Dat is mode in USA, dus dan moet dat hier ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef shq het volgende:
Waarom hebben negers altijd van die domme petjes op en van die xxl kleding wat op half 11 hangt. snap dat echt niet.
of van die users die te pa en te onpas hun foto plaatsenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Lamon het volgende:
Omdat ze dat cool vinden, net als emo's die vaak in zwarte jassen lopen, metalfans, die vaak in concert t-shirts lopen, en verwende clubwijven, die vaak te goedkope bling en lelijke uggs aanhebben, en studenten van patserige studentenverenigingen vaak een jasje en een duur overhemd aanhebben.
't is niet zo moeilijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
omdat apen niet gewend zijn kleding te dragen dus hoef je ook niet te verwachten dat ze een broek kunen optrekken
te pa?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
of van die users die te pa en te onpas hun foto plaatsen_!
omdat apen niet gewend zijn kleding te dragen dus hoef je ook niet te verwachten dat ze een broek kunnen optrekken
Kankersukkel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
omdat apen niet gewend zijn kleding te dragen dus hoef je ook niet te verwachten dat ze een broek kunnen optrekken
Klopt.quote:
Zegt een gast die te depressief is om ooit een andere kleur als zwart te dragen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
dodelijke ziekte + kleuterwoordje = stoer 8)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik draag een pet omdat ik m'n pet cool vind.
[..]
Kankersukkel.
Fucking boo-hooquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
dodelijke ziekte + kleuterwoordje = stoer 8)
Weet je overigens dat je van een pet dragen vroegtijdig kaal kan worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik draag een pet omdat ik m'n pet cool vind.
Nou zeg hey.. Ik draag ook als t ff kan zwarte kleding hoor..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zegt een gast die te depressief is om ooit een andere kleur als zwart te dragen.
grapjes zeker of ben je echt zo domquote:Geboortedatum 11-06-1977
Ben je er kaal van gewordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Mannen met petjes![]()
Niet doen. Neem dat van mij aan: niet doen.
Ach sommige mensen hebben nou eenmaal een verknipte visie op het leven, een beetje jammer dat mensen met de grootste bek over allochtonen het alleen maar achter de computer doen. Als een gemiddeld groepje Zweden in de binnenstad staat lopen ze er met een grote bocht omheen terwijl ze het liefst zouden huilen dat ze zich gepest voelen omdat ze nooit een vriendin hebben gehad en dat ze eindelijk blij zijn dat ze een keer buiten zijn geweest voor de schrale keren dat dat gebeurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
grapjes zeker of ben je echt zo dom
dus datquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ach sommige mensen hebben nou eenmaal een verknipte visie op het leven, een beetje jammer dat mensen met de grootste bek over allochtonen het alleen maar achter de computer doen. Als een gemiddeld groepje Zweden in de binnenstad staat lopen ze er met een grote bocht omheen terwijl ze het liefst zouden huilen dat ze zich gepest voelen omdat ze nooit een vriendin hebben gehad en dat ze eindelijk blij zijn dat ze een keer buiten zijn geweest voor de schrale keren dat dat gebeurt.
Nee. Ik vind het gewoon buitengewoon onaantrekkelijk: mannen met petjes. Met nadruk op: buitengewoon.quote:
Voor iedereen anders, ken meiden die het weer hartstikke leuk vindenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het gewoon buitengewoon onaantrekkelijk: mannen met petjes. Met nadruk op: buitengewoon.
Negerinnen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Voor iedereen anders, ken meiden die het weer hartstikke leuk vinden
Dan is de volgende vraag, voor mannen die petjes dragen, ben jij representatief voor de rest van de bevolking?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee. Ik vind het gewoon buitengewoon onaantrekkelijk: mannen met petjes. Met nadruk op: buitengewoon.
En nu wil ik geen klachten dat we die mensen niet serieus nemen!!! Dat krijg je er van als je er zo bijloopt.quote:
Gan'stah 4 lifequote:
Nee, val ik zelf niet op.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Omdat negers net als apen maar wat doen.
Ja en die moeten ze laten zien want afro's zijn (niet altijd, maar vaak)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Penisbaard het volgende:
Echte negers hebben een afrokapsel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |