Yeah.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:30 schreef Dipkip het volgende:
Vind die tas er uitzien alsof je hem voor twee tientjes op de markt haalt
Dan is de winter al half omquote:Op woensdag 23 september 2009 10:00 schreef Dail het volgende:
Ik heb net laarzen besteld... levering: eind december
20-4800quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Sabinee het volgende:
Lieve mede-H&M'mers, weet een van jullie toevallig de artikelcode van dit blauwe jurkje? Ik kan hem nergens meer terugvinden op de site..
Sorry voor het kleine plaatje maar dit was de enige die ik op mijn PC terug kon vinden
[ afbeelding ]
Fantastisch, dankjewel!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
20-4800
Hij staat nu weer op de site.
quote:Zending opgehaald en in sorteerproces 23-09-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Uit winkel krijg je geld terugquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef wesley_k het volgende:
Even een snel vraagje, ik heb m'n broertje vanmiddag gevraagd een broek voor me mee te nemen uit de winkell maar de broek is toch niet precies wat ik zoek. Kan ik deze gewoon terugbrengen en m'n geld terugkrijgen of is enkel ruilen mogelijk/tegoedbon? Zoiets hoorde ik namelijk!
quote:Geachte H&M klantenservice,
Onlangs is er een mailing verstuurd waarin je de preview catalogus van de spring collectie kunt bestellen. Ook al is mij in een e-mail van 30 augustus verzekerd dat ik voortaan nieuwsbrieven etc. zou ontvangen, heb ik sindsdien nog geen enkele e-mail zien verschijnen. Tevens is er op 28 augustus gezegd dat er nogmaals een herfstcatalogus verstuurd is. Deze is wederom niet ontvangen.
Kan dit nu eens goed opgelost worden? Ik vind het erg jammer, als vaste klant zijnde, dat het erop lijkt dat H&M geen enkele vorm van communicatie op een correcte manier kan laten plaats vinden.
Met vriendelijk groet,
Debsterr
Waar staat dat bandje/riem met de studs? ;oquote:Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
blijft, supermooie stof, zit heel mooi, love it!schouders zijn wel wat volumineuzer dan op het plaatje.
[ afbeelding ]
Beetje doorzichtig, maar een fijn shirtje voor die prijs![]()
[ afbeelding ]
twijfel ik nog over, denk wel dattie blijft.
Dan hou ik denk ik nog een legging en misschien een maillot. Die wijde trui (die pumpkinsoup ook heeft) is ook een twijfelgeval, want ik vind het model met rits ook vet, maar ik wil ze dan niet allebei hebben... Dus ik denk er nog even over.
[ afbeelding ]
Dit vest is niet mooi vind ik, kort en heel veel flapjes voor
[ afbeelding ]
Is wel leuk, maar ik heb al zulk iets en dan is het een beetje zonde.... Het donkerblauw is trouwens wel heel donker.
Die losvallende vesten moeten wel lang zijn ja, anders ben je zo heel vierkant. Dat zwarte vestje met pofmouwen ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
blijft, supermooie stof, zit heel mooi, love it!schouders zijn wel wat volumineuzer dan op het plaatje.
[ afbeelding ]
Beetje doorzichtig, maar een fijn shirtje voor die prijs![]()
[ afbeelding ]
twijfel ik nog over, denk wel dattie blijft.
Dan hou ik denk ik nog een legging en misschien een maillot. Die wijde trui (die pumpkinsoup ook heeft) is ook een twijfelgeval, want ik vind het model met rits ook vet, maar ik wil ze dan niet allebei hebben... Dus ik denk er nog even over.
[ afbeelding ]
Dit vest is niet mooi vind ik, kort en heel veel flapjes voor
[ afbeelding ]
Is wel leuk, maar ik heb al zulk iets en dan is het een beetje zonde.... Het donkerblauw is trouwens wel heel donker.
Kinderafdeling maar hijs is heel vaak uitverkocht.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Waar staat dat bandje/riem met de studs? ;o
Toen ik een x niet kon lopen en staan bewoog ik mij voort op een bureaustoel,quote:Op donderdag 24 september 2009 09:45 schreef Dipkip het volgende:
OMFG.
Ik heb gisteravond mn enkelband verrekt en ik kan niet staan / lopen. En zometeen komt eindelijk mn pakket wat ik 20 augustus heb besteld. En dan kan ik het niet aannemen, want ik kan niet bij de deur komen. Dat ik in een emmer naast de bank moet plassen is tot daaraan toe maar IK WIL MIJN PAKET AAAAARGH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel zo'n stoel hier naast me maar ik kan er niet inkomen. Als ik mn been alleen even optil om m anders op het kussen te leggen (ligt omhoog) lig ik al te janken joh. Niet normaal dit. En mn vriend kan pas vanmiddag pijnstillers voor me halen want die moest naar een of andere vergadering waar de IT infrastructuur van de hogeschool vanaf hangt ofzo. Alsof dat belangrijk isquote:Op donderdag 24 september 2009 09:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen ik een x niet kon lopen en staan bewoog ik mij voort op een bureaustoel,.
Met onder mijn voet/been een grote knuffel/kussen en met mijn andere voet bewoog ik mij een beetje voort.
Dat lukt ook niet?
Sterkte sowieso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |