quote:
Kan het daar nu weer normaal? Ontopic en andersquote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Clairvaux het volgende:
Israëlische president verliest bewustzijn
Beetje opschonen misschien?
Wtfquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Kan iemand die Aartjan van de wereldbol schoppen, of tenminste een beginnetje maken op Fok!?
Zo, even een post waar hij mij wenst te beschrijven, ik bespaar jullie ook nog de zoektocht door z'n postgeschiedenis.quote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef Aartjan het volgende:
[..]
Fascist, zionist en ook nog eens een racist. Beetje bij beetje word je ontmaskerd.
Zie tijdstip van die reactie. Dat was nadat ik jouw NSB reactie in dit topic zag.quote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zo, even een post waar hij mij wenst te beschrijven, ik bespaar jullie ook nog de zoektocht door z'n postgeschiedenis.
Geen dank
Ik zei al eerder dat ie humor heeft iddquote:Op zondag 13 september 2009 22:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hij is wel geweldig, hij wast z'n handen in onschuld en post dan in ditzelfde topic dat ik een NSB'er zou zijn.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef popolon het volgende:
Kloon invasie in NWS weer. Waar is die grote bezem?
Jij post anders ook flink door daar...quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Hukkie het volgende:
Kan er geen slotje op dit topic?
Begint een tikje vermoeiend te worden.
Jawel, maar begint een tikje vermoeiend te worden.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Jij post anders ook flink door daar...
Hij moet ook aan zijn postcount werken, e-penis jeweetz.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Jij post anders ook flink door daar...
Vermoeiend? Alt + F4.quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Hukkie het volgende:
Kan er geen slotje op dit topic?
Begint een tikje vermoeiend te worden.
Hoezee, met de .....quote:Op zondag 13 september 2009 23:56 schreef Meh7 het volgende:
Kan hoerenjong even door de kloon-scanner?
Nou, niet iedereen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Hukkie het volgende:
Ah, vandaag is het alle-ballen-op-Hukkie-dag, prima hoor. Leef je uit zou ik zeggen.
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef Aartjan het volgende:
Whiskey & Hukkie, sitting in a tree....
En Whiskey_Tangaquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.
Hmm, ben niet echt van de mannenliefdequote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |