Het ging ditmaal niet eens over Mekiquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef sp3c het volgende:
godallemachtig, alweer????
ik kijk het morgen na ... hou er mee op
ik blijf niet waarschuwen
Ik wel.quote:
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde deed maar andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het is maar wat je massamoord noemt, mensen zitten hier de hele tijd te hameren waar m'n meningen vandaan komen, nou daar leg ik het even piekfijn uit.
ah. een nieuwe sirene in dit topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde maar deed andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.
Ja zet me maar weer weg als dorpsidioot. Vreemd genoeg verschillende meningen over mij echt per persoon alsof 't dag en nacht is. Jij noemt me emotioneel getraumatiseerd klaar voor een kliniek, en de ander noemt me harteloos zonder ziel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde deed maar andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.
mweh die figuren die dit soort aanslagen lopen te plegen mogen ze wmb ook platschieten eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:59 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik wel.
Algemeen hoofddoekverbod gemeenschapsonderwijs België #3
Algemeen hoofddoekverbod gemeenschapsonderwijs België #3
Hij praat massamoord goed en dat moest haast wel strafbaar zijn.
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh die figuren die dit soort aanslagen lopen te plegen mogen ze wmb ook platschieten eerlijk gezegd
Ik zeg expliciet dat overal waar een bom op valt, gerechtvaardigd is. Gelukkig zijn we hier in het westen niet als dezelfde haatbaarden die een kantoorgebouw neersmeten. Wij richten over het algemeen onze militaire middelen op militaire doelen en verzetsstrijders. Dat er af en toe slachtoffers vallen buiten dat gebied zal ik ook niet ontkennen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.
in dit specifieke geval raad ik je aan om eens naar stormfront te gaan. of maroc.nl. zelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.
Dat is te zien ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zeg expliciet dat overal waar een bom op valt, gerechtvaardigd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |