Compleet uit het niets, zonder dat er veel provocatie aan vooraf ging.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef RobbieRivera het volgende:
Ik vind jou een engerd. Jij heult met de vijand, 70 jaar geleden zouden ze je kop kaal scheren en op een kar door de straten heenrijden zodat duidelijk is dat jij wereldvreemd bent!
Oh, maar jij komt bij ziekemoslims thuis, Boehoe, zielig allemaal
![]()
Kijk, alsof wij erom vragen dat ze ziek zijn? Wat maakt hen dit dan? Pinochet was ook ziek en zielig, laatst nog die Duitser die misdaden tegen de menselijkheid had begaan en alsnog wordt berecht in Duitsland. Wat was die man ziek, boehoe
Omdat jij bij een selectief groepje mensen komt weet jij wel wat er speelt in de rest van de wereld? Die is veel groter dan een pauperwijkje waar jij als verpleegkundige (wat een pauperberoep is dat trouwens, vaak mensen die zelf in pauperwijkjes wonen of van het woonwagenkamp komen en dit beroep uitoefenen, schijt van de billen bij ouderen afvegen) komt.
Huil, een meerderheid van m'n vrienden is buitenlands, en ik volg een opleiding voornamelijk om buitenlanders. Ga me dus niet vertellen hoe racistisch en discriminerend ik ben, want ik ben alles behalve een stormfront aanhanger, of welke stempel je me ook op de kop wenst te drukken.quote:
Het is en blijft Robbie he, die spoort niet helemaal. Extreme 'wij' en 'zij' denker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Compleet uit het niets, zonder dat er veel provocatie aan vooraf ging.
Niet de eerste keer trouwens. Kan er iets gedaan worden aan deze debiel?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand RobbieRivera even helpen? Wilders in januari voor de rechter Volgens mij bestaat het topic voor de helft uit zijn posts, maar zijn zijn on topic posts op één hand te tellen. Hij doet niets anders dan het spelen op de man af.
Nu we het er toch over hebben, kan iemand ook meteen even de posts van Meh7 doornemen en de kloonscan over zijn profieltje laten gaan? Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand RobbieRivera even helpen? In dit topic vooral: Wilders in januari voor de rechter Volgens mij bestaat het topic voor de helft uit zijn posts, maar zijn zijn on topic posts op één hand te tellen. Hij doet niets anders dan het spelen op de man af.
Oh, en Disana maakt er ook nogal een rommeltje van in dat topic. Misschien kan iemand haar even de weg naar Indymedia of Antifa wijzen? Hier op fok heeft het aandoenlijke wichtje in elk geval niets te zoeken.quote:
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Sowieso verdient dat topic wel wat opruiming. Die Gisele mag van mij ook per direct de prullenbak in
*boeeeoeeeoeeee*quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:54 schreef Gisele het volgende:
[..]
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:52 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Oh, en Disana maakt er ook nogal een rommeltje van in dat topic. Misschien kan iemand haar even de weg naar Indymedia of Antifa wijzen? Hier op fok heeft het aandoenlijke wichtje in elk geval niets te zoeken.
geregistreerd op: donderdag 27 augustus 2009quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:54 schreef Gisele het volgende:
[..]
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.
Wat is je probleem? Mag je je niet op donderdag 27 augustus 2009 registreren? Of mag je hier alleen klagen als je meer dan 1000 dagen lid bent?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Niet om zuur te doen hoor, maar jullie hebben weinig recht van spreken. Zowel Disana als Whiskey_Tango hebben een keurige post-geschiedenis met fatsoenlijke en weldoordachte posts. Dat kan ik van jullie niet zeggen.
Kan me er wel iets bij voorstellen, je komt (als kloon waarschijnlijk) net kijken, en begint meteen te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:01 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Mag je je niet op donderdag 27 augustus 2009 registreren? Of mag je hier alleen klagen als je meer dan 1000 dagen lid bent?
Dus als je niet "net komt kijken" en begint te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt, zoals hierboven Hephaistos., Meh7, Disana en jijzelf, is het ineens niet erg meer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen, je komt (als kloon waarschijnlijk) net kijken, en begint meteen te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt.
Vergeet jezelf niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Hukkie het volgende:
Hepahistos Meh7 en Disana zijn gewaardeerde users. Die hebben misschien wat meer krediet opgebouwd dan een nieuwkomer die meteen begint te brullen, en daarmee de kans loopt om als relkloon of troll te worden weggezet.
Oh nou, dat zie ik niet echt als mijn probleem. Krediet of niet, het gaat erom wie er gelijk heeft. En ik heb hier gelijk. Of ik het ook krijg is een tweede, maar daarvoor is dit fok. Dat hangt nu eenmaal van vriendjespolitiek aan elkaar, hetgeen ik hier ook een beetje proef uit jouw post.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Hukkie het volgende:
Hepahistos Meh7 en Disana zijn gewaardeerde users. Die hebben misschien wat meer krediet opgebouwd dan een nieuwkomer die meteen begint te brullen, en daarmee de kans loopt om als relkloon of troll te worden weggezet.
Geen idee of er sprake is van vriendjespolitiek, ik baseer me op algemene omgangsvormen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:35 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Oh nou, dat zie ik niet echt als mijn probleem. Krediet of niet, het gaat erom wie er gelijk heeft. En ik heb hier gelijk. Of ik het ook krijg is een tweede, maar daarvoor is dit fok. Dat hangt nu eenmaal van vriendjespolitiek aan elkaar, hetgeen ik hier ook een beetje proef uit jouw post.
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Geen idee of er sprake is van vriendjespolitiek, ik baseer me op algemene omgangsvormen.
Geen vooroordelen, denk dat je discussiestijl boekdelen spreekt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?
Jij vindt beginnen te posten op fok te vergelijken met een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, denk dat je discussiestijl boekdelen spreekt.
Oke, stel je krijgt een nieuwe baan, nieuwe mensen, alles nieuw. Wat denk je dat er gebeurt als je vanaf het begin al van de hoogste toren blaast en gaat lopen brullen? Dan word je binnen de kortste keren door je nieuwe collega's uitgekotst. Fok is wat dat betreft niet anders, dat heeft niets met vriendjespolitiek te maken.
Only @ Fok. Hoe kun je nou krediet opbouwen op een forum. Wie beoordeelt dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |