quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
Ja, wanneer ik had geweten dat ik post 300 zou plaatsen had ik het mooi gelatenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Kutpaddy
doe je gewoon een uur over een nieuw FB topic?
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef paddy het volgende:
Wilde er een plaatje bij plaatsen van het Labyrinth, maar door die kutrechten wist ik niet of het zou mogen
Bedoelde het plaatje van het labyrinth waar David Bowiequote:
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedoelde het plaatje van het labyrinth waar David Bowiein speelde.
http://goodsky.homestead.com/files/Labyrinth800X600.jpg
Kun je zo één vinden zonder rechten?
Echt wel een lekker ding toen
Van DB is al heel lang bekend dat hij bi-sexueel is, ze heeft dus nog steeds een kansje.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?
Hij is al jaren getrouwd met dezelfde vrouw. Als jonge vent een relatie gehad met een Nederlandse jonge vrouw. En ook al zou het een kasthomo zijn...wat zou mij dat moeten boeien?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Paddy jij bent toch een meisje of heb ik me al die jaren vergist? Meneer Bowie is een kasthomo; ik hoop dat ik je nu niet teleurstel?
En wat moet het mij boeien dat het jou niet boeit? Waarom haalde je het dan eigenlijk aan?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef voyeur het volgende:
Oh, en als ik toch je meisjesgevoelens schendt: die WAM, BHAM, I don't give a DAMN jeugheld was eigenlijk ook al niet geinteresseerd in meisjes.
Donequote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef EchoAlpha het volgende:
Terreurverdachte eist schadevergoeding en excuses
Flikker dan gelijk het hele bericht weg.
dank u. Zonneslot eropquote:Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Disana het volgende:
Solar roadways
Amerikaan ontwerpt baanbrekende zonnepanelen.
Dubbelaartje.
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Verhagen:geen kernwapens weghalen
PvdA: Amerikaanse kernwapens weg uit NL
Overlap?
Verhagen had prima in het al bestaande topic geplaatst kunnen worden naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.
Gelukkig maar dat er meerdere meningen kunnen zijn dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhagen had prima in het al bestaande topic geplaatst kunnen worden naar mijn mening.
Waarom? De één is gewoon een reactie op de ander. Ik zou die over Verhagen gewoon sluiten ofzo. Wou ik hier net gaan aankaarten...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Overlap, maar verschillende oogpunten, ik hoop dat deze beiden open mogen blijven. Als er echt overlap is dan sterft een vanzelf wel af.
Ik was het ook net van plan. Het tweede topic ( Verhagen:geen kernwapens weghalen ) is gewoon een voortzetting van het eerste. Mergen dus die handel. Het topic over Verhagen (nou ja, na de derde post in het topic wordt Verhagen niet meer genoemd) is mijns inziens inhoudelijk sterker, dus dat topic sluiten is zonde.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:37 schreef isogram het volgende:
[..]
Waarom? De één is gewoon een reactie op de ander. Ik zou die over Verhagen gewoon sluiten ofzo. Wou ik hier net gaan aankaarten...
Op je eerste punt heb je gelijk. Ik ben een man en wij denken statistich gezien iedere 58 seconde aan sex. Ik ben al wat oud, dus ik red dat niet, maar het is waar dat een ' lekker ding' voor ons die betekenis heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is al jaren getrouwd met dezelfde vrouw. Als jonge vent een relatie gehad met een Nederlandse jonge vrouw. En ook al zou het een kasthomo zijn...wat zou mij dat moeten boeien?
Jij reageert alsof je meteen aan een bedneukertje denkt wanneer je iemand een lekker ding vindt. Daarin verschillen wij dan.
[..]
En wat moet het mij boeien dat het jou niet boeit? Waarom haalde je het dan eigenlijk aan?
Een merge is aangevraagd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Verhagen:geen kernwapens weghalen
PvdA: Amerikaanse kernwapens weg uit NL
Overlap?
Uhm, dat was dus het tweede punt, maar zoals je zelf al zei.....quote:Op donderdag 10 september 2009 22:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Op je eerste punt heb je gelijk. Ik ben een man en wij denken statistich gezien iedere 58 seconde aan sex. Ik ben al wat oud, dus ik red dat niet, maar het is waar dat een ' lekker ding' voor ons die betekenis heeft.
Je kent me niet blijkbaar. Ik had het over David Bowie als zanger.(het hartje)..en in de laatste zin (als in 'een lekker ding') had ik het over het personage in die filmquote:Dat van George Michael was gewoon een gokje. Je zou ze de kost niet willen geven hoeveel meisjes zijn achterwerk in die strakke spijkerbroek adoreerden, terwijl dat toch man only access was.
Heeft een mod hier je advies zitten weg te modereren?quote:Maar verder mag ik je wel hoor Paddy; anders zou ik je niet zulke vriendelijke adviezen geven
Het ging ditmaal niet eens over Mekiquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef sp3c het volgende:
godallemachtig, alweer????
ik kijk het morgen na ... hou er mee op
ik blijf niet waarschuwen
Ik wel.quote:
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde deed maar andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het is maar wat je massamoord noemt, mensen zitten hier de hele tijd te hameren waar m'n meningen vandaan komen, nou daar leg ik het even piekfijn uit.
ah. een nieuwe sirene in dit topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde maar deed andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.
Ja zet me maar weer weg als dorpsidioot. Vreemd genoeg verschillende meningen over mij echt per persoon alsof 't dag en nacht is. Jij noemt me emotioneel getraumatiseerd klaar voor een kliniek, en de ander noemt me harteloos zonder ziel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:05 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij een trauma hebt overgehouden aan een paar tv beelden en dat je het niet goed kunt verwerken door je beperkte hersenmassa. Je mening is abject en zeker niet normaal en hoort thuis in een TBS-kliniek. Je provoceert om het provoceren. Als een moslim hetzelfde deed maar andersom stond de AIVD allang bij hen op de stoep.
mweh die figuren die dit soort aanslagen lopen te plegen mogen ze wmb ook platschieten eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:59 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik wel.
Algemeen hoofddoekverbod gemeenschapsonderwijs België #3
Algemeen hoofddoekverbod gemeenschapsonderwijs België #3
Hij praat massamoord goed en dat moest haast wel strafbaar zijn.
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh die figuren die dit soort aanslagen lopen te plegen mogen ze wmb ook platschieten eerlijk gezegd
Ik zeg expliciet dat overal waar een bom op valt, gerechtvaardigd is. Gelukkig zijn we hier in het westen niet als dezelfde haatbaarden die een kantoorgebouw neersmeten. Wij richten over het algemeen onze militaire middelen op militaire doelen en verzetsstrijders. Dat er af en toe slachtoffers vallen buiten dat gebied zal ik ook niet ontkennen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.
in dit specifieke geval raad ik je aan om eens naar stormfront te gaan. of maroc.nl. zelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja doe maar net of ik dat tuig verdedig, maar je weet dondersgoed dat Whiskey_Tango niet alleen op de terroristen doelt, maar op al het volk dat toevallig daar rondloopt. Onschuldige vrouwen, kinderen, ouderen etc. kunnen op geen greintje sympathie van hem rekenen. Zulke smerige reacties kom je zelfs niet op Stormfront tegen.
Dat is te zien ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zeg expliciet dat overal waar een bom op valt, gerechtvaardigd is.
Compleet uit het niets, zonder dat er veel provocatie aan vooraf ging.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef RobbieRivera het volgende:
Ik vind jou een engerd. Jij heult met de vijand, 70 jaar geleden zouden ze je kop kaal scheren en op een kar door de straten heenrijden zodat duidelijk is dat jij wereldvreemd bent!
Oh, maar jij komt bij ziekemoslims thuis, Boehoe, zielig allemaal
![]()
Kijk, alsof wij erom vragen dat ze ziek zijn? Wat maakt hen dit dan? Pinochet was ook ziek en zielig, laatst nog die Duitser die misdaden tegen de menselijkheid had begaan en alsnog wordt berecht in Duitsland. Wat was die man ziek, boehoe
Omdat jij bij een selectief groepje mensen komt weet jij wel wat er speelt in de rest van de wereld? Die is veel groter dan een pauperwijkje waar jij als verpleegkundige (wat een pauperberoep is dat trouwens, vaak mensen die zelf in pauperwijkjes wonen of van het woonwagenkamp komen en dit beroep uitoefenen, schijt van de billen bij ouderen afvegen) komt.
Huil, een meerderheid van m'n vrienden is buitenlands, en ik volg een opleiding voornamelijk om buitenlanders. Ga me dus niet vertellen hoe racistisch en discriminerend ik ben, want ik ben alles behalve een stormfront aanhanger, of welke stempel je me ook op de kop wenst te drukken.quote:
Het is en blijft Robbie he, die spoort niet helemaal. Extreme 'wij' en 'zij' denker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Compleet uit het niets, zonder dat er veel provocatie aan vooraf ging.
Niet de eerste keer trouwens. Kan er iets gedaan worden aan deze debiel?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand RobbieRivera even helpen? Wilders in januari voor de rechter Volgens mij bestaat het topic voor de helft uit zijn posts, maar zijn zijn on topic posts op één hand te tellen. Hij doet niets anders dan het spelen op de man af.
Nu we het er toch over hebben, kan iemand ook meteen even de posts van Meh7 doornemen en de kloonscan over zijn profieltje laten gaan? Bij voorbaat dank.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
Kan iemand RobbieRivera even helpen? In dit topic vooral: Wilders in januari voor de rechter Volgens mij bestaat het topic voor de helft uit zijn posts, maar zijn zijn on topic posts op één hand te tellen. Hij doet niets anders dan het spelen op de man af.
Oh, en Disana maakt er ook nogal een rommeltje van in dat topic. Misschien kan iemand haar even de weg naar Indymedia of Antifa wijzen? Hier op fok heeft het aandoenlijke wichtje in elk geval niets te zoeken.quote:
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Sowieso verdient dat topic wel wat opruiming. Die Gisele mag van mij ook per direct de prullenbak in
*boeeeoeeeoeeee*quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:54 schreef Gisele het volgende:
[..]
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:52 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Oh, en Disana maakt er ook nogal een rommeltje van in dat topic. Misschien kan iemand haar even de weg naar Indymedia of Antifa wijzen? Hier op fok heeft het aandoenlijke wichtje in elk geval niets te zoeken.
geregistreerd op: donderdag 27 augustus 2009quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:54 schreef Gisele het volgende:
[..]
Omdat ik het opneem tegen de naziklonen moet ik per direct de prullenbak in? Wat een onzin.
Wat is je probleem? Mag je je niet op donderdag 27 augustus 2009 registreren? Of mag je hier alleen klagen als je meer dan 1000 dagen lid bent?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Niet om zuur te doen hoor, maar jullie hebben weinig recht van spreken. Zowel Disana als Whiskey_Tango hebben een keurige post-geschiedenis met fatsoenlijke en weldoordachte posts. Dat kan ik van jullie niet zeggen.
Kan me er wel iets bij voorstellen, je komt (als kloon waarschijnlijk) net kijken, en begint meteen te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:01 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Mag je je niet op donderdag 27 augustus 2009 registreren? Of mag je hier alleen klagen als je meer dan 1000 dagen lid bent?
Dus als je niet "net komt kijken" en begint te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt, zoals hierboven Hephaistos., Meh7, Disana en jijzelf, is het ineens niet erg meer?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen, je komt (als kloon waarschijnlijk) net kijken, en begint meteen te brullen en anderen terecht te wijzen op een manier die niet gewaardeerd wordt.
Vergeet jezelf niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Hukkie het volgende:
Hepahistos Meh7 en Disana zijn gewaardeerde users. Die hebben misschien wat meer krediet opgebouwd dan een nieuwkomer die meteen begint te brullen, en daarmee de kans loopt om als relkloon of troll te worden weggezet.
Oh nou, dat zie ik niet echt als mijn probleem. Krediet of niet, het gaat erom wie er gelijk heeft. En ik heb hier gelijk. Of ik het ook krijg is een tweede, maar daarvoor is dit fok. Dat hangt nu eenmaal van vriendjespolitiek aan elkaar, hetgeen ik hier ook een beetje proef uit jouw post.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Hukkie het volgende:
Hepahistos Meh7 en Disana zijn gewaardeerde users. Die hebben misschien wat meer krediet opgebouwd dan een nieuwkomer die meteen begint te brullen, en daarmee de kans loopt om als relkloon of troll te worden weggezet.
Geen idee of er sprake is van vriendjespolitiek, ik baseer me op algemene omgangsvormen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:35 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Oh nou, dat zie ik niet echt als mijn probleem. Krediet of niet, het gaat erom wie er gelijk heeft. En ik heb hier gelijk. Of ik het ook krijg is een tweede, maar daarvoor is dit fok. Dat hangt nu eenmaal van vriendjespolitiek aan elkaar, hetgeen ik hier ook een beetje proef uit jouw post.
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Geen idee of er sprake is van vriendjespolitiek, ik baseer me op algemene omgangsvormen.
Geen vooroordelen, denk dat je discussiestijl boekdelen spreekt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?
Jij vindt beginnen te posten op fok te vergelijken met een nieuwe baan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Geen vooroordelen, denk dat je discussiestijl boekdelen spreekt.
Oke, stel je krijgt een nieuwe baan, nieuwe mensen, alles nieuw. Wat denk je dat er gebeurt als je vanaf het begin al van de hoogste toren blaast en gaat lopen brullen? Dan word je binnen de kortste keren door je nieuwe collega's uitgekotst. Fok is wat dat betreft niet anders, dat heeft niets met vriendjespolitiek te maken.
Only @ Fok. Hoe kun je nou krediet opbouwen op een forum. Wie beoordeelt dat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij uit hier je vooroordelen over mensen met een korte posthistorie en dat noem jij dan "algemene omgangsvormen"?
Hukkie!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Only @ Fok. Hoe kun je nou krediet opbouwen op een forum. Wie beoordeelt dat.
Dat is wat ik bedoelde met algemene omgangsvormen. Maar we zullen verder wel zien hoe het allemaal uitpakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef bwgrainer het volgende:
[..]
Jij vindt beginnen te posten op fok te vergelijken met een nieuwe baan?
Het pakt niet uit. Men is te laf om hard tegen hun vriendjes, de linksen, op te treden. En tegen rechtsen optreden heeft geen enkele zin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde met algemene omgangsvormen. Maar we zullen verder wel zien hoe het allemaal uitpakt.
Whiskey Tango wenst hele bevolkingsgroepen de dood toe. Dat je het even weet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Niet om zuur te doen hoor, maar jullie hebben weinig recht van spreken. Zowel Disana als Whiskey_Tango hebben een keurige post-geschiedenis met fatsoenlijke en weldoordachte posts. Dat kan ik van jullie niet zeggen.
Boehoe ik heb genoeg nuances aangebracht in mijn posts, dat je er overheen leest is niet mijn schuld. Verder heb ik het idee dat ik hier constant door mensen als jou op een weegschaal gezet wordt en iedere keer wordt beticht van dingen waar ik het faliekant mee oneens ben. Alle verwijzingen naar een eventuele connectie met NSB of Nazisme werp ik verre van mij, en hier ook weer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whiskey Tango wenst hele bevolkingsgroepen de dood toe. Dat je het even weet.
Het is geen "boehoe", het is een feitelijke constatering. En een bevolkingsgroep doodwensen kan je niet nuanceren. Waarom zou jij nou constant op een weegschaal worden gezet en mensen als Hephaistos bijvoorbeeld niet. Hoe zou dat nou toch komen? Je loopt elke discussie m.b.t. moslims te verzieken met je reply's die vol met afgunst en haat zitten - en dan loop je te klagen dat je in een hoekje wordt gedreven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boehoe ik heb genoeg nuances aangebracht in mijn posts, dat je er overheen leest is niet mijn schuld. Verder heb ik het idee dat ik hier constant door mensen als jou op een weegschaal gezet wordt en iedere keer wordt beticht van dingen waar ik het faliekant mee oneens ben. Alle verwijzingen naar een eventuele connectie met NSB of Nazisme werp ik verre van mij, en hier ook weer.
Ja omdat elk greintje kritiek op de Islam meteen wordt gezien als haat en afgunst. Ten eerste snap ik niet eens waar je afgunst vandaan haalt, want ik wil alles behalve een religie als de Islam, en ben er ook helemaal niet jaloers op. En zoals Hephaistos ook zegt, ik heb wel degelijk nette en beredeneerde posts geplaatst, alleen op de een of andere manier worden altijd zinnen er uit gehaald die 'jullie' niet aan staan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geen "boehoe", het is een feitelijke constatering. En een bevolkingsgroep doodwensen kan je niet nuanceren. Waarom zou jij nou constant op een weegschaal worden gezet en mensen als Hephaistos bijvoorbeeld niet. Hoe zou dat nou toch komen? Je loopt elke discussie m.b.t. moslims te verzieken met je reply's die vol met afgunst en haat zitten - en dan loop je te klagen dat je in een hoekje wordt gedreven.
Zoals ik al zei, dan zou Hephaistos ook in die hoek worden gedreven. Maar dat gebeurd niet, jij wel. Waarom? Kennelijk heeft het dus niet te maken met het standaardgehuil van "eeuh kritiek op de Islam wordt meteen gezien als haat en afgunst", maar heeft het meer te maken met posts zoals:quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja omdat elk greintje kritiek op de Islam meteen wordt gezien als haat en afgunst. Ten eerste snap ik niet eens waar je afgunst vandaan haalt, want ik wil alles behalve een religie als de Islam, en ben er ook helemaal niet jaloers op. En zoals Hephaistos ook zegt, ik heb wel degelijk nette en beredeneerde posts geplaatst, alleen op de een of andere manier worden altijd zinnen er uit gehaald die 'jullie' niet aan staan.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dit dus, irritant gezever en gezeik al die jaren lang, leen eens een paar B-52's van de Verenigde Staten en leg er een tapijt van clusterbommen overheen, en dan kijken we wel verder.
Ja en wat heeft die post te maken met de Islam? Ik had het over het continue terroriseren van Hamas mensen in de Gaza strook die Israël zo onderhand een aardige doorn (balk) in het oog worden. Ik zei dat ik het oneens was met het beleid van Sharon en Olmert in de afgelopen jaren, omdat ze m.i. te zacht optraden tegen deze terroristische organisatie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dan zou Hephaistos ook in die hoek worden gedreven. Maar dat gebeurd niet, jij wel. Waarom? Kennelijk heeft het dus niet te maken met het standaardgehuil van "eeuh kritiek op de Islam wordt meteen gezien als haat en afgunst", maar heeft het meer te maken met posts zoals:
[..]
Je had het over het compleet wegvagen van dat gebied, klaar. Je postte daarna nog net zo hard dat de onschuldige slachtoffers die daarbij zouden vallen niet belangrijk zouden zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja en wat heeft die post te maken met de Islam? Ik had het over het continue terroriseren van Hamas mensen in de Gaza strook die Israël zo onderhand een aardige doorn (balk) in het oog worden. Ik zei dat ik het oneens was met het beleid van Sharon en Olmert in de afgelopen jaren, omdat ze m.i. te zacht optraden tegen deze terroristische organisatie.
Zoals hier? :quote:Als ik dan zeg dat ik vóór een krachtigere militaire operatie ben tegen de Hamas en consorten in Hamas, dan heeft dat niks uit te staan met een geloof, anders had ik wel gepleit voor een kernbom op Mekka.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Neen, als het zover komt wil ik wel mijn meesterwerk kunnen aanschouwen, een nucleaire krater wat eerst Mekka heette. Lang leve technologie.
Jij als fervent aanhanger van de islam doet niet anders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Whiskey Tango wenst hele bevolkingsgroepen de dood toe. Dat je het even weet.
Ja maar wat heeft dat te maken met mijn mening over de Islam of buitenlanders in het algemeen? Je doet net alsof de hele wereld bestaat uit Hamas mensen en Nederlanders. Ik heb een meereendeel van vrienden die uit het buitenland komen, en m'n opleiding bestaat voor 90% uit buitenlanders en niet westerse mensen, waar ik de beste relaties mee onderhoud.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had het over het compleet wegvagen van dat gebied, klaar. Je postte daarna nog net zo hard dat de onschuldige slachtoffers die daarbij zouden vallen niet belangrijk zouden zijn.
[..]
Heb je de context ook gelezen of niet? Ik reageerde op een post van Triggershot die het jolig had over een Frans vliegtuig de Burj-Al-Arab in te vliegen omdat westerlingen dan over zouden gaan op terrorisme of iets in die geest.quote:Zoals hier? :
Zoals gemuteerde zelf ooit eens schreef, " liever dood dan dat ik ooit mijn geloof opgeef".quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:47 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Maar ja, als jij vindt dat Whiskey dan maar dood moet......... je weet het! Materialist, tot in de kist!![]()
Wat kan mij dat nou schelen? Jij zorgt er zelf voor met dergelijke reacties dat je in een hoek wordt geduwd. Je had het niet over bommen op Hamas, het staat er overduidelijk, tezamen met de post waarin je onverschillig staat tegenover het vallen van eventuele onschuldige slachtoffers. Niemand dwingt je om dat op te schrijven, klaar!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ja maar wat heeft dat te maken met mijn mening over de Islam of buitenlanders in het algemeen? Je doet net alsof de hele wereld bestaat uit Hamas mensen en Nederlanders. Ik heb een meereendeel van vrienden die uit het buitenland komen, en m'n opleiding bestaat voor 90% uit buitenlanders en niet westerse mensen, waar ik de beste relaties mee onderhoud.
Je mening over het doden van onschuldige mensen echter...quote:Mijn mening tegenover terroristische organisaties en Hamas in de Gaza strook heeft dan ook niks te maken met een of andere rare Nazi of NSB vergelijking die ik naar m'n kop gesmeten krijg overal, en dan worden deze argumenten weer aangekaart.
Hij gaf een voorbeeld inderdaad, waarop jij behoorlijk serieus sprak over een "meesterwerk" die jij zou willen aanschouwen. Het is vrij evident dat je posts een zeer hatelijk karakter hebben. Kort gebruik maken van de zoekfunctie op Google met jouw naam i.c.m. de woorden moslims, laten w.m.b. ook een aantal niet kosjere posts zien. Moet je zelf weten allemaal, maar ga dan niet verongelijkt zitten huilen als je in een hoek geduwd wordt.quote:Heb je de context ook gelezen of niet? Ik reageerde op een post van Triggershot die het jolig had over een Frans vliegtuig de Burj-Al-Arab in te vliegen omdat westerlingen dan over zouden gaan op terrorisme of iets in die geest.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
Wilders, cultureel revanchist
post 15.33: discriminerend, trollend, you name it..
Je wilt toch niet zeggen dat ze dat al van huis uit kunnen of dat ze geboren worden met die kennis?quote:Stelen, roven en dope dealen hebben ze geleerd!
Het is vrij logisch dat ik nooit en te nimmer mijn religieuze overtuiging gedwongen ga opgeven, dan sterf ik nog liever inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:50 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zoals gemuteerde zelf ooit eens schreef, " liever dood dan dat ik ooit mijn geloof opgeef".
Lijkt me geen moeilijke keuze, W_T of gemuteerde.......hmm wie zou ik kiezen??
Bij jou is het de laatste tijd geen 'greintje' meer maar echt heel ongenuanceerd en beschuldigend, veroordelend en aanvallend naar zowel posters als hele bevolkingsgroepen. Echt heel jammer want het komt de discussies niet meer ten goede.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja omdat elk greintje kritiek op de Islam meteen wordt gezien als haat en afgunst. Ten eerste snap ik niet eens waar je afgunst vandaan haalt, want ik wil alles behalve een religie als de Islam, en ben er ook helemaal niet jaloers op. En zoals Hephaistos ook zegt, ik heb wel degelijk nette en beredeneerde posts geplaatst, alleen op de een of andere manier worden altijd zinnen er uit gehaald die 'jullie' niet aan staan.
Dat is een persoonlijke keuze die ik respecteer gemuteerde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is vrij logisch dat ik nooit en te nimmer mijn religieuze overtuiging gedwongen ga opgeven, dan sterf ik nog liever inderdaad.
Moet ik nu ook al tegemoet komen aan kortzichtigheid van bepaalde mensen op dit forum door elke nuancering aan te brengen en bij elk woord een footnote te zetten dat het gaat over een groep, maar niet de mensen naast deze groep? Ik daag je dan ook uit een post van mij te vinden waar ik schrijf dat elke buitenlander over de kling moet of dat zwart/getint een inferieur ras is. Mijn opmerkingen zijn gebaseerd op terroristische aanslagen en de mensen die daar direct mee te maken hebben, het lijkt me nogal duidelijk dat, maar blijkbaar voor sommigen niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen? Jij zorgt er zelf voor met dergelijke reacties dat je in een hoek wordt geduwd. Je had het niet over bommen op Hamas, het staat er overduidelijk, tezamen met de post waarin je onverschillig staat tegenover het vallen van eventuele onschuldige slachtoffers. Niemand dwingt je om dat op te schrijven, klaar!
[..]
Het doden van onschuldige mensen en het tolereren van enige slachtoffers is niet gelijk.quote:Je mening over het doden van onschuldige mensen echter...
Wat een grote nonsense, waarom is altijd alles met religie serieus te nemen ineens, ik ga toch ook niet serieus denken dat Triggershot een Frans vliegtuig in Burj-Al-Arab wou vliegen of wel? En ik post daar een reactie op en ineens pleit ik voor het opblazen van een hele gelovige stad. Ja, selectieve conclusies trekken uit posts kan ik ook wel, maar dat heb ik hier boven ook al gezegd, ik ga niet bij iedere mening of woord een footnote zetten in Jip&Janneke taal zodat het duidelijk is voor bepaalde forum users.quote:Hij gaf een voorbeeld inderdaad, waarop jij behoorlijk serieus sprak over een "meesterwerk" die jij zou willen aanschouwen. Het is vrij evident dat je posts een zeer hatelijk karakter hebben. Kort gebruik maken van de zoekfunctie op Google met jouw naam i.c.m. de woorden moslims, laten w.m.b. ook een aantal niet kosjere posts zien. Moet je zelf weten allemaal, maar ga dan niet verongelijkt zitten huilen als je in een hoek geduwd wordt.
is dat niet wat extremistisch in het licht van iets wat je gelooft?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is vrij logisch dat ik nooit en te nimmer mijn religieuze overtuiging gedwongen ga opgeven, dan sterf ik nog liever inderdaad.
Zoals ik al zei, ik ga niet bij iedere opmerking (en al helemaal niet een waar ik inspeel op Robbie) een post plaatsen waarin ik een footnote geef met excuses of verklaring. Anders krijg je discussies "Ik ben het niet eens met de Islam (maar niet met alle moslims hoor) want ze onderdrukken vrouwen (maar ook niet allemaal hoor) en hebben een cultuur waar geweld vaker in voor komt (maar niet bij allemaal hoor) en daarmee vooral in de Noord Afrikaanse culturen (de andere moslim landen niet hoor, maar ook niet elke mocro en turk) daarom ben ik voor hardere aanpak en heb ik geen medelijden met andere mensen (maar ze moeten ook niet allemaal aangepakt worden, want dat is zielig natuurlijk).quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij jou is het de laatste tijd geen 'greintje' meer maar echt heel ongenuanceerd en beschuldigend, veroordelend en aanvallend naar zowel posters als hele bevolkingsgroepen. Echt heel jammer want het komt de discussies niet meer ten goede.
Edit: en ik zit verder te lezen en meteen zie ik weer zo'n post van je:
Wilders, cultureel revanchist
Je hebt recht op je snoeiharde meningen, maar ik vind niet dat je nog kunt stellen dat je goed discussieert.
Misschien heb je het dan zelf niet door, maar je snoeiharde veroordelingen van met name moslims en moslimposters komen heel extreem over en zijn niet bevorderlijk voor enige discussie. Verder is er niets mis met nuanceren, zo komen we elkaar tegemoet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ga niet bij iedere opmerking (en al helemaal niet een waar ik inspeel op Robbie) een post plaatsen waarin ik een footnote geef met excuses of verklaring. Anders krijg je discussies "Ik ben het niet eens met de Islam (maar niet met alle moslims hoor) want ze onderdrukken vrouwen (maar ook niet allemaal hoor) en hebben een cultuur waar geweld vaker in voor komt (maar niet bij allemaal hoor) en daarmee vooral in de Noord Afrikaanse culturen (de andere moslim landen niet hoor, maar ook niet elke mocro en turk) daarom ben ik voor hardere aanpak en heb ik geen medelijden met andere mensen (maar ze moeten ook niet allemaal aangepakt worden, want dat is zielig natuurlijk).
Dat is toch niet te doen man?
Wil je hiermee zeggen dat genuanceerd posten (op een normale toon) niet aan je besteed is? Acht je dat gewoonweg teveel moeite? Is het zo moeilijk om specifiek over een groep te praten? Als je Hamas bedoeld dan zeg je Hamas - als je daarna zegt "mwuh die onschuldige slachtoffers die er dan bij vallen, dat boeit me niet", dan laat je heel snel de verdenking over je heen dat je hen allemaal het liefst dood wil hebben. Helemaal als je het ervoor nog hebt over B52 bommenwerpers die even de klus moeten klaren. Je bent aan het radicaliseren zonder dat je het door hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Moet ik nu ook al tegemoet komen aan kortzichtigheid van bepaalde mensen op dit forum door elke nuancering aan te brengen en bij elk woord een footnote te zetten dat het gaat over een groep, maar niet de mensen naast deze groep? Ik daag je dan ook uit een post van mij te vinden waar ik schrijf dat elke buitenlander over de kling moet of dat zwart/getint een inferieur ras is. Mijn opmerkingen zijn gebaseerd op terroristische aanslagen en de mensen die daar direct mee te maken hebben, het lijkt me nogal duidelijk dat, maar blijkbaar voor sommigen niet.
Triggershot had het over Westerlingen die een Frans vliegtuig daarin zouden laten vliegen, dat was uiteraard geen serieuze reactie, maar je reageerde er vrij serieus op. Net als de eerste zin "nee dat is alleen weggelegd voor idioten a la moslims". Je hapte gewoon keihard in een valstrik van Triggershot imo.quote:Wat een grote nonsense, waarom is altijd alles met religie serieus te nemen ineens, ik ga toch ook niet serieus denken dat Triggershot een Frans vliegtuig in Burj-Al-Arab wou vliegen of wel? En ik post daar een reactie op en ineens pleit ik voor het opblazen van een hele gelovige stad. Ja, selectieve conclusies trekken uit posts kan ik ook wel, maar dat heb ik hier boven ook al gezegd, ik ga niet bij iedere mening of woord een footnote zetten in Jip&Janneke taal zodat het duidelijk is voor bepaalde forum users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |