Wat een domme reactie zeg. Het is vrijwel precies hetzelfde, beetje flauw om dat niet toe te gevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.
Weer eens een iets andere foto voor jullie, maar hier moeten jullie het mee doen. Feyenoord - NEC.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een domme reactie zeg. Het is vrijwel precies hetzelfde, beetje flauw om dat niet toe te geven
quote:
Zeurstand aan: Waarom krijg jij absoluut geen gezeik op een kutfoto en ik constantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet gejat, het onderwerp ligt gewoon voor de hand. Dat ik het nou leuker aanpak dan jij, is vooral je eigen schuld.
Weer eens een iets andere foto voor jullie, maar hier moeten jullie het mee doen. Feyenoord - NEC.
[ afbeelding ]
Die heb je gestolen van Runselpink.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
NEC experimenteert met balletdanser in selectie
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die heb je gestolen van Runselpink.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:06 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die heb je gestolen van Runselpink.
Oh wacht, ik dacht dat je een grapje maakte maar Runselpink heeft er echt 1 gepost. Valt niet op omdat hij nog steeds de foto er niet bij zetquote:
Ahh, jammer...Daar gaat de gegarandeerde poedel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je een grapje maakte maar Runselpink heeft er echt 1 gepost. Valt niet op omdat hij nog steeds de foto er niet bij zet
Denk je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:29 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ahh, jammer...Daar gaat de gegarandeerde poedel.
Ik denk van niet.quote:
Dat hoef je om kwart voor zeven nog niet te roepen hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Bjoro het volgende:
jury ?
quote:SCH
Romeo zoekt Julia
quote:Cara
Vleminckx: "Wat nou Kuyt? Kijk! Maradona!"
quote:Runselpink
Voetbalbalet wordt niet gewardeerd door stewards.
De opmaak is hier te vinden.quote:Bjoro
v Bronckhorst: Even mijn linkerhand omhoog, anders ga ik vallen !
Ligt ie dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
Briljante jury. Al had Bjoro bij mij op gestaan, die vond ik weer zo droog.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
Briljante jury. Al had Bjoro bij mij op 1 gestaan, die vond ik weer zo droog.
ja, bij die poedel in z'n mandje !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |