abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73017806
Mijn pakje komt morgen... althans als TNT zn best doet
know'm sayin?
word? word.
pi_73019049
Breng ik oud nieuws met foto's van de Jimmy Choo collectie?

Ws wel, want volgens mij heeft een meisje uit mijn klas deze, maar toch:

pi_73019314
Staan ook in het speciale Jimmy Choo voor H&M topic. Hoe komt zij aan die tas, het is nog nergens te koop. Alleen celebs krijgen wat om het te promoten.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:16:04 #254
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73019373
Die sandaaltjes zijn het geloof ik. Zal ze morgen nog eens extra goed uitchecken, ze heeft ze toch altijd aan [en terecht ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 22:58:25 #256
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_73023741
Die sandaaltjes idd. Dat suede jurkje vind ik ook leuk. Maar ik verdom het om ervoor in de rij te gaan staan/te graaien/vechten/bijten.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_73024066
Ik weiger zoveel te gaan betalen voor een H&M product
Laat staan dat ik in een rij sta te duwen en ga vechten met van die marktplaats-vrouwen....

Ik wil overigens wél weten hoeveel ze voor dat jurkje willen en die matchende schoentjes....
Dan weet ik zeker dat ik het niet meer hoef!
pi_73025686
Die open hakken en tassen zijn zo rond de 70 euro geloof ik.
know'm sayin?
word? word.
pi_73029917
Vind die tas er uitzien alsof je hem voor twee tientjes op de markt haalt
pi_73030670
Ik heb net laarzen besteld... levering: eind december
pi_73030829
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Dipkip het volgende:
Vind die tas er uitzien alsof je hem voor twee tientjes op de markt haalt
Yeah.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73031050
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:00 schreef Dail het volgende:
Ik heb net laarzen besteld... levering: eind december
Dan is de winter al half om
pi_73031410
Mijn nieuwste aanwinst is trouwens zwarte beenwarmers .
Ik heb ze nu aan, met hoge veterpumps eronder en een glanslegging en spijkerrokje (ook H&M, doch oud ) erboven. Nu nog denken of ik er mee over straat durf .
pi_73032681
Hoe kan je zien wat je limiet is bij de H&M?
  woensdag 23 september 2009 @ 11:29:35 #265
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_73033214
Hoe bedoel je limiet?

En ik mag ook de previewcatalogus bestellen Heb kennelijk genoeg gekocht de laatste tijd Zag net dat er weer een bestelling onderweg is. Eik jammer want ik wilde net nog wat toevoegen.
pi_73033285
Ik heb nu een nogal grote bestelling staan (bijna 500 euro) en nu staat er onder als je over je limiet gaat moet je betalen bij je kiala punt.
Maar geen idee of ik er dus bijna of helemaal overheen zit.
Sowieso is 35 kledingstukken misschien wel iets teveel van het goede ookal is het niet alleen voor mij
pi_73033425
Dat kun je nergens zien, moet je over emailen. Ze verhogen hem als je vaak bestelt hebt. Bij mij komt die waarschuwing er ook te staan als het wel gewoon met acceptgiro kan, dus ik zou ze even emailen. Bij mij staat ie op 550 euro (ik betaal altijd met acceptgiro's).
pi_73034767
Lieve mede-H&M'mers, weet een van jullie toevallig de artikelcode van dit blauwe jurkje? Ik kan hem nergens meer terugvinden op de site..
Sorry voor het kleine plaatje maar dit was de enige die ik op mijn PC terug kon vinden
pi_73035821
Tering, die schoenen Nice! Waarom kan ik niet op hakken lopen?

Oh ja trouwens... Aangezien hier veel dames zitten: Kunnen jullie me hier bij helpen? [Centraal] De Pil deel 10

Noot noot.
pi_73038238
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Sabinee het volgende:
Lieve mede-H&M'mers, weet een van jullie toevallig de artikelcode van dit blauwe jurkje? Ik kan hem nergens meer terugvinden op de site..
Sorry voor het kleine plaatje maar dit was de enige die ik op mijn PC terug kon vinden
[ afbeelding ]
20-4800
Hij staat nu weer op de site.
pi_73040083
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

20-4800
Hij staat nu weer op de site.
Fantastisch, dankjewel!
pi_73041628
quote:
Zending opgehaald en in sorteerproces 23-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Gaat een enorm groot pakket zijn, heb voor ruim 400 euri besteld
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73041688
Oef die rode Jimmy Choo hakken zijn echt geil
Maar die hak... woeiii, echt té hoog voor mij denk ik.
Loop bijna dagelijks op hakken, maar deze zijn denk ik net té.. maar goed, wel het proberen waard misschien
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73042116
Ooooooh mijne is ook gesorteerd terwijl ie pas 3 dagen manco was

Wordt volgens mij wel 2 dozen, ook bijna 400 euro... Ik hoop tenminste dat ze het in twee dozen doen want soms zit alles zo opgepropt dat de doos gescheurd bij je aankomt. Er zitten twee winterjassen in dus...
pi_73042288
haha ik heb voor mezelf een ban staan! mag niks meer bestellen!
vooral ook omdat het bij de buren constant kwam en die vonden het op een gegeven moment ook niet meer fijn hehe
pi_73042496
Dan nemen ze het toch niet aan? Doe ik ook wel eens niet, brengen ze het maar naar andere buren. Ik neem het niet aan als ik bijv. een weekendje weg ga en van 1 buurvrouw neem ik ook niet aan want die doet er soms wel twee weken over om het op te komen halen, zit je steeds met dat pakket in je gang
pi_73043341
Mijn pakket is binnen. Gelukkig is het meeste niet leuk, want mijn rekening staat er niet zo best bij.
know'm sayin?
word? word.
pi_73043529
oh dat heb ik ook vaak.. ik moet zeggen dat het vaak tegenvalt!
en ik vind die van jimmy choo wel gaaf maar daar ga ik ook niet voor in de rij staan.

is dat niet zoals bij de vorige dat je om 12 uur kan bestellen online?
pi_73043927
Even een snel vraagje, ik heb m'n broertje vanmiddag gevraagd een broek voor me mee te nemen uit de winkell maar de broek is toch niet precies wat ik zoek. Kan ik deze gewoon terugbrengen en m'n geld terugkrijgen of is enkel ruilen mogelijk/tegoedbon? Zoiets hoorde ik namelijk!
pi_73043979

blijft, supermooie stof, zit heel mooi, love it! schouders zijn wel wat volumineuzer dan op het plaatje.

Beetje doorzichtig, maar een fijn shirtje voor die prijs

twijfel ik nog over, denk wel dattie blijft.

Dan hou ik denk ik nog een legging en misschien een maillot. Die wijde trui (die pumpkinsoup ook heeft) is ook een twijfelgeval, want ik vind het model met rits ook vet, maar ik wil ze dan niet allebei hebben... Dus ik denk er nog even over.

Dit vest is niet mooi vind ik, kort en heel veel flapjes voor

Is wel leuk, maar ik heb al zulk iets en dan is het een beetje zonde.... Het donkerblauw is trouwens wel heel donker.
know'm sayin?
word? word.
pi_73044008
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef wesley_k het volgende:
Even een snel vraagje, ik heb m'n broertje vanmiddag gevraagd een broek voor me mee te nemen uit de winkell maar de broek is toch niet precies wat ik zoek. Kan ik deze gewoon terugbrengen en m'n geld terugkrijgen of is enkel ruilen mogelijk/tegoedbon? Zoiets hoorde ik namelijk!
Uit winkel krijg je geld terug breng je echter iets van de online shop terug in de winkel dan krijg je tegoedbonnen die 3 maanden geldig zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_73044109
Dat wilde ik even weten, thanks!
pi_73044302
alors: die vest is echt zooo gaaf de eerste!! alleen als je breed bent van boven kun je beter niet aan doen ( zoals ik dus )
pi_73046170
zijn er nog codes nu? Ik kan niks meer vinden namelijk
pi_73046310
Geen legale meer. Misschien morgen weer. Donderdag is meestal wel aanvuldag en daar krijg je meestal een mail van, soms met code
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 23 september 2009 @ 19:30:31 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73047014
Tadaaa.. ben benieuwd!
quote:
Geachte H&M klantenservice,

Onlangs is er een mailing verstuurd waarin je de preview catalogus van de spring collectie kunt bestellen. Ook al is mij in een e-mail van 30 augustus verzekerd dat ik voortaan nieuwsbrieven etc. zou ontvangen, heb ik sindsdien nog geen enkele e-mail zien verschijnen. Tevens is er op 28 augustus gezegd dat er nogmaals een herfstcatalogus verstuurd is. Deze is wederom niet ontvangen.

Kan dit nu eens goed opgelost worden? Ik vind het erg jammer, als vaste klant zijnde, dat het erop lijkt dat H&M geen enkele vorm van communicatie op een correcte manier kan laten plaats vinden.

Met vriendelijk groet,

Debsterr
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73047784
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

blijft, supermooie stof, zit heel mooi, love it! schouders zijn wel wat volumineuzer dan op het plaatje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dan hou ik denk ik nog een legging en misschien een maillot. Die wijde trui (die pumpkinsoup ook heeft) is ook een twijfelgeval, want ik vind het model met rits ook vet, maar ik wil ze dan niet allebei hebben... Dus ik denk er nog even over.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is wel leuk, maar ik heb al zulk iets en dan is het een beetje zonde.... Het donkerblauw is trouwens wel heel donker.
Waar staat dat bandje/riem met de studs? ;o
  woensdag 23 september 2009 @ 20:01:16 #288
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73048121
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die losvallende vesten moeten wel lang zijn ja, anders ben je zo heel vierkant. Dat zwarte vestje met pofmouwen ziet er leuk uit!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73048329
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef Crientj het volgende:

[..]

Waar staat dat bandje/riem met de studs? ;o
Kinderafdeling maar hijs is heel vaak uitverkocht.
know'm sayin?
word? word.
pi_73053760
Aaaargh.

2 dingen die ik wil bestellen die ze niet in mijn maat hebben . Frustrerend. Dan maar andere kleur.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_73060080
Mijn pakketje gaat vandaag denk ik bezorgd worden, staat al vanaf dinsdag op 'onderweg'.
pi_73060607
Beetje matig nieuw spul, ik ben niet zo van de gothic/sm
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 24 september 2009 @ 08:45:11 #293
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_73060836
Ik vind geloof ik alleen dat suede gilet wel leuk, maarja 150 euro Ohja en die broek met knievulling
know'm sayin?
word? word.
pi_73060913
Ja dat suede ding is mooi ! Maar way te duur...als dit al 150 kost...wat gaan ze dan vragen voor de JC-collectie

Ik vind het jurkje dat PS hierboven showt overigens ook erg leuk
pi_73061610
OMFG.

Ik heb gisteravond mn enkelband verrekt en ik kan niet staan / lopen. En zometeen komt eindelijk mn pakket wat ik 20 augustus heb besteld. En dan kan ik het niet aannemen, want ik kan niet bij de deur komen. Dat ik in een emmer naast de bank moet plassen is tot daaraan toe maar IK WIL MIJN PAKET AAAAARGH!!!!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 september 2009 @ 09:54:41 #297
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_73061785
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:45 schreef Dipkip het volgende:
OMFG.

Ik heb gisteravond mn enkelband verrekt en ik kan niet staan / lopen. En zometeen komt eindelijk mn pakket wat ik 20 augustus heb besteld. En dan kan ik het niet aannemen, want ik kan niet bij de deur komen. Dat ik in een emmer naast de bank moet plassen is tot daaraan toe maar IK WIL MIJN PAKET AAAAARGH!!!!!
Toen ik een x niet kon lopen en staan bewoog ik mij voort op een bureaustoel, .
Met onder mijn voet/been een grote knuffel/kussen en met mijn andere voet bewoog ik mij een beetje voort.

Dat lukt ook niet?

Sterkte sowieso!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_73062849
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen ik een x niet kon lopen en staan bewoog ik mij voort op een bureaustoel, .
Met onder mijn voet/been een grote knuffel/kussen en met mijn andere voet bewoog ik mij een beetje voort.

Dat lukt ook niet?

Sterkte sowieso!
Ik heb wel zo'n stoel hier naast me maar ik kan er niet inkomen. Als ik mn been alleen even optil om m anders op het kussen te leggen (ligt omhoog) lig ik al te janken joh. Niet normaal dit. En mn vriend kan pas vanmiddag pijnstillers voor me halen want die moest naar een of andere vergadering waar de IT infrastructuur van de hogeschool vanaf hangt ofzo. Alsof dat belangrijk is
pi_73062991
Wat heb je gedaan dan? Gesport ofzo?
Sterkte ermee, stom dat je vriend zonodig de Hogeschool moet verbeteren beter blijft ie thuis om jou te verzorgen!
pi_73063079
Ik was naar yoga geweest en had allerlei palmbomen en honden en olifanten gedaan. Maar toen liep ik naar de bushalte en ineens KRAK. Soepel als een kat hm _!
pi_73063584
Oeh ze hebben me vestje in m'n maat . Zo maar even wat dingen bestellen als de shop zich wil loaden -_-
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')