Het lijkt me daar helemaal de verkeerde kant uit te gaan met Engeland. Bijna elke week is er wel een dode door een messteekquote:Steve Gator, een 26-jarige Engelsman, is door enkele tieners met zijn hoofd zo hard tegen het trottoir geslagen dat een groot deel van zijn schedel moest worden verwijderd. Op 15 januari werd hij aangevallen toen hij terugkwam van zijn werk. De tieners die Gator gruwelijk mishandelden, worden waarschijnlijk niet veroordeeld. De agressors zouden ruzie met hem hebben gehad over zijn neef.
Gator lag twee weken in coma. Ondertussen begonnen zijn hersenen op te zwellen, waardoor chirurgen noodgedwongen de voorkant van zijn schedel moesten verwijderen. Artsen vertelden zijn moeder Nina dat haar zoon nog maar 15 procent kans zou hebben om te overleven.
Moeite met praten
Een paar dagen later arresteerde de politie twee jongens die verantwoordelijk zouden zijn voor de mishandeling. Steve's linker hersenhelft is ernstig beschadigd, waardoor hij nu moeite heeft met praten. Ook zijn geheugen is ernstig aangetast. Gator heeft bovendien zijn baan moeten opgeven.
Volgens advocaten hebben ze nog meer bewijs nodig om de zaak verder te kunnen behandelen. ''Hoeveel bewijs hebben ze nog nodig?", spreekt Nina, de moeder van Steve, schande over de Engelse justitie. "Ik kan het niet geloven. Mijn zoon loopt met een half hoofd rond. Hij kan niet eens werken of rijden'', vervolgt Nina. "Er is absoluut niets wat zijn hersenen beschermt. Die zitten nu vlak onder de huid." (odbs)
http://hln.be/hln/nl/959/(...)-Engelsman-weg.dhtml
Waarom is het onzin dat er geen bewijs is?quote:Op zondag 13 september 2009 16:03 schreef pagadder het volgende:
[..]
Het lijkt me daar helemaal de verkeerde kant uit te gaan met Engeland. Bijna elke week is er wel een dode door een messteek
En wat is dat nu inderdaad voor onzin dat er niet genoeg bewijs is?
Ja, kom je aan met je petje op een sollicitatiegesprek ofzo.quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Adelante het volgende:
Petje op, zie je er niets meer van.
zijn hoofd lijkkt me bewijs genoeg...quote:Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef Karammel het volgende:
[..]
Waarom is het onzin dat er geen bewijs is?
Met zo'n tattoo in je nek, maakt een petje ook niets meer uit.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, kom je aan met je petje op een sollicitatiegesprek ofzo.
Precies wat ik dacht, hij zal zelf ook wel niet zo onschuldig geweest zijnquote:Op zondag 13 september 2009 16:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met zo'n tattoo in je nek, maakt een petje ook niets meer uit.
Oja want hij heeft een tattoo, dus hij zal er wel om gevraagd hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, hij zal zelf ook wel niet zo onschuldig geweest zijn
is ongeveer hetzelfde als zeggen dat een marokkaan wel fout moet zijn en zijn schedel dergelijk ingeslagen moet worden en dan gave grapjes maken.quote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
alleen omdat ie een tattoo in zn nek heeft?quote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op zondag 13 september 2009 16:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
Nadenken is moeilijk of niet? Dat zijn hoofd schade heeft wil nog niet zeggen dat ZIJ het gedaan hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn hoofd lijkkt me bewijs genoeg...
Je vergeet de ‘filter -> scar underneath tool’ om dat litteken onder het haar van oor tot oor te maken.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Rosbief het volgende:
Ik zeg Photoshop-> Liquify->Forward Warp Tool en het hoofd indeuken
Mensen die alles geloven wat ze op internet zien
Jij bent ook echt te dom om je eigen kont af te vegen he?quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Of zou dit het zoveelste voorbeeld zijn dat die dingen helemaal niet werken?quote:Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef StateOfMind het volgende:
Engeland hangt barstensvol met CCTV camera's, dus hopelijk vind men beelden van deze laffe daad en de daders
Ik ben blij dat jij niet op de stoel van de rechter zit. Op grond van emoties zomaar mensen veroordelen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |