quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Ja, wanneer ik had geweten dat ik post 300 zou plaatsen had ik het mooi gelatenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Kutpaddy
doe je gewoon een uur over een nieuw FB topic?
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef paddy het volgende:
Wilde er een plaatje bij plaatsen van het Labyrinth, maar door die kutrechten wist ik niet of het zou mogen
Bedoelde het plaatje van het labyrinth waar David Bowiequote:
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedoelde het plaatje van het labyrinth waar David Bowiein speelde.
http://goodsky.homestead.com/files/Labyrinth800X600.jpg
Kun je zo één vinden zonder rechten?
Echt wel een lekker ding toen
Van DB is al heel lang bekend dat hij bi-sexueel is, ze heeft dus nog steeds een kansje.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?
Hij is al jaren getrouwd met dezelfde vrouw. Als jonge vent een relatie gehad met een Nederlandse jonge vrouw. En ook al zou het een kasthomo zijn...wat zou mij dat moeten boeien?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?
En wat moet het mij boeien dat het jou niet boeit? Waarom haalde je het dan eigenlijk aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef voyeur het volgende:
Oh, en als ik toch je meisjesgevoelens schendt: die WAM, BHAM, I don't give a DAMN jeugheld was eigenlijk ook al niet geinteresseerd in meisjes.
Donequote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef EchoAlpha het volgende:
Terreurverdachte eist schadevergoeding en excuses
Flikker dan gelijk het hele bericht weg.
dank u. Zonneslot eropquote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
Solar roadways
Amerikaan ontwerpt baanbrekende zonnepanelen.
Dubbelaartje.
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Verhagen:geen kernwapens weghalen
PvdA: Amerikaanse kernwapens weg uit NL
Overlap?
Verhagen had prima in het al bestaande topic geplaatst kunnen worden naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.
Gelukkig maar dat er meerdere meningen kunnen zijn dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhagen had prima in het al bestaande topic geplaatst kunnen worden naar mijn mening.
Waarom? De één is gewoon een reactie op de ander. Ik zou die over Verhagen gewoon sluiten ofzo. Wou ik hier net gaan aankaarten...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.
Ik was het ook net van plan. Het tweede topic ( Verhagen:geen kernwapens weghalen ) is gewoon een voortzetting van het eerste. Mergen dus die handel. Het topic over Verhagen (nou ja, na de derde post in het topic wordt Verhagen niet meer genoemd) is mijns inziens inhoudelijk sterker, dus dat topic sluiten is zonde.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:37 schreef isogram het volgende:
[..]
Waarom? De één is gewoon een reactie op de ander. Ik zou die over Verhagen gewoon sluiten ofzo. Wou ik hier net gaan aankaarten...
Op je eerste punt heb je gelijk. Ik ben een man en wij denken statistich gezien iedere 58 seconde aan sex. Ik ben al wat oud, dus ik red dat niet, maar het is waar dat een ' lekker ding' voor ons die betekenis heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is al jaren getrouwd met dezelfde vrouw. Als jonge vent een relatie gehad met een Nederlandse jonge vrouw. En ook al zou het een kasthomo zijn...wat zou mij dat moeten boeien?
Jij reageert alsof je meteen aan een bedneukertje denkt wanneer je iemand een lekker ding vindt. Daarin verschillen wij dan.
[..]
En wat moet het mij boeien dat het jou niet boeit? Waarom haalde je het dan eigenlijk aan?
Een merge is aangevraagd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Verhagen:geen kernwapens weghalen
PvdA: Amerikaanse kernwapens weg uit NL
Overlap?
Uhm, dat was dus het tweede punt, maar zoals je zelf al zei.....quote:Op donderdag 10 september 2009 22:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Op je eerste punt heb je gelijk. Ik ben een man en wij denken statistich gezien iedere 58 seconde aan sex. Ik ben al wat oud, dus ik red dat niet, maar het is waar dat een ' lekker ding' voor ons die betekenis heeft.
Je kent me niet blijkbaar. Ik had het over David Bowie als zanger.(het hartje)..en in de laatste zin (als in 'een lekker ding') had ik het over het personage in die filmquote:Dat van George Michael was gewoon een gokje. Je zou ze de kost niet willen geven hoeveel meisjes zijn achterwerk in die strakke spijkerbroek adoreerden, terwijl dat toch man only access was.
Heeft een mod hier je advies zitten weg te modereren?quote:Maar verder mag ik je wel hoor Paddy; anders zou ik je niet zulke vriendelijke adviezen geven
Het ging ditmaal niet eens over Mekiquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef sp3c het volgende:
godallemachtig, alweer????
ik kijk het morgen na ... hou er mee op
ik blijf niet waarschuwen
Ik wel.quote:
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde deed maar andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het is maar wat je massamoord noemt, mensen zitten hier de hele tijd te hameren waar m'n meningen vandaan komen, nou daar leg ik het even piekfijn uit.
ah. een nieuwe sirene in dit topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde maar deed andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.
Ja zet me maar weer weg als dorpsidioot. Vreemd genoeg verschillende meningen over mij echt per persoon alsof 't dag en nacht is. Jij noemt me emotioneel getraumatiseerd klaar voor een kliniek, en de ander noemt me harteloos zonder ziel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde deed maar andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.
mweh die figuren die dit soort aanslagen lopen te plegen mogen ze wmb ook platschieten eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:59 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik wel.
Algemeen hoofddoekverbod gemeenschapsonderwijs België #3
Algemeen hoofddoekverbod gemeenschapsonderwijs België #3
Hij praat massamoord goed en dat moest haast wel strafbaar zijn.
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh die figuren die dit soort aanslagen lopen te plegen mogen ze wmb ook platschieten eerlijk gezegd
Ik zeg expliciet dat overal waar een bom op valt, gerechtvaardigd is. Gelukkig zijn we hier in het westen niet als dezelfde haatbaarden die een kantoorgebouw neersmeten. Wij richten over het algemeen onze militaire middelen op militaire doelen en verzetsstrijders. Dat er af en toe slachtoffers vallen buiten dat gebied zal ik ook niet ontkennen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.
in dit specifieke geval raad ik je aan om eens naar stormfront te gaan. of maroc.nl. zelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.
Dat is te zien ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zeg expliciet dat overal waar een bom op valt, gerechtvaardigd is.
Compleet uit het niets, zonder dat er veel provocatie aan vooraf ging.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef RobbieRivera het volgende:
Ik vind jou een engerd. Jij heult met de vijand, 70 jaar geleden zouden ze je kop kaal scheren en op een kar door de straten heenrijden zodat duidelijk is dat jij wereldvreemd bent!
Oh, maar jij komt bij ziekemoslims thuis, Boehoe, zielig allemaal
![]()
Kijk, alsof wij erom vragen dat ze ziek zijn? Wat maakt hen dit dan? Pinochet was ook ziek en zielig, laatst nog die Duitser die misdaden tegen de menselijkheid had begaan en alsnog wordt berecht in Duitsland. Wat was die man ziek, boehoe
Omdat jij bij een selectief groepje mensen komt weet jij wel wat er speelt in de rest van de wereld? Die is veel groter dan een pauperwijkje waar jij als verpleegkundige (wat een pauperberoep is dat trouwens, vaak mensen die zelf in pauperwijkjes wonen of van het woonwagenkamp komen en dit beroep uitoefenen, schijt van de billen bij ouderen afvegen) komt.
Huil, een meerderheid van m'n vrienden is buitenlands, en ik volg een opleiding voornamelijk om buitenlanders. Ga me dus niet vertellen hoe racistisch en discriminerend ik ben, want ik ben alles behalve een stormfront aanhanger, of welke stempel je me ook op de kop wenst te drukken.quote:
Het is en blijft Robbie he, die spoort niet helemaal. Extreme 'wij' en 'zij' denker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Compleet uit het niets, zonder dat er veel provocatie aan vooraf ging.
Niet de eerste keer trouwens. Kan er iets gedaan worden aan deze debiel?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand RobbieRivera even helpen? Wilders in januari voor de rechter Volgens mij bestaat het topic voor de helft uit zijn posts, maar zijn zijn on topic posts op één hand te tellen. Hij doet niets anders dan het spelen op de man af.
Nu we het er toch over hebben, kan iemand ook meteen even de posts van Meh7 doornemen en de kloonscan over zijn profieltje laten gaan? Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand RobbieRivera even helpen? In dit topic vooral: Wilders in januari voor de rechter Volgens mij bestaat het topic voor de helft uit zijn posts, maar zijn zijn on topic posts op één hand te tellen. Hij doet niets anders dan het spelen op de man af.
Oh, en Disana maakt er ook nogal een rommeltje van in dat topic. Misschien kan iemand haar even de weg naar Indymedia of Antifa wijzen? Hier op fok heeft het aandoenlijke wichtje in elk geval niets te zoeken.quote:
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Sowieso verdient dat topic wel wat opruiming. Die Gisele mag van mij ook per direct de prullenbak in
*boeeeoeeeoeeee*quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:54 schreef Gisele het volgende:
[..]
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:52 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Oh, en Disana maakt er ook nogal een rommeltje van in dat topic. Misschien kan iemand haar even de weg naar Indymedia of Antifa wijzen? Hier op fok heeft het aandoenlijke wichtje in elk geval niets te zoeken.
geregistreerd op: donderdag 27 augustus 2009quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:54 schreef Gisele het volgende:
[..]
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.
Wat is je probleem? Mag je je niet op donderdag 27 augustus 2009 registreren? Of mag je hier alleen klagen als je meer dan 1000 dagen lid bent?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Niet om zuur te doen hoor, maar jullie hebben weinig recht van spreken. Zowel Disana als Whiskey_Tango hebben een keurige post-geschiedenis met fatsoenlijke en weldoordachte posts. Dat kan ik van jullie niet zeggen.
Kan me er wel iets bij voorstellen, je komt (als kloon waarschijnlijk) net kijken, en begint meteen te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:01 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Mag je je niet op donderdag 27 augustus 2009 registreren? Of mag je hier alleen klagen als je meer dan 1000 dagen lid bent?
Dus als je niet "net komt kijken" en begint te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt, zoals hierboven Hephaistos., Meh7, Disana en jijzelf, is het ineens niet erg meer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen, je komt (als kloon waarschijnlijk) net kijken, en begint meteen te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt.
Vergeet jezelf niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Hukkie het volgende:
Hepahistos Meh7 en Disana zijn gewaardeerde users. Die hebben misschien wat meer krediet opgebouwd dan een nieuwkomer die meteen begint te brullen, en daarmee de kans loopt om als relkloon of troll te worden weggezet.
Oh nou, dat zie ik niet echt als mijn probleem. Krediet of niet, het gaat erom wie er gelijk heeft. En ik heb hier gelijk. Of ik het ook krijg is een tweede, maar daarvoor is dit fok. Dat hangt nu eenmaal van vriendjespolitiek aan elkaar, hetgeen ik hier ook een beetje proef uit jouw post.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Hukkie het volgende:
Hepahistos Meh7 en Disana zijn gewaardeerde users. Die hebben misschien wat meer krediet opgebouwd dan een nieuwkomer die meteen begint te brullen, en daarmee de kans loopt om als relkloon of troll te worden weggezet.
Geen idee of er sprake is van vriendjespolitiek, ik baseer me op algemene omgangsvormen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:35 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Oh nou, dat zie ik niet echt als mijn probleem. Krediet of niet, het gaat erom wie er gelijk heeft. En ik heb hier gelijk. Of ik het ook krijg is een tweede, maar daarvoor is dit fok. Dat hangt nu eenmaal van vriendjespolitiek aan elkaar, hetgeen ik hier ook een beetje proef uit jouw post.
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Geen idee of er sprake is van vriendjespolitiek, ik baseer me op algemene omgangsvormen.
Geen vooroordelen, denk dat je discussiestijl boekdelen spreekt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?
Jij vindt beginnen te posten op fok te vergelijken met een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, denk dat je discussiestijl boekdelen spreekt.
Oke, stel je krijgt een nieuwe baan, nieuwe mensen, alles nieuw. Wat denk je dat er gebeurt als je vanaf het begin al van de hoogste toren blaast en gaat lopen brullen? Dan word je binnen de kortste keren door je nieuwe collega's uitgekotst. Fok is wat dat betreft niet anders, dat heeft niets met vriendjespolitiek te maken.
Only @ Fok. Hoe kun je nou krediet opbouwen op een forum. Wie beoordeelt dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?
Hukkie!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Only @ Fok. Hoe kun je nou krediet opbouwen op een forum. Wie beoordeelt dat.
Dat is wat ik bedoelde met algemene omgangsvormen. Maar we zullen verder wel zien hoe het allemaal uitpakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij vindt beginnen te posten op fok te vergelijken met een nieuwe baan?
Het pakt niet uit. Men is te laf om hard tegen hun vriendjes, de linksen, op te treden. En tegen rechtsen optreden heeft geen enkele zin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met algemene omgangsvormen. Maar we zullen verder wel zien hoe het allemaal uitpakt.
Whiskey Tango wenst hele bevolkingsgroepen de dood toe. Dat je het even weet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Niet om zuur te doen hoor, maar jullie hebben weinig recht van spreken. Zowel Disana als Whiskey_Tango hebben een keurige post-geschiedenis met fatsoenlijke en weldoordachte posts. Dat kan ik van jullie niet zeggen.
Boehoe ik heb genoeg nuances aangebracht in mijn posts, dat je er overheen leest is niet mijn schuld. Verder heb ik het idee dat ik hier constant door mensen als jou op een weegschaal gezet wordt en iedere keer wordt beticht van dingen waar ik het faliekant mee oneens ben. Alle verwijzingen naar een eventuele connectie met NSB of Nazisme werp ik verre van mij, en hier ook weer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whiskey Tango wenst hele bevolkingsgroepen de dood toe. Dat je het even weet.
Het is geen "boehoe", het is een feitelijke constatering. En een bevolkingsgroep doodwensen kan je niet nuanceren. Waarom zou jij nou constant op een weegschaal worden gezet en mensen als Hephaistos bijvoorbeeld niet. Hoe zou dat nou toch komen? Je loopt elke discussie m.b.t. moslims te verzieken met je reply's die vol met afgunst en haat zitten - en dan loop je te klagen dat je in een hoekje wordt gedreven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boehoe ik heb genoeg nuances aangebracht in mijn posts, dat je er overheen leest is niet mijn schuld. Verder heb ik het idee dat ik hier constant door mensen als jou op een weegschaal gezet wordt en iedere keer wordt beticht van dingen waar ik het faliekant mee oneens ben. Alle verwijzingen naar een eventuele connectie met NSB of Nazisme werp ik verre van mij, en hier ook weer.
Ja omdat elk greintje kritiek op de Islam meteen wordt gezien als haat en afgunst. Ten eerste snap ik niet eens waar je afgunst vandaan haalt, want ik wil alles behalve een religie als de Islam, en ben er ook helemaal niet jaloers op. En zoals Hephaistos ook zegt, ik heb wel degelijk nette en beredeneerde posts geplaatst, alleen op de een of andere manier worden altijd zinnen er uit gehaald die 'jullie' niet aan staan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geen "boehoe", het is een feitelijke constatering. En een bevolkingsgroep doodwensen kan je niet nuanceren. Waarom zou jij nou constant op een weegschaal worden gezet en mensen als Hephaistos bijvoorbeeld niet. Hoe zou dat nou toch komen? Je loopt elke discussie m.b.t. moslims te verzieken met je reply's die vol met afgunst en haat zitten - en dan loop je te klagen dat je in een hoekje wordt gedreven.
Zoals ik al zei, dan zou Hephaistos ook in die hoek worden gedreven. Maar dat gebeurd niet, jij wel. Waarom? Kennelijk heeft het dus niet te maken met het standaardgehuil van "eeuh kritiek op de Islam wordt meteen gezien als haat en afgunst", maar heeft het meer te maken met posts zoals:quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja omdat elk greintje kritiek op de Islam meteen wordt gezien als haat en afgunst. Ten eerste snap ik niet eens waar je afgunst vandaan haalt, want ik wil alles behalve een religie als de Islam, en ben er ook helemaal niet jaloers op. En zoals Hephaistos ook zegt, ik heb wel degelijk nette en beredeneerde posts geplaatst, alleen op de een of andere manier worden altijd zinnen er uit gehaald die 'jullie' niet aan staan.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dit dus, irritant gezever en gezeik al die jaren lang, leen eens een paar B-52's van de Verenigde Staten en leg er een tapijt van clusterbommen overheen, en dan kijken we wel verder.
Ja en wat heeft die post te maken met de Islam? Ik had het over het continue terroriseren van Hamas mensen in de Gaza strook die Israël zo onderhand een aardige doorn (balk) in het oog worden. Ik zei dat ik het oneens was met het beleid van Sharon en Olmert in de afgelopen jaren, omdat ze m.i. te zacht optraden tegen deze terroristische organisatie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dan zou Hephaistos ook in die hoek worden gedreven. Maar dat gebeurd niet, jij wel. Waarom? Kennelijk heeft het dus niet te maken met het standaardgehuil van "eeuh kritiek op de Islam wordt meteen gezien als haat en afgunst", maar heeft het meer te maken met posts zoals:
[..]
Je had het over het compleet wegvagen van dat gebied, klaar. Je postte daarna nog net zo hard dat de onschuldige slachtoffers die daarbij zouden vallen niet belangrijk zouden zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja en wat heeft die post te maken met de Islam? Ik had het over het continue terroriseren van Hamas mensen in de Gaza strook die Israël zo onderhand een aardige doorn (balk) in het oog worden. Ik zei dat ik het oneens was met het beleid van Sharon en Olmert in de afgelopen jaren, omdat ze m.i. te zacht optraden tegen deze terroristische organisatie.
Zoals hier? :quote:Als ik dan zeg dat ik vóór een krachtigere militaire operatie ben tegen de Hamas en consorten in Hamas, dan heeft dat niks uit te staan met een geloof, anders had ik wel gepleit voor een kernbom op Mekka.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Neen, als het zover komt wil ik wel mijn meesterwerk kunnen aanschouwen, een nucleaire krater wat eerst Mekka heette. Lang leve technologie.
Jij als fervent aanhanger van de islam doet niet anders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whiskey Tango wenst hele bevolkingsgroepen de dood toe. Dat je het even weet.
Ja maar wat heeft dat te maken met mijn mening over de Islam of buitenlanders in het algemeen? Je doet net alsof de hele wereld bestaat uit Hamas mensen en Nederlanders. Ik heb een meereendeel van vrienden die uit het buitenland komen, en m'n opleiding bestaat voor 90% uit buitenlanders en niet westerse mensen, waar ik de beste relaties mee onderhoud.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had het over het compleet wegvagen van dat gebied, klaar. Je postte daarna nog net zo hard dat de onschuldige slachtoffers die daarbij zouden vallen niet belangrijk zouden zijn.
[..]
Heb je de context ook gelezen of niet? Ik reageerde op een post van Triggershot die het jolig had over een Frans vliegtuig de Burj-Al-Arab in te vliegen omdat westerlingen dan over zouden gaan op terrorisme of iets in die geest.quote:Zoals hier? :
Zoals gemuteerde zelf ooit eens schreef, " liever dood dan dat ik ooit mijn geloof opgeef".quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:47 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Maar ja, als jij vindt dat Whiskey dan maar dood moet......... je weet het! Materialist, tot in de kist!![]()
Wat kan mij dat nou schelen? Jij zorgt er zelf voor met dergelijke reacties dat je in een hoek wordt geduwd. Je had het niet over bommen op Hamas, het staat er overduidelijk, tezamen met de post waarin je onverschillig staat tegenover het vallen van eventuele onschuldige slachtoffers. Niemand dwingt je om dat op te schrijven, klaar!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja maar wat heeft dat te maken met mijn mening over de Islam of buitenlanders in het algemeen? Je doet net alsof de hele wereld bestaat uit Hamas mensen en Nederlanders. Ik heb een meereendeel van vrienden die uit het buitenland komen, en m'n opleiding bestaat voor 90% uit buitenlanders en niet westerse mensen, waar ik de beste relaties mee onderhoud.
Je mening over het doden van onschuldige mensen echter...quote:Mijn mening tegenover terroristische organisaties en Hamas in de Gaza strook heeft dan ook niks te maken met een of andere rare Nazi of NSB vergelijking die ik naar m'n kop gesmeten krijg overal, en dan worden deze argumenten weer aangekaart.
Hij gaf een voorbeeld inderdaad, waarop jij behoorlijk serieus sprak over een "meesterwerk" die jij zou willen aanschouwen. Het is vrij evident dat je posts een zeer hatelijk karakter hebben. Kort gebruik maken van de zoekfunctie op Google met jouw naam i.c.m. de woorden moslims, laten w.m.b. ook een aantal niet kosjere posts zien. Moet je zelf weten allemaal, maar ga dan niet verongelijkt zitten huilen als je in een hoek geduwd wordt.quote:Heb je de context ook gelezen of niet? Ik reageerde op een post van Triggershot die het jolig had over een Frans vliegtuig de Burj-Al-Arab in te vliegen omdat westerlingen dan over zouden gaan op terrorisme of iets in die geest.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders, cultureel revanchist
post 15.33: discriminerend, trollend, you name it..
Je wilt toch niet zeggen dat ze dat al van huis uit kunnen of dat ze geboren worden met die kennis?quote:Stelen, roven en dope dealen hebben ze geleerd!
Het is vrij logisch dat ik nooit en te nimmer mijn religieuze overtuiging gedwongen ga opgeven, dan sterf ik nog liever inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:50 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zoals gemuteerde zelf ooit eens schreef, " liever dood dan dat ik ooit mijn geloof opgeef".
Lijkt me geen moeilijke keuze, W_T of gemuteerde.......hmm wie zou ik kiezen??
Bij jou is het de laatste tijd geen 'greintje' meer maar echt heel ongenuanceerd en beschuldigend, veroordelend en aanvallend naar zowel posters als hele bevolkingsgroepen. Echt heel jammer want het komt de discussies niet meer ten goede.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja omdat elk greintje kritiek op de Islam meteen wordt gezien als haat en afgunst. Ten eerste snap ik niet eens waar je afgunst vandaan haalt, want ik wil alles behalve een religie als de Islam, en ben er ook helemaal niet jaloers op. En zoals Hephaistos ook zegt, ik heb wel degelijk nette en beredeneerde posts geplaatst, alleen op de een of andere manier worden altijd zinnen er uit gehaald die 'jullie' niet aan staan.
Dat is een persoonlijke keuze die ik respecteer gemuteerde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is vrij logisch dat ik nooit en te nimmer mijn religieuze overtuiging gedwongen ga opgeven, dan sterf ik nog liever inderdaad.
Moet ik nu ook al tegemoet komen aan kortzichtigheid van bepaalde mensen op dit forum door elke nuancering aan te brengen en bij elk woord een footnote te zetten dat het gaat over een groep, maar niet de mensen naast deze groep? Ik daag je dan ook uit een post van mij te vinden waar ik schrijf dat elke buitenlander over de kling moet of dat zwart/getint een inferieur ras is. Mijn opmerkingen zijn gebaseerd op terroristische aanslagen en de mensen die daar direct mee te maken hebben, het lijkt me nogal duidelijk dat, maar blijkbaar voor sommigen niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen? Jij zorgt er zelf voor met dergelijke reacties dat je in een hoek wordt geduwd. Je had het niet over bommen op Hamas, het staat er overduidelijk, tezamen met de post waarin je onverschillig staat tegenover het vallen van eventuele onschuldige slachtoffers. Niemand dwingt je om dat op te schrijven, klaar!
[..]
Het doden van onschuldige mensen en het tolereren van enige slachtoffers is niet gelijk.quote:Je mening over het doden van onschuldige mensen echter...
Wat een grote nonsense, waarom is altijd alles met religie serieus te nemen ineens, ik ga toch ook niet serieus denken dat Triggershot een Frans vliegtuig in Burj-Al-Arab wou vliegen of wel? En ik post daar een reactie op en ineens pleit ik voor het opblazen van een hele gelovige stad. Ja, selectieve conclusies trekken uit posts kan ik ook wel, maar dat heb ik hier boven ook al gezegd, ik ga niet bij iedere mening of woord een footnote zetten in Jip&Janneke taal zodat het duidelijk is voor bepaalde forum users.quote:Hij gaf een voorbeeld inderdaad, waarop jij behoorlijk serieus sprak over een "meesterwerk" die jij zou willen aanschouwen. Het is vrij evident dat je posts een zeer hatelijk karakter hebben. Kort gebruik maken van de zoekfunctie op Google met jouw naam i.c.m. de woorden moslims, laten w.m.b. ook een aantal niet kosjere posts zien. Moet je zelf weten allemaal, maar ga dan niet verongelijkt zitten huilen als je in een hoek geduwd wordt.
is dat niet wat extremistisch in het licht van iets wat je gelooft?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is vrij logisch dat ik nooit en te nimmer mijn religieuze overtuiging gedwongen ga opgeven, dan sterf ik nog liever inderdaad.
Zoals ik al zei, ik ga niet bij iedere opmerking (en al helemaal niet een waar ik inspeel op Robbie) een post plaatsen waarin ik een footnote geef met excuses of verklaring. Anders krijg je discussies "Ik ben het niet eens met de Islam (maar niet met alle moslims hoor) want ze onderdrukken vrouwen (maar ook niet allemaal hoor) en hebben een cultuur waar geweld vaker in voor komt (maar niet bij allemaal hoor) en daarmee vooral in de Noord Afrikaanse culturen (de andere moslim landen niet hoor, maar ook niet elke mocro en turk) daarom ben ik voor hardere aanpak en heb ik geen medelijden met andere mensen (maar ze moeten ook niet allemaal aangepakt worden, want dat is zielig natuurlijk).quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij jou is het de laatste tijd geen 'greintje' meer maar echt heel ongenuanceerd en beschuldigend, veroordelend en aanvallend naar zowel posters als hele bevolkingsgroepen. Echt heel jammer want het komt de discussies niet meer ten goede.
Edit: en ik zit verder te lezen en meteen zie ik weer zo'n post van je:
Je hebt recht op je snoeiharde meningen, maar ik vind niet dat je nog kunt stellen dat je goed discussieert.
Misschien heb je het dan zelf niet door, maar je snoeiharde veroordelingen van met name moslims en moslimposters komen heel extreem over en zijn niet bevorderlijk voor enige discussie. Verder is er niets mis met nuanceren, zo komen we elkaar tegemoet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga niet bij iedere opmerking (en al helemaal niet een waar ik inspeel op Robbie) een post plaatsen waarin ik een footnote geef met excuses of verklaring. Anders krijg je discussies "Ik ben het niet eens met de Islam (maar niet met alle moslims hoor) want ze onderdrukken vrouwen (maar ook niet allemaal hoor) en hebben een cultuur waar geweld vaker in voor komt (maar niet bij allemaal hoor) en daarmee vooral in de Noord Afrikaanse culturen (de andere moslim landen niet hoor, maar ook niet elke mocro en turk) daarom ben ik voor hardere aanpak en heb ik geen medelijden met andere mensen (maar ze moeten ook niet allemaal aangepakt worden, want dat is zielig natuurlijk).
Dat is toch niet te doen man?
Wil je hiermee zeggen dat genuanceerd posten (op een normale toon) niet aan je besteed is? Acht je dat gewoonweg teveel moeite? Is het zo moeilijk om specifiek over een groep te praten? Als je Hamas bedoeld dan zeg je Hamas - als je daarna zegt "mwuh die onschuldige slachtoffers die er dan bij vallen, dat boeit me niet", dan laat je heel snel de verdenking over je heen dat je hen allemaal het liefst dood wil hebben. Helemaal als je het ervoor nog hebt over B52 bommenwerpers die even de klus moeten klaren. Je bent aan het radicaliseren zonder dat je het door hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Moet ik nu ook al tegemoet komen aan kortzichtigheid van bepaalde mensen op dit forum door elke nuancering aan te brengen en bij elk woord een footnote te zetten dat het gaat over een groep, maar niet de mensen naast deze groep? Ik daag je dan ook uit een post van mij te vinden waar ik schrijf dat elke buitenlander over de kling moet of dat zwart/getint een inferieur ras is. Mijn opmerkingen zijn gebaseerd op terroristische aanslagen en de mensen die daar direct mee te maken hebben, het lijkt me nogal duidelijk dat, maar blijkbaar voor sommigen niet.
Triggershot had het over Westerlingen die een Frans vliegtuig daarin zouden laten vliegen, dat was uiteraard geen serieuze reactie, maar je reageerde er vrij serieus op. Net als de eerste zin "nee dat is alleen weggelegd voor idioten a la moslims". Je hapte gewoon keihard in een valstrik van Triggershot imo.quote:Wat een grote nonsense, waarom is altijd alles met religie serieus te nemen ineens, ik ga toch ook niet serieus denken dat Triggershot een Frans vliegtuig in Burj-Al-Arab wou vliegen of wel? En ik post daar een reactie op en ineens pleit ik voor het opblazen van een hele gelovige stad. Ja, selectieve conclusies trekken uit posts kan ik ook wel, maar dat heb ik hier boven ook al gezegd, ik ga niet bij iedere mening of woord een footnote zetten in Jip&Janneke taal zodat het duidelijk is voor bepaalde forum users.
Wat is er extremistisch aan? Ben jij niet bereid te sterven voor je vrijheid? Voor je manier van leven?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat niet wat extremistisch in het licht van iets wat je gelooft?
Nuanceren is mij niet vreemd, maar er wordt hier nogal snel ingespeeld op wat iets is ja of de nee, door Meki wordt ik al verguisd als ik zeg dat ik PVV stem, en de rest van de dingen achterwege laat. Hoe moet ik dan in dat voorbeeld nog verder nuanceren? Toegegeven, ik had kunnen zeggen Hamas in dat voorbeeld, en dat was wellicht beter geweest want dan waren we nu niet deze discussie aan het voeren, maar stellen dat ik hele bevolkingsgroepen of de Islam over de kling wil jagen is simpelweg onjuist, en net zo ongenuanceerd als mijn posts.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat genuanceerd posten (op een normale toon) niet aan je besteed is? Acht je dat gewoonweg teveel moeite? Is het zo moeilijk om specifiek over een groep te praten? Als je Hamas bedoeld dan zeg je Hamas - als je daarna zegt "mwuh die onschuldige slachtoffers die er dan bij vallen, dat boeit me niet", dan laat je heel snel de verdenking over je heen dat je hen allemaal het liefst dood wil hebben. Helemaal als je het ervoor nog hebt over B52 bommenwerpers die even de klus moeten klaren. Je bent aan het radicaliseren zonder dat je het door hebt.
[..]
Dus is mijn reactie meteen serieus bedoeld?quote:Triggershot had het over Westerlingen die een Frans vliegtuig daarin zouden laten vliegen, dat was uiteraard geen serieuze reactie, maar je reageerde er vrij serieus op. Net als de eerste zin "nee dat is alleen weggelegd voor idioten a la moslims". Je hapte gewoon keihard in een valstrik van Triggershot imo.
je moet die vraag aan Focker stellen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:55 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat ze dat al van huis uit kunnen of dat ze geboren worden met die kennis?
Dat zou pas discriminerend zijn.
Ik zou graag willen zien dat je dat weer doet. Je rent nu met de ergste extremisten en trollen mee en dat siert je niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nuanceren is mij niet vreemd,
Nuanceren is je niet vreemd? Dat moet mijns inziens nog blijken. Hoe zou jij denken als een moslim zo over joden zou praten of over Westerlingen? Ik durf te wedden dat je hem meteen wegzet als extremistische jodenhater, en als je iets "grappigs wilt zeggen" maak dat dan op zijn minst duidelijk door (zoals iedereen dat doet) het gebruik van de PI.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nuanceren is mij niet vreemd, maar er wordt hier nogal snel ingespeeld op wat iets is ja of de nee, door Meki wordt ik al verguisd als ik zeg dat ik PVV stem, en de rest van de dingen achterwege laat. Hoe moet ik dan in dat voorbeeld nog verder nuanceren? Toegegeven, ik had kunnen zeggen Hamas in dat voorbeeld, en dat was wellicht beter geweest want dan waren we nu niet deze discussie aan het voeren, maar stellen dat ik hele bevolkingsgroepen of de Islam over de kling wil jagen is simpelweg onjuist, en net zo ongenuanceerd als mijn posts.
Uit niets blijkt dat je het niet meent.quote:Dus is mijn reactie meteen serieus bedoeld?
Zie jij islam als jouw ultieme vrijheid dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er extremistisch aan? Ben jij niet bereid te sterven voor je vrijheid? Voor je manier van leven?
Het kiezen voor onderwerping heeft heel veel te maken met vrijheid. Overigens betekent het onderwerping aan God, wat in essentie de kern is van de monotheïstische religies.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Zie jij islam als jouw ultieme vrijheid dan?
islam betekend onderwerping. Ik zie niet in wat dit te maken heeft met vrijheid?
Lijkt me een uitstekend plan. Dat jij doodgaat bij het verdedigen van je achterlijke intolerante fascistische religieuze overtuiging, bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen die die mening koesteren over westerlingen of over Joden zet ik ook weg als extremistisch, daar gaat toch ook mijn hele betoog over? Dat ik mensen als dat niet kan waarderen en dat ze wat mij betreft hard aangepakt mogen worden. Over de mensen die net als ik met een open hand naar een moslim/westerling kunnen lopen heb ik niks geen problemen, ik ben zelfs van plan een half jaar door te brengen in een streng Islamitisch land puur omdat ik gefascineerd ben door de mensen en leefwijze.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nuanceren is je niet vreemd? Dat moet mijns inziens nog blijken. Hoe zou jij denken als een moslim zo over joden zou praten of over Westerlingen? Ik durf te wedden dat je hem meteen wegzet als extremistische jodenhater, en als je iets "grappigs wilt zeggen" maak dat dan op zijn minst duidelijk door (zoals iedereen dat doet) het gebruik van de PI.
[..]
Ik weet niet hoe je mij ziet dan, blijkbaar niet in een al te helder licht, maar ik kan je vertellen dat ik wel van mening ben dat atoombommen op steden gooien inhumaan en geen optie is. Ik ging er dus eigenlijk van uit dat mensen deze mening wel deelden, en het als grap zouden zien. Maargoed, blijkbaar niet dus.quote:Uit niets blijkt dat je het niet meent.
ohhh, dus god mag mijn vrijheid bepalen? Oh top, ik ga me gelijk bekerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kiezen voor onderwerping heeft heel veel te maken met vrijheid. Overigens betekent het onderwerping aan God, wat in essentie de kern is van de monotheïstische religies.
God heeft je alle vrijheid gegeven hoor. Ook de vrijheid om niet te geloven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
ohhh, dus god mag mijn vrijheid bepalen? Oh top, ik ga me gelijk bekeren![]()
Maar als ik niet geloof ben ik toch een ongelovige? Wat vertelt de koran mij hierover?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
God heeft je alle vrijheid gegeven hoor. Ook de vrijheid om niet te geloven.
Ik had het over de manier waarop jij discussieerde in dat topic. Als een moslim dat nu had gezegd over de andere kant (Israël et cetera), dan had jij je er kennelijk net zo over uitgelaten als ik nu doe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja de meeste mensen die die mening koesteren over westerlingen of over Joden zet ik ook weg als extremistisch, daar gaat toch ook mijn hele betoog over? Dat ik mensen als dat niet kan waarderen en dat ze wat mij betreft hard aangepakt mogen worden. Over de mensen die net als ik met een open hand naar een moslim/westerling kunnen lopen heb ik niks geen problemen, ik ben zelfs van plan een half jaar door te brengen in een streng Islamitisch land puur omdat ik gefascineerd ben door de mensen en leefwijze.
Het is op Fok niet vreemd om dergelijke uitspraken te menen. Er zijn zat mensen die atoombommen op voornamelijk islamitische steden best wel zien zitten.quote:Ik weet niet hoe je mij ziet dan, blijkbaar niet in een al te helder licht, maar ik kan je vertellen dat ik wel van mening ben dat atoombommen op steden gooien inhumaan en geen optie is. Ik ging er dus eigenlijk van uit dat mensen deze mening wel deelden, en het als grap zouden zien. Maargoed, blijkbaar niet dus.
En de boodschappers van het geloof?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
God heeft je alle vrijheid gegeven hoor. Ook de vrijheid om niet te geloven.
Dat je het recht hebt om niet te geloven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Maar als ik niet geloof ben ik toch een ongelovige? Wat vertelt de koran mij hierover?
Oh, wat vreemd. Ik lees anders dit:quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je het recht hebt om niet te geloven.
Correct, ik zeg toch ook nergens dat ik je veroordeel dat je zo reageert?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het over de manier waarop jij discussieerde in dat topic. Als een moslim dat nu had gezegd over de andere kant (Israël et cetera), dan had jij je er kennelijk net zo over uitgelaten als ik nu doe.
[..]
Ik hoop dat ik toch wat meer aanzien geniet/genoot.quote:Het is op Fok niet vreemd om dergelijke uitspraken te menen. Er zijn zat mensen die atoombommen op voornamelijk islamitische steden best wel zien zitten.
Ik vind het erg knap hoe jij dergelijke verzen gebruikt in dit soort discussies. Zeg nu zelf, waar gaan deze verzen over, concreet. Hint: Er gebeurd wat tussen ongelovigen en gelovigen. Hint: Het heeft te maken met wat ik eerder postte over gedwongen mijn religie opgeven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:29 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Oh, wat vreemd. Ik lees anders dit:
12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
bron: http://www.koranonline.nl/koran/nl/?subaction=showfull&id=1099093424&archive=&start_from=&ucat=2&go=NL
En verder....
13. Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding.
14. Dat is (uw straf), ondergaat haar daarom en weet dat er voor de ongelovigen de straf van het Vuur is.
15. O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.
16. En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.
Zit niet echt veel vrijheid voor me in, of wel?
Hint: er staat gewoon wat er staat. Misschien moet je eens opnieuw leren lezen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het erg knap hoe jij dergelijke verzen gebruikt in dit soort discussies. Zeg nu zelf, waar gaan deze verzen over, concreet. Hint: Er gebeurd wat tussen ongelovigen en gelovigen. Hint: Het heeft te maken met wat ik eerder postte over gedwongen mijn religie opgeven.
Ok, ik zal proberen mijn hoofd erbij te houden. Ik zie niet graag dat mijn kop gaat rollen....quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het erg knap hoe jij dergelijke verzen gebruikt in dit soort discussies. Zeg nu zelf, waar gaan deze verzen over, concreet. Hint: Er gebeurd wat tussen ongelovigen en gelovigen. Hint: Het heeft te maken met wat ik eerder postte over gedwongen mijn religie opgeven.
Ik neem aan dat jij niet van plan bent om Mekka te bombarderen. Of om moslims de oorlog te verklaren? Dan gelden die verzen niet voor jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ok, ik zal proberen mijn hoofd erbij te houden. Ik zie niet graag dat mijn kop gaat rollen....
Jezus, wat ben jij toch eigenlijk een kruiperige gaylord. Een hoop praatjes, maar als het erop aankomt kruip je in elkaar en vraag je de moslim om vergiffenis. Je staat echt op het randje van dhimmificatie, maar hebt het zelf niet door.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Correct, ik zeg toch ook nergens dat ik je veroordeel dat je zo reageert?
[..]
Ik hoop dat ik toch wat meer aanzien geniet/genoot.
Zeg, volgens de een ben ik dikke racist, en volgens de ander een dhimmi. Ik wil niet veel zeggen maar ik ben nog altijd mezelf, en alle meningen die ik verkondigd heb sta ik nog steeds achter, wat jij of Mutant01 ook zeggen. Ik mag echter toch wel uitleg verschaffen als die gevraagd word, of moet ik alles beantwoorden met "fuck you mutant"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij toch eigenlijk een kruiperige gaylord. Een hoop praatjes, maar als het erop aankomt kruip je in elkaar en vraag je de moslim om vergiffenis. Je staat echt op het randje van dhimmificatie, maar hebt het zelf niet door.
Dat sowieso niet. Het laatste wat ik zou doen is een moslim de oorlog te verklaren. Als zij dit doen? Prima, maar ik keer mijn andere wang toe als zij mij slaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet van plan bent om Mekka te bombarderen. Of om moslims de oorlog te verklaren? Dan gelden die verzen niet voor jou.
Ik zou niet eens de moeite nemen om op hem te reageren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zeg, volgens de een ben ik dikke racist, en volgens de ander een dhimmi. Ik wil niet veel zeggen maar ik ben nog altijd mezelf, en alle meningen die ik verkondigd heb sta ik nog steeds achter, wat jij of Mutant01 ook zeggen. Ik mag echter toch wel uitleg verschaffen als die gevraagd word, of moet ik alles beantwoorden met "fuck you mutant"?
Joh, je doet maar wat je niet laten kunt. Maar van de manier waarop je soms je medestanders afvalt lusten de honden geen brood. En dat is niet de eerste keer dat ik je dit zie doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zeg, volgens de een ben ik dikke racist, en volgens de ander een dhimmi. Ik wil niet veel zeggen maar ik ben nog altijd mezelf, en alle meningen die ik verkondigd heb sta ik nog steeds achter, wat jij of Mutant01 ook zeggen. Ik mag echter toch wel uitleg verschaffen als die gevraagd word, of moet ik alles beantwoorden met "fuck you mutant"?
Iemand die de bruid of vriendin van Fortune_Cookie afkraakt verdient naar mijn mening ook niet mijn 'medestanderschap' en dat topic verliep perfect voor dit er in voor kwam. Ik ga niet andere mensen hun mening steunen puur omdat ze rechts of links zijn, ik ben altijd nog een individu.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Joh, je doet maar wat je niet laten kunt. Maar van de manier waarop je soms je medestanders afvalt lusten de honden geen brood. En dat is niet de eerste keer dat ik je dit zie doen.
Ik heb mijn conclusie over jou inmiddels wel getrokken: als het erop aankomt ben je niks meer dan een waardeloze vent.
http://www.allepersberich(...)titra-business-lead/quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef Bommenlegger het volgende:
Mutant01 is een groothandel in slakken en zout begonnen?¿?
Wat boeit jou nou de vriendin van Fortune_Cookie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Iemand die de bruid of vriendin van Fortune_Cookie afkraakt verdient naar mijn mening ook niet mijn 'medestanderschap' en dat topic verliep perfect voor dit er in voor kwam. Ik ga niet andere mensen hun mening steunen puur omdat ze rechts of links zijn, ik ben altijd nog een individu.
Dit doet dan ook niks af aan mijn andere meningen waar je blijkbaar wel achter stond, die koester ik nog steeds. Maar een nutteloze flamewar starten over vrienden en vriendinnen van posters in dit forum is niet bepaald mijn smaak noch mijn stijl.
Wat? Deze?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Iemand die de bruid of vriendin van Fortune_Cookie afkraakt verdient naar mijn mening ook niet mijn 'medestanderschap'
Maar een nutteloze flamewar starten over vrienden en vriendinnen van posters in dit forum is niet bepaald mijn smaak noch mijn stijl.
Moet wel zeggen dat ik het stiekem een briljante post vindquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:22 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat wel. Je ben een beetje een nietsnut, houdt van blowen en je vriendin is moslima. Zo'n typisch wanprodukt van de grote stad, dat denkt 'het' te kunnen 'maken' door zich op te werpen voor de uitgekotste allochtoon.
Toch jammer dat je zo je beschrijving over mij denkt te moeten maken, en dat dat je opvatting is, want ik ben het met de meeste dingen die je post over het algemeen wel eens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:50 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Wat boeit jou nou de vriendin van Fortune_Cookie?For all I care heeft hij niet eens een vriendin en doet hij maar alsof, zoals half fok dat doet.
Precies daarom vind ik je ook een gaylord. Te fatsoenlijk, te braaf en te kruiperig tegenover je tegenstander. Je posts snijden af en toe hout, maar als je dan een weerwoord krijgt van zo'n islamitische droeftoeter, neem je meteen gas terug in plaats van er een schepje bovenop te doen. Uiteindelijk ben je gewoon een PvdA'er.
Lol@Mutant01quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.allepersberich(...)titra-business-lead/
Jij ook hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
mutant is gewoon een goede peer. allah zij met je vrind.
Zeg wijsneus, waarom post je dit niet onder je eigen account?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:44 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Joh, je doet maar wat je niet laten kunt. Maar van de manier waarop je soms je medestanders afvalt lusten de honden geen brood. En dat is niet de eerste keer dat ik je dit zie doen.
Ik heb mijn conclusie over jou inmiddels wel getrokken: als het erop aankomt ben je niks meer dan een waardeloze vent.
Ik was dequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
mutant is gewoon een goede peer. allah zij met je vrind.
Wat is volgens jou "mijn eigen account"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, waarom post je dit niet onder je eigen account?
Ik vermoed kloon van gebande. Ik denk Lemmeb.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, waarom post je dit niet onder je eigen account?
Groepsknuffel dan maar, we moeten de rechtse tendens in de groep maar even compenseren met een excuus-links persoon, staat ook goed in de publiciteit.quote:
Neeeeeee ik ben zoalsikben.....Bommenleggerquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, jij bent zoalshetis toch niet?
Alleen die nieuwe met extra groente.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef Bommenlegger het volgende:
Is het al te laat voor cup a soup?
Dat is met gevoel gemaakt namelijk.....
De staatsterrorist wil extra bommen op onschuldige mensen gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mensen die lullen zoals jou die praten alleen maar extra bommen op het Midden-Oosten goed
Zo. Horen jullie dat mods, man, vrouw, kind, allemaal mogen ze dood van Whiskey de vredelievende fokker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
dan wil ik graag kwijt dat ze van mij die hele zandbak in de hens mogen zetten, inclusief man vrouw en kind, want de mensen in het WTC werden ook niet gespaard.
Hard toeslaan, geen genade, en geen medelijden.
Hij noemt moslims parasieten, en vertel eens Whiskey, wat wil je met de moslims doen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Inderdaad, en wat verspreiden parasieten, en wat doen we er mee?
Wat vind je van de 50x zoveel slachtoffers die er zijn gevallen in islamitische landen na 9/11: "What goes around comes around", en dat terwijl de Irakezen 0,0 met 9/11 te maken hadden, hé Whiskey!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Om de woorden van sommige idioten hier maar te citeren: "What goes around comes around".
Meneer wil hele landen wegvagen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Regio's? Maak er maar landen van.![]()
Maar tot die conclusie ben ik gekomen mede door 9/11, ik was niet altijd verbitterd.
Whiskey weet zelf ook wel dat de meerderheid van de slachtoffers tot nu toe onschuldige moslims waren. Maar dat kan hem niets schelen, die "apen kunnen de tering krijgen" en "elke bom gegooid op dat smerige volk heeft zijn lot verdiend". Elke bom, elke dode (!): gerechtvaardigd in zijn mening.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dit heeft mij dermate geschokt, en zó boos gemaakt, dat ik werkelijk geen greintje medelijden meer heb met dit walgelijke smerige soort laag-bij-de-grond redenerende apen die denken dat de westerse wereld moet boeten voor haar rijkdom en vrijheden. Nou ze kunnen me de tering krijgen, elke bom gegooid op dat smerige volk en elke instant-incinerated klotejurk heeft zijn lot verdiend.
Elke bom, elke dode, en elk vernietigd gebouw van de mensen waar deze dingen op vallen is gerechtvaardigd in mijn opinie.
De internetheld wil de bommen wel persoonlijk afleveren!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Denk en doe als je wilt, als ik een bom moet signeren dan doe ik 't, ik wil 'm zelfs persoonlijk afleveren als ik 'n vliegbrevet haal en 'n leuke B-52 op de kop kan tikken.
Hij is ook nog een racist en noemt zwarte mensen apen en üntermenschen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hij is toch ook een aap eerste klas, het levende bewijs dat er wel degelijk untermenschen rondlopen op deze planeet. Moedwillig racisme toepassen en je bevolking uithongeren en zelf aan tafel zitten met je mercedes auto en dure champagne uit Frankrijk.
En dan klagen over moreel verval van het westen, deze 'aap' mag wel preventief (te laat al) geschoten worden.
En dit zegt ie over een Marokkaan die zojuist is vrijgesproken door de rechter.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En schaar door z'n oogkas douwen en laten doodbloeden op een koude smerige vloer. Dat verdient dit Marokkaanse 'heerschap'.
Zijn mening over moslims in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Die mongoloïde mensen blijven maar lekker zandhappen daar.
Dresden 2009 is zijn antwoord op hoe je het beste kunt omgaan met Palestijnen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
De B-52's gevuld met conventionele bommen kunnen ook een optie zijn, een beetje Dresden 2009.
Maar als de slachtoffers kinderen zijn (zoals het geval was in dat topic: 320 dode kinderen): totaal "niet belangrijk" volgens Whiskey. Net of ie over tomaten spreekt en niet onschuldige kinderen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Je moet het gewoon naast je neer leggen en bommen blijven gooien, niet bewust op kinderen, maar de slachtoffers die vallen moet je ook niet als belangrijk zien.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dit dus, irritant gezever en gezeik al die jaren lang, leen eens een paar B-52's van de Verenigde Staten en leg er een tapijt van clusterbommen overheen, en dan kijken we wel verder.
Hij heeft het over onschuldige Palestijnse kinderen hé, en niet Hamas. "Good riddance".quote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Maar o wee zodra er een Palestijns rotjong een bom op de kop krijgt.
Good riddance..
Een Israëlische mensenrechtenorganisatie geeft aan dat 320 onschuldige kinderen zijn omgekomen en hij maakt er "320 potentiële terroristen" van.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik lig er niet wakker om, sterker nog, ik kan rustig slapen dat er 320 potentiële terroristen uit de weg zijn gevaagd uit bescherming van de Israëlische staat.
hans3000 de forumpoeperd spreekt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef hans3000 het volgende:
Whiskey_Tango, die gast had allang geband moeten worden voor zijn haatposts.
[..]
De staatsterrorist wil extra bommen op onschuldige mensen gooien.
[..]
Zo. Horen jullie dat mods, man, vrouw, kind, allemaal mogen ze dood van Whiskey de vredelievende fokker.
[..]
Hij noemt moslims parasieten, en vertel eens Whiskey, wat wil je met de moslims doen?
[..]
Wat vind je van de 50x zoveel slachtoffers die er zijn gevallen in islamitische landen na 9/11: "What goes around comes around", en dat terwijl de Irakezen 0,0 met 9/11 te maken hadden, hé Whiskey!
[..]
Meneer wil hele landen wegvagen.Dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren, hoor je dat meneer Royal sadness.
[..]
Whiskey weet zelf ook wel dat de meerderheid van de slachtoffers tot nu toe onschuldige moslims waren. Maar dat kan hem niets schelen, die "apen kunnen de tering krijgen" en "elke bom gegooid op dat smerige volk heeft zijn lot verdiend". Elke bom, elke dode (!): gerechtvaardigd in zijn mening.
[..]
De internetheld wil de bommen wel persoonlijk afleveren!
[..]
Hij is ook nog een racist en noemt zwarte mensen apen en üntermenschen!
[..]
En dit zegt ie over een Marokkaan die zojuist is vrijgesproken door de rechter.
[..]
Zijn mening over moslims in het Midden-Oosten.
[..]
Dresden 2009 is zijn antwoord op hoe je het beste kunt omgaan met Palestijnen.
[..]
Maar als de slachtoffers kinderen zijn (zoals het geval was in dat topic: 320 dode kinderen): totaal "niet belangrijk" volgens Whiskey. Net of ie over tomaten spreekt en niet onschuldige kinderen.
[..]
![]()
[..]
Hij heeft het over onschuldige Palestijnse kinderen hé, en niet Hamas. "Good riddance".
[..]
Een Israëlische mensenrechtenorganisatie geeft aan dat 320 onschuldige kinderen zijn omgekomen en hij maakt er "320 potentiële terroristen" van.
Is zijn gedrag normaal volgens de NWS-mods?
Heeft ie een ban dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Hoop geblaat
Erg jammer dat je geen mod meer bent heh?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om een ban te krijgen moet je er eerst een aanvragen.
Het staat bol van de haat en het extremisme maar volgens mij mag je die meningen nog wel toegedaan zijn. Erger zijn de vele Wilders/moslim topics waarin men overgaat op persoonlijke aanvallen; ik begrijp zelf niet waar die extreme heftigheid vandaan komt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef hans3000 het volgende:
[..]
[..]
Zo. Horen jullie dat mods, man, vrouw, kind, allemaal mogen ze dood van Whiskey de vredelievende fokker.
[..]
Hij noemt moslims parasieten, en vertel eens Whiskey, wat wil je met de moslims doen?
[..]
Wat vind je van de 50x zoveel slachtoffers die er zijn gevallen in islamitische landen na 9/11: "What goes around comes around", en dat terwijl de Irakezen 0,0 met 9/11 te maken hadden, hé Whiskey!
[..]
Meneer wil hele landen wegvagen.Dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren, hoor je dat meneer Royal sadness.
[..]
Whiskey weet zelf ook wel dat de meerderheid van de slachtoffers tot nu toe onschuldige moslims waren. Maar dat kan hem niets schelen, die "apen kunnen de tering krijgen" en "elke bom gegooid op dat smerige volk heeft zijn lot verdiend". Elke bom, elke dode (!): gerechtvaardigd in zijn mening.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar als de slachtoffers kinderen zijn (zoals het geval was in dat topic: 320 dode kinderen): totaal "niet belangrijk" volgens Whiskey. Net of ie over tomaten spreekt en niet onschuldige kinderen.
[..]
![]()
[..]
Hij heeft het over onschuldige Palestijnse kinderen hé, en niet Hamas. "Good riddance".
[..]
Een Israëlische mensenrechtenorganisatie geeft aan dat 320 onschuldige kinderen zijn omgekomen en hij maakt er "320 potentiële terroristen" van.
Een dermate post van jou is eerder een compliment dan een aanval op mijn persoon, ik ben wel onder de indruk dat je moeite gedaan hebt om al m'n posts na te lezen en ze in je context te gebruiken. Hulde man, geweldig, trots op je zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer niet meer dan bwgrainer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Erg jammer dat je geen mod meer bent heh?
Briljante uitspraak na de ander van WTquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef hans3000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef hans3000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:Alle "usual suspects" zijn special voor jou uit hun (klonen)hol gekropen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dermate post van jou is eerder een compliment dan een aanval op mijn persoon, ik ben wel onder de indruk dat je moeite gedaan hebt om al m'n posts na te lezen en ze in je context te gebruiken. Hulde man, geweldig, trots op je zoon.![]()
![]()
Er is zo onderhand al een heel topic vol aan jou- en je manier van posten besteed.![]()
En je lijstje met "koosnaampjes" blijft maar groeien op deze manier.
Vooral doorgaan.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
Ze heeft zelfs een "die Führerin" foto die frappant veel overeenkomt als je even google afbeeldingen gebruikt in combinatie met de naam des voorbeelds.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
berlusconi heeft last van narcisme. die telt niet meer echt mee in de grotemannenwereld. geestesziekte. net als dries van agt. en gretta. en anja meulenbelt.
zielig, maar laat ze maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
Meestal kom dat doordat jijzelf ook niet vies bent van de persoonlijke aanval. Alleen vind jij het oké om een rechtse user persoonlijk aan te vallen, maar minder oké als diezelfde rechtse user dat terug doet bij jou. Dan begin je meteen te huilen als een klein kind.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef Disana het volgende:
Erger zijn de vele Wilders/moslim topics waarin men overgaat op persoonlijke aanvallen; ik begrijp zelf niet waar die extreme heftigheid vandaan komt.
Je zou jezelf een hoop gezeik kunnen besparen door gewoon helemaal niet te modereren. Beter niet gemodereerd dan verkeerd gemodereerd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef paddy het volgende:
Ik geef het op voor vandaag. Moet eerst de container met weggegooide en gemodereerde posts legen.
En kom me a.u.b niet aanzetten met die rechtsen doen het of die linksen doen het..
Ik zie werkelijk geen verschil...... en het alle kanten op gaan.
Werkelijk puberaal zoals volwassenen zich kunnen gedragen.
Het is verdorie niet alleen mijn forum, maar jullie forum.
Stelletje hormoonbommen![]()
3 pagina's slowchat hier? Of staan er ook nog meldingen tussen?
Zeg bwgrainer..........ga je mij nog antwoord geven?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Je zou jezelf een hoop gezeik kunnen besparen door gewoon helemaal niet te modereren. Beter niet gemodereerd dan verkeerd gemodereerd.
Waaropquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zeg bwgrainer..........ga je mij nog antwoord geven?
Uiteraard, zelfs ik zou dat doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Waarop
Sorry, ik sla jouw posts eigenlijk vrijwel altijd standaard over.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef paddy het volgende:
Ik kan ook gewoon ontkennen dat ik een kloontje ben. Vind je dat leuker?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:03 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Uiteraard, zelfs ik zou dat doen.
Als je antwoord zou je toegeven dat een kloontje bent![]()
Ik lees het allemaal wel weer in MED
Sukkel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:07 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon ontkennen dat ik een kloontje ben. Vind je dat leuker?
Maar wat ik me dan afvraag, en waar jij dan weer geen antwoord op hebt gegeven, is de vraag van wie ik volgens jou een kloontje ben.
jeddah jeddah, geef gewoon eens antwoord, zoals ik dat ook heb gedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:10 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Sukkel.
Je negeert mijn vraag.
Op de man spelen......je verraad steeds meer van je!
Grote meid
number?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:10 schreef RobbieRivera het volgende:
Tja, heel fok is een en al kloon. So what the #
Hmm zou goed kunnen jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vermoed kloon van gebande. Ik denk Lemmeb.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:12 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
jeddah jeddah, geef gewoon eens antwoord, zoals ik dat ook heb gedaan.
Anders ga ik weer in de negeermodus wat jou betreft.
Dat kan ik beter aan jou vragen.quote:
Tsja. Moet je lekker doen als je daar zin in hebt. Ik heb daar eerlijk gezegd geen mening over of enig belang bij.quote:Ik F5 het bantopic voor je
Maar zeg eens wijsneus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:36 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen.
[..]
Tsja. Moet je lekker doen als je daar zin in hebt. Ik heb daar eerlijk gezegd geen mening over of enig belang bij.
Ik geloof niet dat je helemaal snapt wat hier gebeurt. Jij denkt steeds dat het voor mij een issue is om te ontkennen dat ik een kloon zou zijn. De waarheid is dat dat me simpelweg geen ene ruk interesseert. Als men denkt dat ik een kloon ben, dan doet men maar een kloonscan. Als daaruit blijkt dat ik een kloon ben, dan bant men mij maar. Het is toch allemaal vergeefse moeite, want je maakt zo een nieuwe kloon aan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:38 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Maar zeg eens wijsneus.
Hoe wist je dat Mutant01 geen mod meer was.
Daarmee stijgt je geloofwaardigheid.
Offtopic: ik had je eigenlijk slimmer ingeschat...what a wake-up call.....
je wordt ouder patty.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef paddy het volgende:
Ik geef het op voor vandaag. Moet eerst de container met weggegooide en gemodereerde posts legen.
En kom me a.u.b niet aanzetten met die rechtsen doen het of die linksen doen het..
Ik zie werkelijk geen verschil...... en het alle kanten op gaan.
Werkelijk puberaal zoals volwassenen zich kunnen gedragen.
Het is verdorie niet alleen mijn forum, maar jullie forum.
Elk jaarquote:
Alleen als je de 50 passeert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Elk jaar![]()
Dan zou ik juist last van die hormoonbommen moeten hebben hè
Of puber bentquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alleen als je de 50 passeert.
Nee dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je helemaal snapt wat hier gebeurt. Jij denkt steeds dat het voor mij een issue is om te ontkennen dat ik een kloon zou zijn. De waarheid is dat dat me simpelweg geen ene ruk interesseert. Als men denkt dat ik een kloon ben, dan doet men maar een kloonscan. Als daaruit blijkt dat ik een kloon ben, dan bant men mij maar. Het is toch allemaal vergeefse moeite, want je maakt zo een nieuwe kloon aan.
Snap je dat?
Tijd van de maand of toch hormonen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Of puber bent
Nee, geen last van vliegende hormonen, dus zit er ergens tussenin,
Laat jullie nu aan mijn medemods over, want ik ga er vandoor
Waarom is het antwoord op die vraag zo belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:07 schreef Bommenlegger het volgende:
Dus nogmaals sinds wanneer is Mutant01 geen mod meer?
Waarom geen antwoord en om de hete brij heen draaien?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Waarom is het antwoord op die vraag zo belangrijk voor je?
You cloud yourself in mysteries my dear..quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Of puber bent
Nee, geen last van vliegende hormonen, dus zit er ergens tussenin,
Laat jullie nu aan mijn medemods over, want ik ga er vandoor
Tsja, het is heel simpel: ik weet het antwoord op je vraag niet. Ik heb geen idee sinds wanneer Mutant01 geen mod meer is. Ik weet alleen dat hij het op zeker moment in het verleden, jaren geleden, wel was. En nu dus niet meer. Ik heb er geen studie van gemaakt, Bommenlegger, en ben ook niet van plan dat te doen. Jij wel?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Waarom geen antwoord en om de hete brij heen draaien?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Tsja, het is heel simpel: ik weet het antwoord op je vraag niet. Ik heb geen idee sinds wanneer Mutant01 geen mod meer is. Ik weet alleen dat hij het op zeker moment in het verleden, jaren geleden, wel was. En nu dus niet meer. Ik heb er geen studie van gemaakt, Bommenlegger, en ben ook niet van plan dat te doen. Jij wel?
je hebt mijn melding gemist ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef paddy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
post 15.33: discriminerend, trollend, you name it..
Net zoals ditquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Compleet uit het niets, zonder dat er veel provocatie aan vooraf ging.
en discriminerende haatzaaiers die janken zoals altijd gewoon verder in fb ?quote:Op zondag 13 september 2009 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
laten we een nws-subtopic aanmaken dat 'WIL' heet.
alle linkse en arabische mennekes kunnen daar dan lopen janken.
Hij is al dichtgegooidquote:Op zondag 13 september 2009 19:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Voor de welbespraakte mods onder ons, het 'president van Israël' topic loopt uit op een bash-o-rama. Ik was m'n handen in onschuld, opdat Petrus mij toelaten zal.
En ja dit is een oprechte melding van mij, dat die dag nog kwam hé...![]()
quote:
Kan het daar nu weer normaal? Ontopic en andersquote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Clairvaux het volgende:
Israëlische president verliest bewustzijn
Beetje opschonen misschien?
Wtfquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Kan iemand die Aartjan van de wereldbol schoppen, of tenminste een beginnetje maken op Fok!?
Zo, even een post waar hij mij wenst te beschrijven, ik bespaar jullie ook nog de zoektocht door z'n postgeschiedenis.quote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef Aartjan het volgende:
[..]
Fascist, zionist en ook nog eens een racist. Beetje bij beetje word je ontmaskerd.
Zie tijdstip van die reactie. Dat was nadat ik jouw NSB reactie in dit topic zag.quote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zo, even een post waar hij mij wenst te beschrijven, ik bespaar jullie ook nog de zoektocht door z'n postgeschiedenis.
Geen dank
Ik zei al eerder dat ie humor heeft iddquote:Op zondag 13 september 2009 22:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hij is wel geweldig, hij wast z'n handen in onschuld en post dan in ditzelfde topic dat ik een NSB'er zou zijn.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef popolon het volgende:
Kloon invasie in NWS weer. Waar is die grote bezem?
Jij post anders ook flink door daar...quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Hukkie het volgende:
Kan er geen slotje op dit topic?
Begint een tikje vermoeiend te worden.
Jawel, maar begint een tikje vermoeiend te worden.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Jij post anders ook flink door daar...
Hij moet ook aan zijn postcount werken, e-penis jeweetz.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Jij post anders ook flink door daar...
Vermoeiend? Alt + F4.quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Hukkie het volgende:
Kan er geen slotje op dit topic?
Begint een tikje vermoeiend te worden.
Hoezee, met de .....quote:Op zondag 13 september 2009 23:56 schreef Meh7 het volgende:
Kan hoerenjong even door de kloon-scanner?
Nou, niet iedereen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Hukkie het volgende:
Ah, vandaag is het alle-ballen-op-Hukkie-dag, prima hoor. Leef je uit zou ik zeggen.
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef Aartjan het volgende:
Whiskey & Hukkie, sitting in a tree....
En Whiskey_Tangaquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.
Hmm, ben niet echt van de mannenliefdequote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.
Doe toch eens normaal, gestoorde idioot.quote:
Tree-Huggie klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, ben niet echt van de mannenliefde
quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal, gestoorde idioot.
Ook nog schizofreenquote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef Aartjan het volgende:
[..]
Mijn broer heet Aarsjan, ik ben AarTjan.
Helaas, boomknuffelaar dekt de lading niet echt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tree-Huggie klinkt niet verkeerd
Kunnen "onze" mods morgen een nieuwe openen en deze bagger ongezien weggooien.quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef AAAAAA het volgende:
Nu begint de vermoeidheid hier ook toe te slaan.
Wat een leuke aanvulling op de TT, het labyrinth van nws.feedbackposts goed verstopt!quote:
01:31 doet je de groeten.quote:
idd... wie heeft dat aangepast!quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat een leuke aanvulling op de TT, het labyrinth van nws.feedbackposts goed verstopt!
Dat is toch de bedoeling van een labyrinth, dat je moet zoeken?
uitkeringstrekkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
01:31 doet je de groeten.
Trusten![]()
You say that like it's a bad thing maynquote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef JodyBernal het volgende:
Dit is gewoon ordinaire linkse censuur.
Censuur is altijd slecht, of die nu links is of rechts. In dit geval is die links.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing mayn
flamebait gok ikquote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef JodyBernal het volgende:
Waarom is Turkije wil uitlevering Fergie na docu over weeskinderen ge-edit? Ik zeg er toch bij dat het vooroordelen zijn? Mag je nu ook al niet meer uitspreken dat je vooroordelen ergens over hebt en wat die precies zijn? Dit is gewoon ordinaire linkse censuur.
Hoezo? Dit is toch zeker een Nederlands forum en geen Turks forum? Dus hoe kan dit dan in godsnaam een flamebait zijn?quote:
Waar maak je je eigenlijk druk om? Je reactie is weggehaald, mijns inziens is dat ook terecht, want je vooroordelen en eigen mening zijn allang bekend hierquote:Op woensdag 16 september 2009 12:35 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch zeker een Nederlands forum en geen Turks forum? Dus hoe kan dit dan in godsnaam een flamebait zijn?De politieke correctheid is weer stuitend.
Als Nederlanders met een Turkse afkomst moeite hebben met de manier waarop er in Nederland over Turken wordt gesproken, moeten ze misschien maar weer terug naar Turkije gaan.
Dus de edit is terecht?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk druk om? Je reactie is weggehaald, mijns inziens is dat ook terecht, want je vooroordelen en eigen mening zijn allang bekend hierHet was immers jouw vooroordeel toch?
Onnodig om dat op die manier toch nog ff te generaliseren?
Dus de edit was niet terecht, anders had je deze ook wel weggehaald?quote:Daarnaast zet je het enkele posts daaronder met exact dezelfde woorden nog eens neer... maar dan net iets anders. Zucht...
Eerder op bed Frutsel, de moeheid slaat toequote:
Ja. Zucht...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk druk om? Je reactie is weggehaald, mijns inziens is dat ook terecht, want je vooroordelen en eigen mening zijn allang bekend hierHet was immers jouw vooroordeel toch?
Onnodig om dat op die manier toch nog ff te generaliseren?
Daarnaast zet je het enkele posts daaronder met exact dezelfde woorden nog eens neer... maar dan net iets anders. Zucht...
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah ik denk dat je het vooral moet houden op de hier geldende 'menselijke en maatschappelijke' normen. In Thailand en Marokko is hij bijvoorbeeld 'the man'.
Linkje?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef Meki het volgende:
Paddy, waarom haal je kritiek op Wilders weg ?
Deze titel en de feiten kloppen ook niet. Of vind je dit dan niet zo erg?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef gelly het volgende:
Gaarne de TT aanpassen, deze klopt niet :
Allochtonen frauderen massaal met kinderopvang
Wat wil je bereiken door met het vingertje te wijzen?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze titel en de feiten kloppen ook niet. Of vind je dit dan niet zo erg?
Ik heb dat hele pulptopic niet eens gezienquote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze titel en de feiten kloppen ook niet. Of vind je dit dan niet zo erg?
Huilie is weer aanwezig hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef gelly het volgende:
dat jij nog mag posten ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Meki het volgende:
Marokko: eten tijdens ramadan is strafbaar
Dat deze user nog mag posten
zoiets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:31 schreef Clairvaux het volgende:
Gewonden bij Iraanse protesten op solidariteitsdag
TT wijzigen svp in Gewonden bij Iraanse protesten; Mousavi belaagd
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef gelly het volgende:
Begrijp werkelijk niet waarom dat getrol nog steeds getolereerd wordtquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:09 schreef Slappy het volgende:
Hondenbaasjes overhoop met moskeebezoekers
Dom nutteloos getrol van Meki weer
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Meki het volgende:
Dat is vrijheid van meningsuiting
Of geldt dat niet meer ?
Ga in Onzin spelen of zo..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Meki het volgende:
Dat is vrijheid van meningsuiting
Of geldt dat niet meer ?
Geen antwoord, ik weet genoeg.quote:
Dat snap ik ook niet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Begrijp werkelijk niet waarom dat getrol nog steeds getolereerd wordt
Dag-in dag-uit
Is dit het privé ONZ forum van Meki
Nee ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Mogen de andere users net zo trollerig zijn als dat Meki is? Gelijke monikken, gelijke kappen enzo...
In dit specifieke geval had de TS het fatsoen zijn fout in te zien en een deed een verzoekquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het is tekenend dat als een topic "Dood aan Israel" heet iedereen ervan uitgaat dat het een Meki topic is.
Mogen de andere users net zo trollerig zijn als dat Meki is? Gelijke monikken, gelijke kappen enzo...
Andere users mogen dat dan toch net zo goed?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef Meki het volgende:
Mag ik soms niet beroepen op vrijheid van meningsuiting..
Klik even op de spoiler in de OP, het was zijn bedoeling om te stangen. Dan kan hij het krijgen ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef PhalanX het volgende:
'Moslims niet zoenen na ramadan' II
Meh en Keesbroekheid zijn weer fatsoenlijk bezig... NOT!
Nee..als ik hetzelfde doe wordt mijn post weggehaald, off topic oneliners plaatsen bedoel ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Andere users mogen dat dan toch net zo goed?
jouw opmerking ging richting Gia... iemand die NIET de openingspost maakte.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Klik even op de spoiler in de OP, het was zijn bedoeling om te stangen. Dan kan hij het krijgen ook.
Maar als ik Mohamed/Jezus of god nou een domme onzin/fantasie vindt? Dan ga jij gelijk huilen in het feedback topicquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef Meki het volgende:
Iedereen mag zijn mening uiten
Maar de meeste begatiliseren mijn mening als een troll en zetten een complot tegen mij op..
en willen mijn vrijheid van meningsuiting afpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |