quote:-BB-King-
-"Hey Wes, wij hebben de ziekte van Hedel.... meer haar op ons zak dan op ons schedel."-
quote:-Ruud-
-"Ik hoor net op de radio dat Alonso komt, wij zitten hier voorlopig nog wel"-
quote:-Bjoro-
-Door de komst van de pinautomaten loopt ook de personele bezetting op de banken terug-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco-
-"He Wesley, weet jij nog een leuk onderschrift?"
- "..."-
Pfewww, was bang dat ik een Michael Jackson grap gemist had.quote:
Het is toch Brama?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:06 schreef skittelman het volgende:
kutfoto
[ afbeelding ]
Stoch laat achterste van zn tong zien
quote:-Thelonious-
-"Als je me nog een keer Noach noemt..."-
quote:-Cara-
-Brama eet na de wedstrijd altijd graag een hapje Portugees.-
quote:-EnGCatjuh-
-Moutinho: "Lekker, knoflook!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-skittelman-
-Stoch laat achterste van zn tong zien-
Wat is er nou weer aan gejat? Net schreeuw je nog om een snelle jury, staat mevrouw niet op het podium dan is het meteen weer gezeik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
Had dan maar een nachtje gewachtWinnaar is nogal gejat eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat is er nou weer aan gejat? Net schreeuw je nog om een snelle jury, staat mevrouw niet op het podium dan is het meteen weer gezeik.
Laat je nou eens van je professionele kant zien man
Ik ga op zoek naar een nieuwe foto.
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]Doe niet zo aangebrand. Hij is gewoon gejat van mij. Maar het is je gegund. Maar volgende keer iets zelf verzinnen
Wat een domme reactie zeg. Het is vrijwel precies hetzelfde, beetje flauw om dat niet toe te gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.
Weer eens een iets andere foto voor jullie, maar hier moeten jullie het mee doen. Feyenoord - NEC.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een domme reactie zeg. Het is vrijwel precies hetzelfde, beetje flauw om dat niet toe te geven
quote:
Zeurstand aan: Waarom krijg jij absoluut geen gezeik op een kutfoto en ik constantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.
Weer eens een iets andere foto voor jullie, maar hier moeten jullie het mee doen. Feyenoord - NEC.
[ afbeelding ]
Die heb je gestolen van Runselpink.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
NEC experimenteert met balletdanser in selectie
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die heb je gestolen van Runselpink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |