Dat is een hele goeie. Weet je wat? Dat laat ik aan jouw beoordeling overquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag, voor mannen die petjes dragen, ben jij representatief voor de rest van de bevolking?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat negers net als apen maar wat doen.
Onee hoor ikke nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nee, val ik zelf niet op.
Maar die zullen dat ongetwijfeld geweldig vinden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat negers net als apen maar wat doen.
wat een falerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[ afbeelding ]
14.gif nee, dit is pas hip.
Niks tegen wolven he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[ afbeelding ]
14.gif nee, dit is pas hip.
Mensen die zichzelf koning noemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Mensen die denken dat ze grappig zijn als ze racistische opmerkingen maken.
Is minder erg dan racismequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf koning noemen
Dat doet Harald V en wat is er mis meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf koning noemen
Dat Harald wel een echte koning isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Dat doet Harald V en wat is er mis mee
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Lamon, ik bedoelde zo'n baseball-petje. Of hoe heten die dingen. Die je werkelijk overal ziet. Waar sommigen hun haar achter door zo'n opening wurmen.
wtfquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
whoops! verkeerd topic.
Idd van Noorwegen en ik heb met hem gepraat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat Harald wel een echte koning is
Maar je zou em nog steeds "geven".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja die ja! En geloof het of niet: ik vind het niet leuk staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |