Ik heb een mailtje gehad met bedankt voor je bestelling.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:42 schreef Daph_ het volgende:
Leuk Maria! De laarsjes
PF op je account inloggen en kijken bij "nog niet geleverde artikelen", als daar niks staat klik je op "geleverde artikelen" en zie je als het goed is een track en trace code (die het soms niet doet)
Heb je geen mailtje gehad met een bestelbevestiging dan?
Wil je niet teleurstellen maar die jas heeft alleen maar bovenaan knopen. Daarna gewoon niks en in de winter waait er dus lekker wind naar binnen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hierrrr is het topic!
Ik heb een bestelling gedaan, na lang wikken en wegen zoals gebruikelijk![]()
Schaamteloze crosspost![]()
Jas:
[ afbeelding ]
Laarsjes:
[ afbeelding ]
Sjaal:
[ afbeelding ]
Trui:
[ afbeelding ]
Broek:
[ afbeelding ]
En ik wou eigenlijk nog meer
Shit, echt?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Wil je niet teleurstellen maar die jas heeft alleen maar bovenaan knopen. Daarna gewoon niks en in de winter waait er dus lekker wind naar binnen.
ijdele hoop, en toch blijven we hopen he?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:25 schreef Linnie20v het volgende:
Morgen zullen er nieuwe artikelen online staan.......
.
.
.
.
.
hoop ik
me2quote:Op woensdag 16 september 2009 20:25 schreef Linnie20v het volgende:
Morgen zullen er nieuwe artikelen online staan.......
.
.
.
.
.
hoop ik
Nee het is voor de kids, voor mezelf ga ik van de week effe de catalogus uitpluizen en zelf bestellenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:04 schreef Linnie20v het volgende:
@ M_D: Hij heeft je toch toestemming gegeven, ik had hetzelfde gedaan![]()
!!
Wat heb je gekocht voor de kids? Of is het stiekem allemaal voor jou![]()
Ja, dat gebeurt wel vaker. Dan zijn ze meestal zelf te laat met het verwerken van je bestelling. In eerste instantie zal er gestaan hebben dat je je pakket half september zou ontvangen, klopt dat?quote:
Als je de jas verder heel gaaf vindt, kun je er eventueel zelf nog een knoop aannaaien (of laten doen) aan de binnenkant. Niemand die het ziet, toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shit, echt?(nouja, schijnbaar wel ja
)
Wat jammer! Ik moet er ook op de fiets iets aan hebben natuurlijk... Had eigenlijk verwacht dat er een soort 'verstopte' knoop aan de binnenkant zou zitten oids... Hm.
Bedankt voor de waarschuwing iig!
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:39 schreef Linnie20v het volgende:
@ PF, gaat nog allemaal goed ja.. he bestelling is alleen verschoven.
Nu de vraag waarom je maat L in een legging hebt?Das toch te veel stof en dan gaat het zo afzakken...
Ik heb het jurkje gisteren in de winkel aangehad, maar ik vond dat het lelijk flubberde bij mijn buik (het was een maatje 38). Normaal gesproken zitten dat soort modellen goed bij mij, maargoed ik ben benieuwd hoe het jou zal staan!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart jurkje, precies zoals ik het al langere tijd zoek! Leuk met mooie maillot en laarzen! Als ie helemaal perfect is, koop ik hem ook in het grijs.
Dat jurkje heb ik dus vandaag in het groen gekochtquote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
gewaagd kleurtje, hopelijk staat het leuk![]()
[ afbeelding ]
Was voor 4,95, altijd leuk onder een (grijs) vestje
[ afbeelding ]
Draag ik normaal nooit, dergelijke jurkjes, maar ik wil het eens proberen (is een sale)
[ afbeelding ]
Zwart jurkje, precies zoals ik het al langere tijd zoek! Leuk met mooie maillot en laarzen! Als ie helemaal perfect is, koop ik hem ook in het grijs.
Totale prijs: ergens eind 50 euro. Levering eind september. Dat valt niet tegen voor H&M
Ah okee, ik heb maar kleine boobiez (quote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat jurkje heb ik dus vandaag in het groen gekochtDie band zit wel precies onder je borsten en bij mij komt ie echt nipt over mn kont heen... Ik heb ook maat 36 genomen, terwijl ik gewoon M heb normaal
Oh hmmm... jurkjes moeten wel mooi aansluiten! Ik zal eens rapporteren hier, eind septemberquote:Op woensdag 16 september 2009 21:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb het jurkje gisteren in de winkel aangehad, maar ik vond dat het lelijk flubberde bij mijn buik (het was een maatje 38). Normaal gesproken zitten dat soort modellen goed bij mij, maargoed ik ben benieuwd hoe het jou zal staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |