En dus negeer je het maar, net als vorige week?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik voel me niet geroepen om er op te reageren aangezien we het toch niet met elkaar eens worden
Neuh. Topic is dicht, thats it.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef SexPistol het volgende:
Willen jullie de TT ajb veranderen in 'Sorry.'?
Pardon, remlof?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef remlof het volgende:
En weer denkt dit crewmember een baggertopic te moeten openen
Met een OP als:quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon, remlof?
Hoezo een baggertopic?
weet je zeker dat je topic verbaggerd word. Probeer op z'n minst een beetje moeite te doen als je een topic opent.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom iedere keer op deze pagina uit als ik www.google.nl intik in IE 7.0. Saai.
Moet ik dan een tekst van 20 regels tikken waarvan er 19 toch niet worden gelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een OP als:
[..]
weet je zeker dat je topic verbaggerd word. Probeer op z'n minst een beetje moeite te doen als je een topic opent.
Ja, dan leren ze maar lezen. En je eigen site spammen is sowieso not done, dat zou je toch moeten weten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet ik dan een tekst van 20 regels tikken waarvan er 19 toch niet worden gelezen?
Pardon, m`n eigen site?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan leren ze maar lezen. En je eigen site spammen is sowieso not done, dat zou je toch moeten weten.
Sorry, ik bedoelde "sites spammen is sowieso not done"quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon, m`n eigen site?
In de OP staat een hele andere site. Ga maar zoeken op whois.
Okay mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde "sites spammen is sowieso not done"
Overheen gelezen. Gaat zo weg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:33 schreef Nacalon het volgende:
Eerlijke vinder
Je verwijdert wel die van mij maar laat die racistische opmerking gewoon staan?
Gast, het is KLB. Tering wat onterecht, en nu is het menes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klachtdude je hebt er niks mee te maken, ik ga toch ook geen topic openen over de duinrel waar ik n hekel aan heb ofzo
dit valt onder het klagen om het klagen, dat niet nodig is
Inderdaad, weetjewat sluit heel KLB maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
De volgende topics kunnen dan gesloten worden:
NEEEEE
Stervende hoeren kankersystemen!
Space cake + broertje + vrienden = kotsen
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen. (inclusief semi-grappig hij is dood-gezeur)
Waarom nou weer Castlefest?
70s show!
Moet ik doorgaan?
Idd, een topic over de tieten van Lady Gaga mag wel openblijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo kun je elk geopend topic in KLB wel dichtredeneren... *mod fail*
Ja, zo kun je elk KLB wel dichtredeneren hè! Dit topic was niet slechter dan een gemiddeld topic in KLB en je sluitredenatie is nogal kul.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klachtdude je hebt er niks mee te maken, ik ga toch ook geen topic openen over de duinrel waar ik n hekel aan heb ofzo
dit valt onder het klagen om het klagen, dat niet nodig is
Oké dan word elk Topic ge-TR't, want het is zijn klachten om te klagen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
kan iedereen eens de OP lezen en zich niet met anderen bemoeien? dank u
verder is er een TR knop als je topics onder onze aandacht wil brengen
Het is een forum.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
kan iedereen eens de OP lezen en zich niet met anderen bemoeien? dank u
verder is er een TR knop als je topics onder onze aandacht wil brengen
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oké dan word elk Topic ge-TR't, want het is zijn klachten om te klagen.
PS: Delete geen posts.
Ja mijn Topic opengooien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Kan ik wat doen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vond dat Campzone topic ook wel leuk. Open die hap!
Kijk ikcheck die eerste over Chinees Voedsel dat niet in NL te verkrijgen is, en de TS heeft prima werk geleverd met zijn kalcht en OP. Dus de rest van jouw lijstje loop ik niet meer langsquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
De volgende topics kunnen dan gesloten worden:
NEEEEE
Stervende hoeren kankersystemen!
Space cake + broertje + vrienden = kotsen
Philip Freriks die stopt met nieuwslezen. (inclusief semi-grappig hij is dood-gezeur)
Waarom nou weer Castlefest?
70s show!
Moet ik doorgaan?
Mijn scheten latende hond gooide je ook dicht, terwijl ik daar rechtstreeks in aanraking mee kwam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komt
Ja, die klapmongool van een swarmahoer leren hoe hij van de deleteknop af moet blijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef Adelante het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand? Kan ik wat doen?
Zoiets lees ik op de Frontpage en vind ik een klacht om zo gasten te zien... Er zijn na mijn weten ook hele reeksen geweest over Pinkpop etc. waar de TS dan nog nooit is geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar wel terechte klachten en niet zomaar iets om tegenaan te schoppen waar je helemaal niet mee in aanraking komt
Kijk, ik vind een campzone klaagtopic prima kunnen, maar als je in de 2e post het zelf wilt verneuken met die emimich pic, dan heb je je kans verspeeld. Kun je het misschien nog eens proberen, zonde persoonlijke bash naar een user? Een groep bashen kan dan weer wel, dat doet Wilders ook al jaren.quote:
Maar vervolgens verbaggert TS zijn eigen topic met posts als. Nog een paar uur wachten tot die gast online isquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk ikcheck die eerste over Chinees Voedsel dat niet in NL te verkrijgen is, en de TS heeft prima werk geleverd met zijn kalcht en OP. Dus de rest van jouw lijstje loop ik niet meer langs
Ach 1 persoon heeft er verder op gereageerd en een paar pagina's later komt er toch weer zoeen kutuser die een Emimich plaatje gaat posten en dan kom je op hetzelfde uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk, ik vind een campzone klaagtopic prima kunnen, maar als je in de 2e post het zelf wilt verneuken met die emimich pic, dan heb je je kans verspeeld. Kun je het misschien nog eens proberen, zonde persoonlijke bash naar een user? Een groep bashen kan dan weer wel, dat doet Wilders ook al jaren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb een inhoudelijk punt over de FB OP. dus gelieve niet verwijderen en gewoon antwoorden.
Waarom mogen anderen zich niet in een discussie mengen als ze denken iets inhoudelijks te kunnen melden.
Meningen kunnen heel waardevol zijn, en op deze manier wordt gesuggereerd, dat een mod altijd gelijk heeft en de enige manier om er dan iets aan te doen is huilen bij een FA.
Dit dekt de lading van FB toch redelijk?quote:Kortom, als jij een serieus kritiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
Iedereen op FOK! is aandachtzoekende, anders had je wel contact met vrienden via telefoon of face2face.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar vervolgens verbaggert TS zijn eigen topic met posts als. Nog een paar uur wachten tot die gast online is![]()
![]()
![]()
Die gozer heeft gewoon aandacht nodig, dat lijkt me duidelijk.
Dat vind ik een rare conclusie. Ik kick namelijk niet echt op aandacht op FOK!. Ik ben gewoon aan het wachten tot me afspraak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is aandachtzoekende, anders had je wel contact met vrienden via telefoon of face2face.
Hand over hart strijkt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ach 1 persoon heeft er verder op gereageerd en een paar pagina's later komt er toch weer zoeen kutuser die een Emimich plaatje gaat posten en dan kom je op hetzelfde uit.
Dan moet je die user bannen. (In het Topic dan of zo........)quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hand over hart strijkt!
Maar, nog 1 emimich pic en ik ben er klaar mee
bedankt voor de waarschuwingquote:
JIJ bent ervoor aangenomen om die topics op slot te gooien, kneus. Moet je dat natuurlijk niet op ons gaan afschuiven als blijkt dat je zelfs dat niet goed kan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef swarmahoer het volgende:
verzoek aan alle huillies hier
Aardig zijn tegen mongolen
deze bijvoorbeeld is te lang open geweest
bedankt voor de inzet, aangezien jullie allemaal het beste van klb willen maken
nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:15 schreef Mopst3r het volgende:
Mag de Ruben reactie nou wel of niet?
reden = katquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Kats Verslapen!
Waarom wordt dit topic nou in hemelsnaam gesloten!?!? Het is een SERIEUS topic!!! En dan ook nog zonder valide reden of argumentatie op slot gegooid.....
check dan verder dan de eerste pagina, noobquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef nuget het volgende:
Kan die klown van een Mopst3r niet een perma ban krijgen ofzo...
check die post history van hem is, 99% word gesloten omdat het bagger is... krijgt ie een ban en zodra hij weer los is begint het gekloot weer![]()
Mopst3r
I say, kill it with fire.... pretty please![]()
Dus omdat er 3 letters instaan die toevallig KAT maken wordt mijn topic gesloten!?!?!?:{quote:
happy saturday, was niet zo happy...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
check dan verder dan de eerste pagina, noob
Dat was de happy saturday van afgelopen weekend...
Toevallig?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dus omdat er 3 letters instaan die toevallig KAT maken wordt mijn topic gesloten!?!?!?:{![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ aadelanthe: Waarom, dat laatste topic was serieus... of moet ik een foto toevoegen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
@ mopster: 2x nee
topic is niet serieus, je bent weer aan het kloten... zoals al eerder gezegd... kappen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:26 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
@ aadelanthe: Waarom, dat laatste topic was serieus... of moet ik een foto toevoegen?
ik sluit me hier bij aanquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef nuget het volgende:
[..]
topic is niet serieus, je bent weer aan het kloten... zoals al eerder gezegd... kappen.
Wat ben jij voor kontenlikker... BAH!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:28 schreef nuget het volgende:
[..]
topic is niet serieus, je bent weer aan het kloten... zoals al eerder gezegd... kappen.
Wat nou kontlikker, het sloeg nergens op... beetje lemming achtige topics maken..quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kontenlikker... BAH!!
Dat topic was WEL serieus!
Wie heeft het over lemming, kneus, ik heb het toch uitgelegd dat mijn auto echt bekrast is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef nuget het volgende:
[..]
Wat nou kontlikker, het sloeg nergens op... beetje lemming achtige topics maken..
* het is niet grappig
* niemand doet serieus
* het voegt totaal niks toe aan KLB (behalve dat het bagger gehalte nog hoger word).
Opkloten dus.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:40 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wie heeft het over lemming, kneus, ik heb het toch uitgelegd dat mijn auto echt bekrast is.
Grappig is het niet nee, kost me een nieuwe bumper incl. spuiten
Noem een topic die geen sticky is die wel wat aan KLB toevoegt.... so shutty....
Pm elkaar maar even.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vraagje, wat voor auto rij jij in ?
Topic staat er en ik ben zelf een Limburgerquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef Acinonyx het volgende:
Ik wil klagen over Nikmans, hij wil klaag-topics gaan openen over de geweldige overheerlijke Limbolandse Vlaai, preventief ruimen is de beste oplossing !
[KLB FB] Leuke (matige) feedback
Het is een goed topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
omdat kuttopic
doe t lekker in ONZ ofzo
Geachte heer Swarmahoer,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef swarmahoer het volgende:
geachte wakajawaka, helaas kan ik het juiste subforum niet in mijn weergave lijst vinden.
alvast bedankt,
met vriendelijke groet
dhr swarma
ik ben nog op zoek naar het nieuwe subforum, maar ik vrees dat ik indirect in aanraking met een lemming ben gekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:46 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Geachte heer Swarmahoer,
Bedankt voor deze snelle reactie. Is er een mogelijkheid om in hoger beroep te gaan over deze uitspraak?
met vriendelijke groet,
Wakajawaka
Pleur die dan dicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
ah, er reageerde niemand op je daar
Salarissen topvoetballers.
doe t toch maar daar
ik snap t nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:51 schreef TNA het volgende:
L.S.,
Bij dezen wil ik graag een suggestie doen: het sluiten van een topic ofwel het editten van de OP en een note in het geval van verwachte reacties. De afgelopen dagen was het weer regelmatig reden tot totaal offtopic topicverneukend gezeik.
In afwachting van uw reactie groet ik u.
Hoogachtend,
TNA
Wat je wil, editten is vermoedelijk genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik snap t nietén sluiten én editten, én een note
bij topics met verwachte reacties?
Que? Ik refresh nauwelijks. Ik heb tipgeversquote:
via msn beetje topics verlinkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Que? Ik refresh nauwelijks. Ik heb tipgevers
Nee, een plugin die pop-upt zodra kutusers kuttopics openen. Zie het maar als je op hol geslagen virusscanner bij het vinden van een virus.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
verwachte reacties zijn wekenlang weggeedit, en tegenwoordig slot ik ze gewoon want het zijn meestal kuttopics
de bonus en antiklachten zijn voor zover ik ze heb gezien altijd wel n beetje relevant, of grappig, dus dan laat ik ze ook staan... mocht je storende dingen tegenkomen een TR is het makkelijkst, of n pm
Zeur niet, dat zombietopic was een pareltje en dat is ook gewoon open geblevenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Er wordt altijd wel weer wat nieuws verzonnen..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zeur niet, dat zombietopic was een pareltje en dat is ook gewoon open gebleven
Dude word wakker, dat is een lemming van het 'zusje woont op badkamer' verhaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er altijd wel weer een nieuwe rage wordt uitgevonden. Maar danke, is goed voor m'n geweldige ego![]()
Kan deze TS eventjes door de kloon-scanner, ik wil weten welke paupert het is![]()
Lastige broer
All right.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:02 schreef swarmahoer het volgende:
verwachte reacties zijn wekenlang weggeedit, en tegenwoordig slot ik ze gewoon want het zijn meestal kuttopics
de bonus en antiklachten zijn voor zover ik ze heb gezien altijd wel n beetje relevant, of grappig, dus dan laat ik ze ook staan... mocht je storende dingen tegenkomen een TR is het makkelijkst, of n pm
Dat plaatje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude word wakker, dat is een lemming van het 'zusje woont op badkamer' verhaal
[ afbeelding ]
Nee gooi hier maar een slot op:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Mag er een slotje op Campzone part deux??
Iemand was me net voor
Te laat !quote:
Niet!!quote:
Ben ik heul wel! http://timkuik.com/quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
op het feit dat je timkuik niet bent na en zo wel geef je adres kom ik ff langs
wat stel je voor ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef wakajawaka het volgende:
Kunnen jullie wat doen tegen al die kuttopics, ze worden netjes gesloten maar ze blijven maar komen.
Goede vraag. Kan jij de sluitpost nog zien, swarma?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef Cahir het volgende:
Waar is de vrouwelijke viewtopic heen?
Die heb ik even gedelete omdat ermee geziekt wordt. De user die dat doet is te achterhalen trouwensquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Cahir het volgende:
Viewcounts bij topics met vrouwelijke topicstarters
Deze
topic nalezen, hij geeft het zelf al aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik even gedelete omdat ermee geziekt wordt. De user die dat doet is te achterhalen trouwens
Het was wel grappig, maar meer dan 2 reacties heb ik er niet aan besteed. In principe was de klacht gewoon terecht, dus wat dat betreft heeft het gewoon bestaansrecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Waarom? Jij liep er alleen maar op te geilen.
Je stimuleerde de F5ers, dus je kan het dak op wat mij betreftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Het was wel grappig, maar meer dan 2 reacties heb ik er niet aan besteed. In principe was de klacht gewoon terecht, dus wat dat betreft heeft het gewoon bestaansrecht.
Ik kan het niet meer zien, maar je kan de post waar ik zei "geef me meer views" vast wel even erbij pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je stimuleerde de F5ers, dus je kan het dak op wat mij betreft
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Biels het volgende:
Klacht is dan ook dat mijn topics altijd op ~1500 views blijven steken..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Het mooie is nog dat dat topic van JX, "wachten in een vreemd huis..." er 12.000 heeft. Terwijl het echt niet zo'n bijzonder topic is.
No offense.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de 10.000 views, niet aan Breathtaking.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:21 schreef Biels het volgende:
De views gaan opeens wat minder hard. Stoeprand waar ben je.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Evengoed bedankt, hoor. Nu de normale bijdrage die je krijgt voor 200 posts nog en ik zit aan de 10.000.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef Biels het volgende:
[..]. Vanaf hoeveel views is het layoutverneukend, eigenlijk?
Het is wel goed, ik undelete 'm wel, maar hij gaat niet meer open.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:44 schreef Biels het volgende:
De eerste was de oorspronkelijke klacht, nog voordat het uberhaupt begon. De 2e is niet dat Stoeprand me niet hard genoeg omhoog helpt, maar no offense richting JX. Ondersteuning van de klacht, evenals de 3e. De 4e en 5e zijn, zoals ik net al aangaf, omdat ik het wel grappig vond, en de 6e is een normale vraag.
Het blijft een beter topic dan de helft van de troep die er nu staat.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel goed, ik undelete 'm wel, maar hij gaat niet meer open.
Ik heb 'm alweer gedelete, want de views blijven nog oplopen, scriptjes draaien nog steeds kennelijk. Misschien een banverlenging voor die twee overwegen...quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:19 schreef swarmahoer het volgende:
gaat toch nergens over, t is al bijna weer afgelopen zelfs
en daarbij is het ook gewoon een kuttopic, dicht dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:
dwergen!
Gehandicapten uitlachen.Vind dit nogal een triest en misschien wel discriminerend topic eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daarbij is het ook gewoon een kuttopic, dicht dus
als er zo'n topic over christenen komt of over andere afwijkende bevolkingsgroepen zoals mongolen staat ook iedereen op zn achterste poten, slotje terecht hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:09 schreef koningdavid het volgende:
'Dwergentopic' was redelijk normaal volgens mij?
Nee. Als het topic ging over iemand in een rolstoel die keihard z'n stoel uitflikkerde of over een dement persoon dat zichzelf wat aandeed had niemand er om kunnen lachen. Nu wel, omdat dwergen er 'grappig' uitzien maar het idee blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:09 schreef koningdavid het volgende:
'Dwergentopic' was redelijk normaal volgens mij?
Die Christenen vind ik niet zo'n goed voorbeeld, zie hier zelden boze Christenen posten eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als er zo'n topic over christenen komt of over andere afwijkende bevolkingsgroepen zoals mongolen staat ook iedereen op zn achterste poten, slotje terecht hoor
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
Die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die eerder genoemde onzin deel uitmaakt van je OP
Dat bedoelde ik dus jankerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef Ritmo het volgende:
dwergen!
Gehandicapten uitlachen.Vind dit nogal een triest en misschien wel discriminerend topic eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus jankerd.
En wel zeiken over mensen die andere muziek dan jou luisteren met je alto-gebash.
Je bent hypocriet
Omdat ik de enige ben die er rechtstreeks voor uitkomt dat je een kontenlikker bent ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja want iemand die naar kut-muziek luistert en zelf 100 keer dingen als "dancevoor pauper-homo's" of "hip-hop is voor kut-negers en wiggers" moet posten een keer terug afzeiken is natuurlijk precies hetzelfde als een zwaar gehandicapt iemand (alhoewel rock en metal-luisteraars vaak wel sociaal gehandicapt zijn
) die jou persoonlijk zelf nooit kwaad heeft gedaan en zich hier NIET kan verdedigen volledig belachelijk maken.
Dat jij nou nog niet inziet na al die tijd hier dat mijn gebash vaak een (rechtstreekse) reactie is op het constant gebash van alle wat niet alternatief is. Als het me puur was te doen om het afzeiken van mensen met een andere smaak dan ik zelf heb, had ik ook wel 100 anti-hardcore of anti-piratenmuziek topics geopend. Je medemods hebben dat enigszins door, jij snapt er duidelijk niets van. Maar dat jij geen inlevingsvermogen had was me al wel duidelijk toen je vond dat Yuri van Gelder nog verder kapot moest.
Verder: wat zeik je overigens, Swarma deed het topic al op slot voordat ie uberhaupt die post van mij las en is het blijkbaar met me eens.
Kontenlikker? Yeah right, dan had ik me wel anders opgesteld in KLB hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik de enige ben die er rechtstreeks voor uitkomt dat je een kontenlikker bent ?
Wat doe ik nou anders dan die mensen die in een topic over Sensation 'dancequote:En dat je bashed om te bashen is me al een tijd duidelijk. Echter is het fucking irritant.
Jank dan hier ook niet om het gedrag van je mede-users als je zelf geen slag beter bent.
Ja idd, ik bleef doorgaan man, echt de hele tijd:quote:Bovendien vroeg ik je in dat topic tot tweemaal toe om die bash voor je te houden (die uit het niets kwam)... En toch doorgaan he.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:39 schreef Ritmo het volgende:
Maar OT maar weer. Schummie met 700 miljoen op z'n bankrekening en dan nog geen stijlvollere kleding kleding kopen.
Sorry hoor, maar ik zou liever een been of een arm missen dan 1 meter lang zijn.quote:Plus TS had het in dat gesloten topic over die gehandicapte niet over een zwaar gehandicapt persoon zoals jij vaststelt.. Iemand met een hazenlip is ook al gehandicapt in de volksmond. Dus niet zo kleinzerig doen. Je dikt het hele verhaal voor jezelf maar wat aan.
Jij vond dat ie nog verder en verder de grond ingetrapt moest worden nadat ie geschorst en ontslagen was en nooit meer ergens een kans voor moest krijgen, dat is wat ik bedoel.quote:Wat overigens niet wegneemt dat het idd een kuttopic was, maar dat terzijde.
En Yuri van Gelder kapotmakenDat heeft ie zelf al gedaan als je het nog niet wist.
Say wotquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Ritmo het volgende:
Nice, hij is volledig uitgeluld.
Boswachtertje.
Goh, nu opeens gaat ie wel verwijderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ja laten we er een welles/nietes van maken Critmo
Ik heb 6 posts van je uit dat topic verwijderd die over alto's gingen.
Met dat laatste ben ik het met je eens. Probleem is dat als ik met mijn reacties stop, er nog steeds die andere reacties blijven staan. Als het dan toch toegestaan is, doe ik ook mee. Misschien hypocriet maar zo werkt het hier.quote:Dat je vervolgens na een aantal waarschuwingen ontopic gaat is dan ook meer dan normaal, maar daar gaat het zich niet om.
Feit is dat je niet moet blijven doortrollen om te trollen. Je wil dat anderen het niet doen in bijv. "Sensation" topics en zelf doe je het wel meer dan eens.
Ja, ik doe nu ook wederom zo braaf.quote:En ik heb het niet over je TR's of whatever. Maar dat continue gespeel van "kijk mij eens lief zijn" hier in FB en zelf af en toe geen haar beter zijn.
Die slogan is achterlijk want als de rest van de wereld toch niet veranderd, benadeel je alleen jezelf door te veranderen.quote:Betere wereld begint bij jezelf, was ooit een slogan. (1995 ofzo)
Aha, dus daarom ging mijn topic op slot, antiklacht en dergelijke ist dus verboten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
ook maar ff hier: zet m zo in de OP
[..]
nee inderdaad, aan de hand van het verloop van dit topic was het een perfect onschuldige keuze jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast het is een spreekwoord en ik had het tegen de user.
En dat jij aap meteen relateert aan racisme dat is meer jouw probleem.
Lees mijn sluitpost in dat topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee inderdaad, aan de hand van het verloop van dit topic was het een perfect onschuldige keuze ja![]()
ga toch weg man met de vermoorde onschuld te spelen
smoesjes, mod dan niet mobiel en lees eerst een topic, dat moet je als mod op zijn minst doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Topic is dicht.
Had topic niet gelezen. Zet dan ook in het vervolg een TR
Mobiele layout en modden is kut nl.
Je had zelfs de TT niet gelezen waardoor je niet wist dat het over negers ging en je spreekwoord geheel misplaatst was?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Topic is dicht.
Had topic niet gelezen. Zet dan ook in het vervolg een TR
Mobiele layout en modden is kut nl.
Wij zijn allemaal gek en jij niet. Tuurlijk BoWa...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
En apen meteen linken aan kleurlingen
Wie is er hier nou de racist
ja houd je maar weer van de domme en draai de zaak maar om, omdat je makkelijker uitkomt:{wquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had het over en tegen Buffalo, niet over negers.
Als ik dat had gewilt, dan had ik de OP wel gequote.
Dat. Jammer dit. Mod maakt racistisch getinte opmerking en ontkent dit later. Verder klaar wat mij betreft, dit gaat toch nergens meer heen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja houd je maar weer van de domme en draai de zaak maar om![]()
wees gewoon een vent en geef toe dat je fout zat
Doe volwassen man, en geef gewoon toe dat dat en nog vele topics met die ongein al veel eerder gesloten zouden moeten worden, en dat je een mod van niets bent, als je niet even kunt nadenken voordat je dergelijke onzin post.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
niks leuk, met je gedraai, gevlucht en smoesjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ja leuk jongens, leuk
Rot op met jullie racistische beschuldiging. Jullie
moesten eens weten
Klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks leuk, met je gedraai, gevlucht en smoesjes
je kan toch gewoon toegeven dat je totaal fout zat.. juist omdat je het topic niet hebt gelezen
Je hoeft nog geen racist te zijn om een slechte moderator te zijn, hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ja leuk jongens, leuk
Rot op met jullie racistische beschuldiging. Jullie
moesten eens weten
Zeg dat dan gelijk en maak ons niet uit voor racisten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
De opmerking t.o.v. dit topic was verkeerd, maar niet racistisch bedoelt. Had het topic idd moeten lezen.
ik maak je toch ook verdomme niet uit voor racist ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je fout zat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
De opmerking t.o.v. dit topic was verkeerd, maar niet racistisch bedoelt. Had het topic idd moeten lezen.
Tis gewoon een fucking normaal oerhollands spreekwoord hoor.......
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk en maak ons niet uit voor racisten.
Ah kijk, je kunt het wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar mensen die een aap linken aan een kleurling zouden ze sowieso naar het PBC moeten sturen.
Dat mijn opmerking idd fout was nav de andere reacties in dat topic ben ik nu wel achter na het doorgelezen te hebben.
Excusez.
Jawel het was wel ongepast, maar dat was niet de strekking van mijn postquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:01 schreef Raug het volgende:
[..]
Eerste twee regels: goed dat je het toegeeft.
Laatste regel: 't is een fucking normaal oerhollands spreekwoord, maar niet in deze context. Jammer dat je dat erbij zet want dan begrijp je blijkbaar nog steeds niet dat het ongepast is.
Ik denk ook wel dat de mods de (echte) racisten gelijk een ban en enkeltje stormfront geven.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar mensen die een aap linken aan een kleurling zouden ze sowieso naar het PBC moeten sturen.
Dat mijn opmerking idd fout was nav de andere reacties in dat topic ben ik nu wel achter na het doorgelezen te hebben.
Excusez.
Stormfront.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de mods de (echte) racisten gelijk een ban en enkeltje stormfront geven.
Over mij zeker hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef koningdavid het volgende:
Zand erover.
dat deed je welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Excusez.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
je weet dondersgoed wat je daarmee bedoeldequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
Noemde ik daar namen?Je voelt jezelf aangesproken PeZu, dat is wat anders.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ok PeZu. Einde discussie dan.
Was het trouwens al wat mij betreft.
Welterusten.
tuurlijk kan je je OP aanpassen, en bemoei je er niet meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:29 schreef Biels het volgende:
Dat kan toch niet als dat topic dicht is, swarma.
al die sub/bonus/anitklachten gaan vaak totaal nergens over en geven het topic alleen maar meer kans om te ontsporen aangezien je ze ook kan gebruiken om de TS zijn oren te wassenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat is er nou erg aan subklachten?
ze voegen geen kut toe aan het topic . (Punt)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat is er nou erg aan subklachten?
Die spammende bagger KLB-ers moeten gewoon buiten gaan spelen met dit mooie weer en /of terassen om chicks te hosselen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:31 schreef Timmor het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....
Ondeugend meid...wat flink je me nou....hou ik al die spammende bagger KLB'ers in mijn heerlijke zomertopic....en dan sluit je hem
Maar meer ene die in ONZ thuishoort.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:51 schreef Timmor het volgende:
Zeg BoWa dit Ik begin een echte Internet Nerd te worden.... is toch wel degelijk een klacht!
Niettusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar meer ene die in ONZ thuishoort.
KOM HIER, dat ik je eens knuffel dan !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:06 schreef Timmor het volgende:
Nu heeft het topic te lijden van al die ONZ-Fokkers.... Ik ben meer een KLB'er...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KOM HIER, dat ik je eens knuffel dan !
opgelostquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef 9611Niels het volgende:
Fok!kers die al weerlegde fouten blijven verspreiden
Leuk, 2 pagina's patat/friet discussie![]()
ik lees het topic als: downloaden is verkeerd, dit mag niet (troll, aangezien het wel mag, en iedereen hier het doet)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef NotYou het volgende:
Mijn topic Pro downloaden mentaliteit is ten onrechte aangemerkt als troll; ik deed op sarcastische wijze mijn beklag over de video (Pirates of the Caribiweb ) vol onwaarheden, belachelijke stemmingmakerij, ongeinformeerde advocaten en roddelnichten die overduidelijk niets weten van hetgeen ze hier - op tv - bespreken.
RTL boulevard beweert in een belachelijk getiteld filmpje, op pretentieuze wijze, dat downloaden illegaal is en gaat daar zelfs zo ver in fragementen uit "illegaal gedownloade" films door het item heen te plakken met rood knipperend "illegal download" er doorheen. Plaatst dit item onder het kopje "crime". Duister klinkende muziek eronder, advocaten in pak die wat amper gerelateerde (grootse) uitspraken doen. Simpelweg belachelijk en dat weerspiegelde (en bespotte) mijn topic ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik lees het topic als: downloaden is verkeerd, dit mag niet (troll, aangezien het wel mag, en iedereen hier het doet)
hoe moet ik t volgens jou lezen
Dan kunnen alle klaagbaak topics over het dagelijks leven ook wel in Lifestyle geopend worden, denk je niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:53 schreef swarmahoer het volgende:
omdat we niks aan topics hebben over alles wat op tv komt, daar is n apart subforum voor, of je dagboek natuurlijk
Jawel, maar wat jij postte was allemaal niet zo topicwaardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:57 schreef NatteBever het volgende:
Prima, dus ik mag gewoon klagen over wat ik wil in de Klaagbaak..daar is het tenslotte voor bedoeld
Neuh, want 33 users per week hebben iets met MSN + familieleden etc etc. En daar komt bij dat dergelijke topics backfire'en, bagger geven en mij een hoop werk bezorgen. En dat is nu klaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef o.us het volgende:
Mijn zusje is een msn-breezah.
Waarom moest ie dicht? PLUS als het nergens meer overgaat, kon je net zo goed al dat bagger verwijderen en het verder laten lopen.
Nee klagen over haar rond je tepels is lekker topicwaardigquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jawel, maar wat jij postte was allemaal niet zo topicwaardig.
Ah, ik snap het. Thanks voor de toelichting.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want 33 users per week hebben iets met MSN + familieleden etc etc. En daar komt bij dat dergelijke topics backfire'en, bagger geven en mij een hoop werk bezorgen. En dat is nu klaar.
Dat kan als vrouw best een klacht zijn idd. Maar kom op, je topic is niet echt om over naar huis te schrijven. Gerard Joling komt op je beeldscherm vertellen dat hij iets gaan doen met 88 lullen in z'n kont. Scene van 5 tellen en NatteBever die naar z'n PC rent om een topic te openen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nee klagen over haar rond je tepels is lekker topicwaardig
http://www.fritkotmax.be/pages/ency2apag.htmlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ananas: Ik stel voor dat je naar de frietkraam
gaat en je daar gaat voorzien van een portie goudgele mer zalf.
Ik constateet een vettekort nl.
pmquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
Dan lees je mijn topic toch niet of zet je je computer maar uit kut swarmaaapie
Het is een fucking terechte klacht, het staat zelfs op pagina 316, het walhalla van KLB!!!!!
volgens mij heb ik je hyves wel eens gezien, kan me niet herinneren dat jij dat bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
J.Herrer schijnt het nodig te vinden om in elk topic van mijn hand een persoonlijke foto van mij te plaatsen. Ik ben hier niet van gediend. Graag verwijdering van de foto en geef hem aub een note ofzo, want hij doet dit in elk topic van mij.
Het gaat om dit topic trouwens Hoeveelheid gigabyte op een ipod.
Ik heb geen hyves, maar ik ben het inderdaad niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je hyves wel eens gezien, kan me niet herinneren dat jij dat bent
zal t in de gaten houden, zet een tr, pm of meldt het hier mocht je t zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
In heel veel van mijn topics. Het begint gewoon irritant te worden. Ik weet dat ik een leuke stalkwaardige user ben, maar hij is irritant.
okquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
Haal es weg![]()
![]()
[KLB SC #1469]
[KLB SC #1469]
Inderdaad. Nu is dit geen echte foto van mij (al denkt hij van wel, de kutkneusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef Ritmo het volgende:
Die J.Herrer moet sowieso lekker optiefen, heeft destijds ook van mij een aantal (valse) foto's lopen posten en doorsturen. Irrirtante kutnerd.
Irritant is idd het juiste woord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu is dit geen echte foto van mij (al denkt hij van wel, de kutkneus), maar het is inderdaad irritant. Voegt ook totaal niets toe aan het topic.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Acinonyx het volgende:
Ik kan me een incident herinneren waarbij Swarmahoer en wat vriendjes ooit mijn hele hyves in een topic hebben gepleurd, die was toen nog geen mod, kan ie hier alsnog voor vervolgd worden ?
In het verleden behaalde resultaten...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Acinonyx het volgende:
Ik kan me een incident herinneren waarbij Swarmahoer en wat vriendjes ooit mijn hele hyves in een topic hebben gepleurd, die was toen nog geen mod, kan ie hier alsnog voor vervolgd worden ?
Ontslag zeg ik je !quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef Acinonyx het volgende:
Ben je nou serieus of ben je ECHT mongoloïde?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:07 schreef wakajawaka het volgende:
Waarom is Penisbaard adoratie topic dicht?
Omdat ze de golfbrekers bij Scheveningen vandaag opnieuw gaan stuccen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:07 schreef wakajawaka het volgende:
Waarom is Penisbaard adoratie topic dicht?
Dan accepteer ik hetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat ze de golfbrekers bij Scheveningen vandaag opnieuw gaan stuccen.
Die persoon blocken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:37 schreef Biels het volgende:
Ik word via PM door een user onheus bejegend. Wat moet ik hiertegen doen?
Ja, gooi ik zo open.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:20 schreef Hetiszover het volgende:
Biogarde, zijn de kleintjes al zu hause?
Dan kun je mijn topic opschonen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:39 schreef Biels het volgende:
TMF op vakantie, WHAT the FUCK
Verder ben ik hier bedreigd door dezelfde user.
Ga ik naar kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:50 schreef Cahir het volgende:
Ik dacht een foto van een lekker wijf te maken
goatse
in mijn ogen niet, een 2 regel op kan mn neefje ook maken, is n beetje moeite te veel gevraagdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 03:14 schreef Vendris het volgende:
offline weergeven op msn
imo onterecht gesloten, moderator in kwestie sluit het enige RACERDBK topic dat nog enigzinds serieus te nemen was, er waar mensen neit echt offtopic gingen en serieus reageerde.
''dit me is overkomen vorige week vrijdag bij een tent in Utrecht''quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Nielsch het volgende:
Uitsmijters die bij binnenkomst al vragen om fooi
Hoezo? Moet ik er een heel verhaal omheen vertellen ofzo, hoe dit me is overkomen vorige week vrijdag bij een tent in Utrecht? Of een paint maken van een bouncer die om geld vraagt, zodat in de TT (+ INCL. PAINT) kan staan. Alsof dat kwaliteitstopics kenmerkt. Waar slaat dit op?
mijn inziens ook, maar 1 regel OP is n beetje karig, zo kan ik ook wel 100 stellingen verzinnen en een topic erover openenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef mooiboi89 het volgende:
. Mijns inziens een perfecte statement waarover gedebatet kan worden.
ik stoor me aan dd, met zn kutkloonquote:
Dat komt omdat ik mijn mail wachtwoord kwijt ben, dat neemt niet weg dat er teveel met kk gescholden wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik stoor me aan dd, met zn kutkloon
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:36 schreef Acinonyx het volgende:
Dit figuur hier zit te trollen met een enorm achterlijke reactie, een one-way ticket to shredder is op zijn plaats![]()
![]()
Doktor die zegt dat ik topsporter had kunnen worden
Ow sorry, die Pericoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry,
Maar over wie heb je het nou ?
en wat is dr met de opmerkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |