En toen viel het kwartje, ik las het meer als een ietwat infantiel gegiechel (Als in 16 jarige meisjes gegiechel) Een goede (duidelijke) MJ grap had overigens op 1 gestaanquote:
Ik begrijp 'm nu wel, alleen ben ik blijkbaar niet de enige die je Hihii leest als iemand die inwendig gekieteld wordt...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Bjoro het volgende:
Een poedel en een topictitel en dat terwijl de jury te dom/te jong* is om een grap over Michael Jackson te begrijpen.
* doorhalen wat niet van toepassing is !
Ik ben slim en oud en had de link met Michael ook niet gelegdquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Bjoro het volgende:
Een poedel en een topictitel en dat terwijl de jury te dom/te jong* is om een grap over Michael Jackson te begrijpen.
* doorhalen wat niet van toepassing is !
Hoor ik daar poedel? Daar begin ik een abbo op de krijgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
Dat zeg ik pas als je een onderschrift neerzet. Dan hebben we in ieder geval een poedel.
"voetbalniveai"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:34 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Trampolines in veld zorgden niet voor gewenste verhoging van voetbalniveai
Typo moet kunnen tochquote:
Moest ik gister ookquote:
Nu ookquote:
quote:-Luco-
-Trampolines in veld zorgden niet voor gewenste verhoging van voetbalniveau-
quote:-Runselpink-
-En wie niet springt die is geen Jood-
quote:-Thelonious-
-Ramses Shaffy: "Spring, duik, kop, lob, juich, werk en bewonder."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-skittelman-
-Vroegah, toen Mexicaanse springbonen nog niet op lijst met verboden middelen stonden. -
O zeker, briljant nummer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Tja, ik vond je het meest creatief en het is een mooi nummer. Ik dacht dat het een leuke foto was maar heb me blijkbaar vergist.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
O zeker, briljant nummer.
Even een foto zoeken.
Heeft iemand nog een goede, actuele op voorraad?
Waarom plaats jij nooit de foto bij je onderschrift?quote:
Omdat ik 't talent heb om dat altijd verkeerd te doen....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Waarom plaats jij nooit de foto bij je onderschrift?
Eigenlijk vind ik die met Robben en Sneyder hierboven beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
Zit hier iets bij Thelonious?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:-BB-King-
-"Hey Wes, wij hebben de ziekte van Hedel.... meer haar op ons zak dan op ons schedel."-
quote:-Ruud-
-"Ik hoor net op de radio dat Alonso komt, wij zitten hier voorlopig nog wel"-
quote:-Bjoro-
-Door de komst van de pinautomaten loopt ook de personele bezetting op de banken terug-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco-
-"He Wesley, weet jij nog een leuk onderschrift?"
- "..."-
Pfewww, was bang dat ik een Michael Jackson grap gemist had.quote:
Het is toch Brama?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:06 schreef skittelman het volgende:
kutfoto
[ afbeelding ]
Stoch laat achterste van zn tong zien
quote:-Thelonious-
-"Als je me nog een keer Noach noemt..."-
quote:-Cara-
-Brama eet na de wedstrijd altijd graag een hapje Portugees.-
quote:-EnGCatjuh-
-Moutinho: "Lekker, knoflook!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-skittelman-
-Stoch laat achterste van zn tong zien-
Wat is er nou weer aan gejat? Net schreeuw je nog om een snelle jury, staat mevrouw niet op het podium dan is het meteen weer gezeik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Had dan maar een nachtje gewachtWinnaar is nogal gejat eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is er nou weer aan gejat? Net schreeuw je nog om een snelle jury, staat mevrouw niet op het podium dan is het meteen weer gezeik.
Laat je nou eens van je professionele kant zien man
Ik ga op zoek naar een nieuwe foto.
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]Doe niet zo aangebrand. Hij is gewoon gejat van mij. Maar het is je gegund. Maar volgende keer iets zelf verzinnen
Wat een domme reactie zeg. Het is vrijwel precies hetzelfde, beetje flauw om dat niet toe te gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.
Weer eens een iets andere foto voor jullie, maar hier moeten jullie het mee doen. Feyenoord - NEC.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een domme reactie zeg. Het is vrijwel precies hetzelfde, beetje flauw om dat niet toe te geven
quote:
Zeurstand aan: Waarom krijg jij absoluut geen gezeik op een kutfoto en ik constantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.
Weer eens een iets andere foto voor jullie, maar hier moeten jullie het mee doen. Feyenoord - NEC.
[ afbeelding ]
Die heb je gestolen van Runselpink.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
NEC experimenteert met balletdanser in selectie
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die heb je gestolen van Runselpink.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die heb je gestolen van Runselpink.
Oh wacht, ik dacht dat je een grapje maakte maar Runselpink heeft er echt 1 gepost. Valt niet op omdat hij nog steeds de foto er niet bij zetquote:
Ahh, jammer...Daar gaat de gegarandeerde poedel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je een grapje maakte maar Runselpink heeft er echt 1 gepost. Valt niet op omdat hij nog steeds de foto er niet bij zet
Denk je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:29 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ahh, jammer...Daar gaat de gegarandeerde poedel.
Ik denk van niet.quote:
Dat hoef je om kwart voor zeven nog niet te roepen hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Bjoro het volgende:
jury ?
quote:SCH
Romeo zoekt Julia
quote:Cara
Vleminckx: "Wat nou Kuyt? Kijk! Maradona!"
quote:Runselpink
Voetbalbalet wordt niet gewardeerd door stewards.
De opmaak is hier te vinden.quote:Bjoro
v Bronckhorst: Even mijn linkerhand omhoog, anders ga ik vallen !
Ligt ie dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
Briljante jury. Al had Bjoro bij mij op gestaan, die vond ik weer zo droog.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
Briljante jury. Al had Bjoro bij mij op 1 gestaan, die vond ik weer zo droog.
ja, bij die poedel in z'n mandje !quote:
Waar heb je het over of was het een onderschrift?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:04 schreef Palmboom313 het volgende:
gasten met in koppertjes zouden meteen een poedel moeten krijgen
Een onderschriftquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar heb je het over of was het een onderschrift?
Ik zal 'm even bellenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:08 schreef Thelonious het volgende:
Weet Runselpink al dat hij de jury is?
Als in, ik krijg de uitslag en mag het in mooie tagjes zettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:01 schreef Runselpink het volgende:
Ik kom er net achter dat ik moet jureren
Echter ben niet in staat dat te doen (ik glip 2 minuten weg).. Luco jureert voor mij. Ik geef hem mijn volgorde.
Excusez moi.
Plaats jij voortaan ook zijn onderschriften maar met foto.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Als in, ik krijg de uitslag en mag het in mooie tagjes zetten
Wie zit er precies in die AardappelSCHillencommissie dan? Bluezz als rechtgeaarde huisvrouw, maar verder?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie zijn een setje?
Fraude natuurlijk, hier moet de geSCHillencommissie aan te pas komen.
Allleen jij volgens mij. En ik ging net aardappels schillen, serieusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wie zit er precies in die AardappelSCHillencommissie dan? Bluezz als rechtgeaarde huisvrouw, maar verder?
quote:Luco
Coutinho weet het ook niet meer: "Dat gras was toch gewoon ok in Nederland?
quote:Rubbereend
Zou er ook nog handel zitten in die witte lijnen hier?
quote:BB-king
"Hmmm, hoeveel coca bolletjes zou je kwijt kunnen in zo'n voetbal?"
De opmaak is hier te vinden.quote:Cara
Coutinho: Hoe lang moet ik nou zitten jongens?
Ach ja, ik had laatst toch al moeten winnen met die ziekte van Hedel grap joh.quote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:13 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar teleurgesteld over Milanese tifosi.
Loopd huntelaar nu de verkeerde kant op dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:51 schreef d_b01 het volgende:
[ afbeelding ]
inter-fan denkt dat huntelaar naar inter is gekomen, huntelaar twijfeld nu ook
quote:-skittelman-
-Verdwaalde fan haalt Huntelaar en Eto'o door elkaar-
quote:vrolijke-frits
"Vfb Stuttgart, interesse? Ich habe das nicht gewußt"
quote:-SCH-
-"Lijk ik zo nog steeds op David Bowie?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious -
-Laughing all the way to the "bank".-
Was niet tevredenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Never change a onderschrift. Die regel ken je toch wel?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Never change a onderschrift. Die regel ken je toch wel?
quote:
Komt de jury gewoon om 20.00 uur met het vernietigende vonnis?quote:
quote:-Rumille-
-NAC-selectie bereidt zich voor op weekje Spanje -
quote:-Mwanatabu-
-Speculaties over aankoop Lucius en Timmer door NAC nemen vaste vorm aan-
quote:-Ruud-
-Nooit Alleen Comazuipen -
De opmaak is hierquote:-kleinzusje-
-Als sNACk een tribune vol wijven en het feest is compleet-
Goed onderschrift eigenlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Ruud het volgende:
Rijkaard met wat Turken.
Lijkt een beetje op die van mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Rijkaard: "Zo laat je een speler z'n mond spoelen, die steeds uit z'n nek lult !"
quote:SCH
Rijkaard nu al op zoek naar de druppel die de emmer doet overlopen
quote:Thelonious
"Omdat je zoveel uit je nek lult dacht ik: die zal wel een droge nek hebben."
quote:EnGCatjuh
Rijkaard zorgt bij Galatasaray voor nieuwe sponser.
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Rijkaard: 'Mijn shampoo maakt het haar ook niet meer zoveel Völler als vroeger.'
Tyfusjury. Ik hoop dat je C. Ronaldo ontmoetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:07 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Ik hoop dat je bij de volgende foto zelf iets bedenktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tyfusjury. Ik hoop dat je C. Ronaldo ontmoet
Da's een klassieker van Ruud volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef SCH het volgende:
Die over Voller vond ik tamelijjk briljant eigenlijk ,had verwacht dat ie ging winnen maar ben uiteraard best tevreden over de jury.
Niet van mij hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Da's een klassieker van Ruud volgens mij.
Beste Ruud,quote:
Oh ja, ik was daar dan weer vierkant in getraptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Da's een klassieker van Ruud volgens mij.
Even een mailtje sturen naar Fok!, je gooit zo m'n IP-adres in dit topicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Beste Ruud,
Je IP-adres is 90.104.277.82. Bij misbruik van de jury kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale jurypraktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Blijft moeilijk hè?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:15 schreef Runselpink het volgende:
afbeelding ]
Duitsers drukken gelovigen de kop in.
quote:Isiolo
Druk op de Turken houden is nu eenmaal een hoofdzaak.
quote:Rumille
Duitsers tegen trainer: 'U mut meer Kocin.'
quote:Runselpink
Duitsers drukken gelovigen de kop in.
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Na 2,5 uur besloot de scheidsrechter het kopduel onbeslist te laten eindigen
Runselpink kan geen foto's plaatsen dus daar hoef je niet op te wachten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, laten we weer tot heel laat wachten zodat we weer 6 deelnemers hebben
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:24 schreef Runselpink het volgende:
ah fuck, nou moet ik toch jureren vanavond?
dat gaat weer fantastisch worden met die plaatjes van mij
Zal ik het vast invullen en naar je sturen via PM? Dan hoef je het alleen nog te plaatsenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:24 schreef Runselpink het volgende:
ah fuck, nou moet ik toch jureren vanavond?
dat gaat weer fantastisch worden met die plaatjes van mij
Primaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zal ik het vast invullen en naar je sturen via PM? Dan hoef je het alleen nog te plaatsen
quote:-EnGCatjuh-
-"Waar is jouw rouwband, Fabio?"-
quote:Skittelman-
-Mmm. van der vaart als aanvoerder, daar zit een luchtje aan-
quote:-D_B01-
-Capello: als ik mijn neus zo doe, lijk ik misschien wel op Michael Jackson-
quote:-Luco
-Capello snapt nog niet hoe je bij een klein kind z'n neus afpakt-
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Runselpink het volgende:
Oh ja Ruud, je hebt me uiteindelijk toch niet geholpen........
quote:-skittelman-
- Noem je dat schoon? Ik wil dat ze glimmen!-
quote:-EnGCatjuh -
-"Als je Lev hebt, sta je nu op!"-
quote:-Rumille-
-'Hmm, met die luizen in je haar val je inderdaad net zo makkelijk als Luis.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cara-
-"LAAT DIE ONZICHTBARE BAL NOU LOS!"-
Oranje toch ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:22 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Dyanne Bito en Daphne Koster, beiden spelend voor AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |