Maar jij steunt de mensen van het WTC helemaal niet echt, het is voor jou alleen maar voeding voor haat, iets wat 8 jaar geleden is gebeurt misbruiken om je haat te voeden, om tegen jezelf te kunnen zeggen zie je nou wel, het is goed dat ik haat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tja, met mijn inferieure intellect en steun voor mensen in het WTC zal ik inderdaad wel te min zijn om mee te mogen draaien in dit Nederland.
Wat had en heeft de burger in NY ermee te maken dat er in het MO mensen sterven ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar zo blijf je toch aan de gang?
Voor het WTC zijn er vele gestorven in het midden oosten, als wraak-actie was daar het WTC, waarbij we het eens waren dat dat niet onverwacht noch onterecht was.
Juist dit soort uitspraken geven hardliners als WT waarschijnlijk grond om generaliserende teksten te schrijven.quote:Niet onverwacht , noch onterecht?
Waar je dus zoals gezegd zelf aan bijdraagt door het niet onterecht te noemen.quote:Al dat wraaknemen, al dat stoere geblaat over jaag ze allemaal over de kling leid nergens toe, alleen maar naar meer haat, meer geweld, meer verdriet, meer ellende.
Ik vind dat je WT hier erg tekort doet , ik geloof werkelijk dat hij erg aangeslagen is door deze laffe , gruwelijke daad van een paar gestoorde , achterlijke moslimextremisten , die het leven minachten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar jij steunt de mensen van het WTC helemaal niet echt, het is voor jou alleen maar voeding voor haat, iets wat 8 jaar geleden is gebeurt misbruiken om je haat te voeden, om tegen jezelf te kunnen zeggen zie je nou wel, het is goed dat ik haat.
Die mensen daar kunnen je geen bal schelen, eigenlijk ben je diep in je hart blij dat het is gebeurt, zonder die slachtoffers had je niets om over te kunnen brullen en dan was je niets, alleen een zielig overblijfsel, een naar extreem rechts ventje dat overal uitgekots werd.
Nu kan je heerlijk brullen en deze dingen elke keer weer oprakelen om je haat een vermeende grond te bieden.
Ik kan hier alleen maar om lachen, een psychologische schets van een links persoon.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar jij steunt de mensen van het WTC helemaal niet echt, het is voor jou alleen maar voeding voor haat, iets wat 8 jaar geleden is gebeurt misbruiken om je haat te voeden, om tegen jezelf te kunnen zeggen zie je nou wel, het is goed dat ik haat.
Die mensen daar kunnen je geen bal schelen, eigenlijk ben je diep in je hart blij dat het is gebeurt, zonder die slachtoffers had je niets om over te kunnen brullen en dan was je niets, alleen een zielig overblijfsel, een naar extreem rechts ventje dat overal uitgekots werd.
Nu kan je heerlijk brullen en deze dingen elke keer weer oprakelen om je haat een vermeende grond te bieden.
Wacht even...quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:18 schreef erodome het volgende:
Tot 11 september waren er nog helemaal geen terroristen. Nu wel. Terroristen zijn gemaakt in Irak en Afghanistan door met een kanon op een mug te schieten en hier in West-Europa worden ook terroristen gekweekt ( ook onder Christenen en ongelovigen ) door de absurde maatregelen die genomen zijn na de in scene gezette aanslagen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:18 schreef erodome het volgende:
Een erg lange geschiedenis van zeer nare bemoeienis van het westen in het midden oosten met daaronder bombardementen op een variant op het WTC in die streken en nog heeeeeeeeeeel erg veel meer, het is veelste veel om zo even op te noemen, als je dat interreseert kan ik je aanraden je er eens een tijdje in te verdiepen, pas wel op, het kan vrij schokkend zijn hier en daar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat had en heeft de burger in NY ermee te maken dat er in het MO mensen sterven ?
En de VS regering , in hoeverre was die schuldig aan de doden in het MO ; waar doel je precies op ?
Als jij als land zijnde al vele decenia loopt te kloten ergens anders, waar vele burgers het slachtoffer van worden, hoe onterecht is het dan als je een keer een tik terug krijgt?quote:Juist dit soort uitspraken geven hardliners als WT waarschijnlijk grond om generaliserende teksten te schrijven.
Ook als ik voor mezelf spreek , indien het niet onterecht is dat burgers worden vermoord door een stelletje moslim-fanatici dan mag voor mij ook het bijltje eroverheen.
Gelukkig weet en hoop ik dat er nog verstandiger (moslim)mensen zijn.
Nou nee, ik bekijk het vrij objectief, als je wilt etteren decenia lang dan valt het erg mee als je maar 1 keer ee nare tik terugkrijgt, het staat niet in verhouding met het leed dat daar gebracht is, in die zin is het niet onterecht.quote:Waar je dus zoals gezegd zelf aan bijdraagt door het niet onterecht te noemen.
En je zegt: waarbij we het eens waren........
Ik weet niet wie je bedoelt met "we" , het zal wel AQ zijn ?
Wat lul je nu dom, weleens de geschiedenis eerlijk bekeken, kijk naar jeruzalem, wie waren het die een paar eeuw een wankele vrede hebben bewerktstelligd en de andere geloven gewoon met rust lieten?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:57 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wacht even...
De haat van de islam tegen joden is al veel ouder waarbij 99% van de moslims nooit zelf persoonlijke problemen hebben met Joden maar toch die Joden blijven haten en niet goed kunnen uitleggen waar dit weg komt. Ze lopen klakkeloos hun profeet achterna.
En jij durft dan nog te wijzen met je vingertje?
Dan vraag ik me het volgende af: denk je zelf überhaupt wel na waarbij je verder kijkt dan je neus lang is en je verdiept in de ware reden van de islam, of kijk je een beetje in je omgeving en trek je een mening naar je toe omdat die op basis van je gevoel een beetje bij je past?
Ik waardeer de moeite die je hebt gestoken in jouw antwoord , maar ik vroeg een voorbeeld die jij vindt als representatief voor de slachting op burgers door de VS in het MO voor 9/11.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tot 11 september waren er nog helemaal geen terroristen.
IRA, ETA, RARA, Unabomber, RAF, Lockerbie, etc etc etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tot 11 september waren er nog helemaal geen terroristen.
Vroeg jij zelf niet in de OP naar onze gedachten over samenzweringstheoriën ?quote:Op zondag 13 september 2009 09:07 schreef etidoc het volgende:
wat mij betreft gooit men op dit topic nu een slotje. Het was niet bedoeld voor fanatici en alu-hoedjes om hun samenzweringstheorieen en haat voor bepaalde landen/groeperingen te spuien lijkt me
quote:De bouwput was indrukwekkend om te zien. Nu, een aantal jaar later komen er steeds meer verhalen in de wereld over dat het misschien wel een groot complot van de NSA en Bush was,,, Wat denken jullie erover en weet iedereen nog hoe hij/zij die dag meemaakte.
Ik doel niet op 1 speciale gebeurtenis, ik heb het over een emmer die al tijden overloopt, waar vele druppels in zijn gegaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite die je hebt gestoken in jouw antwoord , maar ik vroeg een voorbeeld die jij vindt als representatief voor de slachting op burgers door de VS in het MO voor 9/11.
Als ik zelf ga zoeken dan weet ik de door jouw bedoelde acties nog niet.
En ik had het over extremistische moslimfanatici overigens , niet over de moslim in het algemeen , maar dat kan iedereen wel terugvinden denk ik.
En met "we" , ja soms raak je de draad een beetje kwijt met al die voorgaande posts , daar zal ik dan wel overheen gelezen hebben , sorry.
Ahum... het blijkt dat je met een gekleurde bril de zaken bekijkt. Niet alleen geef je al aan dat de haat tegen de Joden ouder is dan 8 jaar waarvan je WT op wijst, maar het gaat zelfs verder terug en dieper.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef erodome het volgende:
Wat lul je nu dom, weleens de geschiedenis eerlijk bekeken, kijk naar jeruzalem, wie waren het die een paar eeuw een wankele vrede hebben bewerktstelligd en de andere geloven gewoon met rust lieten?
Bagatelliseren heet dat. "Wat versjes" is een enorme downplay en ik denk dat jij dit donders goed weet, als je die boeken zo goed leest als je beweerd.quote:Die oude moslimhaa tegen de joden wordt enorm overtrokken, ja als je zoekt kan je wel wat versjes vinden die niet zo gunstig zijn voor joden in de geloofsboeken
Jij bent degene die beweert dat hun "jodenhaat" direct samenhangt met hun geloof, daarvoor moet je idd verder terug dan het heden, je weet dat alles voor het "heden" je tegenspreekt in de praktijk, daarom ga je daar nu snel omheen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ahum... het blijkt dat je met een gekleurde bril de zaken bekijkt. Niet alleen geef je al aan dat de haat tegen de Joden ouder is dan 8 jaar waarvan je WT op wijst, maar het gaat zelfs verder terug en dieper.
Meeste moslims die Joden haten weten niet eens waarom ze dat doen. Dat getuigt wel de link die ik eens gaf van het mocro forum waar zelfs moslims nadenken en die vraag stellen. Telkens komt dat gedoe van Jeruzalem boven drijven... vergetende dat ook de moslims Jeruzalem met geweld bezet hebben toen de Joden er al zaten.
Al met al is je kennis van die geschiedenis gekleurd an naief. Het blijft daarmee nogal onhandig om WT kwalijk te nemen voor iets "wat 8 jaar geleden gebeurd is" terwijl jij het voor de moslims opneemt voor iets wat in jouw bepekte kennis 60 jaar geleden gebeurd is.
[..]
Bagatelliseren heet dat. "Wat versjes" is een enorme downplay en ik denk dat jij dit donders goed weet, als je die boeken zo goed leest als je beweerd.
Blijkbaar ben je iemand die eerder op gevoel beoordeeld (misschien ken je persoonlijk wat "aardige Marokkanen") en de rest maar wegwuift. Bij voetbal zie je dat gedrag ook. Een speler wordt onderuit gehaald en de tegenpartij schreeuwt om een rode kaart, terwijl de voorpartij wenst door te spelen. Herkenbaar? Het kan nooit beide zijn en toch gebeurd het. Hart voor de club heet dat. Dat vertroebelt een eerlijk oordeel. Ik zie jou niet precies hetzelfde doen over "versjes" van de Koran.
Met jou daarover blijven discussieregel blijft een welles/nietus spelletje.
Ik blijf het vaag vinden en een beetje krom.quote:
Nee, ik vraag jou, kitao, om eens te spitten in de recente geschiedenisquote:Op zondag 13 september 2009 12:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik blijf het vaag vinden en een beetje krom.
In feite vraag je een beschuldigde , ( de VS ) , om naar zijn eigen beschuldiging , ( in voorgaande door jou niet specifiek aangehaalde akties ) , te gaan zoeken.
Waarmee je dus eigenlijk wil zeggen dat jij er al veel vanaf weet en ik bar weinig ?quote:Op zondag 13 september 2009 12:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jou, kitao, om eens te spitten in de recente geschiedenis
Zoals ik al aanvoelde, het blijft een wellus/nietus met jou.quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef erodome het volgende:
*verhaal van slechte historische kennis*
Wel waar. Prove?quote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef erodome het volgende:
[..]
nu sinds israel is er wel degelijk een haat voor zionisten ontstaan met daaruit voortvloeiend een algemene jodenhaat, dat hangt niet direct samen met het geloof,
Krijg nou wat, jij slaat hier gewoon de spijker op zijn kop! Zo simpel eigenlijk, raar dat men daar niet achter is gekomen. Jaloezie als beweegreden, dat is het inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 08:39 schreef FoXje het volgende:
Feit blijft dat de levensstandaard over het algemeen in Westerse landen beter is dan in Moslim landen. Daar zijn ze jaloers op, en dan krijg je 9/11. Dat wordt dan goedgepraat door te verwijzen naar Amerikaanse aanvallen in het Midden Oosten, wat een kul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |