt 19-09-2009
Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 19-09-2009
Zending zit in afleverroute 19-09-2009Tumtedum, weer een pakketje uitgereikt....oh nee, toch niet
LOLquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:25 schreef Linnie20v het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 14-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-09-2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-09-2009
Voorgemeld en gescand op rit 19-09-2009
Chauffeur is onderweg 19-09-2009
Zending is uitgereikt 19-09-2009
Geen gehoor bij 1 ste afleverpoging 19-09-2009
Zending zit in afleverroute 19-09-2009Tumtedum, weer een pakketje uitgereikt....oh nee, toch niet
Oh die dingen zitten zo heeeeerlijk. Ik heb hem nu in 4 kleuren ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de site staat donkerpaars, maar ik vind het meer blauw. Kan iemand mij vertellen welke kleur deze top in het echt heeft?
Ik heb hem er gewoon bijgegooid, van dat soort shirtjes heb je nooit genoeg.quote:Op zondag 20 september 2009 01:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh die dingen zitten zo heeeeerlijk. Ik heb hem nu in 4 kleuren ofzo
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
LOL
Ja, zo kennen we de H&MTNT
Laat ff weten hoe dat blauwe jurkje zit, valt, voelt, ruikt, smaakt, etc.-t.quote:Op zondag 20 september 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb ook eens wat dingetjes besteld. Ben benieuwd hoe het gaat, na al die horrorverhalen hier...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nabezorgd:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die van de Trend lijn. Die zit niet overal, en als er al een miniscule herenafdeling is ergens, moet je nog geluk hebben dat de jas er is, en dat jouw maat er is.quote:Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef Rechterbal het volgende:
Iemand enig idee waar je de imitatiebontjas krijgt, afgezien van de site?
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef Rechterbal het volgende:
Een jas op het internet bestellen...
Word 4-5 keer terug sturen.
doet me denken aan de mollenvellenjas van Hagrid...quote:Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef Rechterbal het volgende:
Iemand enig idee waar je de imitatiebontjas krijgt, afgezien van de site?
[ afbeelding ]
Ik heb hem van de week gepast, en bij mij stond hij niet zo leuk.quote:Op zondag 20 september 2009 17:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe dat blauwe jurkje zit, valt, voelt, ruikt, smaakt, etc.-t.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb hem van de week gepast, en bij mij stond hij niet zo leuk.Maar ik denk dat dat meer door mij komt, niet door het jurkje, want hij is wel erg snoezig! Maar ook érg kort, hij kwam net over mijn kont. En hij is dus echt flink wijd, daarom stond hij mij ook niet, er moet wel een béétje vorm in zitten bij mij.
Bij mij niet echt.quote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hmmm ook niet leuk te krijgen met een riem?
Jahoor..quote:Belangrijke informatie!
Vanwege technisch onderhoud zijn bepaalde functies, waaronder Inloggen, Mijn pagina, de Kassa op dit moment niet toegankelijk.
Je kunt wel gewoon blijven rondkijken in onze shop en artikelen in je shoppingbag plaatsen.
We bedanken je voor je begrip.
Wij zijn rond uur weer open.
Die heb ik nu aan en hij isquote:Op zondag 20 september 2009 23:48 schreef Eevv het volgende:
Ik spiek ook altijd even hier en post nu zelf ook maar even m'n bestelling.
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op maandag 21 september 2009 10:30 schreef Butterfly91 het volgende:
''Helaas te laat, nieuwe levering begin oktober''
Hahaha, mijn pakje is al aangekomen op het hoofdkantoor van Kialaquote:Op maandag 21 september 2009 14:23 schreef Dipkip het volgende:
Een maand en een dag nadat ik besteld heb is mn bestelling nu eindelijk manco
Jaaa dat idee kreeg ik ook van die slofjesquote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn pyjama is manco.
Ik heb zin om in pyjama met warme slofjes voor de kachel een boek te lezen in de winter.![]()
Ze zijn wel superschattig ja.quote:Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaa dat idee kreeg ik ook van die slofjesIk heb ze weerstaan, though.
Nederlandse vertalingquote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef DJMomo het volgende:
[..]
doet me denken aan de mollenvellenjas van Hagrid...
Die is van Harry Potterquote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Google zegt:
[ afbeelding ]
Ik ken hem ook niet overigens....
quote:Op maandag 21 september 2009 17:41 schreef alors het volgende:
Ja het stikt idd van de bontjassen, ook felroze
Ja in het echt is de slangenprint wat minder heftig, wel leuk hoor, maar ik wacht wel tot ie in de sale komtquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik zag net de 'jeans' met slangenprint...ook erg gaaf. Iemand die in het echt gezien en/of besteld?
Bedrag onder de 19,- euro?quote:Op maandag 21 september 2009 19:19 schreef Je2oeN het volgende:
Ik wilde vandaag ook wat bestellen bij H&M. Alleen stuit ik op het volgende probleem..
Nadat ik mijn bestelling plaats, en verder klik om naar de kassa te gaan, kom ik op een scherm uit waar je je bestelling nog eens kan bekijken en eventueel nog kan aanpassen. Alleen kan ik nergens meer op klikken om verder te gaan met de bestelling. Enkel op 'verder winkelen' en/of 'annuleren'. Ik heb echt enkele keren geprobeerd, maar ik kom er maar niet uit! Of ben ik nou gewoon zo scheel?.
Weet iemand misschien of dit een bekend probleem is ofzo?
Ja precies. Ik zie het probleem inderdaad al. Wat een onzin eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |