je bent niet wijsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef IJsblock het volgende:
Die sigarenrokende Schumi is wel een bazenpose, al haat je hem of niet.
Geeft een beetje de scarface look, I'm loving it.
Mocht ie willenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef IJsblock het volgende:
Die sigarenrokende Schumi is wel een bazenpose, al haat je hem of niet.
Geeft een beetje de scarface look
quote:
Dat deed hij toch als de Stig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat moet hij dan volgens jou?
Een helm dragen in z'n vrije tijd want zo kun jij het beste ermee omgaan?
Dat geldt voor 90 % van de mensen, als je een hoge opleiding behaald hebben niet meetelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef MaGNeT het volgende:
Wat je ook van 'm vindt, hij heeft meer bereikt dan welke Fok!'er ook...
Helemaal niet, hij rijdt niet in een 740 dus dan doet hij er niet toequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:31 schreef MaGNeT het volgende:
Wat je ook van 'm vindt, hij heeft meer bereikt dan welke Fok!'er ook...
Vertel eens wat over jezelfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef classpc het volgende:
Kunnen we het ook over mensen hebben die wél belangrijk zijn?
Zoals?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:32 schreef classpc het volgende:
Kunnen we het ook over mensen hebben die wél belangrijk zijn?
Damnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder 'alto' verstaat, maar als je hetzelfde kortzichtige beeld van 'alto' hebt als de meeste mensen (wat ik wel aanneem), zit je er flink naast.
Het was opzicht nog wel grappig eerst, nu is het heel, heel sneu aan het worden dat je eigenlijk niks anders kan dan mensen bashen die andere muziek luisteren dan jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat dat rock-luisterende alternatieve tuig dan eens oprotten.
Ik denk niet dat ze een Batiavia-schtadt (oid in het duits) hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:39 schreef Ritmo het volgende:
Maar OT maar weer. Schummie met 700 miljoen op z'n bankrekening en dan nog geen stijlvollere kleding kleding kopen.
Dit is echt zo Epicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef EvanStone het volgende:
Valt wel mee vergeleken met:
[ afbeelding ]
Alsof je in Berlijn ofzo geen fatsoenlijke kledingzaken hebt? Zelfs in elk Nederlands middengroot stadje heb je wel winkels. Desnoods laat ie het uit Milaan overkomen ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een Batiavia-schtadt (oid in het duits) hebben.
Geen idee, ik ben er niet meer geweest sinds Nena zong over 99 luchtballonnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je in Berlijn ofzo geen fatsoenlijke kledingzaken hebt? Desnoods laat ie het uit Milaan overkomen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |