niksquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:56 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door swarmahoer op 04-08-2009 17:56 ]
Wat heb ik gemist?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks
achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort, zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de op te maken hebben
die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die rotzooi erin staat
Lul, en dan niet eens filmen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:54 schreef moonmovies het volgende:
Frans Bauer maakt een faceplant in het water
Hij keek echt vet chagrijnig voor zich uit, totdat de camera aangingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:59 schreef Metal_Mart het volgende:
Had dit topic geen 'Johnny de Mol' moeten heten? Die gozer is vele malen dramatischer dan Frans Bauer. En dat wil wat zeggen.
Ik had geen camera bijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Lul, en dan niet eens filmen?
Had je kunnen opsturen naar de leukste thuis of hoe heet die crap van tegenwoordig....
Nee, iets van 3, maar er zitten wel 5000 toeristen, voornamelijk Duits trouwensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:02 schreef J.Herrer het volgende:
Hoax
Op Texel wonen niet eens 5 mensen
Voor 4,50quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks
achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort, zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de op te maken hebben
die kan je teruglezen in je notes voortaan
Daarom wacht ik tot ik er 30 heb, dan kost het maar 15 cent per stuk.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks
die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die rotzooi erin staat
Je bent samenvatting vergeten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |