quote:
Hij bedoelt het verkeerde nummer dat ie voor Fascination had opgezochtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Scherp hoor.
Als jij 'm nou gewoon voortaan opent.
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Scherp hoor.
Als jij 'm nou gewoon voortaan opent.
Dat ook, ja. Meer verkeerde artiest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij bedoelt het verkeerde nummer dat ie voor Fascination had opgezocht!
Wie ben jij ? Waarom open jij dit topic ? Mocht jij dat ?quote:
Stel, je staat in de lift met je toekomstige manager. Over tien seconden stopt de lift. Hoe zou je jezelf verkopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.Nu word ik wel zenuwachtiger.
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wie ben jij ? Waarom open jij dit topic ? Mocht jij dat ?
"Ik verkoop mezelf liever door hard en goed te werken in plaats van iemands kont te kussen."quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel, je staat in de lift met je toekomstige manager. Over tien seconden stopt de lift. Hoe zou je jezelf verkopen?
Mijn dankquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.
Als je dat zegt krijg je een euro van mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
"Ik verkoop mezelf liever door hard en goed te werken in plaats van iemands kont te kussen."
Dit zijn erg goede sites IMO, hoewel die eigenlijk bovenaan staan als je googled op solliciterenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.Nu word ik wel zenuwachtiger.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn dank.
[..]
Als je dat zegt krijg je een euro van me.
Eh, 5 minuten ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die The Black Dahlia heeft gezien?
Vroegah, toen alles nog beter was..... toen men de vrouw nog gewoon mocht afranselen met de karwats indien zij niet wilde luisteren en haar plichten vervullenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.
Nope , maar imbd is er niet over te spreken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die The Black Dahlia heeft gezien?
Dude. Scarlett Johansson en Josh Hartnett in 1 film, what else baby, what else?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nope , maar imbd is er niet over te spreken.
Nam ie mij maar op een tafel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, het stukje dat ik zag ging ie net Scarlett op de tafel nemen.
OMG DUDE:
Watskeburt met haar?
Wie weet ik zet de torrent wel even aan ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude. Scarlett Johansson en Josh Hartnett in 1 film, what else baby, what else?
HAHAHA die foto van haar onderlichaam op die site, ik moet echt kankerhard lachen somehowquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I know, right.
Ieuw ieuw ieuw ieuw ieuw!!
Ja dát liedje zoek ik nu.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
Vet schattig.
Verder kijken en slapen.
Nee, dit is echt psychoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHA die foto van haar onderlichaam op die site, ik moet echt kankerhard lachen somehow
Je moet de serie Dexter eens kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dit is echt psycho. Hoe krijgen ze haar lichaam zo perfect in 2en gedeeld?
Een schaar natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dát liedje zoek ik nu.Maar dan in de versie van garbage.
Nee, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je moet de serie Dexter eens kijken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je moet de serie Dexter eens kijken.
Ik heb zo'n jas.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde zonnebril, ook een bruine OMG OMG
Wow, hij heeft een sexy stijlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde zonnebril, ook een bruine OMG OMG
Nee, ik heb een gele polo en een wit overhemd met zwarte streep onder die jas aan.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij staat niet eens in de iTunes Store, toch raar, meestal vind ik daar mijn obscure muziek.
Ik heb nooit gesnapt wat er aantrekkelijk aan hem is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dat graag van z'n lijf scheuren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |