Goed niet alle problemen opgelost, toch blijft dit nieuwsquote:'Moslims niet zoenen na ramadan' AMSTERDAM - Moslims mogen na afloop van de ramadan elkaar niet zoenen of omhelsen. Gezondheidsexperts adiviseren dit om een verdere verspreiding van de Mexicaanse griep te voorkomen.
''Vermijd omarmingen en zoenen maar schud elkaar de hand", zo citeert de krant Gulf Daily News uit Bahrein vrijdag een woordvoerster van het ministerie van Gezondheid in Manama.
Fatwa
In Jordanië, waar nu 274 gevallen van de Mexicaanse griep zijn vastgesteld, vaardigden de autoriteiten een "fatwa" uit over kussen op de wang tijdens deze feestperiode.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Kanker op en sterf lekker zelf aan de Mexicaanse griep, jij mongool.
Ikke niet, mankeert mij helemaal niets en vermoedelijk al een dosis gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Kanker op en sterf lekker zelf aan de Mexicaanse griep, jij mongool.
ok en nu?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ikke niet, mankeert mij helemaal niets en vermoedelijk al een dosis gehad.
Ik will idereen toch echt aanraden ook de imams en Mullahs even op te lezen op normale griep
En die gegeven te vergelijken met die van de varkensgriep
leuk te zien dat all die Mullahs etc zich zo laten opnaaien door een propaganda campagne die er toe dient de Americanse mediciujn industrie overeind te houden.
En in Namen?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:18 schreef Athmozz het volgende:
En in Gent mogen ze niet met de auto rijden om familie te gaan opzoeken
wel, enkel in Gent mag er niet met de auto gereden worden.quote:
Zelfde systeem hier als bij jullie de huisarts komt nioet langs blah blah blahquote:
quote:Influenza's effects are much more severe and last longer than those of the common cold. Most people will recover completely in about one to two weeks, but others will develop life-threatening complications (such as pneumonia). Influenza, however, can be deadly, especially for the weak, old, or chronically ill.[33] People with a weak immune system, such as people with advanced HIV infection or transplant patients (whose immune systems are medically suppressed to prevent transplant organ rejection), suffer from particularly severe disease.[105] Other high-risk groups include pregnant women and young children.[106]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geldt dus voor alle soorten griep
Maar de Tamiflu verkopen spijkeren lekker bij aan de US economie
Zoek verder even sterftecijfersMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Whehe, voel je je aangesproken?quote:
Ja, mijn tante is daaraan overleden. Vind je het gek dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Whehe, voel je je aangesproken?
Ja, ik hoor ook zoveel mensen praten over kanker dit kanker dat, maar ik ga toch ook niet zo meteen flippen en schelden, puur zwaktebod.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Ja, mijn tante is daaraan overleden. Vind je het gek dan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook zoveel mensen praten over kanker dit kanker dat, maar ik ga toch ook niet zo meteen flippen en schelden, puur zwaktebod.
Huil huil, gecondoleerd met je tante, en nu weer verder.quote:
waarschijnlijk staan ze ook niet te trappelen om jou te zoenenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Na de ramadan zal ik die facisten iig niet zoenen
Wie wil Dr. Cox nou niet omhelzen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
waarschijnlijk staan ze ook niet te trappelen om jou te zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |