Dat is een hele goeie. Weet je wat? Dat laat ik aan jouw beoordeling overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag, voor mannen die petjes dragen, ben jij representatief voor de rest van de bevolking?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat negers net als apen maar wat doen.
Onee hoor ikke nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nee, val ik zelf niet op.
Maar die zullen dat ongetwijfeld geweldig vinden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat negers net als apen maar wat doen.
wat een falerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[ afbeelding ]
14.gif nee, dit is pas hip.
Niks tegen wolven he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[ afbeelding ]
14.gif nee, dit is pas hip.
Mensen die zichzelf koning noemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Mensen die denken dat ze grappig zijn als ze racistische opmerkingen maken.
Is minder erg dan racismequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf koning noemen
Dat doet Harald V en wat is er mis meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf koning noemen
Dat Harald wel een echte koning isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dat doet Harald V en wat is er mis mee
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Lamon, ik bedoelde zo'n baseball-petje. Of hoe heten die dingen. Die je werkelijk overal ziet. Waar sommigen hun haar achter door zo'n opening wurmen.
wtfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
whoops! verkeerd topic.
Idd van Noorwegen en ik heb met hem gepraat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat Harald wel een echte koning is
Maar je zou em nog steeds "geven".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja die ja! En geloof het of niet: ik vind het niet leuk staan!
Als jij bedoelt wat ik denk dat je bedoelt dan is het antwoord: nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar je zou em nog steeds "geven".
(..met zo'n topic valt toch niets te beginnen, dus dit moet kunnen..)
Dat ze zo boos kijken vind ik erger,quote:
George Clooney is afgewezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als jij bedoelt wat ik denk dat je bedoelt dan is het antwoord: nee.
Waarom wil ze er toch zo klein uit zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is niet lief om iemands lichamelijke handicap belachelijk te makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo'n zeekrab, die maakt toch ook van die schaarbewegingen? Ik kan die gebaren anders niet plaatsen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef solyaris het volgende:
Ekte G`s of gewoon clown`s?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
Die petjes hebben negers altijd op om te voorkomen dat hun lepra-kop en de rest uit mekaar valt, er zitten een heleboel van die hele dunne touwtjes aan die zich over hun hele lichaam verspreiden en op diverse plaatsen zijn samen geknoopt en vast ge-niet om de boel zo bij mekaar te houden
Dat jij dat vindt wil niet zeggen dat iedereen dat vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon buitengewoon onaantrekkelijk: mannen met petjes. Met nadruk op: buitengewoon.
Photoshop doet wonderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Lamon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde overigens dat deze man NOT amused was over dit topic.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat plaatje zal vast echt zijnquote:
Vissers met petjes zijn dan ook echtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Gangster, ik schreef al: ik vind. Verder vind ik (herhaling: vind ik) petjes helemáál niet staan bij mannen noch vrouwen, tenzij je een fervent visser bent of zo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vissers met petjes zijn dan ook echtof niet
Vissers hebben hun pet nodig in verband met opspattend waterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vissers met petjes zijn dan ook echtof niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |