quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Gangster, ik schreef al: ik vind. Verder vind ik (herhaling: vind ik) petjes helemáál niet staan bij mannen noch vrouwen, tenzij je een fervent visser bent of zo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Mannen met petjes![]()
Niet doen. Neem dat van mij aan: niet doen.
Draag jij wel eens een petje ?quote:
Nee, word je kaal van, dat geldt trouwens voor iedere hoofddeksel wat te strak om je kop zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef LoggedIn het volgende:
Is toch coolDragen jullie nooit een pet dan?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vissers hebben hun pet nodig in verband met opspattend water
Vandaar dat die moslims altijd een snor hebben die burka drukt al hun haar weer terug en laat et er boven hun lip weer uitkomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, word je kaal van, dat geldt trouwens voor iedere hoofddeksel wat te strak om je kop zit.
Dus alle moslimvrouwen zijn kaal op hun 40e?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, word je kaal van, dat geldt trouwens voor iedere hoofddeksel wat te strak om je kop zit.
Een hoofddoeksel zit niet met ijzerdraad om je hoofd gebonden of zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dus alle moslimvrouwen zijn kaal op hun 40e?Da's wel goor
Okee, nuancering:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dus alle moslimvrouwen zijn kaal op hun 40e?Da's wel goor
Als je er gel in doet ook, als je gescalpeert wordt door winnetoe ook, en van spinazie krijg je kankerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee, nuancering:
Mannen hebben aanleg om kaal te worden, en als je altijd een pet draagt vergroot je die kans enorm.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sommige mensen staat et wel , sommige ook niet
Ik hoor helaas bij degene waarbij et niet staat![]()
Maar daarom draag ik er ook nooit 1
erg kansloos ditquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Ik heb dat spreekwoord nooit begrepenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt wie? Mythbusters zegt van niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet je overigens dat je van een pet dragen vroegtijdig kaal kan worden?
Dat is echt zo.
christus, dat meen je nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb dat spreekwoord nooit begrepenDie aap is toch lelijk?
Hoe ben jij ooit moderator geworden? Dat heb ik me nu al zo vaak afgevraagd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb dat spreekwoord nooit begrepenDie aap is toch lelijk?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
omdat apen niet gewend zijn kleding te dragen dus hoef je ook niet te verwachten dat ze een broek kunnen optrekken
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
krijg de kanker het schimpschompes
je ziet het zelf niet? je hebt het topic helemaal niet gelezen? je snapt nav het topic de dubbele lading van dat spreekwoord niet? en dat het misschien ongepast is? helemaal voor een mod?quote:
En ik vond je nog een goede mod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus dat!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ziet het zelf niet? je hebt het topic helemaal niet gelezen? je snapt nav het topic de dubbele lading van dat spreekwoord niet? en dat het misschien ongepast is? helemaal voor een mod?
god hoor mij en kijk tegen wie ik het heb
Hij had gewonnen bij een verkiezing waar users mogen stemmen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe ben jij ooit moderator geworden? Dat heb ik me nu al zo vaak afgevraagd?
Eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ziet het zelf niet? je hebt het topic helemaal niet gelezen? je snapt nav het topic de dubbele lading van dat spreekwoord niet? en dat het misschien ongepast is? helemaal voor een mod?
maar goed hij was er serieus van overtuigd dat je famfare schreef en hij kan nog geen kinder suprise verassing in elkaar zettenquote:
Ik zit hier nog niet zo heel lang en ik kijk er nu al niet meer van op maar dit gaat me wel ver. En dan helemaal een mod die gezellig mee gaat doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef behangplakker het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik op dit forum niet opkijk van racisme, ik lees er bijna automatisch langsheen
Gast het is een spreekwoord en ik had het tegen de user.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
Gast je bent mod, gedraag je er ook naar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast het is een spreekwoord en ik had het tegen de user.
En dat jij aap meteen relateert aan racisme dat is meer jouw probleem.
Ik zit op me telefoon te fokken, dan mod ik amper. Dus had dit topic niet gelezen idd toen ik mijn post plaatste.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef J.Herrer het volgende:
Een goede mod zou dit topic meteen dichtgooien en al helemaal niet meedoen met dit soort 'grappen'
Valt me tegen boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |