quote:-Rumille-
-NAC-selectie bereidt zich voor op weekje Spanje -
quote:-Mwanatabu-
-Speculaties over aankoop Lucius en Timmer door NAC nemen vaste vorm aan-
quote:-Ruud-
-Nooit Alleen Comazuipen -
De opmaak is hierquote:-kleinzusje-
-Als sNACk een tribune vol wijven en het feest is compleet-
Goed onderschrift eigenlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Ruud het volgende:
Rijkaard met wat Turken.
Lijkt een beetje op die van mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Rijkaard: "Zo laat je een speler z'n mond spoelen, die steeds uit z'n nek lult !"
quote:SCH
Rijkaard nu al op zoek naar de druppel die de emmer doet overlopen
quote:Thelonious
"Omdat je zoveel uit je nek lult dacht ik: die zal wel een droge nek hebben."
quote:EnGCatjuh
Rijkaard zorgt bij Galatasaray voor nieuwe sponser.
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Rijkaard: 'Mijn shampoo maakt het haar ook niet meer zoveel Völler als vroeger.'
Tyfusjury. Ik hoop dat je C. Ronaldo ontmoetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:07 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Ik hoop dat je bij de volgende foto zelf iets bedenktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Tyfusjury. Ik hoop dat je C. Ronaldo ontmoet
Da's een klassieker van Ruud volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef SCH het volgende:
Die over Voller vond ik tamelijjk briljant eigenlijk ,had verwacht dat ie ging winnen maar ben uiteraard best tevreden over de jury.
Niet van mij hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Da's een klassieker van Ruud volgens mij.
Beste Ruud,quote:
Oh ja, ik was daar dan weer vierkant in getraptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Da's een klassieker van Ruud volgens mij.
Even een mailtje sturen naar Fok!, je gooit zo m'n IP-adres in dit topicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Beste Ruud,
Je IP-adres is 90.104.277.82. Bij misbruik van de jury kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale jurypraktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Blijft moeilijk hè?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:15 schreef Runselpink het volgende:
afbeelding ]
Duitsers drukken gelovigen de kop in.
quote:Isiolo
Druk op de Turken houden is nu eenmaal een hoofdzaak.
quote:Rumille
Duitsers tegen trainer: 'U mut meer Kocin.'
quote:Runselpink
Duitsers drukken gelovigen de kop in.
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Na 2,5 uur besloot de scheidsrechter het kopduel onbeslist te laten eindigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |