quote:
Kan het daar nu weer normaal? Ontopic en andersquote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Clairvaux het volgende:
Israëlische president verliest bewustzijn
Beetje opschonen misschien?
Wtfquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Kan iemand die Aartjan van de wereldbol schoppen, of tenminste een beginnetje maken op Fok!?
Zo, even een post waar hij mij wenst te beschrijven, ik bespaar jullie ook nog de zoektocht door z'n postgeschiedenis.quote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef Aartjan het volgende:
[..]
Fascist, zionist en ook nog eens een racist. Beetje bij beetje word je ontmaskerd.
Zie tijdstip van die reactie. Dat was nadat ik jouw NSB reactie in dit topic zag.quote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zo, even een post waar hij mij wenst te beschrijven, ik bespaar jullie ook nog de zoektocht door z'n postgeschiedenis.
Geen dank
Ik zei al eerder dat ie humor heeft iddquote:Op zondag 13 september 2009 22:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hij is wel geweldig, hij wast z'n handen in onschuld en post dan in ditzelfde topic dat ik een NSB'er zou zijn.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef popolon het volgende:
Kloon invasie in NWS weer. Waar is die grote bezem?
Jij post anders ook flink door daar...quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Hukkie het volgende:
Kan er geen slotje op dit topic?
Begint een tikje vermoeiend te worden.
Jawel, maar begint een tikje vermoeiend te worden.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Jij post anders ook flink door daar...
Hij moet ook aan zijn postcount werken, e-penis jeweetz.quote:Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Jij post anders ook flink door daar...
Vermoeiend? Alt + F4.quote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Hukkie het volgende:
Kan er geen slotje op dit topic?
Begint een tikje vermoeiend te worden.
Hoezee, met de .....quote:Op zondag 13 september 2009 23:56 schreef Meh7 het volgende:
Kan hoerenjong even door de kloon-scanner?
Nou, niet iedereen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Hukkie het volgende:
Ah, vandaag is het alle-ballen-op-Hukkie-dag, prima hoor. Leef je uit zou ik zeggen.
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef Aartjan het volgende:
Whiskey & Hukkie, sitting in a tree....
En Whiskey_Tangaquote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.
Hmm, ben niet echt van de mannenliefdequote:Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dan had hij zich beter Huggie kunnen noemen.
Doe toch eens normaal, gestoorde idioot.quote:
Tree-Huggie klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, ben niet echt van de mannenliefde
quote:Op maandag 14 september 2009 00:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal, gestoorde idioot.
Ook nog schizofreenquote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef Aartjan het volgende:
[..]
Mijn broer heet Aarsjan, ik ben AarTjan.
Helaas, boomknuffelaar dekt de lading niet echt.quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Tree-Huggie klinkt niet verkeerd
Kunnen "onze" mods morgen een nieuwe openen en deze bagger ongezien weggooien.quote:Op maandag 14 september 2009 00:12 schreef AAAAAA het volgende:
Nu begint de vermoeidheid hier ook toe te slaan.
Wat een leuke aanvulling op de TT, het labyrinth van nws.feedbackposts goed verstopt!quote:
01:31 doet je de groeten.quote:
idd... wie heeft dat aangepast!quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat een leuke aanvulling op de TT, het labyrinth van nws.feedbackposts goed verstopt!
Dat is toch de bedoeling van een labyrinth, dat je moet zoeken?
uitkeringstrekkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
01:31 doet je de groeten.
Trusten![]()
You say that like it's a bad thing maynquote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef JodyBernal het volgende:
Dit is gewoon ordinaire linkse censuur.
Censuur is altijd slecht, of die nu links is of rechts. In dit geval is die links.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing mayn
flamebait gok ikquote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef JodyBernal het volgende:
Waarom is Turkije wil uitlevering Fergie na docu over weeskinderen ge-edit? Ik zeg er toch bij dat het vooroordelen zijn? Mag je nu ook al niet meer uitspreken dat je vooroordelen ergens over hebt en wat die precies zijn? Dit is gewoon ordinaire linkse censuur.
Hoezo? Dit is toch zeker een Nederlands forum en geen Turks forum? Dus hoe kan dit dan in godsnaam een flamebait zijn?quote:
Waar maak je je eigenlijk druk om? Je reactie is weggehaald, mijns inziens is dat ook terecht, want je vooroordelen en eigen mening zijn allang bekend hierquote:Op woensdag 16 september 2009 12:35 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch zeker een Nederlands forum en geen Turks forum? Dus hoe kan dit dan in godsnaam een flamebait zijn?De politieke correctheid is weer stuitend.
Als Nederlanders met een Turkse afkomst moeite hebben met de manier waarop er in Nederland over Turken wordt gesproken, moeten ze misschien maar weer terug naar Turkije gaan.
Dus de edit is terecht?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk druk om? Je reactie is weggehaald, mijns inziens is dat ook terecht, want je vooroordelen en eigen mening zijn allang bekend hierHet was immers jouw vooroordeel toch?
Onnodig om dat op die manier toch nog ff te generaliseren?
Dus de edit was niet terecht, anders had je deze ook wel weggehaald?quote:Daarnaast zet je het enkele posts daaronder met exact dezelfde woorden nog eens neer... maar dan net iets anders. Zucht...
Eerder op bed Frutsel, de moeheid slaat toequote:
Ja. Zucht...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk druk om? Je reactie is weggehaald, mijns inziens is dat ook terecht, want je vooroordelen en eigen mening zijn allang bekend hierHet was immers jouw vooroordeel toch?
Onnodig om dat op die manier toch nog ff te generaliseren?
Daarnaast zet je het enkele posts daaronder met exact dezelfde woorden nog eens neer... maar dan net iets anders. Zucht...
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah ik denk dat je het vooral moet houden op de hier geldende 'menselijke en maatschappelijke' normen. In Thailand en Marokko is hij bijvoorbeeld 'the man'.
Linkje?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef Meki het volgende:
Paddy, waarom haal je kritiek op Wilders weg ?
Deze titel en de feiten kloppen ook niet. Of vind je dit dan niet zo erg?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef gelly het volgende:
Gaarne de TT aanpassen, deze klopt niet :
Allochtonen frauderen massaal met kinderopvang
Wat wil je bereiken door met het vingertje te wijzen?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze titel en de feiten kloppen ook niet. Of vind je dit dan niet zo erg?
Ik heb dat hele pulptopic niet eens gezienquote:Op donderdag 17 september 2009 17:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze titel en de feiten kloppen ook niet. Of vind je dit dan niet zo erg?
Huilie is weer aanwezig hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef gelly het volgende:
dat jij nog mag posten ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Meki het volgende:
Marokko: eten tijdens ramadan is strafbaar
Dat deze user nog mag posten
zoiets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:31 schreef Clairvaux het volgende:
Gewonden bij Iraanse protesten op solidariteitsdag
TT wijzigen svp in Gewonden bij Iraanse protesten; Mousavi belaagd
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef gelly het volgende:
Begrijp werkelijk niet waarom dat getrol nog steeds getolereerd wordtquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:09 schreef Slappy het volgende:
Hondenbaasjes overhoop met moskeebezoekers
Dom nutteloos getrol van Meki weer
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Meki het volgende:
Dat is vrijheid van meningsuiting
Of geldt dat niet meer ?
Ga in Onzin spelen of zo..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Meki het volgende:
Dat is vrijheid van meningsuiting
Of geldt dat niet meer ?
Geen antwoord, ik weet genoeg.quote:
Dat snap ik ook niet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Begrijp werkelijk niet waarom dat getrol nog steeds getolereerd wordt
Dag-in dag-uit
Is dit het privé ONZ forum van Meki
Nee ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Mogen de andere users net zo trollerig zijn als dat Meki is? Gelijke monikken, gelijke kappen enzo...
In dit specifieke geval had de TS het fatsoen zijn fout in te zien en een deed een verzoekquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het is tekenend dat als een topic "Dood aan Israel" heet iedereen ervan uitgaat dat het een Meki topic is.
Mogen de andere users net zo trollerig zijn als dat Meki is? Gelijke monikken, gelijke kappen enzo...
Andere users mogen dat dan toch net zo goed?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef Meki het volgende:
Mag ik soms niet beroepen op vrijheid van meningsuiting..
Klik even op de spoiler in de OP, het was zijn bedoeling om te stangen. Dan kan hij het krijgen ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef PhalanX het volgende:
'Moslims niet zoenen na ramadan' II
Meh en Keesbroekheid zijn weer fatsoenlijk bezig... NOT!
Nee..als ik hetzelfde doe wordt mijn post weggehaald, off topic oneliners plaatsen bedoel ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Andere users mogen dat dan toch net zo goed?
jouw opmerking ging richting Gia... iemand die NIET de openingspost maakte.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Klik even op de spoiler in de OP, het was zijn bedoeling om te stangen. Dan kan hij het krijgen ook.
Maar als ik Mohamed/Jezus of god nou een domme onzin/fantasie vindt? Dan ga jij gelijk huilen in het feedback topicquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef Meki het volgende:
Iedereen mag zijn mening uiten
Maar de meeste begatiliseren mijn mening als een troll en zetten een complot tegen mij op..
en willen mijn vrijheid van meningsuiting afpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |