quote:
Hij bedoelt het verkeerde nummer dat ie voor Fascination had opgezochtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Scherp hoor.
Als jij 'm nou gewoon voortaan opent.
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Scherp hoor.
Als jij 'm nou gewoon voortaan opent.
Dat ook, ja. Meer verkeerde artiest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij bedoelt het verkeerde nummer dat ie voor Fascination had opgezocht!
Wie ben jij ? Waarom open jij dit topic ? Mocht jij dat ?quote:
Stel, je staat in de lift met je toekomstige manager. Over tien seconden stopt de lift. Hoe zou je jezelf verkopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.Nu word ik wel zenuwachtiger.
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wie ben jij ? Waarom open jij dit topic ? Mocht jij dat ?
"Ik verkoop mezelf liever door hard en goed te werken in plaats van iemands kont te kussen."quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel, je staat in de lift met je toekomstige manager. Over tien seconden stopt de lift. Hoe zou je jezelf verkopen?
Mijn dankquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.
Als je dat zegt krijg je een euro van mequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
[..]
"Ik verkoop mezelf liever door hard en goed te werken in plaats van iemands kont te kussen."
Dit zijn erg goede sites IMO, hoewel die eigenlijk bovenaan staan als je googled op solliciterenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik ben sollicitatie-voorbereiding-sites aan het doorlezen.Nu word ik wel zenuwachtiger.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn dank.
[..]
Als je dat zegt krijg je een euro van me.
Eh, 5 minuten ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die The Black Dahlia heeft gezien?
Vroegah, toen alles nog beter was..... toen men de vrouw nog gewoon mocht afranselen met de karwats indien zij niet wilde luisteren en haar plichten vervullenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, Allure_ wilde niet, dus offerde ik me maar op.
Nope , maar imbd is er niet over te spreken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die The Black Dahlia heeft gezien?
Dude. Scarlett Johansson en Josh Hartnett in 1 film, what else baby, what else?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nope , maar imbd is er niet over te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |