Ze zeggen dat hij overdag in wolvenshirts rondloopt en ze zeggen ook dat hij in zijn slaap alle nummers van Megadeth meesnurkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:49 schreef Red_85 het volgende:
Hij had pas stijl gehad als hij nog gewoon op allstars liep.. dit is echt een schande!! trek snel een race overall aan misschien dat ik het je vergeef...

Waarom begin je nou op mij te kankeren ipv op b.v. de TS die meteen over mooiboys e.d. begint? Als dergelijke idiote termen nou ook eens achterwege blijven (tenzij het terecht is) hoef ik er ook minder op te reageren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:57 schreef J.Herrer het volgende:
Crane komt hier kijken en het gaat meteen weer over alto's en gothics en emogejank

Hey Crabmanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Maar hij ziet er toch ook zo uit met z'n toffe haarcoupe en zonnebril, en zijn tandketting? Ik mis alleen nog die tuitende lippen a la Ballack
Waar maak je je eigenlijk druk om?

Nee, dit zijn mooiboys.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:14 schreef J.Herrer het volgende:
Maar hij ziet er toch ook zo uit met z'n toffe haarcoupe en zonnebril, en zijn tandketting?
Waar maakt de TS zich eigenlijk druk om?quote:Waar maak je je eigenlijk druk om?

quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef Ritmo het volgende:
En Ballack tuitende lipjes?Foto? Dat is zo'n beetje dé anti-mooiboy.

quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dit zijn mooiboys.Niet iemand die een keer een witte broek of getailleerd zwart overhemd aanheeft.
En Ballack tuitende lipjes?Foto? Dat is zo'n beetje dé anti-mooiboy.
[..]
Waar maakt de TS zich eigenlijk druk om?

OMG die is wel erg ja.quote:

Alleen jammer dat ie dan zo'n lelijk fleecevest aanheeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef IJsblock het volgende:
Die sigarenrokende Schumi is wel een bazenpose, al haat je hem of niet.
Geeft een beetje de scarface look, I'm loving it.

neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schumacher is een baas. Al heeft 'ie wel wat weg van Rob Geus qua vorm van z'n hoofd
.
[ afbeelding ]

Maar wat kan die jongen voetballen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:37 schreef EvanStone het volgende:
Valt wel mee vergeleken met:
[ afbeelding ]

Jawel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schumacher is een baas. Al heeft 'ie wel wat weg van Rob Geus qua vorm van z'n hoofd
.
[ afbeelding ]

hij is duitsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
Je kan iemand wel uit de achterbuurt halen, maar de achterbuurt uit iemand halen is lastiger.

Wat een fail...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
Je kan iemand wel uit de achterbuurt halen, maar de achterbuurt uit iemand halen is lastiger.

Je kan iemand wel uit de achterbuurt heimat halen, maar de achterbuurt heimat uit iemand halen is lastiger.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:

Hij heeft een voorhoofd waar de eiffeltoren jaloers op isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]

Jemig, ik wil ook coureur worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:59 schreef Fortitudo het volgende:
die gozer verdiende 125.000.000.00 gulden op een gegeven moment.

Koop een kart zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jemig, ik wil ook coureur worden.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |